Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32794
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

flipsen schreef:
vr 25 nov 2022, 10:11
bertje schreef:
vr 25 nov 2022, 10:10
Poeh ja die Locadia hè. Zal die spijt hebben van z’n keuze..
nou die zal spijt hebben dat hij niet voor ons gekozen heeft, slapeloze nachten zal hij hebben ...... not
Ik zou momenteel nog liever mijn hol laten uitwringen bij vitesse dan dat ik een seconde in een land moet spelen waar protesterende burgers geëxecuteerd worden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe spelers

Bericht door flipsen »

bertje schreef:
vr 25 nov 2022, 10:51
flipsen schreef:
vr 25 nov 2022, 10:11
bertje schreef:
vr 25 nov 2022, 10:10
Poeh ja die Locadia hè. Zal die spijt hebben van z’n keuze..
nou die zal spijt hebben dat hij niet voor ons gekozen heeft, slapeloze nachten zal hij hebben ...... not
Ik zou momenteel nog liever mijn hol laten uitwringen bij vitesse dan dat ik een seconde in een land moet spelen waar protesterende burgers geëxecuteerd worden.
volgens mij boeit hem dat weinig die politieke situatie daar, hij denkt aan het geld en de rest daar heeft hij geen interesse aan ....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9836
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B »

flipsen schreef:
vr 25 nov 2022, 11:11
bertje schreef:
vr 25 nov 2022, 10:51
flipsen schreef:
vr 25 nov 2022, 10:11
bertje schreef:
vr 25 nov 2022, 10:10
Poeh ja die Locadia hè. Zal die spijt hebben van z’n keuze..
nou die zal spijt hebben dat hij niet voor ons gekozen heeft, slapeloze nachten zal hij hebben ...... not
Ik zou momenteel nog liever mijn hol laten uitwringen bij vitesse dan dat ik een seconde in een land moet spelen waar protesterende burgers geëxecuteerd worden.
volgens mij boeit hem dat weinig die politieke situatie daar, hij denkt aan het geld en de rest daar heeft hij geen interesse aan ....
Uiteraard niet. Dat soort mensen zitten compleet in hun eigen bubbel.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door JBNMGN »

flipsen schreef:
vr 25 nov 2022, 11:11
bertje schreef:
vr 25 nov 2022, 10:51
flipsen schreef:
vr 25 nov 2022, 10:11
bertje schreef:
vr 25 nov 2022, 10:10
Poeh ja die Locadia hè. Zal die spijt hebben van z’n keuze..
nou die zal spijt hebben dat hij niet voor ons gekozen heeft, slapeloze nachten zal hij hebben ...... not
Ik zou momenteel nog liever mijn hol laten uitwringen bij vitesse dan dat ik een seconde in een land moet spelen waar protesterende burgers geëxecuteerd worden.
volgens mij boeit hem dat weinig die politieke situatie daar, hij denkt aan het geld en de rest daar heeft hij geen interesse aan ....
Dat is hetzelfde als al die ploegen die nu in het WK uitkomen, schijt aan wat daar gebeurd zoals onderdrukking vrouwen, verbod op geaardheid, arbeiders die massaal dood neervallen en ga zo maar door. Maar we gaan er wel lekker voetballen want daar zit het grote geld achten samen met die corrupte FIFA
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9836
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B »

JBNMGN schreef:
vr 25 nov 2022, 14:33
flipsen schreef:
vr 25 nov 2022, 11:11
bertje schreef:
vr 25 nov 2022, 10:51
flipsen schreef:
vr 25 nov 2022, 10:11
bertje schreef:
vr 25 nov 2022, 10:10
Poeh ja die Locadia hè. Zal die spijt hebben van z’n keuze..
nou die zal spijt hebben dat hij niet voor ons gekozen heeft, slapeloze nachten zal hij hebben ...... not
Ik zou momenteel nog liever mijn hol laten uitwringen bij vitesse dan dat ik een seconde in een land moet spelen waar protesterende burgers geëxecuteerd worden.
volgens mij boeit hem dat weinig die politieke situatie daar, hij denkt aan het geld en de rest daar heeft hij geen interesse aan ....
Dat is hetzelfde als al die ploegen die nu in het WK uitkomen, schijt aan wat daar gebeurd zoals onderdrukking vrouwen, verbod op geaardheid, arbeiders die massaal dood neervallen en ga zo maar door. Maar we gaan er wel lekker voetballen want daar zit het grote geld achten samen met die corrupte FIFA
Column op DTH verwoord het in mijn beleving goed:
Principes zijn mooi in principe, maar blijken vaak toch zeer oppervlakkig zodra ze worden getoetst aan de realiteit. We willen allemaal goede dingen doen, zo lang die goede dingen maar niet haaks staan op ons eigen welzijn.

Nijmegen0413
Berichten: 10696
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Tim Janssen schreef:
wo 23 nov 2022, 12:40
Spits van kroatie speelt bij hajduk split
65 w en 45 goals iets voor ons??
Livaja? Dat is een spits met de marktwaarde van 8 miljoen. Ik denk dat Ronaldo nog realistischer is.


jallah
Berichten: 2619
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jallah »

https://www.transfermarkt.nl/lucas-roma ... ler/990202

Talent met Italiaans paspoort van Argentinie U20..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38415
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

jallah schreef:
za 26 nov 2022, 11:07
https://www.transfermarkt.nl/lucas-roma ... ler/990202

Talent met Italiaans paspoort van Argentinie U20..
Laten we die maar niet doen. Te jong, Zuid-Amerikaans, veel aanpassingstijd en grote kans dat ie er geen klote van kan.

Cupfighter
Berichten: 1162
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 20:35
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Cupfighter »

Dat mensen hier nog linken aan Locadia ,speelt in een woestijncompetitie puur voor de poen en scoort daar, niet echt belangrijk, mag hier wegblijven die broodvoetballer

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door gladiator »

Cupfighter schreef:
za 26 nov 2022, 14:35
Dat mensen hier nog linken aan Locadia ,speelt in een woestijncompetitie puur voor de poen en scoort daar, niet echt belangrijk, mag hier wegblijven die broodvoetballer
Niemand linkt locadia meer aan nec
De vraag was of hij nu spijt zal hebben van zijn keuze
Dat is toch heel wat anders
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerd »

Benieuwd welke spits Aalbers ( lees Boekhoorn) aantrekt? :biggrin:

Voorwaarts
Berichten: 4180
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Voorwaarts »

Gerd schreef:
zo 27 nov 2022, 09:58
Benieuwd welke spits Aalbers ( lees Boekhoorn) aantrekt? :biggrin:
Denk niet één.
Maar wel een diepgaande middenvelder à la Holman en een snelle buitenspeler à la overmars/vertesse. Dan kan je veel meer variëren in type aanvallen. Is voor Tanja en schöne ook veel fijner voetballen aangezien dan meer ballen kwijt kunnen.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

Voorwaarts schreef:
zo 27 nov 2022, 16:21
Gerd schreef:
zo 27 nov 2022, 09:58
Benieuwd welke spits Aalbers ( lees Boekhoorn) aantrekt? :biggrin:
Denk niet één.
Maar wel een diepgaande middenvelder à la Holman en een snelle buitenspeler à la overmars/vertesse. Dan kan je veel meer variëren in type aanvallen. Is voor Tanja en schöne ook veel fijner voetballen aangezien dan meer ballen kwijt kunnen.
Mag Schöne tegenwoordig zijn vrouw meenemen?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Gerd schreef:
zo 27 nov 2022, 09:58
Benieuwd welke spits Aalbers ( lees Boekhoorn) aantrekt? :biggrin:
Er is een mogelijkheid om het vliegtuig van ome Marcel te volgen,
dan krijgen we genoeg aanwijzingen waar hij overal geweest is en wat hij mogelijk van plan is
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

Gerd schreef:
zo 27 nov 2022, 09:58
Benieuwd welke spits Aalbers ( lees Boekhoorn) aantrekt? :biggrin:
Ja.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

FC Hilversum
Berichten: 2188
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door FC Hilversum »

Aalbers is gewoon een prutser! Hij is er nu al 28 dagen en nog geen spits!

Voorwaarts
Berichten: 4180
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Voorwaarts »

jackkreta schreef:
zo 27 nov 2022, 19:21
Voorwaarts schreef:
zo 27 nov 2022, 16:21
Gerd schreef:
zo 27 nov 2022, 09:58
Benieuwd welke spits Aalbers ( lees Boekhoorn) aantrekt? :biggrin:
Denk niet één.
Maar wel een diepgaande middenvelder à la Holman en een snelle buitenspeler à la overmars/vertesse. Dan kan je veel meer variëren in type aanvallen. Is voor Tanja en schöne ook veel fijner voetballen aangezien dan meer ballen kwijt kunnen.
Mag Schöne tegenwoordig zijn vrouw meenemen?
Oeps. Tanja dat is de auto correctie naam van Tanane. Haha
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Napoleon »

FC Hilversum schreef:
ma 28 nov 2022, 13:07
Aalbers is gewoon een prutser! Hij is er nu al 28 dagen en nog geen spits!
14 dagen… maar voor de rest met je eens! Carlos out!
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9836
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B »

Gelderlander 29-11-2022:
NEC start boeiende voorbereiding: veel gesprekken met spelers en zoektocht naar versterkingen

NIJMEGEN - NEC gaat in de tweede seizoenshelft op jacht naar plaatsing voor Europees voetbal. De nieuwe technisch directeur Carlos Aalbers moet in de winterstop voor nieuw elan zorgen bij de Nijmeegse club.

NEC startte maandag op sportcomplex De Eendracht de voorbereiding op de tweede seizoenshelft, die vanwege het WK voetbal in Qatar liefst zes weken in beslag neemt. 22 van de 26 selectiespelers (onder anderen Jasper Cillessen ontbrak wegens ziekte) stonden op het trainingsveld. De groep kent mogelijk op de transfermarkt in januari de nodige mutaties.

Aalbers heeft in een drietal gesprekken met trainer Rogier Meijer de nogal wisselvallige eerste seizoenshelft van NEC geëvalueerd en samen zijn ze tot de conclusie gekomen dat de ploeg een scorende spits en een buitenspeler met diepgang ontbeert. Aalbers wordt in zijn zoektocht daarnaar financieel gesteund door geldschieter Marcel Boekhoorn.

Het grootste probleem van de Nijmeegse eredivisionist in de eerste seizoenshelft was het maken van doelpunten. De aangetrokken spitsen Landry Dimata en Pedro Marques vielen behoorlijk tegen en ook de buitenspelers Elayis Tavsan en Magnus Mattsson hadden te weinig rendement. Aalbers zegt dat hij alleen toeslaat als zich een ‘buitenkansje’ aandient.

Schöne
De spelers die in de eerste seizoenshelft niet of nauwelijks in actie kwamen, mogen op zoek naar een nieuwe club. Voor onder anderen Mattijs Branderhorst, Ilias Bronkhorst, Andri Baldursson, die wordt gehuurd van het Italiaanse Bologna, en Mathias de Wolf lijkt er geen toekomst meer te zijn bij NEC.

Aalbers heeft niet alleen flink wat werk te verrichten op de transfermarkt, maar ook binnen de huidige selectie. Het gros van de spelers heeft een aflopend contract. De gesprekken met Ivan Márquez zijn al opgestart. In de komende weken gaat Aalbers ook om tafel met onder anderen Lasse Schöne, Dirk Proper, Bart van Rooij en Souffian El Karouani.

Ook Meijer beschikt over een aflopende verbintenis. Aalbers neemt de tijd om een knoop over hem door te hakken. Hij herhaalde bij zijn presentatie de woorden van voorzitter Ron van Oijen van de raad van commissarissen dat Meijer veel respect verdient vanwege zijn prestaties in de afgelopen 2,5 jaar als zelfstandig hoofdcoach van NEC.

Ajax en Vitesse
NEC gebruikt de lange winterstop tevens om vaak te oefenen. De club werkt achter gesloten deuren vier vriendschappelijke duels af, waarvan een wedstrijd op het trainingskamp in het Spaanse Alhaurin El Grande. NEC verblijft daar van 13 tot en met 20 december. Ook vorig seizoen was dat de uitvalsbasis, maar het trainingskamp kwam toen voortijdig ten einde door de coronacrisis.

Meijer moet in de oefenduels tot een elftal komen dat in de twee seizoenshelft niet alleen vaker scoort, maar ook vaker wint. Hij moet een aantal interessante vraagstukken beantwoorden. Wie vormt samen met Márquez het centrale verdedigingsduo? Wordt er vastgehouden aan het spelen met twee controleurs? En wie staat er in de spits?

Dankzij de laatste twee competitiezeges en na veertien speelrondes een negende plaats in de eredivisie kan NEC met een wat geruster gemoed toewerken naar de tweede seizoenshelft. Het elftal moet echter meteen op scherp staan, want de eerste twee wedstrijden zijn tegen regerend landskampioen Ajax en tegen aartsrivaal Vitesse.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22773
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Bedankt voor het delen.

Inhoudelijk staat er alleen niks nieuws in
We zoeken versterking op de bekende posities en de te verwachte namen mogen weg.
En voor de rest verlengen, verlengen en verlengen.
Succes Carlos!

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jules »

E.B schreef:
di 29 nov 2022, 07:12
Gelderlander 29-11-2022:

Aalbers heeft in een drietal gesprekken met trainer Rogier Meijer de nogal wisselvallige eerste seizoenshelft van NEC geëvalueerd en samen zijn ze tot de conclusie gekomen dat de ploeg een scorende spits en een buitenspeler met diepgang ontbeert.
Meier heeft een technisch begaafde, altijd dreigende buitenspeler vrijwel de hele eerste seizoenshelft op de bank laten zitten, is dat ook geëvalueerd?

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10505
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door TT »

Jules schreef:
di 29 nov 2022, 09:33
E.B schreef:
di 29 nov 2022, 07:12
Gelderlander 29-11-2022:

Aalbers heeft in een drietal gesprekken met trainer Rogier Meijer de nogal wisselvallige eerste seizoenshelft van NEC geëvalueerd en samen zijn ze tot de conclusie gekomen dat de ploeg een scorende spits en een buitenspeler met diepgang ontbeert.
Meier heeft een technisch begaafde, altijd dreigende buitenspeler vrijwel de hele eerste seizoenshelft op de bank laten zitten, is dat ook geëvalueerd?
Cissoko is nog geen basisspeler. Maar iets meer speeltijd zou idd wel mogen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

burp schreef:
di 29 nov 2022, 08:27
Bedankt voor het delen.

Inhoudelijk staat er alleen niks nieuws in
We zoeken versterking op de bekende posities en de te verwachte namen mogen weg.
En voor de rest verlengen, verlengen en verlengen.
Succes Carlos!
Carlos is in elk geval actiever dan zijn voorganger.
Alles komt goed !!

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door FransWorst »

vak Oost schreef:
di 29 nov 2022, 10:22
burp schreef:
di 29 nov 2022, 08:27
Bedankt voor het delen.

Inhoudelijk staat er alleen niks nieuws in
We zoeken versterking op de bekende posities en de te verwachte namen mogen weg.
En voor de rest verlengen, verlengen en verlengen.
Succes Carlos!
Carlos is in elk geval actiever dan zijn voorganger.
Waaruit blijkt dat? Sprak Ted dan volgens jou nooit met Meijer?
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje09, Reinier, Simr1 en 22 gasten