Dirk Proper

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Polleke »

Curva schreef:
ma 30 jan 2023, 13:08
bertje schreef:
ma 30 jan 2023, 11:08
Curva schreef:
ma 30 jan 2023, 10:22
WijchenNEC schreef:
ma 30 jan 2023, 10:20
E.B schreef:
ma 30 jan 2023, 08:34
necnmgn schreef:
ma 30 jan 2023, 08:01

Pssst Polleke, een 7,5 :biggrin:
Voor de beste wedstrijd in tijden zijn de cijfers sowieso "laag".
:withstupid: had allemaal een half puntje hoger kunnen zijn. Proper, op de gemiste kans na, echt een fenomelale wedstrijd gespeeld. Je kan altijd de bal bij hem kwijt, draait heerlijk weg bij tegenstanders en voetbalt ook minder 'op safe' dan in de eerste seizoenshelft. Echt genoten van zijn spel :tu:
Klopt helemaal, lijkt elke week wel beter te gaan spelen.
Dit soort jongens worden met elke wedstrijd/ervaring ook beter. Daarom vind ik het zo ontzettend onzinnig dat van die lui na 1 slechte wedstrijd meteen beginnen te blèren dat "de backs sowieso vervangen moeten worden" en dat soort domme kretologieën. Jonge spelers gaat gewoon met ups en downs, en naarmate ze meer ervaring krijgen zullen ze ook een stuk stabieler worden. Dat begin je bij onze jongens ook steeds meer te merken, mooie ontwikkeling!
Maar dan kom je aan artikel 2 van de Nimweegse Grondwet:
Iedere Nimwegenaar heeft het recht te nuilen, individueel of in gemeenschap met anderen, en dit vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
Is dat niet artikel 1?

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Polleke »

necnmgn schreef:
ma 30 jan 2023, 08:01
Polleke schreef:
zo 29 jan 2023, 00:50
Justian schreef:
zo 29 jan 2023, 00:35
bertje schreef:
zo 29 jan 2023, 00:21
Wat ben ik blij dat deze jongen heeft bijgetekend, echt een ontwikkeling maakt hij door. Begint ook aanvallend steeds meer z’n stempel te drukken. Echt een toppertje!
:withstupid:

Maar ben benieuwd hoe hij uit de verf komt als Tanane
Weer speelt. Hij speelt iig veel beter zonder Tanane.
Ik zweer het je... als Forza hem weer een cijfer geeft onder een 8... dan ga ik tekeer als nooit tevoren.
Pssst Polleke, een 7,5 :biggrin:
Tja.... echt schandalig. Ik vind btw de cijfers van de rest ook erg laag. Maar dat zal wel komen door de uitslag. Als je een wereldwedstrijd speelt maar je wint niet... dan kan je geen normaal cijfer kijken.

Het is in ieder geval een onderbouwing van een ding wat ik al lang wist: die gasten van Forza hebben geen enkel verstand van voetbal. Zijn dat btw dezelfde gasten die de Jarda Podcast doen, want dat verklaard dan veel.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Legendario »

Polleke schreef:
ma 30 jan 2023, 13:42
necnmgn schreef:
ma 30 jan 2023, 08:01
Polleke schreef:
zo 29 jan 2023, 00:50
Justian schreef:
zo 29 jan 2023, 00:35
bertje schreef:
zo 29 jan 2023, 00:21
Wat ben ik blij dat deze jongen heeft bijgetekend, echt een ontwikkeling maakt hij door. Begint ook aanvallend steeds meer z’n stempel te drukken. Echt een toppertje!
:withstupid:

Maar ben benieuwd hoe hij uit de verf komt als Tanane
Weer speelt. Hij speelt iig veel beter zonder Tanane.
Ik zweer het je... als Forza hem weer een cijfer geeft onder een 8... dan ga ik tekeer als nooit tevoren.
Pssst Polleke, een 7,5 :biggrin:
Tja.... echt schandalig. Ik vind btw de cijfers van de rest ook erg laag. Maar dat zal wel komen door de uitslag. Als je een wereldwedstrijd speelt maar je wint niet... dan kan je geen normaal cijfer kijken.

Het is in ieder geval een onderbouwing van een ding wat ik al lang wist: die gasten van Forza hebben geen enkel verstand van voetbal. Zijn dat btw dezelfde gasten die de Jarda Podcast doen, want dat verklaard dan veel.
Ik had er toch meer van verwacht. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Bottendaal »

Legendario schreef:
ma 30 jan 2023, 17:13
Polleke schreef:
ma 30 jan 2023, 13:42
necnmgn schreef:
ma 30 jan 2023, 08:01
Polleke schreef:
zo 29 jan 2023, 00:50
Justian schreef:
zo 29 jan 2023, 00:35
bertje schreef:
zo 29 jan 2023, 00:21
Wat ben ik blij dat deze jongen heeft bijgetekend, echt een ontwikkeling maakt hij door. Begint ook aanvallend steeds meer z’n stempel te drukken. Echt een toppertje!
:withstupid:

Maar ben benieuwd hoe hij uit de verf komt als Tanane
Weer speelt. Hij speelt iig veel beter zonder Tanane.
Ik zweer het je... als Forza hem weer een cijfer geeft onder een 8... dan ga ik tekeer als nooit tevoren.
Pssst Polleke, een 7,5 :biggrin:
Tja.... echt schandalig. Ik vind btw de cijfers van de rest ook erg laag. Maar dat zal wel komen door de uitslag. Als je een wereldwedstrijd speelt maar je wint niet... dan kan je geen normaal cijfer kijken.

Het is in ieder geval een onderbouwing van een ding wat ik al lang wist: die gasten van Forza hebben geen enkel verstand van voetbal. Zijn dat btw dezelfde gasten die de Jarda Podcast doen, want dat verklaard dan veel.
Ik had er toch meer van verwacht. :wink:
Ik ook!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Polleke »

Legendario schreef:
ma 30 jan 2023, 17:13
Polleke schreef:
ma 30 jan 2023, 13:42
necnmgn schreef:
ma 30 jan 2023, 08:01
Polleke schreef:
zo 29 jan 2023, 00:50
Justian schreef:
zo 29 jan 2023, 00:35
bertje schreef:
zo 29 jan 2023, 00:21
Wat ben ik blij dat deze jongen heeft bijgetekend, echt een ontwikkeling maakt hij door. Begint ook aanvallend steeds meer z’n stempel te drukken. Echt een toppertje!
:withstupid:

Maar ben benieuwd hoe hij uit de verf komt als Tanane
Weer speelt. Hij speelt iig veel beter zonder Tanane.
Ik zweer het je... als Forza hem weer een cijfer geeft onder een 8... dan ga ik tekeer als nooit tevoren.
Pssst Polleke, een 7,5 :biggrin:
Tja.... echt schandalig. Ik vind btw de cijfers van de rest ook erg laag. Maar dat zal wel komen door de uitslag. Als je een wereldwedstrijd speelt maar je wint niet... dan kan je geen normaal cijfer kijken.

Het is in ieder geval een onderbouwing van een ding wat ik al lang wist: die gasten van Forza hebben geen enkel verstand van voetbal. Zijn dat btw dezelfde gasten die de Jarda Podcast doen, want dat verklaard dan veel.
Ik had er toch meer van verwacht. :wink:
Je daagt me uit en ik hap.... nu weer.

Ik erger me aan die cijfers. En ook vaak aan de Jarda Podcast, terwijl ik ook een trouwe luisteraar ben. Mijn probleem met de podcast is dat het een soort stel vrienden lijkt te zijn met amper een tegenwoord. Ik geniet echter van puur het lullen over onze club. Ze vertellen vaak hoe happy ze zijn weer even om die tafel te zitten in verschillende samenstellingen. En ik mag ze, serieus... stuk voor stuk. In de laatste verweet ik mezelf dat ik gewoon genoten had van het verhaal en de onderlinge sfeer en humor.

Maar de Jarda Podcast is meer geworden voor mij. Ik kan niet rekenen op de media (Gelderlander of Omroep Gelderland) om simpelweg de vragen te stellen die wij als supporters hebben. Als Van Schaik in de podcast komt komen er amper kritische vragen over het stadion etc. En als het gaat over wedstrijden, dan lullen ze allemaal elkaar na. Zelfs potentiele opstellingen zijn hetzelfde.

De Jarda Podcast startte ooit als een kritische blik op NEC, inmiddels lijkt het bijna een soort propaganda te worden voor NEC. Ik snap ze hoor, maar ik mis de kritiek of een kritische stem.

En ik ben ook een ex-trainer. Weliswaar op (jeugd) amateur niveau en vrij hoog, maar niet op een niveau die je op een of andere manier mag vergelijken met de eredivisie.

Maar ik kijk niet als fan alleen naar wedstrijden, maar ook als die (belachelijk niet capabele ex-trainer). En dan zie ik een wedstrijd dat Van Rooij zijn tegenstander uitschakelt: voor mij is dat dan onmiddellijk een 6 of een 7. Want dat is zijn taak. Maar hij krijgt dan een 5 als hij niet opkomt, of geen goede voorzet geeft.

Dirk Proper speelde een weergaloze pot deze week. Een van zijn beste ooit. Wat zeg ik: het hele team speelde fantastisch deze week. Vol strijd, geen moment verzaken, vol op de aanval. Bijna 70% balbezit en een kansenverhouding die vol in het voordeel van NEC viel. Kans op kans en door één moment geen overwinning, maar een 1-1 gelijkspel. Het beste spel wat we, en ik denk dat mede het met me eens zijn, in jaren hebben gezien van ons cluppie. En de cijfers:

Cillesen: 6,5
Bart: 6,5
Marquez: 6,5
Sandler: 7 (bizar, gezien dat hij verantwoordelijk was voor de grootste kans tegen)
El K: 6,5
Proper: 7,5
Dueland: 5,5
Schone: 6.5
Tavsan: 6,5
Cissoko: 6,5
Nany: 7

We spelen een pot, thuis, tegen misschien wel een van de beste ploegen in vorm, met ruim 10 punten meer dan wij. En we leggen ze vanaf minuut 1 tot minuut 100 compleet het mes op de keel. Met een eigen opgeleide speler als uitblinker. En je komt thuis met een rapport waarvan pappie zou zeggen... kerel.. fijn dat je over bent maar doe eens beter je best.

Dat is mijn kritiek op Forza.. ik weet 100% zeker als die laatste bal binnenkant paal was geweest en een goal dat je een vol punt (en misschien wel meer) er bovenop had kunnen zetten. Voor iedereen!

Dus ik heb twee kritiekpunten richting Forza. Als je cijfers geeft over het spel, wees dat eerlijk dat het resultaat een onderdeel is van dat cijfer. Ofwel: NEC speelde super, maar won niet.

En dan richting de podcast, wat volgens mij dezelfde groep is. Als je het eerlijk wil houden: nodig eens iemand uit die het NIET altijd met je eens is. En als je zover bent dat je kan praten met belangrijke mensen binnen NEC: wees eens kritisch. Vraag eens aan Van Schaik waarom er geen update is voor het stadion, of aan de trainer waarom het drie jaar duurde eer hij dit team neerzette met deze spelintentie... en hoe hij denkt dat te kunnen combineren met Tanane.

Maarja, ik praat weer onzin.... volgende week krijgen we weer nieuwe cijfers en de Jarda Podcast maakt weer een weergaloze aflevering waarin er ruim 30 minuten wordt gesproken over mijn cluppie.. en ik.... ik luister weer. Want zo zit de wereld in elkaar.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door De Kletskop »

Pfff die Elle Lange stukken telkens daar stoor ik me aan :zzz:

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Bottendaal »

De Kletskop schreef:
di 31 jan 2023, 07:52
Pfff die Elle Lange stukken telkens daar stoor ik me aan :zzz:
Ik haat ze

zoete aardbei
Berichten: 7639
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door zoete aardbei »

De Kletskop schreef:
di 31 jan 2023, 07:52
Pfff die Elle Lange stukken telkens daar stoor ik me aan :zzz:
Polleke past zijn stukken aan aan de voortgang van de stadionplannen.
Je moet ff geduld hebben maar dan heb je ook wat.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Polleke »

Bottendaal schreef:
di 31 jan 2023, 20:28
De Kletskop schreef:
di 31 jan 2023, 07:52
Pfff die Elle Lange stukken telkens daar stoor ik me aan :zzz:
Ik haat ze
Van mij hoef je ze niet te lezen hoor :biggrin:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Legendario »

Polleke schreef:
wo 01 feb 2023, 12:34
Bottendaal schreef:
di 31 jan 2023, 20:28
De Kletskop schreef:
di 31 jan 2023, 07:52
Pfff die Elle Lange stukken telkens daar stoor ik me aan :zzz:
Ik haat ze
Van mij hoef je ze niet te lezen hoor :biggrin:
Je hoeft de Jarda podcast niet te luisteren en de punten van forzanec kun je ook overslaan. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Polleke »

Legendario schreef:
wo 01 feb 2023, 15:01
Polleke schreef:
wo 01 feb 2023, 12:34
Bottendaal schreef:
di 31 jan 2023, 20:28
De Kletskop schreef:
di 31 jan 2023, 07:52
Pfff die Elle Lange stukken telkens daar stoor ik me aan :zzz:
Ik haat ze
Van mij hoef je ze niet te lezen hoor :biggrin:
Je hoeft de Jarda podcast niet te luisteren en de punten van forzanec kun je ook overslaan. :wink:
Klopt maar ik luister wel en schijnbaar lezen zij wel de lange stukken.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door illestyl »

De Kletskop schreef:
di 31 jan 2023, 07:52
Pfff die Elle Lange stukken telkens daar stoor ik me aan :zzz:
Arme knul, gaat het?

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Polleke »

illestyl schreef:
wo 01 feb 2023, 18:36
De Kletskop schreef:
di 31 jan 2023, 07:52
Pfff die Elle Lange stukken telkens daar stoor ik me aan :zzz:
Arme knul, gaat het?
Ow... ik snap iedereen wel hoor. Dit is een forum... korte reacties en snel reageren op een reactie hoort erbij. Maar ik ben ook een passievol persoon, die vaak lang nadenkt over dingen...

En soms ga ik wat te ver hier... En probeer ik min of meer alles te onderbouwen. Ik denk dat ik er vooral bekend in sta in de stadion discussies, waar ik veel tijd in investeer.

Ik heb geen hekel aan de Jarda Podcast.. ben zelfs een fan. Ik vind het fantastisch dat zoiets bestaat bij een relatief klein cluppie als het onze. Maar ik zie ze ook als vertegenwoordigers van ons, als supporters. En dan mag je simpelweg ook wel eens kritisch zijn, of misschien aan de tafel wat verschillende meningen tonen. Ik vind dat een podcast kritisch moet zijn, maar ik mis vaak de kritische vragen. Zeker in het stadion-dossier. Ik lees hier vaak zoveel opties in opstellingen etc, maar in de podcast is er een mening. Ik had gewoon graag die discussie een keer in die weergaloze podcast gezien.

De cijfers op Forza zijn moeilijk te ontlopen. Maar daar zit gewoon een extreem visie verschil in. Ik kijk naar wedstrijden vanuit een trainers-perspectief. Ik ben 20 jaar jeugdtrainer geweest, niet op extreem hoog niveau. Maar zo kijk je dan wel naar wedstrijden. Ik kijk eerst of spelers spelen in hun taak. Dan of ze daarnaast nog eens serieus goed spelen. En dan stopt het.

Ik vond Dirk een zeer, zeer sterke wedstrijd spelen tegen Sparta. Amper een fout.... zou je zeggen 9,5 of zoiets. Maar hij mistte wel die kans, al vond ik oprecht dat hij niks fout deed in die kans... Dan trek je er een punt vanaf. Maar Forza gaf hem een 7,5. Geven ook Van Rooij een lager cijfer als 'zijn voorzetten slecht zijn'.

Weer te lang hè.... niet lezen als je geen zin hebt.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7020
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Sandertjuh85 »

Ik ben het er wel mee eens hoor ik luister die Jardapodcast ook altijd en vind het best leuk maar zeer zeker niet goed.
Die jongens kennen elkaar denk ik gewoon net allemaal wat te goed en daardoor ontstaat er nooit echt een discussie of iets het is altijd een beetje de veilige weg.
En ze willen graag ook hun goede contacten binnen nec behouden, wat ik snap maar dan hoef je zo’n interview met Carlos Aalbers niet te doen. Behalve dat er na 1 februari verder gesproken gaat worden over contracten is er niemand wat wijzer van geworden. Iedereen kan hier denk ik wel 10 kritische vragen bedenken over de aflopende contracten en hoe dat tot nu toe is verlopen.

Die cijfers op forza moet je sowieso niet serieus nemen, ze hebben hun lievelingetjes en vullen ze dronken in. Dan krijg je dit soort onzin.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9505
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door E.B »

Sandertjuh85 schreef:
do 02 feb 2023, 07:24
Ik ben het er wel mee eens hoor ik luister die Jardapodcast ook altijd en vind het best leuk maar zeer zeker niet goed.
Die jongens kennen elkaar denk ik gewoon net allemaal wat te goed en daardoor ontstaat er nooit echt een discussie of iets het is altijd een beetje de veilige weg.
En ze willen graag ook hun goede contacten binnen nec behouden, wat ik snap maar dan hoef je zo’n interview met Carlos Aalbers niet te doen. Behalve dat er na 1 februari verder gesproken gaat worden over contracten is er niemand wat wijzer van geworden. Iedereen kan hier denk ik wel 10 kritische vragen bedenken over de aflopende contracten en hoe dat tot nu toe is verlopen.

Die cijfers op forza moet je sowieso niet serieus nemen, ze hebben hun lievelingetjes en vullen ze dronken in. Dan krijg je dit soort onzin.
Dit kun je vast kwijt in de enquête van NEC bij het onderdeel content. Als je ergens nog een uurtje vrij hebt :biggrin:

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7020
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Sandertjuh85 »

E.B schreef:
do 02 feb 2023, 07:29
Sandertjuh85 schreef:
do 02 feb 2023, 07:24
Ik ben het er wel mee eens hoor ik luister die Jardapodcast ook altijd en vind het best leuk maar zeer zeker niet goed.
Die jongens kennen elkaar denk ik gewoon net allemaal wat te goed en daardoor ontstaat er nooit echt een discussie of iets het is altijd een beetje de veilige weg.
En ze willen graag ook hun goede contacten binnen nec behouden, wat ik snap maar dan hoef je zo’n interview met Carlos Aalbers niet te doen. Behalve dat er na 1 februari verder gesproken gaat worden over contracten is er niemand wat wijzer van geworden. Iedereen kan hier denk ik wel 10 kritische vragen bedenken over de aflopende contracten en hoe dat tot nu toe is verlopen.

Die cijfers op forza moet je sowieso niet serieus nemen, ze hebben hun lievelingetjes en vullen ze dronken in. Dan krijg je dit soort onzin.
Dit kun je vast kwijt in de enquête van NEC bij het onderdeel content. Als je ergens nog een uurtje vrij hebt :biggrin:
Ik ben na de eerste 148 vragen afgehaakt😂

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door De Kletskop »

illestyl schreef:
wo 01 feb 2023, 18:36
De Kletskop schreef:
di 31 jan 2023, 07:52
Pfff die Elle Lange stukken telkens daar stoor ik me aan :zzz:
Arme knul, gaat het?
Och de forumwijsneus moet zich ook ff mengen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door jackkreta »

THOMAS BAKKER
Dirk Proper is de man in vorm bij NEC. De 20-jarige midden- velder vormt een belangrijke schakel in het attractievere voetbal van de Nijmeegse club. Nu nog doelpunten.
JEROEN BIJMA
Jeroen Bijma

Nijmegen

Hij zag het gezicht van zijn broer al voor zich toen hij een grote kans onbenut liet tegen Sparta Rotterdam (1-1). Want als er iemand Dirk Proper plaagt met het feit dat hij nauwelijks scoort dan is het Gert Proper, die zelf op het middenveld speelt bij Dirks oude amateurclub Spero uit Elst, wel. De teller staat na 85 wedstrijden op een schamele twee doelpunten.

,,Mijn broer kan behoorlijk kritisch zijn", zegt Proper. ,,Hij roept telkens dat het tijd wordt voor goals en assists. Hij kent geen genade voor me. Dat was vroeger al zo toen ik met hem en zijn vrienden voetbalde. Ze waren allemaal vier jaar ouder dan ik. Het gebeurde weleens dat ik als eerste afviel bij een spelletje op doel schieten. Dan kon ik een half uur gaan zitten."

Tegen Sparta bleef zijn eerste eredivisietreffer uit, maar de gemiste kans was wel tekenend voor het spel van Proper in de afgelopen weken. Voor de winterstop draaide de slechts 1,67 meter lange speler vaak anoniem mee op het middenveld. Nu is hij veel meer aanwezig in het veld. Alle aanvallende statistieken zijn in de laatste drie wedstrijden een stuk beter dan voorheen. Hij passt meer vooruit, creëert meer kansen en schiet vaker.

,,Ik heb in de winterstop mezelf ten doel gesteld om beslissender te worden voor het team", vertelt Proper. ,,Cijfers liegen niet en als die niet goed zijn, dan moet je daar wat mee doen. Ik kijk vaak de hele wedstrijd terug om te kijken wat beter kon. Dat doe ik meestal meteen als ik thuis kom, want ik lig zeker na een avondduel nog uren wakker. Ik ben tevreden over de ontwikkeling die ik doormaak. Ik trek het spel meer naar me toe."

Proper was een van de spelers van NEC die goed gedijde bij de afwezigheid van Oussama Tannane. De spelmaker was door zijn rode kaart tegen Vitesse geschorst tegen FC Emmen (3-1-zege), Feyenoord (2-0-nederlaag) en Sparta, maar keert morgen in de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles terug in de basis. Zonder hem was het spel frivool en energiek.

,,We misten door het ontbreken van Oussama wat creativiteit in het elftal en dus moesten andere jongens opstaan. Onder wie ik. Dat heb ik goed gedaan, maar om nou te stellen dat ik herboren of een compleet andere speler leek, is een tikkeltje overdreven. Het hele team speelde goed, dus dan wordt het voor mij ook makkelijker."
Sterke binding
Proper verlengde vorige maand zijn aflopende contract bij NEC met twee jaar. De club ziet in de voormalig jeugdinternational, die altijd als een groot talent werd bestempeld en op jonge leeftijd een overstap naar Ajax en PSV afwees, een bepalende speler voor de nabije toekomst. ,,Ik heb een sterke binding met NEC en voel me daardoor misschien extra verantwoordelijk voor de prestaties. Natuurlijk moet ik meer doelpunten maken, maar dat we geen scorende middenvelders hebben is niet ons grootste probleem. Als wij de spitsen nog beter in stelling brengen, winnen we vaker. Dan vind ik het prima als Landry (Dimata, JB) 25 goals maakt en de rest niets."

Tannane terug en in de basis, Sandler vraagteken

NEC kan in de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles mogelijk niet beschikken over Philippe Sandler. De verdediger ontbrak gisteren op de training wegens ziekte.

Oussama Tannane keert terug van een schorsing. De middenvelder staat tegen Eagles in de basis en neemt de plek in van Mikkel Duelund, die hem in de afgelopen drie duels verving en zondag vertrok naar Aarhus. Jordy Bruijn maakt zijn rentree in de wedstrijdselectie. De middenvelder is volledig hersteld van een knieblessure. Magnus Mattsson, Robin Roefs en Mathias De Wolf zijn nog afwezig. ,,Ik heb geen seconde getwijfeld om Tannane op te stellen'', zegt trainer Rogier Meijer. ,,Hij is voor ons van de buitencategorie. Hij is al zo belangrijk geweest met goals en assists. Hij kan het spel dat we nu spelen nog verbeteren. Het goede spel van de laatste weken staat voor mij los van de afwezigheid van Tannane."
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zoete aardbei
Berichten: 7639
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door zoete aardbei »

waar zou zijn plafond liggen,wat maakt deze knul stappen.En ook nog eens beschaafd en intelligent.

Nijmegen0413
Berichten: 10585
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Nijmegen0413 »

zoete aardbei schreef:
za 04 feb 2023, 15:56
waar zou zijn plafond liggen,wat maakt deze knul stappen.En ook nog eens beschaafd en intelligent.
Ik ga voor middenmoot Spanje, een Real Betis zou geweldig zijn.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Legendario »

Nijmegen0413 schreef:
za 04 feb 2023, 16:42
zoete aardbei schreef:
za 04 feb 2023, 15:56
waar zou zijn plafond liggen,wat maakt deze knul stappen.En ook nog eens beschaafd en intelligent.
Ik ga voor middenmoot Spanje, een Real Betis zou geweldig zijn.
Dat lijkt me voorlopig nog veel te hoog gegrepen. Ik zie hem Guido Rodríguez er niet uitspelen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Nijmegen0413
Berichten: 10585
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Nijmegen0413 »

Legendario schreef:
za 04 feb 2023, 18:06
Nijmegen0413 schreef:
za 04 feb 2023, 16:42
zoete aardbei schreef:
za 04 feb 2023, 15:56
waar zou zijn plafond liggen,wat maakt deze knul stappen.En ook nog eens beschaafd en intelligent.
Ik ga voor middenmoot Spanje, een Real Betis zou geweldig zijn.
Dat lijkt me voorlopig nog veel te hoog gegrepen. Ik zie hem Guido Rodríguez er niet uitspelen.
Ho ho, nu zeker nog niet. Maar zijn plafond ligt hoger.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31651
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door vak Oost »

zoete aardbei schreef:
za 04 feb 2023, 15:56
waar zou zijn plafond liggen,wat maakt deze knul stappen.En ook nog eens beschaafd en intelligent.
Hij wordt deze maand 21 en zal al best wel door clubs in NL gescout worden als interessante optie.
Dan is het zaak om daar op niveau aan te haken, lukt het dan om te groeien dan komt het buitenland
vanzelf wel een keer maar eerst maar eens [sub] top Nederland.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1512
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door beeros »

vak Oost schreef:
za 04 feb 2023, 18:35
zoete aardbei schreef:
za 04 feb 2023, 15:56
waar zou zijn plafond liggen,wat maakt deze knul stappen.En ook nog eens beschaafd en intelligent.
Hij wordt deze maand 21 en zal al best wel door clubs in NL gescout worden als interessante optie.
Dan is het zaak om daar op niveau aan te haken, lukt het dan om te groeien dan komt het buitenland
vanzelf wel een keer maar eerst maar eens [sub] top Nederland.
Denk niet dat hij met 21 nog gaat groeien.

Me..Goal
Berichten: 229
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Dirk Proper

Bericht door Me..Goal »

beeros schreef:
za 04 feb 2023, 21:41
vak Oost schreef:
za 04 feb 2023, 18:35
zoete aardbei schreef:
za 04 feb 2023, 15:56
waar zou zijn plafond liggen,wat maakt deze knul stappen.En ook nog eens beschaafd en intelligent.
Hij wordt deze maand 21 en zal al best wel door clubs in NL gescout worden als interessante optie.
Dan is het zaak om daar op niveau aan te haken, lukt het dan om te groeien dan komt het buitenland
vanzelf wel een keer maar eerst maar eens [sub] top Nederland.
Denk niet dat hij met 21 nog gaat groeien.
:lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten