Sontje Hansen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 376
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Onvoorwaardelijk »

@jackkreta
Dank voor de snelle actie!

Goed om een beetje achtergrond info te lezen.
In potentie dus een hele goede speler voor ons als het hem mentaal en fysiek weer lukt om bij zijn eigen top te komen.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Ron Delgado »

'de geboren Horinees'? Dat zegt me niets.

Ah, uit Hoorn, waar mijn eigen familie vandaan komt. :redface:
Get up! Stay on the scene.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Nijmegen0413 »

Jules schreef:
wo 10 mei 2023, 09:07
jackkreta schreef:
wo 10 mei 2023, 08:55

NEC heeft bewezen dat jongens zich hier goed kunnen ontwikkelen en ik kijk er nu al naar uit om in De Goffert te spelen.”
Dus Tavsan heeft zich goed ontwikkeld, wel vreemd dat hij elke week getrakteerd wordt op een fluitconcert als hij weer voortijdig wordt gewisseld.
Wie zegt dat hij op Tavsan doelt?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door mschr »

Nijmegen0413 schreef:
wo 10 mei 2023, 09:34
Jules schreef:
wo 10 mei 2023, 09:07
jackkreta schreef:
wo 10 mei 2023, 08:55

NEC heeft bewezen dat jongens zich hier goed kunnen ontwikkelen en ik kijk er nu al naar uit om in De Goffert te spelen.”
Dus Tavsan heeft zich goed ontwikkeld, wel vreemd dat hij elke week getrakteerd wordt op een fluitconcert als hij weer voortijdig wordt gewisseld.
Wie zegt dat hij op Tavsan doelt?
Als NEC'er heeft Tavsan Jong Oranje gehaald en daar indruk gemaakt.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Jules »

mschr schreef:
wo 10 mei 2023, 09:45
Nijmegen0413 schreef:
wo 10 mei 2023, 09:34
Jules schreef:
wo 10 mei 2023, 09:07
jackkreta schreef:
wo 10 mei 2023, 08:55

NEC heeft bewezen dat jongens zich hier goed kunnen ontwikkelen en ik kijk er nu al naar uit om in De Goffert te spelen.”
Dus Tavsan heeft zich goed ontwikkeld, wel vreemd dat hij elke week getrakteerd wordt op een fluitconcert als hij weer voortijdig wordt gewisseld.
Wie zegt dat hij op Tavsan doelt?
Als NEC'er heeft Tavsan Jong Oranje gehaald en daar indruk gemaakt.
Maar hier verlaat hij elke week teneergeslagen en begeleid door een fluitconcert voortijdig het veld. Dus Hansen zal hem wel niet bedoelen inderdaad.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door gladiator »

Ron Delgado schreef:
wo 10 mei 2023, 09:20
'de geboren Horinees'? Dat zegt me niets.

Ah, uit Hoorn, waar mijn eigen familie vandaan komt. :redface:
Ik dacht hetzelfde.
Kan je international worden als je horinees bent? Ligt het gvd in je eigen land
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Mark Ariaans »

Dacht dat je dan een hoornaar was.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door vak Oost »

Mark Ariaans schreef:
wo 10 mei 2023, 11:16
Dacht dat je dan een hoornaar was.
Dat is toch een exotisch neefje van een wesp?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door jackkreta »

Mark Ariaans schreef:
wo 10 mei 2023, 11:16
Dacht dat je dan een hoornaar was.
Of doof, Beter Hoorn.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Poort5 »

mschr schreef:
wo 10 mei 2023, 09:45
Nijmegen0413 schreef:
wo 10 mei 2023, 09:34
Jules schreef:
wo 10 mei 2023, 09:07
jackkreta schreef:
wo 10 mei 2023, 08:55

NEC heeft bewezen dat jongens zich hier goed kunnen ontwikkelen en ik kijk er nu al naar uit om in De Goffert te spelen.”
Dus Tavsan heeft zich goed ontwikkeld, wel vreemd dat hij elke week getrakteerd wordt op een fluitconcert als hij weer voortijdig wordt gewisseld.
Wie zegt dat hij op Tavsan doelt?
Als NEC'er heeft Tavsan Jong Oranje gehaald en daar indruk gemaakt.
Hier ook, maar dan anders.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door BertNEC »

Welkom Sontje en veel succes :sjaal:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Special Guest »

Heb hem wel eens gezien bij Jong Ajax. Eigenlijk nooit onder de indruk van geweest. Maar goed. Wellicht vergis ik me. Ik verwacht er in ieder geval niet veel van.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door BertNEC »

Leuk stuk in de VI
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gerherr
Berichten: 304
Lid geworden op: wo 12 mei 2021, 21:34
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Gerherr »

Leuk, maar ik heb geen VI.🤷‍♂️

D. Fernández Artola
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 23:52
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door D. Fernández Artola »

BertNEC schreef:
wo 24 mei 2023, 16:22
Leuk stuk in de VI
Papieren versie? Online kan ik niks recents vinden

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Midas »

jackkreta schreef:
wo 10 mei 2023, 11:37
Mark Ariaans schreef:
wo 10 mei 2023, 11:16
Dacht dat je dan een hoornaar was.
Of doof, Beter Hoorn.
Of geil, beetje Hoorny
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door Jeffry74 »

D. Fernández Artola schreef:
wo 24 mei 2023, 18:26
BertNEC schreef:
wo 24 mei 2023, 16:22
Leuk stuk in de VI
Papieren versie? Online kan ik niks recents vinden
Ik denk dat Bert een oud stuk gelezen heeft.😁
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
RW1985
Berichten: 1301
Lid geworden op: ma 16 jan 2023, 20:23
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door RW1985 »

D. Fernández Artola schreef:
wo 24 mei 2023, 18:26
BertNEC schreef:
wo 24 mei 2023, 16:22
Leuk stuk in de VI
Papieren versie? Online kan ik niks recents vinden
Papieren versie idd.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door E.B »

Even overtypen dan. Doet Jack ook altijd :wink:

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1512
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door beeros »

Staat nu ook op pro. Wil iemand het artikel hier delen?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door jackkreta »

beeros schreef:
do 25 mei 2023, 07:48
Staat nu ook op pro. Wil iemand het artikel hier delen?
Door Sander Janssen Sander Janssen
INTERVIEW
Ajax wilde graag met hem verder en vanuit het buitenland was er veel interesse in hem, maar Sontje Hansen maakte een andere keuze. De twintigjarige aanvaller, jarenlang het grote talent uit de jeugdopleiding van de Amsterdammers, tekende onlangs voor vier jaar bij NEC.
Dit verhaal is afkomstig uit het VI-weekblad. Bekijk hier wat er nog meer in de laatste editie staat!
‘All the way from Amsterdam’, verscheen op de socialmediakanalen van NEC. De Nijmeegse club kondigde vol trots de komst aan van Sontje Hansen. De eerste zomertransfer van NEC was een verrassende. Ajax wilde graag door met de aanvaller, vanuit het buitenland hadden onder meer FC Augsburg en Standard Luik interesse en eerder werd ook Burnley aan Hansen gelinkt. De rechtsbuiten kiest nu echter voor NEC, dat ambitieus is en richting de subtop van Nederland wil groeien.
Op het eerste oog lijkt het vooral een verstandige zet van beide partijen. NEC neemt een talentvolle aanvaller transfervrij over van Ajax, terwijl Hansen zich wil laten zien in de Eredivisie. Want hoe hoog de verwachtingen rond de aanvaller de laatste jaren ook zijn geweest, hij heeft slechts één Eredivisie-wedstrijd achter zijn naam staan. Dat moeten er in Nijmegen veel meer worden.
Als twintigjarige heeft Hansen wel al meer dan tachtig wedstrijden voor Jong Ajax in de Keuken Kampioen Divisie gespeeld.Telkens als hij uitblonk, volgde weer die ene vraag: ‘Kan hij Ajax 1 halen?’ Dat was zeker het geval toen Hansen eind 2019 zijn debuut maakte in zowel Jong Ajax als de Amsterdamse hoofdmacht. Toenmalig trainer Erik ten Hag liet de aanvaller invallen in een bekerduel met Telstar en vier dagen later ook in de competitie tegen ADO Den Haag.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door jackkreta »

Hansen, op dat moment pas zeventien jaar, leek een gouden toekomst tegemoet te gaan. De rechtsbuiten zorgde er eerder dat jaar voor dat hij in de hele voetbalwereld in de schijnwerpers kwam te staan met zijn fabelachtige optreden tijdens het WK met Oranje Onder-17.
Iedereen wilde weten wie die technisch begaafde dribbelaar van Oranje was en waar hij vandaan kwam
De wereld maakte toen kennis met Hansen. Media schreven graag over hem, want iedereen wilde weten wie die technisch begaafde dribbelaar van Oranje was en waar hij vandaan kwam. In Brazilië beleefde Hansen het voorlopige hoogtepunt uit zijn carrière. Toch zette trainer Peter van der Veen de aanvaller nog op de bank in de tweede groepswedstrijd tegen Senegal. Hansen was naar eigen zeggen ‘not amused’ en liet vervolgens zijn voeten spreken toen Van der Veen hem in de volgende wedstrijd wel weer liet starten. Oranje won met 4-1, met dank aan twee goals en een assist van Hansen. Van der Veen kreeg het antwoord dat hij graag wilde zien en Hansen bleef tot aan de kleine finale tegen Frankrijk in de basis. Hij maakte een hattrick in de achtste finale tegen Nigeria en was ook in de kwartfinale tegen Paraguay erg belangrijk. Zijn goal en twee assists leverden Nederland een 4-1 zege op.
GOUDEN SCHOEN

De ogen van de voetbalwereld waren in die periode op Hansen gericht. Het talent van Ajax kroonde zich tot topscorer van het WK en kreeg daarmee de Gouden Schoen. Dankzij de drie assists die hij ook nog leverde, werd de aanvaller de waardevolste speler van het toernooi. Met de Gouden Schoen trad Hansen in de voetsporen van Cesc Fàbregas, Carlos Vela en Florent Sinama-Pongolle en als klap op de vuurpijl kreeg de rechtsbuiten de prijs ook nog uitgereikt door de Braziliaanse Ronaldo, zijn grote idool toen hij klein was.
‘Ik had zelfs hetzelfde kapsel als hij, met dat plukje haar aan de voorkant’, zei Hansen destijds tegen VI. Ronaldo vertelde tijdens de uitreiking tegen de aanvaller dat hij erg van hem had genoten. ‘Goed gedaan’, had hij hem in het Nederlands toegefluisterd.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door jackkreta »

Ronaldo was niet de enige die tijdens het toernooi lid was geworden van de Hansen-fanclub. Eerder kreeg de aanvaller via social media een persoonlijk berichtje van Antoine Griezmann. De aanvaller die toen nog bij Barcelona speelde en in 2018 met het grote Frankrijk wereldkampioen werd, liet Hansen even weten hem in de gaten te houden. ‘Yo, mini-boss. We volgen je en hebben het veel over je. Als je weer terug bent, moeten we maar een keer afspreken.’ Het was het WK van Sontje Hansen, zoveel was duidelijk. Niet alleen met goals en assists, maar ook met zijn spel maakte de aanvaller indruk. Met zijn aannames, snelheid en finesse. Telkens als het nodig was, stond Hansen op.
Van der Veen was destijds blij met de ontwikkeling die Hansen doormaakte in Brazilië. Zeker na de reservebeurt tegen Senegal, waarover de aanvaller logischerwijs gefrustreerd was. ‘Ik wil niet zeggen dat Sontje ons heeft gered, het was een teamprestatie, maar het was wel geweldig om te zien hoe hij in een flow kwam’, vertelde Van der Veen toen. ‘Hij heeft ook een ongelooflijke stap gemaakt qua professioneel gedrag. Hij ging heel knap om met zijn wisselbeurt, heeft in de spiegel gekeken en gezegd: “Nu ga ik opstaan”. Dat is precies wat hij heeft gedaan.’
Zoals bij ieder jeugdtoernooi reisde er ook een leger aan scouts af naar Brazilië. Waar zij bij Oranje van tevoren misschien meer wilden letten op Naci Ünüvar, stond er na het WK met een dikke stift een cirkel om de naam Hansen. Het was wachten op de eerste transfergeruchten, die er begin 2020 ook kwamen. The Guardian meldde dat Manchester City de aanvaller van Ajax op de korrel had, terwijl ook Juventus, Internazionale en RB Leipzig aan hem werden gelinkt.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door jackkreta »

Alle interesse ten spijt bleef Hansen bij Ajax. Waar men verwachtte dat hij in het seizoen na het WK in Brazilië de stap naar het eerste elftal zou zetten, bleef Hansen hangen bij Jong Ajax. Daar speelde een slopende knieblessure hem parten. Toen hij eind 2021 bij Ajax TV terugblikte op zijn pijn, zowel fysiek als mentaal, stelde Hansen zich open. ‘Misschien had ik dit wel nodig, want ik ben mentaal én fysiek sterker geworden’, vertelde de aanvaller toen.
In februari, in een thuisduel van Jong Ajax met SC Cambuur, was hij geblesseerd geraakt aan zijn knie. Daar kwam Hansen overigens later pas achter. Het gretige talent had daarvoor nog geen serieuze blessure gehad en besloot om door te voetballen, in de hoop dat de pijn zou verdwijnen. ‘Zes maanden later, tijdens de training, begon ik ineens te hinkelen. Ik kon gewoon niets meer. Niet meer rennen, helemaal niets. Nu maken we er weer grapjes over, maar ik leek wel een amateur. Mijn talent was helemaal weg. Ik ging er ook over nadenken: Is mijn talent echt verdwenen? Door de blessure ging ik anders lopen en was ik veel trager geworden.’
Hansen kwam voor de keuze te staan om een operatie te ondergaan óf zijn knie sterker te maken. Hij koos voor het laatste en ging volle bak het krachthonk in.
MOEDER ZIEK

Ondertussen was Hansen ook thuis hard nodig, want zijn moeder is ziek. De tegenslagen op en buiten het veld kwamen hard aan. ‘Vorig seizoen was ik mentaal echt gebroken. Ik moest huilen en was er ook echt niet bij als een profvoetballer, ik wist niet hoe ik me moest gedragen. Het was veel te moeilijk voor me.’ De knop ging uiteindelijk om. Hansen wilde zijn criticasters de mond snoeren. ‘Mensen zijn me een beetje vergeten, dus ik wil me weer laten zien. Vroeger was het meer van: Ik heb veel talent, dus misschien ga ik het wel op deze manier halen. Maar nu is het kwartje gevallen.’
Vechten, knokken, worstelen. Hansen kreeg het van huis uit mee van zijn moeder Sonaida, die er lange tijd alleen voor stond bij het opvoeden van zoons Ricky en Sontje. Al vroeg bleek dat beide jongens talent hadden voor voetbal. Ondanks het gebrek aan financiële middelen stelde Sonaida alles in het werk om haar zoons te laten voetballen. Ze klopte daarvoor ook aan bij de Stichting Leergeld, die gezinnen die krap bij kas zitten helpt bij activiteiten als onderwijs, sport en cultuur. Tegenwoordig is Sontje ambassadeur van de stichting die hem in zijn jonge jaren in staat stelde om te voetballen.
Na HSV Sport en Zwaluwen kwam hij terecht bij Always Forward, waar de trainers hem op zijn elfde al lieten meedoen met de Onder-16. Deze jongen had talent, zagen ze daar al snel. Ook scouts van Ajax zagen de jongeling aan het werk en in 2013 maakte Hansen de overstap naar de jeugdopleiding van de Amsterdammers.
In de jaren die volgden, deelde Hansen de kleedkamer met spelers als Jurriën en Quinten Timber, Ryan Gravenberch, Kenneth Taylor, Brian Brobbey en Ki-Jana Hoever. De aanvaller kwam langzaamaan in beeld bij de jeugdelftallen van Oranje en werkte onder trainer John Heitinga bij Ajax Onder-17 en Onder-19. Hansen groeide als speler in hoog tempo uit tot een sterkhouder in die elftallen. Hij kan nog altijd op alle posities in de voorhoede uit de voeten en was in het seizoen 2018/19 bij de Onder-19 van Ajax in 33 wedstrijden direct betrokken bij liefst 24 doelpunten. Dat Van der Veen hem meenam naar Brazilië was dus niet meer dan een logische beslissing.
Inmiddels weten we hoe het Hansen verging op het WK met Oranje Onder-17 en in de jaren daarna. Eenmaal hersteld van zijn knieblessure vervolgde de aanvaller zijn missie om door te breken in het eerste elftal van Ajax. Trainer Alfred Schreuder, die Ten Hag vorige zomer opvolgde, nam de rechtsbuiten op in zijn selectie voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Dat was mede vanwege het grote aantal afwezigen die nog genoten van hun vakantie. Hansen kreeg de kans en hoopte in augustus, toen Antony op het punt stond om te vertrekken naar Manchester United, op een plek in de hoofdmacht. De rechtsbuiten moest het echter vooral doen met wedstrijden bij Jong Ajax. Ondertussen sprak de clubleiding van de Amsterdammers met het management van Hansen, die immers een contract had dat na het seizoen zou aflopen.
Op het hoogste niveau moet Hansen ervoor zorgen dat zijn belofte alsnog wordt ingelost
Ajax wilde graag door met Hansen, maar een handtekening bleef uit. Schreuder ergerde zich daaraan en nam het talent aan het einde van het jaar niet mee op trainingskamp naar Spanje. Dat was een direct gevolg van de contractsituatie van Hansen, vertelde de trainer toen. ‘Met Sontje zijn we al een half jaar in gesprek over een nieuw contract, wij vinden dat hij moet bijtekenen bij Ajax. Daar is nu ook de keuze op gemaakt om hem niet mee te nemen. De club moet leidend zijn, niet de spelers. Dat is ook de les die in de voorbije jaren is geleerd met aflopende contracten van talenten. Ik vind het overigens ook onbegrijpelijk dat het bij jonge talenten, die nog alles moeten laten zien in het eerste elftal, zo lang duurt voordat je een nieuw contract bij Ajax tekent.’
In het half jaar dat volgde, gebeurde er veel bij Ajax. Schreuder verloor zijn baan en werd opgevolgd door Heitinga, maar Hansen kwam niet meer in beeld bij het eerste elftal. Toen duidelijk werd dat de aanvaller in de zomer zou vertrekken, was er ook minder speeltijd bij Jong Ajax voor hem. In de eerste seizoenshelft maakte Hansen nog wel een goede indruk met vier goals, drie assists en een flink aantal gecreëerde kansen. De rechtsbuiten kijkt nu vooral uit naar het nieuwe seizoen, waarin hij zich bij NEC eindelijk in de Eredivisie mag laten zien. Op het hoogste niveau moet Hansen ervoor zorgen dat zijn belofte alsnog wordt ingelost.
Drukke transferzomer bij NEC
Technisch directeur Carlos Aalbers van NEC heeft met de komst van Sontje Hansen en Mees Hoedemakers zijn eerste zetten op het transferschaakbord gedaan. De verwachting is dat er nog veel zullen volgen. NEC neemt in de zomer afscheid van een groot aantal spelers, onder wie Iván Márquez, Souffian El Karouani en Jordy Bruijn.
De selectie die overblijft is in de basis al vrij sterk, maar lang niet breed genoeg. Daar ligt een belangrijke taak voor Aalbers. In tegenstelling tot voorganger Ted van Leeuwen moet Aalbers ervoor zorgen dat spelers eerder worden vastgelegd, zodat de selectie in de voorbereiding al voor een groot deel rond is. Daarnaast moet de td meer aandacht hebben voor de lange termijn, waarbij het aantal huurspelers minder moet worden en er meer kapitaal op het veld komt te staan.
Nu toont Aalbers zich slagvaardig met Hoedemakers en Hansen. Op de achtergrond werkt Aalbers ondertussen aan de komst van meer nieuwelingen. De td richt zich onder anderen op een centrumverdediger, een linksback en een spits. Ook een extra doelman, aanvallende middenvelder en vleugelspeler zouden goed van pas komen voor NEC.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sontje Hansen

Bericht door bertje »

:tu: Thx Jack! Ben wel benieuwd wat hij kan brengen komende seizoenen, verwacht er best wel veel van! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], JeroenBijma en 27 gasten