Jordy Bruijn
Re: Jordy Bruijn
Hij is wel erg veel geblesseerd, zeker dit seizoen. Maar kwalitatief had ik hem er toch erg graag bij. Ook gewoon een sympathieke jongen die in slechte tijden toch voor onze club heeft gekozen. Ik gun hem van harte een mooie nieuwe club! 

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Ergens wel jammer dat hij gaat pikte zijn goaltjes altijd wel mee, maar inderdaad ook veel te blessuregevoelig
Dat wordt hij ook niet..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Jammer dat Bruijn gaat: ideale 12e man en hij koos voor ons toen we er hondsberoerd voor stonden.
Neem aan dat NEC hem gratis laat gaan als dank voor bewezen diensten en dat er niets anders achter zit.
Neem aan dat NEC hem gratis laat gaan als dank voor bewezen diensten en dat er niets anders achter zit.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Potverdomme toch zonde dat we het grootste talent van België zomaar gratis weg laten lopen
When Wilco talks, people listen!
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Bruijn is wat dat betreft een gevalletje te klein voor het servet, te groot voor het tafellaken. Voor ploegen bovenin de KKD is het een topper en eigenlijk te goed, voor een ploeg die structureel mee wil doen om het linkerrijtje is hij net niet speciaal genoeg, al liep hij bij ons nooit in de weg en was het gewoon een goede speler. Maar Heerenveen liet hem ook niet voor niets gaan. Dan blijft het rechterrijtje Eredivisie over. GAE, Fortuna, misschien een PEC of Heracles als die weer Eredivisie spelen.
Justice knows every mans number
Ik leef met je mee, zakdoekje ?Gerard Lopez schreef: ↑di 21 mar 2023, 19:21Potverdomme toch zonde dat we het grootste talent van België zomaar gratis weg laten lopen
Alles komt goed !!
Ik had hem er graag nog bij gehad. Alleen weet ik natuurlijk niet onder welke voorwaarden die optie opgesteld is. De club, Carlos, zal een goede afweging gemaakt hebben… Toch jammer. Voor ons een meer dan prima speler. Gun hem een mooie nieuwe club.
Het verschil tussen het linkerrijtje en rechterrijtje is zo minimaal, 2x onderuit gaan en we duikelen er weer terug in.Keizerstad1994 schreef: ↑di 21 mar 2023, 19:25Bruijn is wat dat betreft een gevalletje te klein voor het servet, te groot voor het tafellaken. Voor ploegen bovenin de KKD is het een topper en eigenlijk te goed, voor een ploeg die structureel mee wil doen om het linkerrijtje is hij net niet speciaal genoeg, al liep hij bij ons nooit in de weg en was het gewoon een goede speler. Maar Heerenveen liet hem ook niet voor niets gaan. Dan blijft het rechterrijtje Eredivisie over. GAE, Fortuna, misschien een PEC of Heracles als die weer Eredivisie spelen.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Ik vind het ook jammer, nuttige speler
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik had hem erbij gehouden. Zal nooit verzaken.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Klopt maar dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg dat Bruijn voor een club die structureel in het linkerrijtje wil(!) spelen misschien net niet speciaal genoeg is. Gewoon een goede voetballer die je er prima bij kan hebben, had van mij ook mogen blijven. Zou me ook niks verbazen als NEC hier een beetje met Bruijn meedenkt door hem transfervrij op zoek te laten gaan naar een andere club. Of je dat als club moet doen is een tweede.vak Oost schreef: ↑di 21 mar 2023, 20:05Het verschil tussen het linkerrijtje en rechterrijtje is zo minimaal, 2x onderuit gaan en we duikelen er weer terug in.Keizerstad1994 schreef: ↑di 21 mar 2023, 19:25Bruijn is wat dat betreft een gevalletje te klein voor het servet, te groot voor het tafellaken. Voor ploegen bovenin de KKD is het een topper en eigenlijk te goed, voor een ploeg die structureel mee wil doen om het linkerrijtje is hij net niet speciaal genoeg, al liep hij bij ons nooit in de weg en was het gewoon een goede speler. Maar Heerenveen liet hem ook niet voor niets gaan. Dan blijft het rechterrijtje Eredivisie over. GAE, Fortuna, misschien een PEC of Heracles als die weer Eredivisie spelen.
Enorm sympathiek, altijd 100% inzet, enorm belangrijk geweest voor ons in de KKD, technisch vaardig, ideale 12e man. Had zeker mogen blijven.
-
- Contacteer:
Als NAC slim is halen ze hem voor volgend seizoen.
-
- Contacteer:

eens een nec-er, altijd een nec-er
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Als Bruijn slim is doet hij dat niet, hij kan echt een stuk beter krijgen.
- jackkreta
- Contacteer:
Voorwaarts schreef: ↑di 21 mar 2023, 22:00![]()

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
PEC / Heracles / Sparta... Dat soort clubs zou niet verkeerd zijn.Keizerstad1994 schreef: ↑di 21 mar 2023, 22:03Als Bruijn slim is doet hij dat niet, hij kan echt een stuk beter krijgen.
Alles komt goed !!
Hij is niet fit... zo simpel is dit verhaal.
Jammer van Bruijn, prima speler om achter de hand te hebben. Mits hij fit is.
Begrijpelijke reactie van Bruijn.
Blijf dit een 50-50 beslissing vinden, voor allebei is zeker wat te zeggen.
Schept wel verwachtingen richting Aalbers qua vervanging.
Blijf dit een 50-50 beslissing vinden, voor allebei is zeker wat te zeggen.
Schept wel verwachtingen richting Aalbers qua vervanging.
-
- Contacteer:
Volgens de logica van een aantal hier hoeft Bruijn in ieder geval niet meer z’n best te doen voor NEC dit jaar..