Rens van Eijden

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Novium
Berichten: 193
Lid geworden op: za 16 aug 2008, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Novium »

Goede aankoop hoor, Carlos is dan toch stiekem al aan het volgende seizoen aan het werken :sjaal:

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door denniesee »

Novium schreef:Goede aankoop hoor, Carlos is dan toch stiekem al aan het volgende seizoen aan het werken :sjaal:
volgens mij is dat ook de bedoeling van een TD-er
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
Danyous
Berichten: 141
Lid geworden op: vr 10 apr 2009, 13:10
Locatie: Milsbeek

Re: Rens van Eijden

Bericht door Danyous »

denniesee schreef:
Novium schreef:Goede aankoop hoor, Carlos is dan toch stiekem al aan het volgende seizoen aan het werken :sjaal:
volgens mij is dat ook de bedoeling van een TD-er
Klopt maar ervaring leert dat dat niet altijd even soepel gaat (lees: last minute aankopen laatste seizoenen ;) ), dus er mag nu ook wel eens gezegd worden dat er goed gehandeld is door Carlos.

On topic: Lijkt me een goede speler, deed het in de wedstrijden tegen ons in ieder geval goed. + Eindelijk eens wat kopsterkte erbij! Welkom Rens :sjaal:

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door denniesee »

Danyous schreef:
denniesee schreef:
Novium schreef:Goede aankoop hoor, Carlos is dan toch stiekem al aan het volgende seizoen aan het werken :sjaal:
volgens mij is dat ook de bedoeling van een TD-er
Klopt maar ervaring leert dat dat niet altijd even soepel gaat (lees: last minute aankopen laatste seizoenen ;) ), dus er mag nu ook wel eens gezegd worden dat er goed gehandeld is door Carlos.

On topic: Lijkt me een goede speler, deed het in de wedstrijden tegen ons in ieder geval goed. + Eindelijk eens wat kopsterkte erbij! Welkom Rens :sjaal:
daar ben ik het zeker met je eens, goed gedaan Carlos!!! :tu:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Janssen »

Goede aankoop. Alleen op de site van willem 2 praten ze over 1 miljoen transfergeld. Is wel wat veel of niet?

http://www.tilbo.com/index.php?option=c ... mitstart=0

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door TheRealTricolores »

Welkom :tu:

:sjaal:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Tim Janssen »

Janssen schreef:Goede aankoop. Alleen op de site van willem 2 praten ze over 1 miljoen transfergeld. Is wel wat veel of niet?

http://www.tilbo.com/index.php?option=c ... mitstart=0
dacht dat wij nuilers waren,maar zo te zien kunnen ze dat ook bij stillem 2 ;)
weet niet hoor,ze denken ook dat we 3 miljoen voor wisgerhof hebben gekregen :nut:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Harold Bastiaans »

Lijkt me een zeer goede aankoop voor onze club, als ik de reacties zo lees op dat tilbo forum zijn ze er goed zieke van. Tis in iedergeval beter dan toen Tim jannsen kwam, toen viel er heel wat anders te lezen op het waalwijk forum.

Goeso Dwight en carlos ;)
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Demtsjenko »

bij willem II balen ze en bij psv vinden ze het onbegrijpelijk... nou, blijkbaar kan hij dan toch wel iets. ben er in ieder geval blij mee...

en wat betreft aalbers... soms zit het mee, soms zit het tegen... nu zit het mee... ik ga ervan uit dat aalbers altijd zijn stinkende best doet om goede spelers naar de goffert te halen. de balans is tot nu toe positief (zelfs als je de mishuur van john en bouaouzan meerekend, want zoiets kun je onmogelijk voorspellen).

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door hupie »

Zeer goede speler :thumbsup: Soort Wisgerhof met veel toekomst, en daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Daarom een heel goede aankoop van Aalbers :tu: . Dat mag nu wel gezegd worden. Wat een verschil met de aankopen en het tijdstip tov vorig jaar zomer. Nu al vastgelegd samen met Tenvoorde en Goossens. Ik kan bijna mijn ogen niet geloven, nu nog een of twee scorende spelers en we gaan volgend jaar weer een topseizoen tegemoet.
:sjaal:

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 784
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Guadalajara, Mexico
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door tja »

hupie schreef:Zeer goede speler :thumbsup: Soort Wisgerhof met veel toekomst, en daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Daarom een heel goede aankoop van Aalbers :tu: . Dat mag nu wel gezegd worden. Wat een verschil met de aankopen en het tijdstip tov vorig jaar zomer. Nu al vastgelegd samen met Tenvoorde en Goossens. Ik kan bijna mijn ogen niet geloven, nu nog een of twee scorende spelers en we gaan volgend jaar weer een topseizoen tegemoet.
:sjaal:
Dat weet ik nog niet zo zeker. Het lijken me goede investeringen voor de toekomst, maar het garandeert niet dat je volgend seizoen al een topteam hebt en een topseizoen tegemoet gaat. Zowel Van Eijden, Goossens als Ten Voorde hebben nog niet of nauwelijks eredivisie ervaring.

Maar in ieder geval is het zeer positief dat er in dit stadium al versterkingen komen en dat er duidelijk wordt geïnvesteerd in de lange termijn.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Keezer »

Goede aankoop! Goed om te zien dat Carlos kijkt naar spelers met toekomst als ten Voorde, Goossens en vEijden!
Lekker op tijd de selectie voor volgend seizoen bij elkaar proberen te krijgen zodat het team met Dwight een goede voorbereiding kan draaien.

Goed werk Carlos!

Gebruikersavatar
Hendje
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:37
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Hendje »

Aan de reacties van de Willem II supporters te zien is het een goede aanwinst voor ons!
Is hij links of rechtsbenig?

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1308
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Steev »

Rechts.

Goede aankoop, jong, talentvol (blijkbaar) en pakt geregeld zijn doelpuntjes mee bij dode spelmomenten. Een meerjarig contract, goed werk!

Ik vraag me alleen af of die ook gekomen was als Groenedijk hier trainer geworden was ;)

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Rens van Eijden

Bericht door jsentani »

Steev schreef:Rechts.

Goede aankoop, jong, talentvol (blijkbaar) en pakt geregeld zijn doelpuntjes mee bij dode spelmomenten. Een meerjarig contract, goed werk!

Ik vraag me alleen af of die ook gekomen was als Groenedijk hier trainer geworden was ;)
Goede aankoop, ik hoop echter wel dat Koenders ook blijft, hij heeft mij overtuigd van zijn talent (snel, verdedigend en opbouwend/aanvallend goed).
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door hupie »

tja schreef:
hupie schreef:Zeer goede speler :thumbsup: Soort Wisgerhof met veel toekomst, en daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Daarom een heel goede aankoop van Aalbers :tu: . Dat mag nu wel gezegd worden. Wat een verschil met de aankopen en het tijdstip tov vorig jaar zomer. Nu al vastgelegd samen met Tenvoorde en Goossens. Ik kan bijna mijn ogen niet geloven, nu nog een of twee scorende spelers en we gaan volgend jaar weer een topseizoen tegemoet.
:sjaal:
Dat weet ik nog niet zo zeker. Het lijken me goede investeringen voor de toekomst, maar het garandeert niet dat je volgend seizoen al een topteam hebt en een topseizoen tegemoet gaat. Zowel Van Eijden, Goossens als Ten Voorde hebben nog niet of nauwelijks eredivisie ervaring.

Maar in ieder geval is het zeer positief dat er in dit stadium al versterkingen komen en dat er duidelijk wordt geïnvesteerd in de lange termijn.

Een topteam voor NEC begrippen, dwz daadwerkelijk wat te zoeken hebben in de play offs (plaats 5 tem 8). En nog even benadrukken er moeten wel, zoals ik al aangegeven heb, twee scorende spelers bijkomen.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door necnmgn »

Een nadeel van het slagvaardig handelen is wel een verwachtingspatroon wat gecreeerd gaat worden... Maar als ik de reacties van de fora lees van Willem II en PSV dan krijg ik er steeds meer vertrouwen in.

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door necmaniacs »

Zeer goeie zaak dit! mijn complimenten, hoe dit ook gaat uitpakken!

dit vind ik vooral mooi om te lezen;
Carlos Aalbers schreef: 'Belangrijk voor ons is dat hij een jonge speler is', vervolgt Aalbers. 'Daar moeten wij het toch van hebben. NEC is een club waar spelers zich kunnen ontwikkelen, en van daaruit weer een stap hoger kunnen maken.'
Ik denk dat als NEC zich hierop goed profileert we een niche kunnen bedienen binnen de eredivisie, maar dan moeten we wel spelers blijven verkopen...

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3867
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door BasNijmegen »

Kijk dit is nog eens goed nieuws.
Een goede (lange) speler die veel potentie heeft voor de toekomst en dit nu al weet waar te maken.
Lekker scherp Aalbers, mijn complimenten.

Het feit dat Willem II en PSV naast de boot vissen geeft toch wel aan wat Dwight betekend voor de spelers. En ik zie dit ook wel als groei verschil tussen Willem II en NEC. Deze speler ziet meer potentie in NEC dan in Willem II. :sjaal:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Harold Bastiaans »

BasNijmegen schreef: En ik zie dit ook wel als groei verschil tussen Willem II en NEC. Deze speler ziet meer potentie in NEC dan in Willem II. :sjaal:
Dus omdat de speler meer potentie ziet in NEC zie jij het groei verschil?
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Kick
Berichten: 391
Lid geworden op: za 26 jan 2008, 11:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Kick »

Lijkt en een goeie. Bovendien 1.88m, eindelijk weer een stevige kerel in ons kabouterelftal.
Swart als boegbeeld van NEC? Hij is niet eens een NEC'er!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3867
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door BasNijmegen »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
BasNijmegen schreef: En ik zie dit ook wel als groei verschil tussen Willem II en NEC. Deze speler ziet meer potentie in NEC dan in Willem II. :sjaal:
Dus omdat de speler meer potentie ziet in NEC zie jij het groei verschil?
Geeft wel aan dat voetballers dus liever bij NEC zitten dan bij Willem II. En al helemaal als je meegedraaid hebt bij Willem II, en dan toch kiest voor NEC. :yes:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Harold Bastiaans »

BasNijmegen schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
BasNijmegen schreef: En ik zie dit ook wel als groei verschil tussen Willem II en NEC. Deze speler ziet meer potentie in NEC dan in Willem II. :sjaal:
Dus omdat de speler meer potentie ziet in NEC zie jij het groei verschil?
Geeft wel aan dat voetballers dus liever bij NEC zitten dan bij Willem II. En al helemaal als je meegedraaid hebt bij Willem II, en dan toch kiest voor NEC. :yes:
Mwah, ik weet het niet, er zijn genoeg spelers die nee zeggen, en bij andere clubs zitten.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
vakkieN
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 14 mei 2008, 14:48
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door vakkieN »

BasNijmegen schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
BasNijmegen schreef: En ik zie dit ook wel als groei verschil tussen Willem II en NEC. Deze speler ziet meer potentie in NEC dan in Willem II. :sjaal:
Dus omdat de speler meer potentie ziet in NEC zie jij het groei verschil?
Geeft wel aan dat voetballers dus liever bij NEC zitten dan bij Willem II. En al helemaal als je meegedraaid hebt bij Willem II, en dan toch kiest voor NEC. :yes:
Van Eijden zal wel niet besproken zijn met Groenendijk bij zijn gesprekken ;)
Goede aankoop! Jonge talentvolle verdediger waar we nog veel plezier aan kunnen beleven.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Rens van Eijden

Bericht door Mavage »

Het zal toch ook wel te maken hebben met speelkansen. Toen Wisgerhof hier vorig jaar nog speelde, zal Rens ook wel hebben ingezien dat zijn speelkansen uiterst klein waren. Nu heeft hij bij de club waar meer van verwacht kan worden (N.E.C. ten opzichte van Willem II) ook nog goede kansen op speeltijd. Win-win!
Energy and persistence conquer all things.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten