Oussama Tannane

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
RobertvdW
Berichten: 1466
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door RobertvdW »

Bernd schreef:
do 23 jun 2022, 17:16
Gerard Lopez schreef:
wo 22 jun 2022, 21:46
IceQueen schreef:
wo 22 jun 2022, 20:58
bertje schreef:
wo 22 jun 2022, 12:58
IceQueen schreef:
wo 22 jun 2022, 12:45
Bottendaal schreef:
wo 22 jun 2022, 12:39


Laat dat nou net zijn verleden zijn.
Maar er waren toen wel wat meer problemen binnen de selectie van onze noorderburen meen ik, ook met Bazour toch, zijn dat dan allebei vervelende jongens ( denk het wel) of ligt het aan het beleid van de club?
En die trainert is natuurlijk ook een norse Duitser die waarschijnlijk weinig tot geen enkele tegenspraak duldt. Ik zie Meijer wel goed men zo'n jongen omgaan eigenlijk.
Dat verwacht ik ook wel, Meijer is een heel ander type trainer
Zeker, Meijer is denk ik ideaal voor zulke jongens. Daarentegen is het bij lange na nog geen garantie dat het goed gaat.
Je beste spelers - daar ga je op een juiste manier mee om. Geef deze jongen de juiste vrijheid en we hebben goud in handen. Meijer gaat dat snappen.
Precies; maak hem medeverantwoordelijk voor een goed draaiend elftal; geef hem de vrijheid die hij nodig heeft. Hij kan zich flink in de kijker spelen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Tiel »

RobertvdW schreef:
do 23 jun 2022, 18:08
Bernd schreef:
do 23 jun 2022, 17:16
Gerard Lopez schreef:
wo 22 jun 2022, 21:46
IceQueen schreef:
wo 22 jun 2022, 20:58
bertje schreef:
wo 22 jun 2022, 12:58
IceQueen schreef:
wo 22 jun 2022, 12:45


Maar er waren toen wel wat meer problemen binnen de selectie van onze noorderburen meen ik, ook met Bazour toch, zijn dat dan allebei vervelende jongens ( denk het wel) of ligt het aan het beleid van de club?
En die trainert is natuurlijk ook een norse Duitser die waarschijnlijk weinig tot geen enkele tegenspraak duldt. Ik zie Meijer wel goed men zo'n jongen omgaan eigenlijk.
Dat verwacht ik ook wel, Meijer is een heel ander type trainer
Zeker, Meijer is denk ik ideaal voor zulke jongens. Daarentegen is het bij lange na nog geen garantie dat het goed gaat.
Je beste spelers - daar ga je op een juiste manier mee om. Geef deze jongen de juiste vrijheid en we hebben goud in handen. Meijer gaat dat snappen.
Precies; maak hem medeverantwoordelijk voor een goed draaiend elftal; geef hem de vrijheid die hij nodig heeft. Hij kan zich flink in de kijker spelen!
:withstupid: Laten we ook de clubnaam veranderen in FC Tannane, dat doen we allemaal omdat meneer snel op zijn pikkie getrapt is......

Hij wordt de komende 2 jaar betaald en gaat zich maar eens gedragen! Laat hij dat maar eens bewijzen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door mschr »

Dat gaat niet lukken. Dat weet jij. Dat weet ik. Elke trainer die hem aan het voetballen heeft gekregen, gooit hem uiteindelijk uit de selectie. Dat gaat Meijer ook doen. We moeten hopen dat zijn eerste maanden bij NEC fantastisch gaan worden. Meer mogen we niet van hem verlangen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14541
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
do 23 jun 2022, 18:43
Dat gaat niet lukken. Dat weet jij. Dat weet ik. Elke trainer die hem aan het voetballen heeft gekregen, gooit hem uiteindelijk uit de selectie. Dat gaat Meijer ook doen. We moeten hopen dat zijn eerste maanden bij NEC fantastisch gaan worden. Meer mogen we niet van hem verlangen.
Juist! Hopen dat we in de winter al veilig zijn dan kunnen we ‘m voor een klein miljoentje verkopen voor het te laat is…

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Gerard Lopez »

