Nijmegen

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door burp »

tweety schreef:
BiT schreef:http://www.youtube.com/watch?v=IU_reTt7 ... r_embedded

Opgenomen in Nijmegen!
Eerst een stuk industrieterrein in west volgens mij, en dan naar de Appie Tooropstraat bij mij om de hoek!
Dan iets later nog een stukje wat verder de tooropstraat omhaag en naar links. Dat hek is bij dansschool Wanders.

Erg gaaf!
dat stukje industrieterrein is bij het oude Velba pand achter de DAR
eerste stukje is beta faculteit op de uni.

Echt vet gedaan!

Gebruikersavatar
vakkieN
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 14 mei 2008, 14:48
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door vakkieN »

Heel mooi gemaakt, de maker was vanavond bij DWDD op TV. Heeft al reacties vanuit Hollywood gekregen op dit filmpje.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door NiMMA_024 »

NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door burp »

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... e_bru.html" onclick="window.open(this.href);return false;

deze meneer nog flink staan vervloeken destijds, maar blijkbaar wordt een hoop Nijmegenaren fileleed geven nog beloond ook door Truus Albayrak.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door denniesee »

ik wil dat NEC in de goffert blijft, moet ik nu ook de waalbrug opgaan :lol:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door NEC4EVER »

Die gast hadden ze lekker op de brug moeten laten zitten! Was vanzelf wel een keer naar beneden gekomen en anders maar niet :bye:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door vak Oost »

denniesee schreef:ik wil dat NEC in de goffert blijft, moet ik nu ook de waalbrug opgaan :lol:
vraag dan meteen om een 2de ring en een flinke uitbreiding :mrgreen:
Alles komt goed !!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door BIESKE »

Ik zeg..............nog wat harder met die lange lat er over heen.
'Politie oorzaak geweld Meijhorst'
NIJMEGEN - Het geweld in de wijk Meijhorst in Nijmegen laait op naar aanleiding van het harde optreden van de politie. Dat zeggen jongeren. Ze voelen zich uitgedaagd door de politie en dit zou escalerend werken.

De afgelopen maand werden vier auto's in brand gestoken, de meest recente autobrand zou een reactie zijn op een bekeuring. Ook een medewerker van het jongerencentrum heeft dit gehoord.

De politie zet vanwege de onrust in de wijk extra agenten in. Ook worden camera's in de wijk aangepast en kunnen de jongeren een gebiedsverbod krijgen.

beekie eastside
Berichten: 342
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 16:36
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door beekie eastside »

BIESKE schreef:Ik zeg..............nog wat harder met die lange lat er over heen.
'Politie oorzaak geweld Meijhorst'
NIJMEGEN - Het geweld in de wijk Meijhorst in Nijmegen laait op naar aanleiding van het harde optreden van de politie. Dat zeggen jongeren. Ze voelen zich uitgedaagd door de politie en dit zou escalerend werken.

De afgelopen maand werden vier auto's in brand gestoken, de meest recente autobrand zou een reactie zijn op een bekeuring. Ook een medewerker van het jongerencentrum heeft dit gehoord.

De politie zet vanwege de onrust in de wijk extra agenten in. Ook worden camera's in de wijk aangepast en kunnen de jongeren een gebiedsverbod krijgen.
pak deze lui maar een keer aan maar nee dat durft de gemeente en de politie niet.. ze zijn gewoon bang voor deze jongens :bigcry:

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door NiMMA_024 »

http://www.cityfilm.tv/trailer/nijmegen-trailer" onclick="window.open(this.href);return false;
zo word ons stadje gepromoot in t buitenland
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Demtsjenko »

tja.... zeer beperkt als je het mij vraagt...
niets over de universiteit(sstad nijmegen), niets over de waalkade, niets over de mooie oude panden in de rand rondom het centrum...

alleen maar het duurdere segment en tig keer de brug en het stadgezicht... en dat dat verschrikkelijke nederlandse accent... jammer, had men veel meer uit kunnen halen...

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Ramona »

't Is toch ook een trailer...

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door burp »

proef met rekeningrijden, uiteraard is Nijmegen een van de eersten. :td:
Gekloot met OV Chipkaart, uiteraard draait Nijmegen ook hier proef. :td:

Er wordt je hier echt veel te veel door de strot geduwd en als het om publieksonvriendelijke zaken gaat dan zijn ze er hier altijd als de kippen bij :pukeface:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Curva »

de stad van de zuipende ex-burgemeester en de gepijpte wethouder....

maar wel een topman als directeur van de stadsschouwburg die piloot, wethouder en topman van philips was!

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door jpnec »

Ach dat hele rekeningrijden gaat nergens over... ook lekker voor je privacy. Snap het probleem niet om het gewoon via de benzineprijs te doen.

Het mooie is dat landen die het al via de benzine doen nog steeds goedkoper zijn met benzine dan ons geldgraaiende land.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door jpnec »

Curva schreef:de stad van de zuipende ex-burgemeester en de gepijpte wethouder....

maar wel een topman als directeur van de stadsschouwburg die piloot, wethouder en topman van philips was!
En een "niet gekozen" burgermeester die opstapte als minister omdat hij gekozen burgermeesters wilde.

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Ravanelli »

Ik erger me aan het feit dat het overgrote deel van nijmegen links georiënteerd is, er veel maar dan ook veel te veel verkeerslichten zijn en dat Jacco Swart nog steeds in dienst is van nec.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door jackkreta »

Ravanelli schreef:Ik erger me aan het feit dat het overgrote deel van nijmegen links georiënteerd is, er veel maar dan ook veel te veel verkeerslichten zijn en dat Jacco Swart nog steeds in dienst is van nec.
Kan gebeuren in een democratie!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door vak Oost »

en wie op de foto wilt gaat nu buiten staan - de auto van google streetview rijdt door de stad heen namelijk
Alles komt goed !!

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door NiMMA_024 »

vak Oost schreef:en wie op de foto wilt gaat nu buiten staan - de auto van google streetview rijdt door de stad heen namelijk
ik zag vorige week een rare auto met knipperende lampen en volgens mij een 360 graden camera op t dak...
Dit toen ik van t werk naar huis ging, Deze reed door Lindenholt.

Zal mij niet verbazen als dit dan ook van google is.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Ramon »

Deze past eigenlijk ook hier, maar om dubbelposten te voorkomen slechts een linkje: http://www.supportersforum.nl/viewtopic ... 75#p217161

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door necnmgn »

Ramon schreef:Deze past eigenlijk ook hier, maar om dubbelposten te voorkomen slechts een linkje: http://www.supportersforum.nl/viewtopic ... 75#p217161
ik vind het nu een beetje vervelend te vinden...

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door burp »

necnmgn schreef:
Ramon schreef:Deze past eigenlijk ook hier, maar om dubbelposten te voorkomen slechts een linkje: http://www.supportersforum.nl/viewtopic ... 75#p217161
ik vind het nu een beetje vervelend te vinden...
inderdaad.

Begint irritant te worden en een anti ''Ramon wil in de gemeenteraad'' campagne begint al te broeden :P

peccato
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 17 dec 2008, 17:19
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door peccato »

http://www.dumpert.nl/mediabase/457751/ ... terug.html

Niet over de stad nijmegen.....maar wel een fantastisch filmpje over een echte nimwegenoar!(wel al een oud dumpert filmpje)

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door pjottr »

Nog eens 160 man weg bij NXP



NIJMEGEN - NXP Semiconductors sluit volgend jaar een tweede fabriek. Daarmee verliezen naar schatting 160 mensen hun baan. Dat aantal komt bovenop het verlies van 1.050 banen in Nijmegen dat vorig jaar bekend is gemaakt. Woensdagmiddag kondigde waarnemend directeur René Penning de Vries de sluiting aan van de fabriek ICN 6. De fabriek is in het vierde kwartaal van 2011 volledig ontmanteld.
Het personeel is woensdag even na 14.00 uur op de hoogte gesteld.
Een andere fabriek, de ICN 5, wordt nu al ontmanteld. In de fabrieken ICN 5 en ICN 6 worden minder hoogwaardige halfgeleiders gemaakt. NXP Semiconductors, het vroegere Philips, wil zich in de toekomst alleen nog maar toeleggen op de vervaardiging en verkoop van hoogwaardige halfgeleiders, die onder andere gebruikt worden in auto’s, geavanceerde audio- en video-apparatuuur en voor persoonsherkenninng (onder andere voor de ov-chip).
Volgens vakbondsbestuurder Ron van Baaden van FNV Bondgenoten komt het nieuws hard aan in Nijmegen. “We hebben natuurlijk vorig jaar de wereldwijde reorganisatie gehad: 4.500 banen weg, waarvan 1.050 in Nijmegen, de sluiting van ICN 5 en dan nu weer een fabriek dicht.” Hij zal bij de leiding van het bedrijf aandringen op een goed sociaal plan.
Officieel moeten de bonden en de ondernemingsraad nog hun goedkeuring geven aan het voornemen tot sluiting van de directie. “Maar er is niemand, maar dan ook niemand die er nog in gelooft dat wij deze sluiting kunnen tegenhouden”, zegt Van Baaden

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten