Fortuna Sittard - N.E.C.
Re: Fortuna Sittard - N.E.C.
Blijf na afloop zeker even hangen: Frans Theunisz en Big Benny gaan optreden!!!
Als je een beetje van vasteloavend houdt mag je ze niet missen.
Als je een beetje van vasteloavend houdt mag je ze niet missen.
Tijd om de jeugd minuten te geven.. Prima dat Bruijn speelt, maar zo'n Baldursson neem je toch afscheid van. Dan zie ik liever Rossen minuten maken bijvoorbeeld.
Rogier is niet zo van de kadootjes volgens mij.
Alles komt goed !!
Meijer zal ongetwijfeld zeer verdedigend gaan spelen om te proberen een gelijk spelletje te halen.
Als hij niet alles op alles zet om te winnen mag hij wat mij betreft alsnog meteen vertrekken
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Op naar een hopelijk mooi seizoen 

-
- Contacteer:
Deze pot interesseert me geen ruk meer. Het seizoen is de laatste weken uitgegaan als een nachtkaars.
Zul je zien dat vitesse op de laatste speeldag boven ons komt. Ook dat boeit weinig maar zou wel de ultieme nachtkaars zijn van dit seizoen....het zag er allemaal zo mooi en veelbelovend uit een paar maanden geleden.Special Guest schreef: ↑do 25 mei 2023, 13:39Deze pot interesseert me geen ruk meer. Het seizoen is de laatste weken uitgegaan als een nachtkaars.
-
- Contacteer:
Feyenoord zal het seizoen wel leuk willen afsluiten voor eigen publiek. Dus dat doemscenario zal ons bespaard blijven vermoed ikCurva schreef: ↑do 25 mei 2023, 14:19Zul je zien dat vitesse op de laatste speeldag boven ons komt. Ook dat boeit weinig maar zou wel de ultieme nachtkaars zijn van dit seizoen....het zag er allemaal zo mooi en veelbelovend uit een paar maanden geleden.Special Guest schreef: ↑do 25 mei 2023, 13:39Deze pot interesseert me geen ruk meer. Het seizoen is de laatste weken uitgegaan als een nachtkaars.

Die zijn aan het feesten op Ibiza aan de beelden te zien.Special Guest schreef: ↑do 25 mei 2023, 14:23Feyenoord zal het seizoen wel leuk willen afsluiten voor eigen publiek. Dus dat doemscenario zal ons bespaard blijven vermoed ikCurva schreef: ↑do 25 mei 2023, 14:19Zul je zien dat vitesse op de laatste speeldag boven ons komt. Ook dat boeit weinig maar zou wel de ultieme nachtkaars zijn van dit seizoen....het zag er allemaal zo mooi en veelbelovend uit een paar maanden geleden.Special Guest schreef: ↑do 25 mei 2023, 13:39Deze pot interesseert me geen ruk meer. Het seizoen is de laatste weken uitgegaan als een nachtkaars.![]()
Klopt, maar dat mooie beeld heeft ons zand in ogen gestrooid.Curva schreef: ↑do 25 mei 2023, 14:19Zul je zien dat vitesse op de laatste speeldag boven ons komt. Ook dat boeit weinig maar zou wel de ultieme nachtkaars zijn van dit seizoen....het zag er allemaal zo mooi en veelbelovend uit een paar maanden geleden.Special Guest schreef: ↑do 25 mei 2023, 13:39Deze pot interesseert me geen ruk meer. Het seizoen is de laatste weken uitgegaan als een nachtkaars.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik ben toch wel teleurgesteld in die 4 finales van Wilco.... zelfs ik kan met de beste wil ter wereld dit oefenpotje in Sittard geen finale meer noemen. We gaan nog een keurige slappe futloze 2-0 nederlaag lijden en daarna mogen de heren direct door naar hun welverdiende vakantie.
When Wilco talks, people listen!
Ik vind het wel een beetje een soort van finale. Als we minimaal een punt pakken, doen we het beter dan vorig seizoen!Gerard Lopez schreef: ↑do 25 mei 2023, 16:52Ik ben toch wel teleurgesteld in die 4 finales van Wilco.... zelfs ik kan met de beste wil ter wereld dit oefenpotje in Sittard geen finale meer noemen. We gaan nog een keurige slappe futloze 2-0 nederlaag lijden en daarna mogen de heren direct door naar hun welverdiende vakantie.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Daar is een punt niet voor nodig....alle verliezen met 10 of minder goals verschil is al genoeg.mschr schreef: ↑do 25 mei 2023, 19:11Ik vind het wel een beetje een soort van finale. Als we minimaal een punt pakken, doen we het beter dan vorig seizoen!Gerard Lopez schreef: ↑do 25 mei 2023, 16:52Ik ben toch wel teleurgesteld in die 4 finales van Wilco.... zelfs ik kan met de beste wil ter wereld dit oefenpotje in Sittard geen finale meer noemen. We gaan nog een keurige slappe futloze 2-0 nederlaag lijden en daarna mogen de heren direct door naar hun welverdiende vakantie.
Akkoord, maar als we moet 9-0 verliezen, dan is de kans aanwezig dat Vitesse ons voorbijgaat en we op plek 12 eindigen. Dan hebben we het dus slechter gedaan dan vorig seizoen. Nee, ik wil meer punten dan vorig seizoen of een positief doelsaldo. Dan kan ik met tevredenheid terugkijken naar dit seizoen.Gerard Lopez schreef: ↑do 25 mei 2023, 19:17Daar is een punt niet voor nodig....alle verliezen met 10 of minder goals verschil is al genoeg.mschr schreef: ↑do 25 mei 2023, 19:11Ik vind het wel een beetje een soort van finale. Als we minimaal een punt pakken, doen we het beter dan vorig seizoen!Gerard Lopez schreef: ↑do 25 mei 2023, 16:52Ik ben toch wel teleurgesteld in die 4 finales van Wilco.... zelfs ik kan met de beste wil ter wereld dit oefenpotje in Sittard geen finale meer noemen. We gaan nog een keurige slappe futloze 2-0 nederlaag lijden en daarna mogen de heren direct door naar hun welverdiende vakantie.
Een 9-0 nederlaag is onmogelijk onder meijer , net zoals een winstpartij ook bijna onmogelijk is onder meijer. Maar gelukkig nog een jaartje door, volgend jaar meer van rogier en 34 finales te gaan.mschr schreef: ↑do 25 mei 2023, 19:31Akkoord, maar als we moet 9-0 verliezen, dan is de kans aanwezig dat Vitesse ons voorbijgaat en we op plek 12 eindigen. Dan hebben we het dus slechter gedaan dan vorig seizoen. Nee, ik wil meer punten dan vorig seizoen of een positief doelsaldo. Dan kan ik met tevredenheid terugkijken naar dit seizoen.Gerard Lopez schreef: ↑do 25 mei 2023, 19:17Daar is een punt niet voor nodig....alle verliezen met 10 of minder goals verschil is al genoeg.mschr schreef: ↑do 25 mei 2023, 19:11Ik vind het wel een beetje een soort van finale. Als we minimaal een punt pakken, doen we het beter dan vorig seizoen!Gerard Lopez schreef: ↑do 25 mei 2023, 16:52Ik ben toch wel teleurgesteld in die 4 finales van Wilco.... zelfs ik kan met de beste wil ter wereld dit oefenpotje in Sittard geen finale meer noemen. We gaan nog een keurige slappe futloze 2-0 nederlaag lijden en daarna mogen de heren direct door naar hun welverdiende vakantie.
0-0. Lijkt me logisch om daar op te wedden. Gratis geld!
-
- Contacteer:
- Demtsjenko
- Contacteer:
Bij fortuna rommelt het aan alle kanten… zou me niks verbazen als NEC er dik wint…Boer Janssen schreef: ↑vr 26 mei 2023, 13:41Zal mij benieuwen zondag met dit B-middenveld, met de angel uit de verdedigende linie en met nog steeds dezelfde krakkemikkige aanval.
Zojuist op NOS.nl:Demtsjenko schreef: ↑vr 26 mei 2023, 13:58Bij fortuna rommelt het aan alle kanten… zou me niks verbazen als NEC er dik wint…Boer Janssen schreef: ↑vr 26 mei 2023, 13:41Zal mij benieuwen zondag met dit B-middenveld, met de angel uit de verdedigende linie en met nog steeds dezelfde krakkemikkige aanval.
'Yilmaz bevestigt vertrek bij Fortuna Sittard: 'Leg later uit wat er gebeurd is.'
Het

Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Het rümmült erjetipo schreef: ↑vr 26 mei 2023, 15:25Zojuist op NOS.nl:Demtsjenko schreef: ↑vr 26 mei 2023, 13:58Bij fortuna rommelt het aan alle kanten… zou me niks verbazen als NEC er dik wint…Boer Janssen schreef: ↑vr 26 mei 2023, 13:41Zal mij benieuwen zondag met dit B-middenveld, met de angel uit de verdedigende linie en met nog steeds dezelfde krakkemikkige aanval.
'Yilmaz bevestigt vertrek bij Fortuna Sittard: 'Leg later uit wat er gebeurd is.'
Hetrommelt nog even door.
Bottendaal schreef: ↑vr 26 mei 2023, 19:14Het rümmült erjetipo schreef: ↑vr 26 mei 2023, 15:25Zojuist op NOS.nl:Demtsjenko schreef: ↑vr 26 mei 2023, 13:58Bij fortuna rommelt het aan alle kanten… zou me niks verbazen als NEC er dik wint…Boer Janssen schreef: ↑vr 26 mei 2023, 13:41Zal mij benieuwen zondag met dit B-middenveld, met de angel uit de verdedigende linie en met nog steeds dezelfde krakkemikkige aanval.
Hetrommelt nog even door.

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik denk dat Rogier voor een puntje gaat om iig de doelstelling binnen te slepen. 39 punten! En dan gaan we volgend jaar ervoor om het weer beter te doen en gaan we proberen de 40 aan te tikken. 

Naja, hij wordt min of meer gedwongen echt in te grijpen in de basis. MAar zelfs daarin wordt voorspelt dat hij zijn behoudende visie volgt.Gerard Lopez schreef: ↑za 27 mei 2023, 02:44Ik denk dat Rogier voor een puntje gaat om iig de doelstelling binnen te slepen. 39 punten! En dan gaan we volgend jaar ervoor om het weer beter te doen en gaan we proberen de 40 aan te tikken.![]()
Bij Rogier telt maar 1 ding; niet verliezen.
Bij de top 5 uit is dat prima, maar ik ben bang dat zijn ultieme droom 34 punten is....met 34 gelijke spelen.
Bij de top 5 uit is dat prima, maar ik ben bang dat zijn ultieme droom 34 punten is....met 34 gelijke spelen.

Morgen 3 punten!
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !