Omroep Gelderland

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door DB »

Bleum schreef:
DB schreef:
Frans schreef:Dat was Frank Wielaard, maar die werkt niet meer bij Omroep Gelderland, maar bij Langs de Lijn sinds kort.
Jan Sommerdijk is nu de N.E.C. (en AGOVV) watcher!
Ja, omdat die niet meer welkom is in Arnhem.
Nee dat is weer Sommerdijk.
Ja ik bedoelde hem ook. Stond ik geloof 2 weken geleden in de VI.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1308
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Steev »

Je kunt zeggen waar maak je je druk om, maartoch.
KERKRADE - NEC heeft in de eredivisie met 1-1 gelijkgespeeld tegen Roda JC.

NEC startte met vijf middenvelders om het spel van Roda JC te ontregelen. De eerste helft was daardoor ook weinig sprankelend. Vijf minuten na rust brak Sutchuin de wedstrijd open. Met een schot maakte hij 1-0.

NEC-trainer Vloet reageerde direct met het inbrengen van aanvaller Chatelle. De gelijkmaker kwam van Vleminckx. Hij leek buitenspel te staan, maar zijn treffer werd toch goedgekeurd door scheidsrechter Gözübüyük. Roda drong nog aan, maar de Nijmeegse ploeg hield vrij gemakkelijk stand.
Totaal suggestief en onnodig, want uit alle herhalingen bleek dat hij een meter achter Wielaert stond nog. :pukeface:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Kanchelskis »

De NOS heeft daar soms ook een handje van. Gister in de samenvatting zou Junker een penalty moeten hebben, de commentator bij EL eerder vond dit te zwaar. Otten had de handen om Junker heen, een scheids had hem kunnen geven, maar moeten..nee!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Danish Dynamite »

Ach ze maken daar zoveel fouten, afgelopen weekend hadden ze bij het wedstrijdverslag Babos in de goal staan...... :schater:

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door mad dog »

Maar het leek toch ook buitenspel? Vleem twijfelde nota bene zelf!
einde van deze poging.....

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door bvg »

mad dog schreef:Maar het leek toch ook buitenspel? Vleem twijfelde nota bene zelf!
Ja maar in het verhaal blijft dit nu verder onduidelijk. Het is en blijft een wespennest bij omroep gelderland

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Kanchelskis »

mad dog schreef:Maar het leek toch ook buitenspel? Vleem twijfelde nota bene zelf!
Lijken is nog niet zijn. Ze doen voorkomen alsof het buitenspel was ("maar zijn treffer werd toch goedgekeurd"). Had "toch" verandert in "terecht" en het heeft meteen een andere (juiste) lading.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door LT »

Danish Dynamite schreef:Ach ze maken daar zoveel fouten, afgelopen weekend hadden ze bij het wedstrijdverslag Babos in de goal staan...... :schater:
Ik zag het ook, heb voor de zekerheid nog even de site geraadpleegd... :biggrin:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Mark Ariaans »

Aan de andere kant komen ze wel vaak met leuke nieuwtjes en quotes.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Jackiegoal »

mad dog schreef:Maar het leek toch ook buitenspel? Vleem twijfelde nota bene zelf!
Tja, als iedereen naar de grensrechter kijkt twijfel je zelf ook. Hij stond achter Wielaert, maar als spits denk je wel vaker dat je op 1 lijn staat terwijl dat in werkelijkheid niet helemaal zo blijkt te zijn.
"I am Brian, and so is my wife!"

jbnmgn

Re: Omroep Gelderland

Bericht door jbnmgn »

Omroep Arnep heeft NIETS te melden over NEC, maar natuurlijk wel 6 pagina's over die Rijnjankertjes uit Arnep.
Hieruit blijkt maar eens te meer dat de naam Omroep Gelderland ten onrechte gebruitk wordt. Ik :pukeface: op die takke omroep.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Harold Bastiaans »

jbnmgn schreef:Omroep Arnep heeft NIETS te melden over NEC, maar natuurlijk wel 6 pagina's over die Rijnjankertjes uit Arnep.
Hieruit blijkt maar eens te meer dat de naam Omroep Gelderland ten onrechte gebruitk wordt. Ik :pukeface: op die takke omroep.
doe is rustig, elke week is er net zo weinig over ons danwel die jankerds te melden....leg het ff op een weegschaal.... :wink:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Frans »

jbnmgn schreef:Omroep Arnep heeft NIETS te melden over NEC, maar natuurlijk wel 6 pagina's over die Rijnjankertjes uit Arnep.
Hieruit blijkt maar eens te meer dat de naam Omroep Gelderland ten onrechte gebruitk wordt. Ik :pukeface: op die takke omroep.
Donderdag hadden ze hun berichten over onze wedstrijd op zaterdag....
Vrijdag de berichten over de wedstrijd van v. op zondag...
NECTheBest

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door H-Zenkamp »

Gister stonden er 5 NEC berichten op TT.
★★

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Danish Dynamite »

Toch weer typisch, 2 dagen na de oefenwedstrijd tegen KVM nog steeds geen woord op TT van OG, nog geen uitslag........ :td:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Demtsjenko »

maar wel 5 berichten over de noorderburen...

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Jomano »

Nou en.....kunnen jullie nu niet meer slapen ofzo?

Bas
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 09 mei 2008, 21:04
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Bas »

Danish Dynamite schreef:Toch weer typisch, 2 dagen na de oefenwedstrijd tegen KVM nog steeds geen woord op TT van OG, nog geen uitslag........ :td:
Ach, die zender heb ik al lang geleden opgegeven. Altijd weer hetzelfde verhaal: veel over die arneppers, niks over NEC en de Graafschap.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Danish Dynamite »

Jomano schreef:Nou en.....kunnen jullie nu niet meer slapen ofzo?
O jawel hoor, ik slaap er geen seconde minder om, ik vind het alleen triest dat zelfs de uitslag niet eens vermeld wordt op de provinciale zender.

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door john »

Danish Dynamite schreef:Toch weer typisch, 2 dagen na de oefenwedstrijd tegen KVM nog steeds geen woord op TT van OG, nog geen uitslag........ :td:
Was mij ook al opgevallen,gewoon belachelijk.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Legendario »

Volgens kijkt iedereen meer op OG om te checken of het nieuws er wel op staat dan echt voor het nieuws.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door AvdS »

Ik vind het altijd wel meevallen met het omroep 'arnep' gehalte. Ze besteden erg veel aandacht meerdere keren aan NEC, komen vaak met scoops en nieuwtjes over onze mooie club. Vaak komen ze met nog meer nieuws over dat belachelijk zooitje in die stinkstad, logisch want daar doen ze zoveel rare dingen...

Verder vind ik ze niet uitgesproken negatief over NEC of positief over Merab en zijn onderdanen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Mark Ariaans »

Volgens mij heeft er iemand bij Omroep Gelderland iets te veel gezopen tijdens het carnaval. Dit staat er te lezen op de site:

NEC gaat terug naar drie spitsen

NIJMEGEN - NEC speelt zondag tegen koploper PSV met drie spitsen, met Leroy George op rechts en Thomas Chatelle op links. Tegen ADO Den Haag speelde NEC nog 4-5-1.

De nieuwe tactiek lijkt John Goossens zijn basisplaats te kosten. Lorenzo Davids speelt in plaats van de geschorste Niki Zimling. Die kreeg vier duels na zijn rode kaart tegen ADO. Vorig seizoen verloor NEC met 0-4 van PSV. Vervolgens stapte trainer Dwight Lodeweges op. NEC-trainer Wiljan Vloet was toen nog hoofd opleidingen bij PSV.

In die bewuste wedstrijd werd George uit de wedstrijd getrapt door PSV-back Erik Pieters. George kon daarna vijf maanden niet voetballen.


Opstelling: Cillessen; Will, Nuytinck, Zomer, Amieux; Sibum, Schöne, Davids; George, Vleminckx, Chatelle.


Dikgedrukte stuk :crazy2: Even in de war met hun seizoenen...

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door valkhof »

Mark Ariaans schreef:Volgens mij heeft er iemand bij Omroep Gelderland iets te veel gezopen tijdens het carnaval. Dit staat er te lezen op de site:

NEC gaat terug naar drie spitsen

NIJMEGEN - NEC speelt zondag tegen koploper PSV met drie spitsen, met Leroy George op rechts en Thomas Chatelle op links. Tegen ADO Den Haag speelde NEC nog 4-5-1.

De nieuwe tactiek lijkt John Goossens zijn basisplaats te kosten. Lorenzo Davids speelt in plaats van de geschorste Niki Zimling. Die kreeg vier duels na zijn rode kaart tegen ADO. Vorig seizoen verloor NEC met 0-4 van PSV. Vervolgens stapte trainer Dwight Lodeweges op. NEC-trainer Wiljan Vloet was toen nog hoofd opleidingen bij PSV.

In die bewuste wedstrijd werd George uit de wedstrijd getrapt door PSV-back Erik Pieters. George kon daarna vijf maanden niet voetballen.


Opstelling: Cillessen; Will, Nuytinck, Zomer, Amieux; Sibum, Schöne, Davids; George, Vleminckx, Chatelle.


Dikgedrukte stuk :crazy2: Even in de war met hun seizoenen...
dat heb je met omroep vitesse he.
maar wel mooi dat wij zeggen dat het omroep vitesse is en zij dat het omroep nec is.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door NiMMA_024 »

Ben omroep Gelderland nog steeds dankbaar voor het uitzenden van de Europese wedstrijden.
Als OG zo arneps is, dan hadden ze geen moeite gedaan om deze wedstrijden uit te zenden.

boeit mij of OG nou wel of geen nieuwtje meer uitzend over vistas.
Bronnen zat hier om nieuws te achterhalen, heb ik geen OG voor nodig.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten