Het gaat goed met NEC!

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Tyson
Berichten: 4390
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tyson »

De Kletskop schreef:
di 15 nov 2022, 19:47
zoete aardbei schreef:
di 15 nov 2022, 19:33
1 Roefs
2 Proper
3 Bartje
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Sandertjuh85 »

1. Proper
2. Roefs
3. Bartje

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door E.B »

Polleke schreef:
di 15 nov 2022, 17:58
Wie vinden jullie het grootste talent.... waar denk je dat het meeste rek in zit. Maak een top 4.
Jongens.. :biggrin:

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Sandertjuh85 »

E.B schreef:
di 15 nov 2022, 20:05
Polleke schreef:
di 15 nov 2022, 17:58
Wie vinden jullie het grootste talent.... waar denk je dat het meeste rek in zit. Maak een top 4.
Jongens.. :biggrin:
Excuus
Voor de vorm doe dan maar Pedro Marques als nummer 4.
Daar moet toch vast wel iets van potentie in zitten zou je denken😂

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door bertje »

Tyson schreef:
di 15 nov 2022, 19:48
De Kletskop schreef:
di 15 nov 2022, 19:47
zoete aardbei schreef:
di 15 nov 2022, 19:33
1 Roefs
2 Proper
3 Bartje
:withstupid:
:withstupid:
Hoe weet iedereen (buiten Zoete Aardbij om, die regelmatig daar langs de kant staat) dat Roefs zo'n groot talent is?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Tyson
Berichten: 4390
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tyson »

bertje schreef:
wo 16 nov 2022, 11:17
Tyson schreef:
di 15 nov 2022, 19:48
De Kletskop schreef:
di 15 nov 2022, 19:47
zoete aardbei schreef:
di 15 nov 2022, 19:33
1 Roefs
2 Proper
3 Bartje
:withstupid:
:withstupid:
Hoe weet iedereen (buiten Zoete Aardbij om, die regelmatig daar langs de kant staat) dat Roefs zo'n groot talent is?
Ik zie hem meerdere malen op de training bezig en het feit dat ie basisspeler is bij een jeugdelftal van Oranje zegt genoeg denk ik en daarom vind ik dat
Hij moet alleen nog wat body krijgen lengte heeft ie voor een keeper!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door bertje »

Tyson schreef:
wo 16 nov 2022, 12:01
bertje schreef:
wo 16 nov 2022, 11:17
Tyson schreef:
di 15 nov 2022, 19:48
De Kletskop schreef:
di 15 nov 2022, 19:47
zoete aardbei schreef:
di 15 nov 2022, 19:33
1 Roefs
2 Proper
3 Bartje
:withstupid:
:withstupid:
Hoe weet iedereen (buiten Zoete Aardbij om, die regelmatig daar langs de kant staat) dat Roefs zo'n groot talent is?
Ik zie hem meerdere malen op de training bezig en het feit dat ie basisspeler is bij een jeugdelftal van Oranje zegt genoeg denk ik en daarom vind ik dat
Hij moet alleen nog wat body krijgen lengte heeft ie voor een keeper!
Oké, prima dan. Ik heb geen idee, maar hij zit nu wel een een omgeving waar hij ontzettend veel kan leren van iemand als Cillessen. Hopelijk wordt dat dan ook goed aangegrepen en wordt hij op korte termijn wel de stand-in van Jasper.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Tyson
Berichten: 4390
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tyson »

bertje schreef:
wo 16 nov 2022, 12:11
Tyson schreef:
wo 16 nov 2022, 12:01
bertje schreef:
wo 16 nov 2022, 11:17
Tyson schreef:
di 15 nov 2022, 19:48
De Kletskop schreef:
di 15 nov 2022, 19:47
zoete aardbei schreef:
di 15 nov 2022, 19:33
1 Roefs
2 Proper
3 Bartje
:withstupid:
:withstupid:
Hoe weet iedereen (buiten Zoete Aardbij om, die regelmatig daar langs de kant staat) dat Roefs zo'n groot talent is?
Ik zie hem meerdere malen op de training bezig en het feit dat ie basisspeler is bij een jeugdelftal van Oranje zegt genoeg denk ik en daarom vind ik dat
Hij moet alleen nog wat body krijgen lengte heeft ie voor een keeper!
Oké, prima dan. Ik heb geen idee, maar hij zit nu wel een een omgeving waar hij ontzettend veel kan leren van iemand als Cillessen. Hopelijk wordt dat dan ook goed aangegrepen en wordt hij op korte termijn wel de stand-in van Jasper.
Daar ga ik wel vanuit, enige minpuntje is wel dat ze je als keeper niet zo snel voor de leeuwen gooien als bij een veldspeler!
Daarom zou een verhuur aankomend jaar aan een club in de KKD het beste zijn maar dan wel met speel garantie!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
wo 16 nov 2022, 11:17
Tyson schreef:
di 15 nov 2022, 19:48
De Kletskop schreef:
di 15 nov 2022, 19:47
zoete aardbei schreef:
di 15 nov 2022, 19:33
1 Roefs
2 Proper
3 Bartje
:withstupid:
:withstupid:
Hoe weet iedereen (buiten Zoete Aardbij om, die regelmatig daar langs de kant staat) dat Roefs zo'n groot talent is?
Omdat ik hem wel eens heb zien spelen bij de jeugd. Een Kenner herkent talent direct.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
wo 16 nov 2022, 15:38
bertje schreef:
wo 16 nov 2022, 11:17
Tyson schreef:
di 15 nov 2022, 19:48
De Kletskop schreef:
di 15 nov 2022, 19:47
zoete aardbei schreef:
di 15 nov 2022, 19:33
1 Roefs
2 Proper
3 Bartje
:withstupid:
:withstupid:
Hoe weet iedereen (buiten Zoete Aardbij om, die regelmatig daar langs de kant staat) dat Roefs zo'n groot talent is?
Omdat ik hem wel eens heb zien spelen bij de jeugd. Een Kenner herkent talent direct.
Top, dan zitten we qua keepers gebeiteld de komende jaren. Dat is toch een vrij cruciale positie.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Polleke »

bertje schreef:
wo 16 nov 2022, 15:43
De Kletskop schreef:
wo 16 nov 2022, 15:38
bertje schreef:
wo 16 nov 2022, 11:17
Tyson schreef:
di 15 nov 2022, 19:48
De Kletskop schreef:
di 15 nov 2022, 19:47
zoete aardbei schreef:
di 15 nov 2022, 19:33
1 Roefs
2 Proper
3 Bartje
:withstupid:
:withstupid:
Hoe weet iedereen (buiten Zoete Aardbij om, die regelmatig daar langs de kant staat) dat Roefs zo'n groot talent is?
Omdat ik hem wel eens heb zien spelen bij de jeugd. Een Kenner herkent talent direct.
Top, dan zitten we qua keepers gebeiteld de komende jaren. Dat is toch een vrij cruciale positie.
NEC heeft toch wel een goede keepers-historie. Als je praat over keepers bij NEC en je kan de namen Cillissen, Gentenaar, Babos en ja... zelfs Branderhorst.... noemen. Dan hebben we die positie al jaren voor elkaar. En dan noem ik niet eens Maarten Paes. Voor een club als de onze, is dat top kwaliteit.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Polleke »

Ow... en ik wil nog ff toevoegen.. Proper en de Jarda Podcast. Ik heb als NEC-fan weinig keus en ik ben echt een enorme fan. Dus blijf ik, om een of andere manier, luisteren naar de Jarda Podcast. Ik weet niet waarom ik dit doe (is meestal de reactie: waarom luister je dan). Maar het is de enige echte NEC-podcast.

Maar de laatste tijd is het luisteren naar 3 of 4 mensen die het eigenlijk bij voorbaat: 100% eens zijn. En volgens een visie die ik simpelweg niet deel.

Ik snap niet dat ze 1000 keer kritischer zijn over het stadion-dossier. Van Schaik is hier nu.... naja 5 jaar? En hoever zijn we verder: 0,0 procent.

En als ze praten over voetbal heb je 3 mensen met exact dezelfde mening over spelers als Schone en Cissoko. En ook Proper, die ze neerzetten als 'iemand die niet iets toevoegt' of een in de toekomst 'Schone light is. Ik snap er geen snars van, ik ben het zo met ze oneens.

Als je een podcast maakt, dan denk ik ook dat je jezelf een keer moet afvragen.. heb ik geen andere mening nodig.

Van Schaik is een prima AD, maar op het stadiondossier faalt hij momenteel. Hij is perfect om in een directe vraag, een antwoord te geven (zonder inhoud). Prima politiek antwoord, geen kritiek echter.

En de mening over Proper is wat mij betreft te idioot voor woorden. De leeftijd, de situatie in de selectie nu.... 'hij speelt veilig, te weinig diep'. Als je niet kan zien dat die opties er niet zijn, hoe kan je dan oordelen?

Ik haat de cijfers op Forza, ik vind dat de Jarda Podcast alleen maar bestaat uit 3 a 4 vrienden met exact dezelfde mening. Ze nodige nooit een kritische persoon uit.

En ja, iedereen heeft gelijk: waarom luister je nog! Ik weet niet waarom, misschien kik ik er wel op dat ik me gruwelijk erger aan die eenzijdige visie.

ik daag ze uit, ook de mensen die de scores bepalen op ForzaNEC. Nodig eens iemand uit met een andere mening. Maak er niet een constant vriendenclubje van maken. Maar pak eens iemand die durft tegenwicht te geven.
Laatst gewijzigd door Polleke op zo 20 nov 2022, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Legendario »

Polleke schreef:
zo 20 nov 2022, 22:59
Ow... en ik wil nog ff toevoegen.. Proper. Ik heb als NEC-fan weinig keus en ik ben echt een enorme fan. Dus blijf ik, om een of andere manier, luisteren naar de Jarda Podcast. Ik weet niet waarom ik dit doe (is meestal de reactie: waarom luister je dan). Maar het is de enige echte NEC-podcast.

Maar de laatste tijd is het luisteren naar 3 of 4 mensen die het eigenlijk bij voorbaat: 100% eens zijn. En volgens een visie die ik simpelweg niet deel.

Ik snap niet dat ze 1000 keer kritischer zijn over het stadion-dossier. Van Schaik is hier nu.... naja 5 jaar? En hoever zijn we verder: 0,0 procent.

En als ze praten over voetbal heb je 3 mensen met exact dezelfde mening over spelers als Schone en Cissoko. En ook Proper, die ze neerzetten als 'iemand die niet iets toevoegt' of een in de toekomst 'Schone light is. Ik snap er geen snars van, ik ben het zo met ze oneens.

Als je een podcast maakt, dan denk ik ook dat je jezelf een keer moet afvragen.. heb ik geen andere mening nodig.

Van Schaik is een prima AD, maar op het stadiondossier faalt hij momenteel. Hij is perfect om in een directe vraag, een antwoord te geven (zonder inhoud). Prima politiek antwoord, geen kritiek echter.

En de mening over Proper is wat mij betreft te idioot voor woorden. De leeftijd, de situatie in de selectie nu.... 'hij speelt veilig, te weinig diep'. Als je niet kan zien dat die opties er niet zijn, hoe kan je dan oordelen?

Ik haat de cijfers op Forza, ik vind dat de Jarda Podcast alleen maar bestaat uit 3 a 4 vrienden met exact dezelfde mening. Ze nodige nooit een kritische persoon uit.

En ja, iedereen heeft gelijk: waarom luister je nog! Ik weet niet waarom, misschien kik ik er wel op dat ik me gruwelijk erger aan die eenzijdige visie.

ik daag ze uit, ook de mensen die de scores bepalen op ForzaNEC. Nodig eens iemand uit met een andere mening. Maak er niet een constant vriendenclubje van maken. Maar pak eens iemand die durft tegenwicht te geven.
Nodig je hier nou jezelf uit voor de Jarda Podcast?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Polleke »

Legendario schreef:
zo 20 nov 2022, 23:17
Polleke schreef:
zo 20 nov 2022, 22:59
Ow... en ik wil nog ff toevoegen.. Proper. Ik heb als NEC-fan weinig keus en ik ben echt een enorme fan. Dus blijf ik, om een of andere manier, luisteren naar de Jarda Podcast. Ik weet niet waarom ik dit doe (is meestal de reactie: waarom luister je dan). Maar het is de enige echte NEC-podcast.

Maar de laatste tijd is het luisteren naar 3 of 4 mensen die het eigenlijk bij voorbaat: 100% eens zijn. En volgens een visie die ik simpelweg niet deel.

Ik snap niet dat ze 1000 keer kritischer zijn over het stadion-dossier. Van Schaik is hier nu.... naja 5 jaar? En hoever zijn we verder: 0,0 procent.

En als ze praten over voetbal heb je 3 mensen met exact dezelfde mening over spelers als Schone en Cissoko. En ook Proper, die ze neerzetten als 'iemand die niet iets toevoegt' of een in de toekomst 'Schone light is. Ik snap er geen snars van, ik ben het zo met ze oneens.

Als je een podcast maakt, dan denk ik ook dat je jezelf een keer moet afvragen.. heb ik geen andere mening nodig.

Van Schaik is een prima AD, maar op het stadiondossier faalt hij momenteel. Hij is perfect om in een directe vraag, een antwoord te geven (zonder inhoud). Prima politiek antwoord, geen kritiek echter.

En de mening over Proper is wat mij betreft te idioot voor woorden. De leeftijd, de situatie in de selectie nu.... 'hij speelt veilig, te weinig diep'. Als je niet kan zien dat die opties er niet zijn, hoe kan je dan oordelen?

Ik haat de cijfers op Forza, ik vind dat de Jarda Podcast alleen maar bestaat uit 3 a 4 vrienden met exact dezelfde mening. Ze nodige nooit een kritische persoon uit.

En ja, iedereen heeft gelijk: waarom luister je nog! Ik weet niet waarom, misschien kik ik er wel op dat ik me gruwelijk erger aan die eenzijdige visie.

ik daag ze uit, ook de mensen die de scores bepalen op ForzaNEC. Nodig eens iemand uit met een andere mening. Maak er niet een constant vriendenclubje van maken. Maar pak eens iemand die durft tegenwicht te geven.
Nodig je hier nou jezelf uit voor de Jarda Podcast?
Zeker niet, al snap ik wel dat je het eruit haalt. Ik hoor zo niet in een podcast thuis, al was het maar door mijn stem. Maar ik geloof niet dat ik de enige niet ben die dit voelt.... laat ik het anders zeggen "Zeg ik iets doms dan"?

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door zoete aardbei »

Er zit al jaren totaal geen schot in dat hele stadiondossier.het is niet voor niks dat Boekhoorn zich nu gaat roeren.
Ik zei het al een tijd terug ,het zal weer een verlenging worden aan het einde van het jaar.
Gemeente weigert ook maar een milimeter toe te geven zo lijkt het.
En dat begrijp ik ook nog.

Maar het zijn gelukkig allemaal contructieve gesprekken,aldus onze A.D,al een jaar of 4.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door E.B »

zoete aardbei schreef:
zo 20 nov 2022, 23:27
Er zit al jaren totaal geen schot in dat hele stadiondossier.het is niet voor niks dat Boekhoorn zich nu gaat roeren.
Ik zei het al een tijd terug ,het zal weer een verlenging worden aan het einde van het jaar.
Gemeente weigert ook maar een milimeter toe te geven zo lijkt het.
En dat begrijp ik ook nog.

Maar het zijn gelukkig allemaal contructieve gesprekken,aldus onze A.D,al een jaar of 4.
Zonder een goedgekeurd plan geen investeerders. En zonder investeerders geen goedgekeurd plan. Het is geen hogere wiskunde. Of denk jij dat NEC en/of Wilco het zelf op de rekening heeft staan?

Dan hebben we nog dat de Nijmegenaar en/of buurtbewoners ook nog wat gaan vinden. We zijn compleet afhankelijk van derden.

En dan laten we de factor dat we in de KKD zaten en niemand brood ziet in een uitgebreid stadion waar wekelijks 5000 man in zitten maar achterwege.

Onwetende
Berichten: 222
Lid geworden op: ma 24 mei 2021, 23:00
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Onwetende »

E.B schreef:
ma 21 nov 2022, 06:10
zoete aardbei schreef:
zo 20 nov 2022, 23:27
Er zit al jaren totaal geen schot in dat hele stadiondossier.het is niet voor niks dat Boekhoorn zich nu gaat roeren.
Ik zei het al een tijd terug ,het zal weer een verlenging worden aan het einde van het jaar.
Gemeente weigert ook maar een milimeter toe te geven zo lijkt het.
En dat begrijp ik ook nog.

Maar het zijn gelukkig allemaal contructieve gesprekken,aldus onze A.D,al een jaar of 4.
Zonder een goedgekeurd plan geen investeerders. En zonder investeerders geen goedgekeurd plan. Het is geen hogere wiskunde. Of denk jij dat NEC en/of Wilco het zelf op de rekening heeft staan?

Dan hebben we nog dat de Nijmegenaar en/of buurtbewoners ook nog wat gaan vinden. We zijn compleet afhankelijk van derden.

En dan laten we de factor dat we in de KKD zaten en niemand brood ziet in een uitgebreid stadion waar wekelijks 5000 man in zitten maar achterwege.
https://drive.google.com/file/d/1a7SpDf ... p=drivesdk
2023 With Love ❤️🖤💚

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Dirk Eijlander »

Het gaat weer goed, we maken ons weer druk om minderzeggende zaken als shirts en logo's, dat is een goed teken! :wink:
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door zoete aardbei »

Dirk Eijlander schreef:
wo 18 jan 2023, 12:06
Het gaat weer goed, we maken ons weer druk om minderzeggende zaken als shirts en logo's, dat is een goed teken! :wink:
:tu:

Gebruikersavatar
Mook
Berichten: 1151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:40
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Mook »

Ook in FIFA is NEC momenteel een behoorlijk sterk team.

Mooi om te zien.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Jeffry74 »

Mook schreef:
zo 19 mar 2023, 12:33
Ook in FIFA is NEC momenteel een behoorlijk sterk team.

Mooi om te zien.
Zijn de uiterlijke kenmerken een beetje aanwezig?
(Heb al jaren geen FIFA mee gespeeld)
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Mook
Berichten: 1151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:40
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Mook »

Jeffry74 schreef:
zo 19 mar 2023, 13:53
Mook schreef:
zo 19 mar 2023, 12:33
Ook in FIFA is NEC momenteel een behoorlijk sterk team.

Mooi om te zien.
Zijn de uiterlijke kenmerken een beetje aanwezig?
(Heb al jaren geen FIFA mee gespeeld)
Alleen Schöne, helaas.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Nijmegen0413 »

Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat de ploeg waar wij nu wekelijks naar kijken toch wel vrij bijzonder is. Een aantal oude helden/iconen (Jasper en Lasse), bizar aantal jeugdspelers (Cissoko, Musaba, El Karouani, van Rooij, Proper), een aantal spelers van de absolute buitencategorie (Sandler en Tannane) en dat aangevuld met talentvolle rasvoetballers (Matsson, Tavsan). Daarnaast nog wat grinta met Marquez en een kapstok in de spits in de vorm van Dimata. Op de bank nog jongens die al jaren zichzelf vol overgave zonder morren hebben ingezet voor NEC (Bruijn, Brandenhorst, Terry) en je hebt denk ik gewoon een hele mooie selectie waar iedere NEC fan trots op is. De ultieme kers op de taart is dat deze jongens ons weer eens Europa in schieten. Man, die tripjes krijg ik al kippenvel van als ik er aan denk..

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door E.B »

Afbeelding

Vandaag 8 jaar geleden dat we oppermachtig kampioen werden.

Als je overigens ziet waar Sparta maar vooral RKC en Fortuna destijds stonden en waar ze nu staan.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door bertje »

Onder Archilles, dat is wel echt heel erg slecht..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: NXP en 20 gasten