Hilversum heeft een betere baan, beter salaris, enorm huis in Amsterdam.... mijn god zeg... maar heb je ook een seizoenkaart van NEC?illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:08Waar niet? Ik zou zeggen doorlopend:FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:03Waar reageer ik asociaal dan volgens jou?illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:01Dan heb je toch helemaal geen reden om je zo te verlagen? Het is ronduit stuitend hoe negatief en asociaal je reageert.FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 20:51illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 20:33Het is moeilijk om hier geen denigrerende reactie op te plaatsen, toch wil het onderstaande gezegd hebben. Laat ook vooral weten als je het er niets mee eens bent.
De genoemde namen zijn de drie negatieve musketeers op dit forum, de meest aanwezige - en asociale - onderbuik reageerders. Een fenomeen dat je voornamelijk ziet in een bepaalde laag van de bevolking. Ik maak ze niet mee in mijn sociale kring, niet op de werkvloer. Ik zie ze alleen op de socials, op allerlei toegankelijke media die aanwezig zijn in het huidige tijdsbeeld. En ergens begrijp ik het ook. Simpel geredeneerd en generaliserend: het is niet makkelijk om met €3000 of minder rond te komen in Nederland. Het is een uiting van frustratie en onvrede. Vervelend en sneu.
Aan de andere kant vind ik ook dat hard werken, leergierig zijn, ambitie tonen en positief in het leven staan geen voorrecht is. Je hoeft niet vooraan in de rij te hebben gestaan, om het maar eens op die manier te verwoorden. Het is voor iedereen toegankelijk. Dus voor het overgrote gezonde deel van de groep die zich gedraagt als een notoire negatieve domoor heb ik weinig medelijden.
Ik begrijp je frustratie Dirk, maar zet ze inderdaad gewoon op je vijandenlijst. Haal een keer je schouders op en blijf vooral actief op het forum. Ik waardeer je poging om de discussie aan te wakkeren enorm.hoor hem eens even meneertje. Over beperkt denkvermogen te spreken…. Je zult mij ook vast bedoelen maar ik durf 100% te zeggen dat ik een betere baan en salaris heb dan jij wijsneusje.
Alleen de waarde van mijn woning in amsterdam kun jij alleen maar van dromen. Maar ga jij lekker met je koorknaapjes in je studentenkroeg een biertje drinken. Ik heb er op dit forum wel een paar voorbij zien komen maar jij bent met stip gestegen naar droeftoeter nr 1
FC Hilversum schreef: ↑zo 02 feb 2025, 01:02Joh johnny de homo vind het toch allemaal bestMark Ariaans schreef: ↑za 01 feb 2025, 13:55Ho ho ho, nee nee. Als ze dat vanaf het begin af aan hadden gezegd dan had ik dat prima en verstandig gevonden. Maar dat deden ze juist niet op Stadionplein 1. Deze selectie zou beter zijn dan wat we vorig jaar hadden en we moesten en zouden weer voor Europese play-offs mee gaan doen. Zo ken ik er nog wel een paar.
Negativiteit rondom N.E.C
- Babos_Forever
- Contacteer:
Re: Negativitet rondom N.E.C
-
- Contacteer:
Ja en? Heb bijna mijn halve leven in nijmegen gewoond dusBabos_Forever schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:13Hilversum heeft een betere baan, beter salaris, enorm huis in Amsterdam.... mijn god zeg... maar heb je ook een seizoenkaart van NEC?illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:08Waar niet? Ik zou zeggen doorlopend:FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:03Waar reageer ik asociaal dan volgens jou?illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:01Dan heb je toch helemaal geen reden om je zo te verlagen? Het is ronduit stuitend hoe negatief en asociaal je reageert.FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 20:51illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 20:33Het is moeilijk om hier geen denigrerende reactie op te plaatsen, toch wil het onderstaande gezegd hebben. Laat ook vooral weten als je het er niets mee eens bent.
De genoemde namen zijn de drie negatieve musketeers op dit forum, de meest aanwezige - en asociale - onderbuik reageerders. Een fenomeen dat je voornamelijk ziet in een bepaalde laag van de bevolking. Ik maak ze niet mee in mijn sociale kring, niet op de werkvloer. Ik zie ze alleen op de socials, op allerlei toegankelijke media die aanwezig zijn in het huidige tijdsbeeld. En ergens begrijp ik het ook. Simpel geredeneerd en generaliserend: het is niet makkelijk om met €3000 of minder rond te komen in Nederland. Het is een uiting van frustratie en onvrede. Vervelend en sneu.
Aan de andere kant vind ik ook dat hard werken, leergierig zijn, ambitie tonen en positief in het leven staan geen voorrecht is. Je hoeft niet vooraan in de rij te hebben gestaan, om het maar eens op die manier te verwoorden. Het is voor iedereen toegankelijk. Dus voor het overgrote gezonde deel van de groep die zich gedraagt als een notoire negatieve domoor heb ik weinig medelijden.
Ik begrijp je frustratie Dirk, maar zet ze inderdaad gewoon op je vijandenlijst. Haal een keer je schouders op en blijf vooral actief op het forum. Ik waardeer je poging om de discussie aan te wakkeren enorm.hoor hem eens even meneertje. Over beperkt denkvermogen te spreken…. Je zult mij ook vast bedoelen maar ik durf 100% te zeggen dat ik een betere baan en salaris heb dan jij wijsneusje.
Alleen de waarde van mijn woning in amsterdam kun jij alleen maar van dromen. Maar ga jij lekker met je koorknaapjes in je studentenkroeg een biertje drinken. Ik heb er op dit forum wel een paar voorbij zien komen maar jij bent met stip gestegen naar droeftoeter nr 1
FC Hilversum schreef: ↑zo 02 feb 2025, 01:02Joh johnny de homo vind het toch allemaal bestMark Ariaans schreef: ↑za 01 feb 2025, 13:55Ho ho ho, nee nee. Als ze dat vanaf het begin af aan hadden gezegd dan had ik dat prima en verstandig gevonden. Maar dat deden ze juist niet op Stadionplein 1. Deze selectie zou beter zijn dan wat we vorig jaar hadden en we moesten en zouden weer voor Europese play-offs mee gaan doen. Zo ken ik er nog wel een paar.
-
- Contacteer:
Oh je hebt iets gevonden… homo….. jemig wat asociaal zeg ik hoop dat je geen trauma hebt opgelopen. Maar zult je aangesproken voelen bij het woord homo denk ik dus hierbij mij. Excuus als ik je beledigd hebillestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:08Waar niet? Ik zou zeggen doorlopend:FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:03Waar reageer ik asociaal dan volgens jou?illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:01Dan heb je toch helemaal geen reden om je zo te verlagen? Het is ronduit stuitend hoe negatief en asociaal je reageert.FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 20:51illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 20:33Het is moeilijk om hier geen denigrerende reactie op te plaatsen, toch wil het onderstaande gezegd hebben. Laat ook vooral weten als je het er niets mee eens bent.
Even terug naar het topic mijnheer Hilversum: lees jij je comments wel eens terug? Vind je niet dat je structureel negatief bent en over de schreef gaat?
-
- Contacteer:
Dat ik veel kritiek uit….? Zeker en naar mijn mening terecht anders zou ik het niet doen.
Dat ik over de schreef ga????? Absoluut niet.
- Babos_Forever
- Contacteer:
Een andere omgeving heeft je echt goed gedaan. Je moet je meuk maar eens teruglezen....FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:18Ja en? Heb bijna mijn halve leven in nijmegen gewoond dusBabos_Forever schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:13Hilversum heeft een betere baan, beter salaris, enorm huis in Amsterdam.... mijn god zeg... maar heb je ook een seizoenkaart van NEC?illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:08Waar niet? Ik zou zeggen doorlopend:FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:03Waar reageer ik asociaal dan volgens jou?illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:01Dan heb je toch helemaal geen reden om je zo te verlagen? Het is ronduit stuitend hoe negatief en asociaal je reageert.FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 20:51
hoor hem eens even meneertje. Over beperkt denkvermogen te spreken…. Je zult mij ook vast bedoelen maar ik durf 100% te zeggen dat ik een betere baan en salaris heb dan jij wijsneusje.
Voel je bij een negatieve mening eerder de behoefte om te reageren dan bij een positieve mening?FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:23Dat ik veel kritiek uit….? Zeker en naar mijn mening terecht anders zou ik het niet doen.
-
- Contacteer:

illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:29Voel je bij een negatieve mening eerder de behoefte om te reageren dan bij een positieve mening?FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:23Dat ik veel kritiek uit….? Zeker en naar mijn mening terecht anders zou ik het niet doen.

Dat ligt gevoelig. Klopt dat?FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:32
illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:29Voel je bij een negatieve mening eerder de behoefte om te reageren dan bij een positieve mening?FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:23Dat ik veel kritiek uit….? Zeker en naar mijn mening terecht anders zou ik het niet doen.
Dat ik over de schreef ga????? Absoluut niet.![]()
Het is een beetje Trump gedrag.Babos_Forever schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:26Een andere omgeving heeft je echt goed gedaan. Je moet je meuk maar eens teruglezen....FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:18Ja en? Heb bijna mijn halve leven in nijmegen gewoond dusBabos_Forever schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:13Hilversum heeft een betere baan, beter salaris, enorm huis in Amsterdam.... mijn god zeg... maar heb je ook een seizoenkaart van NEC?illestyl schreef: ↑do 06 feb 2025, 21:08Waar niet? Ik zou zeggen doorlopend:
FC Hilversum schreef: ↑zo 02 feb 2025, 01:02Joh johnny de homo vind het toch allemaal bestMark Ariaans schreef: ↑za 01 feb 2025, 13:55
Ho ho ho, nee nee. Als ze dat vanaf het begin af aan hadden gezegd dan had ik dat prima en verstandig gevonden. Maar dat deden ze juist niet op Stadionplein 1. Deze selectie zou beter zijn dan wat we vorig jaar hadden en we moesten en zouden weer voor Europese play-offs mee gaan doen. Zo ken ik er nog wel een paar.
-
- Contacteer:
Meest fascinerende vind ik nog dat Hilversum oprecht denkt dat hij objectief kritisch is.
-
- Contacteer:
Weet je wat ik fascinerend vind…. Dat er hier iemand roept dat je met 3000,- per maand aan salaris in een klasse valt waardoor het logisch is dat je asociaal bent… ik denk dat zomaar 70% van dit forum op dof onder dit inkomen zit maar daar maakt dan niemand zich druk over. Maar echt hoor wat jullie ook over of van mij schrijven of vinden en zal me werkelijk jeuken. Maar wel grappig om te zien hier groepsgedrag van een paar kleuters werkt.Mastino Napoletano schreef: ↑do 06 feb 2025, 22:17Meest fascinerende vind ik nog dat Hilversum oprecht denkt dat hij objectief kritisch is.
Ik doe even een HIlversumpje:
"man man man wat een kneuzenforum. Mij zie je hier niet meer!!"
"man man man wat een kneuzenforum. Mij zie je hier niet meer!!"
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Oh ik ben alweer terug! 

Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
Een klein beetje meer niveau. Wat zou dat fijn zijn. Voor sommigen (iedereen weet wie) zal dat niet gaan lukken. Deze zijn niet meer te redden. Maar als de rest vanaf nu even wat vaker tot tien telt voordat hij in het toetsenbord kruipt kan het misschien toch weer een fijn forum worden. Ik omarm de term kneuzenforum met beide armen.
-
- Contacteer:
Het grappige is dat ik het met de jongens in het vak waarin ik zit het over het forum had…. Die begonnen allemaal te lachen.
Op een groot deel van de tribune vind men het forum idd een forum voor kneuzen
-
- Contacteer:
Ik ben volledig met je eens dat de post waar je op doelt een triest dieptepunt is. Onnodig en niet chique. Overigens was jouw eerste reactie daarop om te gaan pochen over je huis in Amsterdam. Kan ook anders.FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 22:56Weet je wat ik fascinerend vind…. Dat er hier iemand roept dat je met 3000,- per maand aan salaris in een klasse valt waardoor het logisch is dat je asociaal bent… ik denk dat zomaar 70% van dit forum op dof onder dit inkomen zit maar daar maakt dan niemand zich druk over. Maar echt hoor wat jullie ook over of van mij schrijven of vinden en zal me werkelijk jeuken. Maar wel grappig om te zien hier groepsgedrag van een paar kleuters werkt.Mastino Napoletano schreef: ↑do 06 feb 2025, 22:17Meest fascinerende vind ik nog dat Hilversum oprecht denkt dat hij objectief kritisch is.
-
- Contacteer:
Nou laten we het niet omdraaien… er was er eentje die begon te vertellen dat iedereen met een inkomen tot 3000,- een asociaal figuur is en tot het afvoerputje van de maatschappij hoort. Daarmee beledigd hij denk ik 70% van de mensen hier. Tevens zei hij tussen de regels door dat ik daar bij zou horen. Ik vond het idd nodig om hem uit die waan te laten.Mastino Napoletano schreef: ↑vr 07 feb 2025, 06:56Ik ben volledig met je eens dat de post waar je op doelt een triest dieptepunt is. Onnodig en niet chique. Overigens was jouw eerste reactie daarop om te gaan pochen over je huis in Amsterdam. Kan ook anders.FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 22:56Weet je wat ik fascinerend vind…. Dat er hier iemand roept dat je met 3000,- per maand aan salaris in een klasse valt waardoor het logisch is dat je asociaal bent… ik denk dat zomaar 70% van dit forum op dof onder dit inkomen zit maar daar maakt dan niemand zich druk over. Maar echt hoor wat jullie ook over of van mij schrijven of vinden en zal me werkelijk jeuken. Maar wel grappig om te zien hier groepsgedrag van een paar kleuters werkt.Mastino Napoletano schreef: ↑do 06 feb 2025, 22:17Meest fascinerende vind ik nog dat Hilversum oprecht denkt dat hij objectief kritisch is.
-
- Contacteer:
Toch fascinerend dat als het over fatsoen gaat precies die mensen waar het over gaat zich aangesproken voelen. Waarschijnlijk is het grof gestrekte been van sommigen (iedereen weet wie ik bedoel) bewust. Het gaat hen niet om een mening verkondigen. Grofheid, kwetsen en sarren is het doel. Triest.
Deze reactie is toch goud.FC Hilversum schreef: ↑vr 07 feb 2025, 06:56Het grappige is dat ik het met de jongens in het vak waarin ik zit het over het forum had…. Die begonnen allemaal te lachen.

Vond je het grappig dat de jongens om je heen je een kneus noemden ja?FC Hilversum schreef: ↑vr 07 feb 2025, 06:56Het grappige is dat ik het met de jongens in het vak waarin ik zit het over het forum had…. Die begonnen allemaal te lachen.
-
- Contacteer:
Haha ze waren zeker verbaasd over het feit dat ik me ermee bezig hiektDJTEEF! schreef: ↑vr 07 feb 2025, 07:51Vond je het grappig dat de jongens om je heen je een kneus noemden ja?FC Hilversum schreef: ↑vr 07 feb 2025, 06:56Het grappige is dat ik het met de jongens in het vak waarin ik zit het over het forum had…. Die begonnen allemaal te lachen.
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
caravaggio schreef: ↑vr 07 feb 2025, 06:40Een klein beetje meer niveau. Wat zou dat fijn zijn. Voor sommigen (iedereen weet wie) zal dat niet gaan lukken. Deze zijn niet meer te redden. Maar als de rest vanaf nu even wat vaker tot tien telt voordat hij in het toetsenbord kruipt kan het misschien toch weer een fijn forum worden. Ik omarm de term kneuzenforum met beide armen.

Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
is dat netto of bruto?FC Hilversum schreef: ↑do 06 feb 2025, 22:56Weet je wat ik fascinerend vind…. Dat er hier iemand roept dat je met 3000,- per maand aan salaris in een klasse valt waardoor het logisch is dat je asociaal bent… ik denk dat zomaar 70% van dit forum op dof onder dit inkomen zit maar daar maakt dan niemand zich druk over. Maar echt hoor wat jullie ook over of van mij schrijven of vinden en zal me werkelijk jeuken. Maar wel grappig om te zien hier groepsgedrag van een paar kleuters werkt.Mastino Napoletano schreef: ↑do 06 feb 2025, 22:17Meest fascinerende vind ik nog dat Hilversum oprecht denkt dat hij objectief kritisch is.