Zou iemand die VI Pro heeft dit stuk even hier kunnen plaatsen? https://www.vi.nl/pro/tannane-begint-bi ... wat-ik-kan
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16543
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door jackkreta »

Gerard Lopez schreef:
ma 04 jul 2022, 17:32
Zou iemand die VI Pro heeft dit stuk even hier kunnen plaatsen? https://www.vi.nl/pro/tannane-begint-bi ... wat-ik-kan
Ja hoor:
Oussama Tannane hoopt bij NEC net zo succesvol te zijn als in zijn eerste seizoen bij Vitesse. De 28-jarige aanvallende middenvelder stond maandag voor het eerst op het trainingsveld. Tannane spreekt zich uit over het plan van NEC, een leermoment in Turkije, zijn periode in Arnhem en het stempel van 'moeilijke jongen'.
De zon schijnt in Weurt, een dorp onder de rook van Nijmegen. NEC traint nog altijd bij de plaatselijke amateurclub omdat de eigen velden worden gerenoveerd. De spelersgroep wordt maandag uitgebreid met verschillende spelers. Internationals Elayis Tavsan en Danny Vukovic keren terug van vakantie, Mikkel Duelund houdt zijn conditie op peil en hoopt op een langer verblijf en de IJslander Andri Baldursson meldt zich alvast voordat zijn komst vanuit Bologna wordt afgerond. Maar de ogen zijn vooral gericht op Oussama Tannane. NEC verraste door de spelmaker voor twee seizoenen vast te leggen en verwacht veel van hem.
Tannane gaf aan het einde van de training al tips aan Elayis Tavsan. 'Ik geef hem zaken mee en hij mag ermee doen wat hij wil. Ik zie aan bepaalde spelers dat er kwaliteit is bij NEC. Tavsan is een van die spelers. Als ik hem iets moois zie doen, zie je mij als eerste klappen. Ik probeer spelers iets mee te geven en ze moeten weten dat ik dat alleen maar goed bedoel. Voor mij is het alleen maar goed om met dat soort spelers op het veld te staan. Daar kan ik van genieten.' Toch pakte Tannane voordat hij bij NEC tekende nog niet de spelersgroep erbij. 'Nee, want ik pas me overal aan. Ik ga uit van mijn eigen kwaliteiten en die zal ik hier tot uiting brengen.'
Bij Göztepe was het uiteindelijk de president die zegt wie er moet spelen.
Zijn eerste weken staan in het teken van gewenning, zegt Tannane. 'Ik moet de spelers en de manier van spelen leren kennen. We hebben nu een maand om dat te doen. Ik lig aardig op schema, maar ik ken de sterke en zwakke punten van de andere spelers natuurlijk nog niet. Tijdens de eerste training zag ik al wel wat dingen die ik meeneem. Ik zag veel goede dingen, maar ook verbeterpunten. Die gaan we bespreken. Ik heb veel gezien en meegemaakt. Als ik iemand kan helpen om uiteindelijk hogerop te komen, waarom zou ik dat niet doen? Dat heb ik altijd al gehad. Ik ben altijd iemand geweest die anderen iets gunt. Ik wil ook andere spelers beter maken.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16543
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door jackkreta »

TURKIJE

De aanvallende middenvelder kijkt terug op een teleurstellend jaar. Na een gedwongen vertrek bij Vitesse tekende hij in januari bij het Turkse Göztepe. Na een trainerswissel kwam Tannane daar al snel niet meer aan spelen toe. 'Een leermoment', zo omschrijft Tannane zijn korte periode in Turkije. 'Het kan nooit altijd honderd procent succesvol zijn, merkte ik daar. Dat lag niet aan mij, maar aan de mensen daar. Ik had het niet in de hand. De baas of de president bepaalt. Maar ik hou van leermomenten. Ik heb daar bewust maar voor een half jaar getekend, dat was uiteindelijk een goede keuze.'
Tannane werd gehaald onder trainer Nestor El Maestro, maar door de degradatiezorgen bij Göztepe werd de oefenmeester in maart ontslagen. Stjepan Tomas en Serdar Sabuncu mochten het daarna proberen en zagen het niet zitten in Tannane. Göztepe degradeerde uiteindelijk uit de Süper Lig. 'De trainer ging al na vijf wedstrijden weg. Bepaalde spelers op mijn positie lagen langer vast dan ik en konden dus nog geld opbrengen. Daarom speelden zij onder de nieuwe trainers, maar uiteindelijk zegt de president wie er moet spelen.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16543
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door jackkreta »

Tannane kwam uiteindelijk tot slechts vijf wedstrijden in Turkije. In de laatste wedstrijden van het seizoen zat hij niet eens meer bij de selectie van Göztepe. 'Of ik het daar moeilijk mee had? Dat viel wel mee. Het was omschakelen, maar na een klap blijf ik niet liggen. Ik sta daar vrij makkelijk in.'
VAN LEEUWEN

Na de degradatie van Göztepe was Tannane weer vrij om te gaan en staan waar hij wilde. Ted van Leeuwen zag zijn kans schoon en belde de aanvallende middenvelder met als doel om hem naar NEC te halen. 'Daarna kende ik geen twijfel meer', zegt Tannane resoluut. 'Ted legde me een heel mooi plan voor. Precies zoals ik het wilde hebben. Vervolgens ging het snel. Wat dat plan is, houd ik tussen ons. Anders weten tegenstanders het ook. Ik kijk er naar uit om met Ted te werken.' De td van NEC was bij de aankondiging van de komst van Tannane al lovend. In een persbericht schreef Van Leeuwen over 'de cornervlag die een buiging maakt als Tannane aan de bal komt'. 'Jullie hebben het allemaal kunnen lezen. Het was een mooi verhaal, maar uiteindelijk moet ik het op het veld doen.'
Met de rivaliteit tussen NEC en Vitesse heb ik niks. Ik kom uit Amsterdam en sta daar heel nuchter in.
Tannane is het niet helemaal eens met andere woorden van Van Leeuwen, die in het persbericht van NEC ook repte over revanchegevoelens bij de spelmaker. 'Het afgelopen jaar heeft Oussama niet gebracht wat hij ervan verwachtte. Hij is naar Nijmegen gekomen om dat recht te zetten', schreef de td eind juni. 'Revanche? Voor wie dan? Nee, ik hoeft niks te laten zien. Iedereen weet wat ik kan. Dus nee, revanchegevoelens heb ik niet. Ik moet gewoon mijn eigen spel spelen, het spel dat ik altijd heb gespeeld. That's it.'
VITESSE

Bij sommige supporters heerste nog wat sentiment over de komst van Tannane, die nog niet zo lang geleden bij aartsrivaal Vitesse speelde. De aanvallende middenvelder heeft echter weinig gevoel voor de Arnhemse club. 'Ik heb een goed jaar gehad bij Vitesse, nu hoop ik dat hij NEC te hebben. Met die rivaliteit heb ik niks. Ik kom uit Amsterdam en heb niks met Arnhem of Nijmegen. Ik sta daar heel nuchter in.' Tannane heeft het boek Vitesse gesloten. 'Ik heb gedaan wat ik heb gedaan voor Vitesse, nu richt ik me op NEC. Ik wil hier met een schone lei beginnen.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16543
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door jackkreta »

Met het stempel dat hij een 'moeilijke jongen' zou zijn, kan Tannane niet zo veel. 'Iedereen mag zeggen wat hij wil. Vind jij mij een moeilijk persoon? De mensen hier maken mij nu mee, mensen die mij bestempelen als een moeilijk persoon maken mij niet mee. Het is makkelijk om te roepen. Ik kan nu ook zeggen dat jij een slecht persoon ben, is dat dan ook waar? Het is maar waar je in gelooft. Daar heb ik ook totaal niet over nagedacht bij mijn keuze om terug te keren naar Nederland. Ik ben sterk en heb veel over me heen gehad. Ik ga altijd verder.'
MEIJER

Bij NEC zijn de verwachtingen hooggespannen. Rogier Meijer was eerder al verheugd door de komst van Tannane. De trainer van NEC bestempelde de aanvallende middenvelder als 'een geweldige speler'. 'Als hij zijn niveau haalt, kan hij de top van Nederland aan. Dat heeft hij ook laten zien. Hij is een speler die doelpunten kan maken en creatief kan zijn, daar ben ik heel blij mee. Het heeft niet zo veel zin om in het verleden te kijken. Dan moet je ook bij iedere situatie aanwezig zijn geweest. Oussama wil heel graag voetballen en zijn kwaliteiten laten zien. Iedereen heeft zijn kwaliteiten, maar ook zijn valkuilen. Zo ook Oussama. Ik ga met hem proberen om zo weinig mogelijk in die valkuilen terecht te komen. Ik probeer bij iedere speler de juiste snaar te raken.'
Tannane sprak al met Meijer over zijn voorkeuren. De spelmaker kan op de flanken uit de voeten, maar gaat bij NEC op zijn favoriete positie spelen, als nummer 10. 'Ik ben altijd een nummer 10 geweest, ook in de jeugd. Dat is mijn positie. Bij Vitesse speelde ik daar ook, dat was een van mijn beste seizoenen. Daar heb ik het ook met de trainer over gehad. Ik ga op 10 spelen en krijg een vrije rol, maar ik moet ook mijn verdedigende taken vervullen. Ik ben een speler die graag anderen een-op-een voor de keeper zet. Als ik zelf een actie kan maken om te schieten, dan zal ik dat zeker niet laten.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

derk2
Berichten: 401
Lid geworden op: do 12 apr 2018, 21:37
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door derk2 »

jackkreta schreef:
ma 04 jul 2022, 18:16
Met het stempel dat hij een 'moeilijke jongen' zou zijn, kan Tannane niet zo veel. 'Iedereen mag zeggen wat hij wil. Vind jij mij een moeilijk persoon? De mensen hier maken mij nu mee, mensen die mij bestempelen als een moeilijk persoon maken mij niet mee. Het is makkelijk om te roepen. Ik kan nu ook zeggen dat jij een slecht persoon ben, is dat dan ook waar? Het is maar waar je in gelooft. Daar heb ik ook totaal niet over nagedacht bij mijn keuze om terug te keren naar Nederland. Ik ben sterk en heb veel over me heen gehad. Ik ga altijd verder.'
MEIJER

Bij NEC zijn de verwachtingen hooggespannen. Rogier Meijer was eerder al verheugd door de komst van Tannane. De trainer van NEC bestempelde de aanvallende middenvelder als 'een geweldige speler'. 'Als hij zijn niveau haalt, kan hij de top van Nederland aan. Dat heeft hij ook laten zien. Hij is een speler die doelpunten kan maken en creatief kan zijn, daar ben ik heel blij mee. Het heeft niet zo veel zin om in het verleden te kijken. Dan moet je ook bij iedere situatie aanwezig zijn geweest. Oussama wil heel graag voetballen en zijn kwaliteiten laten zien. Iedereen heeft zijn kwaliteiten, maar ook zijn valkuilen. Zo ook Oussama. Ik ga met hem proberen om zo weinig mogelijk in die valkuilen terecht te komen. Ik probeer bij iedere speler de juiste snaar te raken.'
Tannane sprak al met Meijer over zijn voorkeuren. De spelmaker kan op de flanken uit de voeten, maar gaat bij NEC op zijn favoriete positie spelen, als nummer 10. 'Ik ben altijd een nummer 10 geweest, ook in de jeugd. Dat is mijn positie. Bij Vitesse speelde ik daar ook, dat was een van mijn beste seizoenen. Daar heb ik het ook met de trainer over gehad. Ik ga op 10 spelen en krijg een vrije rol, maar ik moet ook mijn verdedigende taken vervullen. Ik ben een speler die graag anderen een-op-een voor de keeper zet. Als ik zelf een actie kan maken om te schieten, dan zal ik dat zeker niet laten.'
Prachtig, dankjewel, Jack

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31797
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door vak Oost »

Allemaggies sjek,
je gehele vrije dag opgeofferd om alles uit te tiepen.

:hail:
Alles komt goed !!

Gleuferniksvan
Berichten: 15
Lid geworden op: di 07 jun 2022, 22:20

Re: Oussama Tannane

Bericht door Gleuferniksvan »

mschr schreef:
do 23 jun 2022, 18:43
Dat gaat niet lukken. Dat weet jij. Dat weet ik. Elke trainer die hem aan het voetballen heeft gekregen, gooit hem uiteindelijk uit de selectie. Dat gaat Meijer ook doen. We moeten hopen dat zijn eerste maanden bij NEC fantastisch gaan worden. Meer mogen we niet van hem verlangen.
Wat een onzin

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Oussama Tannane

Bericht door Wessel »

Gezien de vriendelijke manier waarop Ted over Tannane praat, had hij blijkbaar een goede relatie met hem in Arnep. Hij komt in interviews ook heel rustig en kalm over. Zijn problemen liggen denk ik vooral daarin dat hij zich tijdens een wedstrijd of training, in het vuur van het spel, op een manier over de gang van zaken uitlaat die eigenlijk niet kan. Snel ontvlambaar dus. Het is dus zaak voor hem, en daar zou dan ook met hem over gesproken moeten worden, dat hij zich drienaal bedenkt voordat hij in het heetst van het spel dingen gaat roepen. A.h.w. een enkele keren zijn tong inslikken voordat hij zegt wat hij in gedachten heeft!

Gleuferniksvan
Berichten: 15
Lid geworden op: di 07 jun 2022, 22:20

Re: Oussama Tannane

Bericht door Gleuferniksvan »

Afkraken is makkelijk en dat gebeurd hier met enige regelmaat. Als ik speler was en ik zou dit soort dingen lezen over mezelf dan had ik ook echt zin om alles te gaan geven voor jullie supporters 🤦🏼 Sommige hier willen nuilen om het nuilen reageer liever positief en inhoudelijk dan elke speler af te vallen voor er een bal getrapt is … daarbij vallen sommige mede supporters af met kleuter gedrag zoals taal fouten corrigeren.. hoe simpel kan je zijn … en wat spelers betreft die nieuw zijn geef ze een kans en brand niet alles af .. het gaat hier om je club

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16543
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door jackkreta »

Gleuferniksvan schreef:
ma 04 jul 2022, 19:09
Afkraken is makkelijk en dat gebeurd hier met enige regelmaat. Als ik speler was en ik zou dit soort dingen lezen over mezelf dan had ik ook echt zin om alles te gaan geven voor jullie supporters 🤦🏼 Sommige hier willen nuilen om het nuilen reageer liever positief en inhoudelijk dan elke speler af te vallen voor er een bal getrapt is … daarbij vallen sommige mede supporters af met kleuter gedrag zoals taal fouten corrigeren.. hoe simpel kan je zijn … en wat spelers betreft die nieuw zijn geef ze een kans en brand niet alles af .. het gaat hier om je club
Gebeurt.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gleuferniksvan
Berichten: 15
Lid geworden op: di 07 jun 2022, 22:20

Re: Oussama Tannane

Bericht door Gleuferniksvan »

Je lijkt echt een zuigende Arnhemmer man kleine kleuter echt een triest persoon .. geleerde stumpert maar ja like a nerd heh past je wel

Gleuferniksvan
Berichten: 15
Lid geworden op: di 07 jun 2022, 22:20

Re: Oussama Tannane

Bericht door Gleuferniksvan »

:2up:
jackkreta schreef:
ma 04 jul 2022, 19:21
Gleuferniksvan schreef:
ma 04 jul 2022, 19:09
Afkraken is makkelijk en dat gebeurd hier met enige regelmaat. Als ik speler was en ik zou dit soort dingen lezen over mezelf dan had ik ook echt zin om alles te gaan geven voor jullie supporters 🤦🏼 Sommige hier willen nuilen om het nuilen reageer liever positief en inhoudelijk dan elke speler af te vallen voor er een bal getrapt is … daarbij vallen sommige mede supporters af met kleuter gedrag zoals taal fouten corrigeren.. hoe simpel kan je zijn … en wat spelers betreft die nieuw zijn geef ze een kans en brand niet alles af .. het gaat hier om je club
Gebeurt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door mschr »

Gleuferniksvan schreef:
ma 04 jul 2022, 19:02
mschr schreef:
do 23 jun 2022, 18:43
Dat gaat niet lukken. Dat weet jij. Dat weet ik. Elke trainer die hem aan het voetballen heeft gekregen, gooit hem uiteindelijk uit de selectie. Dat gaat Meijer ook doen. We moeten hopen dat zijn eerste maanden bij NEC fantastisch gaan worden. Meer mogen we niet van hem verlangen.
Wat een onzin
Wedje leggen?

Gleuferniksvan
Berichten: 15
Lid geworden op: di 07 jun 2022, 22:20

Re: Oussama Tannane

Bericht door Gleuferniksvan »

Kan hier niet tegen opgetreden worden aan dat gezuig en kleuter gedrag .. veilig mensen belachelijk maken wat voor pisvent ben je dan joh , een echte held op sokken .. maar het leuke is ik weet wel wie je bent niet raar opkijken als je straks een nekslag krijgt ergens zal ik je vocabulaire even door elkaar hutselen superstumpert

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32805
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door bertje »

jackkreta schreef:
ma 04 jul 2022, 19:21
Gleuferniksvan schreef:
ma 04 jul 2022, 19:09
Afkraken is makkelijk en dat gebeurd hier met enige regelmaat. Als ik speler was en ik zou dit soort dingen lezen over mezelf dan had ik ook echt zin om alles te gaan geven voor jullie supporters 🤦🏼 Sommige hier willen nuilen om het nuilen reageer liever positief en inhoudelijk dan elke speler af te vallen voor er een bal getrapt is … daarbij vallen sommige mede supporters af met kleuter gedrag zoals taal fouten corrigeren.. hoe simpel kan je zijn … en wat spelers betreft die nieuw zijn geef ze een kans en brand niet alles af .. het gaat hier om je club
Gebeurt.
:biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32805
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door bertje »

Gleuferniksvan schreef:
ma 04 jul 2022, 19:31
Kan hier niet tegen opgetreden worden aan dat gezuig en kleuter gedrag .. veilig mensen belachelijk maken wat voor pisvent ben je dan joh , een echte held op sokken .. maar het leuke is ik weet wel wie je bent niet raar opkijken als je straks een nekslag krijgt ergens zal ik je vocabulaire even door elkaar hutselen superstumpert
:crazy:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11726
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door DJTEEF! »

bertje schreef:
ma 04 jul 2022, 19:34
Gleuferniksvan schreef:
ma 04 jul 2022, 19:31
Kan hier niet tegen opgetreden worden aan dat gezuig en kleuter gedrag .. veilig mensen belachelijk maken wat voor pisvent ben je dan joh , een echte held op sokken .. maar het leuke is ik weet wel wie je bent niet raar opkijken als je straks een nekslag krijgt ergens zal ik je vocabulaire even door elkaar hutselen superstumpert
:crazy:
Sjeetje.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3707
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Justian »

Gleuferniksvan schreef:
ma 04 jul 2022, 19:27
:2up:
jackkreta schreef:
ma 04 jul 2022, 19:21
Gleuferniksvan schreef:
ma 04 jul 2022, 19:09
Afkraken is makkelijk en dat gebeurd hier met enige regelmaat. Als ik speler was en ik zou dit soort dingen lezen over mezelf dan had ik ook echt zin om alles te gaan geven voor jullie supporters 🤦🏼 Sommige hier willen nuilen om het nuilen reageer liever positief en inhoudelijk dan elke speler af te vallen voor er een bal getrapt is … daarbij vallen sommige mede supporters af met kleuter gedrag zoals taal fouten corrigeren.. hoe simpel kan je zijn … en wat spelers betreft die nieuw zijn geef ze een kans en brand niet alles af .. het gaat hier om je club
Gebeurt.
Welkom op dit prachtige forum waar iedere mening telt :sjaal:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door illestyl »

Gleuferniksvan schreef:
ma 04 jul 2022, 19:31
Kan hier niet tegen opgetreden worden aan dat gezuig en kleuter gedrag .. veilig mensen belachelijk maken wat voor pisvent ben je dan joh , een echte held op sokken .. maar het leuke is ik weet wel wie je bent niet raar opkijken als je straks een nekslag krijgt ergens zal ik je vocabulaire even door elkaar hutselen superstumpert
Pak nou je rust! Morgen sta je weer te schoffelen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20551
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Oussama Tannane

Bericht door Mark Ariaans »

15 berichten en allemaal alleen maar zeiken op andere forumgebruikers. Doei. Weg ermee.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten