Selectie 2012/2013

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Selectie 2012/2013

Bericht door Strooper »

Het huidige seizoen is pas halverwege, maar het lijkt me toch al belangrijk om te kijken naar volgend seizoen. Hopelijk doet Carlos dit ook :wink:

De volgende spelers hebben in ieder geval nog een contract voor volgend seizoen:

Keepers
Geen

Babos en Smits zullen wel verlengd worden verwacht ik. Paauwe en Van Duin zijn twifelachtig.

Verdedigers
Van Eijden
Nuytinck
Amieux
Conboy
Cmovs
Grootfaam

Probleempunt hier lijkt de rechtsbackpositie te zijn. Bij Will heeft NEC nog wel de eenzijdige optie om zijn contract met twee jaar te verlengen en als Szelesi het de komende maanden goed doet, zal die ook wel mogen blijven. Centraal achterin en op linksback zit het wel snor.

Middenvelders
Koolwijk
Van der Velden
Loen
Foor

Hier is een duidelijke onderbezetting, ervan uitgaande dat Vadocz, Ibrahim en Schone zullen vertrekken. Foor is wellicht rijp voor de nummer 10 positie, maar we zullen sowieso nog een controlerende middenvelder nodig hebben.

Aanvallers
George
Platje
Latupeirissa
Ten Voorde
Fejzullahu

Wat er met Ten Voorde en Fejzullahu zal gebeuren is nog onduidelijk. Ik verwacht dat Fejzullahu mag vertrekken, Ten Voorde mag zich eventueel nog bewijzen in de voorbereiding. Op de vleugels moet er wel wat bij, aangezien ze denk ik vast willen blijven vasthouden aan 4-3-3.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Jackiegoal »

Centraal achterin heb je 3 man voor 2 posities, daar moet nog wel een speler bij. Het middenveld is inderdaad zorgwekkend, daar gaan we gegarandeerd op achteruit. Maar vd Velden is m.i. de speler voor de 10 positie.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door illestyl »

Jackiegoal schreef:Centraal achterin heb je 3 man voor 2 posities, daar moet nog wel een speler bij. Het middenveld is inderdaad zorgwekkend, daar gaan we gegarandeerd op achteruit. Maar vd Velden is m.i. de speler voor de 10 positie.
Centraal achterin heb je, met het eventuele vastleggen van Szelesi, 5 spelers voor centraal achterin: v. Eijden (Cmovs, Szelesi) - Nuytinck (Conboy, evt. Koolwijk).

Achterin zit het wel snor, echter heb je wel wat posities op het middenveld en in de aanval in te vullen. Aalbers zou voor de gein eens Football Manager moeten installeren. Dat spel zit echt in 99 van de 100 gevallen goed met een speler. En het is makkelijk om spelers op te zoeken die op een bepaalde positie spelen, bepaalde leeftijd hebben, bepaalde kwaliteit etc. Vanuit dat programma kun je dan in 'real life' scouten. :biggrin:

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

Ik neem aan dat Daan Disveld erbij komt. Misschien nog met 1/2 anderen. Verder nog een controlerende middenvelder en een buitenspeler nodig. Babos en Smits worden verlengd en ik denk Paauwe ook.
ForzaNEC.nl

T.S.
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door T.S. »

Ik hoop dat NEC Ibrahim kan behouden. Ik vind hem een fantastische aanwinst, die nog veel te weinig gebruikt is (en helaas nu geschorst is de komende weken). City wil van 40(!) contractspelers af en ik neem dat hij hier 1 van is.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door NEC4EVER »

Volgend seizoen?! :crazy: Gaan we dan weer in arnep winnen? :biggrin:
0-1 0-1 0-1 0-1 0-1!!! :sjaal: :sjaal: :sjaal:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door DJTEEF! »

Babos verlengen, een verdedigende middenvelder, een aanvallende middenvelder, een vleugelspits en een spits erbij en klaar is kees. Moet kunnen van de vrijgekomen salarissen (Vadocz, Ibrahim, Schone, Goossens, Zeefuik).

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Legendario »

Keepen van Duin en Smits eigenlijk wel eens wedstrijden? Paauwe staat neem ik aan bij Jong NEC onder de lat.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Jomano »

Legendario schreef:Keepen van Duin en Smits eigenlijk wel eens wedstrijden? Paauwe staat neem ik aan bij Jong NEC onder de lat.
Van de week keepte Smits bij jong NEC tegen Heerenveen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Mark Ariaans »

illestyl schreef:Aalbers zou voor de gein eens Football Manager moeten installeren. Dat spel zit echt in 99 van de 100 gevallen goed met een speler. En het is makkelijk om spelers op te zoeken die op een bepaalde positie spelen, bepaalde leeftijd hebben, bepaalde kwaliteit etc. Vanuit dat programma kun je dan in 'real life' scouten. :biggrin:
...

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Mavage »

Mark Ariaans schreef:
illestyl schreef:Aalbers zou voor de gein eens Football Manager moeten installeren. Dat spel zit echt in 99 van de 100 gevallen goed met een speler. En het is makkelijk om spelers op te zoeken die op een bepaalde positie spelen, bepaalde leeftijd hebben, bepaalde kwaliteit etc. Vanuit dat programma kun je dan in 'real life' scouten. :biggrin:
...
Ik moest er even voor Google'en, maar Everton heeft dit jaren geleden op andere wijze serieus genomen; via een deal toegang tot de Database van FM gekregen als 'scouting-tool'.

http://www.goal.com/nl/news/547/engelan ... ll-manager
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

Keepers: Babos, Paauwe, Smits

Rechtsbacks: Szelesi, Will, (Grootfaam).

Centrale verdedigers: Van Eijden, Nuytinck, Cmovs, Disveld, (Stadhouders)

Linksbacks: Conboy, Amieux

Centrale/controlerende middenvelder: Koolwijk, Van der Velden, Loen, Stadhouders, ???

Aanvallende middenvelder: Foor, Fejzullahu, ???

Linksbuiten: Latupeirissa, George, Maachi.

Rechtsbuiten: George, Platje, Latupeirissa, Grootfaam, (Fejzullahu), (Van der Velden)

Spits: Ten Voorde, Hemmen, Platje.

Vetgedrukte spelers zijn mijn suggesties. Waar ??? staat moet nog versterking komen. Spelers tussen haakjes kunnen ook op die posities staan, maar zijn geen eerste keus.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Mark Ariaans »

Vraag me af hoeveel bijval een permaban voor het noemen van Hemmen zou krijgen :biggrin:

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door ApophisEire »

Mark Ariaans schreef:Vraag me af hoeveel bijval een permaban voor het noemen van Hemmen zou krijgen :biggrin:
:offtopic:
Dreigement?
Beetje flauw, hoe vaak is hier door verschillende geroepen is om bepaalde spelers tot in den treuren?

stoute mark!!!
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

Mark Ariaans schreef:Vraag me af hoeveel bijval een permaban voor het noemen van Hemmen zou krijgen :biggrin:
Ik noem gewoon een suggestie, misschien door het heel vaak te noemen kan ik jullie overtuigen :wink:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Mark Ariaans »

ApophisEire schreef: Dreigement?
Uiteraard, je weet toch hoe ban-happy ik ben?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door jackkreta »

SanderNEC schreef:
Mark Ariaans schreef:Vraag me af hoeveel bijval een permaban voor het noemen van Hemmen zou krijgen :biggrin:
Ik noem gewoon een suggestie, misschien door het heel vaak te noemen kan ik jullie overtuigen :wink:
Hemmen kan ook een streep door:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/214977/AGO ... Hemmen.htm
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

Gvd, das balen... Nja, had Carlos maar naar me moeten luisteren, ik begon er vorig seizoen al over :biggrin:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Stefannec »

Ik zou voor de spits positie met PSV om tafel gaan en vragen wat je voor Zeefuik moet geven.
Voor het spelletje dat NEC wil spelen de ideale spits, met George Platje en een eventuele nieuwe makkelijk scorende aanvaller heb je dan alles wat je wilt hebben voorin.
Een aanspeelpunt die de bal vasthoud (Zeefuik) een man met de actie (George al is hij grillig) en een makkelijk scorende speler (Platje aanwinst)

Middenveld dat wordt lastiger maar daar vinden we ook wel weer oplossingen voor lijkt mij Wuijtens van PSV schiet me zo ter binnen als misschien een interessante optie.
Of idd Ibrahim behouden.
Achterin hoef je niet veel meer te doen dan de contracten verlengen.

Over de keepers maak ik me niet veel zorgen hoor over die Smits veel goeie verhalen dus ben benieuwd.

Dus 2 of 3 'aankopen' en dan verder je selectie aanvullen met jeugdspelers.

Zou zoveel mogelijk van deze groep vast proberen te houden omdat in iedereen die hier rond loopt nog veel rek zit in mijn ogen.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Legendario »

SanderNEC schreef:Gvd, das balen... Nja, had Carlos maar naar me moeten luisteren, ik begon er vorig seizoen al over :biggrin:
Als Carlos naar jou had geluisterd hadden we nu de Goffertribune kunnen vullen met selectiespelers. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door SanderNEC »

Legendario schreef:
SanderNEC schreef:Gvd, das balen... Nja, had Carlos maar naar me moeten luisteren, ik begon er vorig seizoen al over :biggrin:
Als Carlos naar jou had geluisterd hadden we nu de Goffertribune kunnen vullen met selectiespelers. :wink:
Nee, ik noem gewoon heel veel suggesties, keus zat dus voor Carlos. Ik zeg niet dat ie ze allemaal moet halen...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door DJTEEF! »

De as is het belangrijkst.

Ik hoop dat Aalbers Babos, Vadocz en Zeefuik kan verleiden langer in Nijmegen te blijven. Vervolgens is het zoeken naar een reserve-keeper, een verdedigende middenvelder om de concurrentie aan te gaan met Koolwijk en een 10 voor de basis.

-----------Babos-------------- ???
-x-van Eijden-Nuytinck-x-- Cmovs
------Koolwijk-Vadocz------- ???
--------------???--------------- Foor
--x--------Zeefuik--------x-- Ten Voorde

Verder zou ik graag nog een extra vleugelspits zien die de concurrentie aan moet gaan met George en van der Velden.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Sandertjuh85 »

DJTEEF! schreef:De as is het belangrijkst.

Ik hoop dat Aalbers Babos, Vadocz en Zeefuik kan verleiden langer in Nijmegen te blijven. Vervolgens is het zoeken naar een reserve-keeper, een verdedigende middenvelder om de concurrentie aan te gaan met Koolwijk en een 10 voor de basis.

-----------Babos-------------- ???
-x-van Eijden-Nuytinck-x-- Cmovs
------Koolwijk-Vadocz------- ???
--------------???--------------- Foor
--x--------Zeefuik--------x-- Ten Voorde

Verder zou ik graag nog een extra vleugelspits zien die de concurrentie aan moet gaan met George en van der Velden.
De as kan wel het belangrijkst zijn. Maar ik ben toch ook zeer blij met Conboy en Szlezie eigenlijk.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door Arjan van Hout »

DJTEEF! schreef:De as is het belangrijkst.

Ik hoop dat Aalbers Babos, Vadocz en Zeefuik kan verleiden langer in Nijmegen te blijven. Vervolgens is het zoeken naar een reserve-keeper, een verdedigende middenvelder om de concurrentie aan te gaan met Koolwijk en een 10 voor de basis.

-----------Babos-------------- ???
-x-van Eijden-Nuytinck-x-- Cmovs
------Koolwijk-Vadocz------- ???
--------------???--------------- Foor
--x--------Zeefuik--------x-- Ten Voorde

Verder zou ik graag nog een extra vleugelspits zien die de concurrentie aan moet gaan met George en van der Velden.
george mag niet meer meedoen ?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Selectie 2012/2013

Bericht door LT »

Laat Pastoor Mokotjo maar overtuigen om hier te komen ballen.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 37 gasten