NEC - Vitesse

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

de toto

De punten blijven in Nijmegen
44
54%
gelijkspelletje
14
17%
een ijskoude douche
23
28%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - Vitesse

Bericht door Demtsjenko »

gladiator schreef:
za 22 apr 2023, 22:52
Vit exc 0-0
Wat een wanprestatie hebben wij geleverd
Klopt, maar daar heeft de uitslag van vitesse excelsior helemaal niets mee van doen…

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Nijmegen Eendracht Combinatie - cricketclub Vitesse

Bericht door Special Guest »

Polleke schreef:
di 04 apr 2023, 23:38
Deze titel slaat nergens op.............. Ik ben fel tegen en hoop dat de forum-beheerders in gaan grijpen.

We moeten ook stoppen met ons mikken op Vitesse. Het onmogelijke is gebeurd, we zijn ze voorbij. Sportief en financieel.

En zij zitten diep min de shit.. en ik hoop dat ze eruit komen. Want het leven van een NEC supporter is leuker met een derby.

En mijn voorspelling is dat we gaan verliezen, omdat dit precies is wat we altijd doen als een club in de shit zit.
Het is maar 1 seizoen hè... En intussen hebben ze daar wel een ontiegelijk kutseizoen en hebben wij voor ons gevoel, buiten de laatste weken om, best een goed seizoen. En het scheelt maar 1 punt! Dus doen alsof we ze voorbij zijn... Uiterst voorbarig. Maar de nieuwe aankopen stemmen me wel bijzonder hoopvol. Hopelijk zetten ze deze trend nog even door.

P.
Berichten: 1698
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: Nijmegen Eendracht Combinatie - cricketclub Vitesse

Bericht door P. »

Special Guest schreef:
do 25 mei 2023, 13:45
Polleke schreef:
di 04 apr 2023, 23:38
Deze titel slaat nergens op.............. Ik ben fel tegen en hoop dat de forum-beheerders in gaan grijpen.

We moeten ook stoppen met ons mikken op Vitesse. Het onmogelijke is gebeurd, we zijn ze voorbij. Sportief en financieel.

En zij zitten diep min de shit.. en ik hoop dat ze eruit komen. Want het leven van een NEC supporter is leuker met een derby.

En mijn voorspelling is dat we gaan verliezen, omdat dit precies is wat we altijd doen als een club in de shit zit.
Het is maar 1 seizoen hè... En intussen hebben ze daar wel een ontiegelijk kutseizoen en hebben wij voor ons gevoel, buiten de laatste weken om, best een goed seizoen. En het scheelt maar 1 punt! Dus doen alsof we ze voorbij zijn... Uiterst voorbarig. Maar de nieuwe aankopen stemmen me wel bijzonder hoopvol. Hopelijk zetten ze deze trend nog even door.
Heb je in de gaten dat de post van Lilleke van 4 april is?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], K0kkieniesee en 21 gasten