Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

gladiator schreef:
ma 24 jan 2022, 12:25
Bony man man wat was die sterk tegen een spartelede cmovs, maar diezelfde bony maakte een keel doorsnij gebaar tegen ons nec supporters
En jij denkt dat hij NEC supporters haat? Natuurlijk gewoon het spelletje op z’n Afrikaans

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jetipo »

Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Henkiepenkie
Berichten: 6981
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Henkiepenkie »

Wauw...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Wel eerst op proef dus om zijn fitheid te bewijzen, lijkt me een prima deal. :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jetipo »

Bony heeft al heel lang geen club meer. Hij mag nu proberen een contract af te dwingen door mee te trainen. We weten allen hoe dat meestal verloopt bij NEC. :biggrin:

https://www.forzanec.nl/nieuws/wilfried ... f-bij-nec/
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B. »

jetipo schreef:
ma 24 jan 2022, 16:06
Bony dus...


https://www.vi.nl/nieuws/nec-wil-bony-t ... land-halen
Ik nam mijn bron niet serieus al is hij niet van de grappen, maar dus toch. Die had ik niet verwacht. :eek:

Al is de link met Ted er zoals ik al zei.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Ik pis wel in mijn boks van het lachen als hij in Arnep een hattrick maakt.. :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keizerstad1994 »

jetipo schreef:
ma 24 jan 2022, 16:18
Bony heeft al heel lang geen club meer. Hij mag nu proberen een contract af te dwingen door mee te trainen. We weten allen hoe dat meestal verloopt bij NEC. :biggrin:

https://www.forzanec.nl/nieuws/wilfried ... f-bij-nec/
Nouja in alle eerlijkheid denk ik dat als die vent ook maar in de buurt van fit komt NEC hem heel snel een contract onder de neus legt. Weet natuurlijk niet hoe hij er exact aan toe is na een tijd niet gespeeld te hebben maar als hij ook nog enigszins in de buurt komt van het niveau dat hij haalde bij Vitesse, Swansea en City hebben we hier gewoon een topper aan. Ook exact het type wat we nodig hebben, sterk, balvast en een goed schot. Maar nogmaals: blijft afwachten, al denk ik niet dat NEC dit zou doen als hij er gigantisch slecht voor zou staan (dan heeft het namelijk helemaal geen zin)
'Justice knows every mans number'

Henkiepenkie
Berichten: 6981
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Henkiepenkie »

Keizerstad1994 schreef:
ma 24 jan 2022, 16:23
jetipo schreef:
ma 24 jan 2022, 16:18
Bony heeft al heel lang geen club meer. Hij mag nu proberen een contract af te dwingen door mee te trainen. We weten allen hoe dat meestal verloopt bij NEC. :biggrin:

https://www.forzanec.nl/nieuws/wilfried ... f-bij-nec/
Nouja in alle eerlijkheid denk ik dat als die vent ook maar in de buurt van fit komt NEC hem heel snel een contract onder de neus legt. Weet natuurlijk niet hoe hij er exact aan toe is na een tijd niet gespeeld te hebben maar als hij ook nog enigszins in de buurt komt van het niveau dat hij haalde bij Vitesse, Swansea en City hebben we hier gewoon een topper aan. Ook exact het type wat we nodig hebben, sterk, balvast en een goed schot. Maar nogmaals: blijft afwachten, al denk ik niet dat NEC dit zou doen als hij er gigantisch slecht voor zou staan (dan heeft het namelijk helemaal geen zin)
Volgens VI zou hij topfit zijn.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Wel benieuwd hoe bepaalde delen van de achterban hierop reageren. Het zou doodzonde zijn als dit onrust gaat opleveren, want dat kan de club missen als kiespijn. Ik sta niet te springen om de komst van Bony, maar als hij komt krijgt hij mijn steun.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

Wilfried Bony in het shirt van NEC? Negen jaar geleden was het ondenkbaar geweest. Nu hoopt de Ivoriaan die tussen 2011 en 2013 naam maakte bij aartsrivaal Vitesse op een contract. De achtergronden bij één van de (mogelijk) meest opvallende Eredivisie-comebacks in jaren.
Daddy Cool terug op de Nederlandse velden. Het hart van menig voetbalsupporter zal een sprongetje maken. De Ivoriaanse krachtpatser die er 31 inlegde in één seizoen, de no-nonsense spits die verdedigers omver liep alsof ze er niet stonden. De schrik van elke defensie.
Maandag zette hij voet op Hollandse bodem. Vervolgens zette hij geen koers naar Arnhem, maar naar Nijmegen. Daar moet hij alleen nog aantonen dat hij fit genoeg is. Het zou één van de meest intrigerende transfers van deze window zijn. Meerdere clubs zijn in hem geïnteresseerd, waarom kiest de voormalig Vitessenaar van het jaar dan mogelijk voor een avontuur in De Goffert? Bestaat er dan niet meer zoiets als clubliefde? En waarom komt NEC uit bij een 33-jarige spits?
NIJMEEGSE ZOEKTOCHT

Laten we met die laatste vraag beginnen. Technisch directeur Ted van Leeuwen had deze winter bij NEC slechts één positie gemarkeerd. Er moest een extra spits naar Nijmegen komen. De zoektocht van de td verliep in de zomer al niet vlekkeloos. Van Leeuwen was blij met de komst van Ali Akman, die wordt gehuurd van Eintracht Frankfurt. De negentienjarige Turk was echter niet meteen in beeld als eerste spits. Akman had concurrentie moeten krijgen van een ervaren aanvalsleider, maar die kwam niet. In plaats daarvan deed NEC zaken met Olympique Marseille. De Franse club nam de 21-jarige Pedro Ruiz over van Real Madrid om hem vervolgens voor twee seizoenen te verhuren aan de Nijmegenaren.
Zo had NEC twee talentvolle spitsen, maar ook twee aanvallers die zich nog niet bewezen hadden. Ruiz sukkelde bovendien met blessures, nadat hij anderhalf jaar herstelde van een kruisbandkwetsuur. De start van Akman was veelbelovend met goals tegen PEC Zwolle en Heracles Almelo, maar toen de klad er daarna in kwam, merkte trainer Rogier Meijer dat hij niet bepaald keuze uit veel smaken had. De enige andere spits in de selectie is Ole Romeny, die volgens de clubleiding tekortkomt voor de Eredivisie. Mede daardoor werd het alternatief voor Meijer een opstelling zonder echte spits. Regelmatig trad NEC dit seizoen aan in een 5-3-2-formatie.
Ruiz werkte ondertussen aan zijn terugkeer, al wist men bij NEC dat hij tijd nodig had. Zonder al het blessureleed had de Nijmeegse club de Spanjaard nooit kunnen aantrekken, wist Van Leeuwen. Het was een gok die uiteindelijk ongelukkig uitpakte. Ruiz viel in tegen Vitesse, SC Heerenveen en AZ en liet veelbelovende dingen zien, maar telkens als hij een keer meedeed, kreeg hij te maken met een terugslag. NEC zag Ruiz in december terugkeren naar Spanje voor nadere onderzoeken, omdat het talent nog altijd last had van zijn knie. Daar bleek dat hij nog eens geopereerd moest worden aan het gewricht. De operatie was succesvol, maar NEC verwacht Ruiz dit seizoen niet meer terug. NEC verwacht hem volgend seizoen wél gewoon weer terug in Gelderland.
Pedro Ruiz eerder dit seizoen in de wedstrijd tussen AZ en NEC.
© Pro Shots
Pedro Ruiz eerder dit seizoen in de wedstrijd tussen AZ en NEC.
Op het oog was Ruiz een spits die iets anders kon brengen dan de beweeglijke en energieke Akman. De Spanjaard is lang, kan koppen, heeft een hard schot en kan een bal vasthouden. Vooral dat laatste was iets waar NEC naar zocht. Voorin hebben de Nijmegenaren weinig spelers die er met hun fysiek voor kunnen zorgen dat de duels gewonnen worden en de bal langer in de ploeg blijft tijdens een aanval. Ervaring is ook geen overbodige luxe.
Een balvaste spits met ervaring. Dan kom je uit bij de 33-jarige Wilfried Bony. Doelpuntenmaker van beroep.
VITESSE-ICOON

Toen we Van Leeuwen vorige week donderdag vroegen naar de open vacature, sprak de td van een lastige transferwindow. ‘De winterse transferperiode is als een grote mikado, wie het laatst beweegt die wint’, zei hij treffend. NEC kreeg vaak een 'nee' te horen als er huuropties op tafel werden gelegd. Van Leeuwen noemde het coronavirus als oorzaak. ‘Daardoor zit de markt nog vaster dan hij al zat. Clubs zijn huiverig, ze houden spelers het liefst binnenboord. Stel dat je over twee maanden een uitbraak hebt, kun je ze nog nodig hebben.’ Toen moest Van Leeuwen, naar eigen zeggen de man die Bony ooit ontdekte, al hebben geweten dat de spits op weg was naar Nijmegen.
Mijn relatie met Vitesse is puur zakelijk. Dat is geen probleem.
De Ivoriaan kent Van Leeuwen en rvc-adviseur Fred Rutten nog uit zijn Vitesse-periode. Het contact was snel gelegd. Maar waarom gaat Bony op de avances in? Hij is toch een Vitesse-icoon?
Zijn beeltenis hangt inderdaad nog altijd in Stadion Gelredome. Wilfried Guemiand Bony heeft voor altijd een plekje in de Arnhemse geschiedenisboeken. Hij is misschien wel de beste spits die ooit het Vitesse-shirt aan heeft gehad in Het Grootste Theater van Nederland. Maar hoe vaak de Ivoriaan tussen 2011 en 2013 het Vitesse-logo ook heeft gekust, hij is in de basis een broodvoetballer. Bovendien ging hij niet door de voordeur naar buiten. Er was ruis op de lijn. Bony wilde een transfer, Vitesse werkte hem tegen.
‘Bij deze club beloven ze alles, maar komen ze zelden wat na’, zei hij destijds in een interview met VI. ‘Dat heeft uiteraard impact op een elftal. Na twee smoesjes heeft iedereen je door. Nu praat bijna niemand meer met de directie. We gaan naar het trainingsveld, kleden ons om en gaan weer naar huis. Mijn relatie met Vitesse is puur zakelijk. Dat is geen probleem. We don’t have to love each other to work together.’
Nu is er helemaal geen ruimte voor sentiment. Bony is nu een broodvoetballer zonder brood. Wie op het toonaangevende Transfermarkt.de zoekt op de naam Wilfried Bony ziet een enorm gat in zijn CV. Na de succesjaren bij Vitesse trok de Ivoriaan naar Groot-Brittannië. Via Swansea City kwam hij terecht bij Manchester City. In het seizoen 2015/16 kwam hij nog tot 26 competitiewedstrijden. Vervolgens werd het alleen maar minder. Sinds het seizoen 2017/18 speelde hij geen seizoen meer dan tien competitieduels.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

Het waren donkere jaren voor Daddy Cool. ‘In 2018 liep ik bij Swansea een zware knieblessure op en in hetzelfde jaar overleed mijn vader. Het was niet makkelijk, maar ik ben een sterke gast. Ik ren niet weg van problemen en kijk ze recht in de ogen. Ik dank God dat ik nog steeds kan voetballen’, vertelde hij exact een jaar geleden aan VI, toen hij zijn conditie op peil hield bij Newport County.
'De trainer Michael Flynn is een goede vriend van me. Twee jaar geleden heb ik ook al met ze meegetraind om fit te blijven en sinds januari loop ik hier weer rond. Ik woon met mijn familie in Swansea en met de auto ben ik zo op het trainingscomplex. Mijn oudste zoon Geoffroy is zestien en heeft net zijn eerste profcontract getekend bij Swansea City. Ik hoop dat hij nog beter wordt dan deze Bony’, vertelde hij toen.
Als er ooit een mogelijkheid komt om weer naar Nederland te gaan, ben ik heel erg blij.
Bony senior trainde tot vorige week nog altijd bij Newport County. Hopend op een nieuwe kans. Waar hij eerder nogal flinke salariseisen op tafel legde, wil de Ivoriaan nu vooral graag weer spelen. Hij werd door heel Europa aangeboden, ook in diverse Nederlandse bestuurskamers passeerde zijn naam de revue. Vorig jaar hintte hij tegenover VI nog op een terugkeer naar Arnhem. ‘Het lijkt me ook nog mooi om uiteindelijk een heel of half seizoen af te sluiten bij Vitesse. Als er ooit een mogelijkheid komt om weer naar Nederland te gaan, ben ik heel erg blij. Dat zou een gelukkig einde voor mij zijn.’
BOEKHOORN

Die kans lijkt zich nu voor te doen. De grote vraag is hoe fit de Ivoriaan nog is. Hij heeft geen wedstrijdritme, maar verder zou hij topfit zijn. De komende dagen moet hij dat laten zien in het Nijmeegse Goffertpark.
Stel dat het lukt. Dat Bony fit wordt en van meerwaarde wordt voor NEC. Dan is het een win-win situatie voor de Nijmegenaren. Dan hebben ze eindelijk de ideale aanvalsleider in huis én kunnen ze stiekem een lange neus trekken naar de aartsrivaal. Dat Marcel Boekhoorn mogelijk de portemonnee trekt voor een non-EU speler kan niet helemaal los worden gezien van de Gelderse sentimenten. Bony in het iconische balkenshirt moet pijn doen aan de andere kant van de Waal.
We gaan het de komende dagen meemaken. Maar mocht het allemaal rondkomen. Alvast voor in de agenda:
Vitesse
Vitesse
ZO 27 FEB.
12:15
N.E.C.
N.E.C.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

Top Jack!! Wilde net vragen of je even wat typewerk wilde verrichten 😉

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Pfff ik verslik me in m'n koffie toen ik de naam Bony las.

NIET DOEN!

Te oud!
Hoe oud is onduidelijk, maar z'n leeftijd klopte niet.
Te traag.
Al jaren geen pepernoot geraakt.
En uiteraard een besmet verleden.
Staat de ontwikkeling van eigen talenten in de weg.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keizerstad1994 »

Henkiepenkie schreef:
ma 24 jan 2022, 16:26
Keizerstad1994 schreef:
ma 24 jan 2022, 16:23
jetipo schreef:
ma 24 jan 2022, 16:18
Bony heeft al heel lang geen club meer. Hij mag nu proberen een contract af te dwingen door mee te trainen. We weten allen hoe dat meestal verloopt bij NEC. :biggrin:

https://www.forzanec.nl/nieuws/wilfried ... f-bij-nec/
Nouja in alle eerlijkheid denk ik dat als die vent ook maar in de buurt van fit komt NEC hem heel snel een contract onder de neus legt. Weet natuurlijk niet hoe hij er exact aan toe is na een tijd niet gespeeld te hebben maar als hij ook nog enigszins in de buurt komt van het niveau dat hij haalde bij Vitesse, Swansea en City hebben we hier gewoon een topper aan. Ook exact het type wat we nodig hebben, sterk, balvast en een goed schot. Maar nogmaals: blijft afwachten, al denk ik niet dat NEC dit zou doen als hij er gigantisch slecht voor zou staan (dan heeft het namelijk helemaal geen zin)
Volgens VI zou hij topfit zijn.
Ik geloof het meteen hoor maar wedstrijdfit zijn is nog wel iets anders, en dat heb je eigenlijk wel nodig want het heeft geen zin om een speler eerst nog 5 weken te moeten optrainen voordat hij überhaupt minuten kan maken, dan is het seizoen al voor een behoorlijk deel voorbij.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keizerstad1994 »

burp schreef:
ma 24 jan 2022, 16:32
Staat de ontwikkeling van eigen talenten in de weg.
Welke talenten? Als wij op die positie een ook maar een beetje fatsoenlijk talent hadden gehad dan had die de afgelopen periode echt wel zijn minuten gemaakt. Bedoel, zelfs Romeny maakt nog redelijk wat minuten terwijl die toch echt behoorlijk wat tekort komt.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Het VI-artikel zegt non-EU-salaris, maar hij heeft volgens mij ook een Brits paspoort inmiddels. Lijkt me ook logisch gezien het feit dat hij al geruime tijd in Swansea woont volgens het stuk. Nu zitten de Britten niet meer in de EU, maar zou daar niet een uitzondering voor gelden?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Keizerstad1994 schreef:
ma 24 jan 2022, 16:33
burp schreef:
ma 24 jan 2022, 16:32
Staat de ontwikkeling van eigen talenten in de weg.
Welke talenten? Als wij op die positie een ook maar een beetje fatsoenlijk talent hadden gehad dan had die de afgelopen periode echt wel zijn minuten gemaakt. Bedoel, zelfs Romeny maakt nog redelijk wat minuten terwijl die toch echt behoorlijk wat tekort komt.
Elke minuut die een Bony maakt is er al 1 teveel, zelfs als dat ten koste van Romeny gaat.

Henkiepenkie
Berichten: 6981
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Henkiepenkie »

burp schreef:
ma 24 jan 2022, 16:32
Pfff ik verslik me in m'n koffie toen ik de naam Bony las.

NIET DOEN!

Te oud!
Hoe oud is onduidelijk, maar z'n leeftijd klopte niet.
Te traag.
Al jaren geen pepernoot geraakt.
En uiteraard een besmet verleden.
Staat de ontwikkeling van eigen talenten in de weg.
Nou inderdaad. De ontwikkeling van Romeny staat dit zeker in de weg! Potjandikkeme!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

Keizerstad1994 schreef:
ma 24 jan 2022, 16:32
Henkiepenkie schreef:
ma 24 jan 2022, 16:26
Keizerstad1994 schreef:
ma 24 jan 2022, 16:23
jetipo schreef:
ma 24 jan 2022, 16:18
Bony heeft al heel lang geen club meer. Hij mag nu proberen een contract af te dwingen door mee te trainen. We weten allen hoe dat meestal verloopt bij NEC. :biggrin:

https://www.forzanec.nl/nieuws/wilfried ... f-bij-nec/
Nouja in alle eerlijkheid denk ik dat als die vent ook maar in de buurt van fit komt NEC hem heel snel een contract onder de neus legt. Weet natuurlijk niet hoe hij er exact aan toe is na een tijd niet gespeeld te hebben maar als hij ook nog enigszins in de buurt komt van het niveau dat hij haalde bij Vitesse, Swansea en City hebben we hier gewoon een topper aan. Ook exact het type wat we nodig hebben, sterk, balvast en een goed schot. Maar nogmaals: blijft afwachten, al denk ik niet dat NEC dit zou doen als hij er gigantisch slecht voor zou staan (dan heeft het namelijk helemaal geen zin)
Volgens VI zou hij topfit zijn.
Ik geloof het meteen hoor maar wedstrijdfit zijn is nog wel iets anders, en dat heb je eigenlijk wel nodig want het heeft geen zin om een speler eerst nog 5 weken te moeten optrainen voordat hij überhaupt minuten kan maken, dan is het seizoen al voor een behoorlijk deel voorbij.
Ik heb alle vertrouwen in Ted en Fred, we mogen onze handen dichtknijpen met Bony, met dank aan Marcel.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door necnmgn »

Gijscoman schreef:
ma 24 jan 2022, 16:26
Wel benieuwd hoe bepaalde delen van de achterban hierop reageren. Het zou doodzonde zijn als dit onrust gaat opleveren, want dat kan de club missen als kiespijn. Ik sta niet te springen om de komst van Bony, maar als hij komt krijgt hij mijn steun.
:withstupid:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Gijscoman schreef:
ma 24 jan 2022, 16:26
Wel benieuwd hoe bepaalde delen van de achterban hierop reageren. Het zou doodzonde zijn als dit onrust gaat opleveren, want dat kan de club missen als kiespijn. Ik sta niet te springen om de komst van Bony, maar als hij komt krijgt hij mijn steun.
Hier heeft ook rasarnhemmer Jhon van de Burgerking zonder al te veel morren jaren in de spits gespeeld toch? Zou een beetje vreemd zijn als dat met een pure broodvoetballer anders zou zijn..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:
ma 24 jan 2022, 16:42
Gijscoman schreef:
ma 24 jan 2022, 16:26
Wel benieuwd hoe bepaalde delen van de achterban hierop reageren. Het zou doodzonde zijn als dit onrust gaat opleveren, want dat kan de club missen als kiespijn. Ik sta niet te springen om de komst van Bony, maar als hij komt krijgt hij mijn steun.
Hier heeft ook rasarnhemmer Jhon van de Burgerking zonder al te veel morren jaren in de spits gespeeld toch? Zou een beetje vreemd zijn als dat met een pure broodvoetballer anders zou zijn..
Van Beukering maakte daarvoor meer naam, geloof ik, bij De Graafschap dan bij Vitesse. Bony daarentegen wordt als een God vereerd in Arnhem. Dat maakt wel enig verschil vermoed ik. Bovendien is het onthoofdingsgebaar nog best aanwezig, zelfs als ik niet weet of dat gaat om het onthoofden van de fans of veel meer om het doodmaken van de wedstrijd/weerstand met zijn doelpunt. Gezien zijn gebrek aan binding met Vitesse lijkt me dat tweede logischer.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe spelers

Bericht door noviomagum »

bertje schreef:
ma 24 jan 2022, 16:42
Gijscoman schreef:
ma 24 jan 2022, 16:26
Wel benieuwd hoe bepaalde delen van de achterban hierop reageren. Het zou doodzonde zijn als dit onrust gaat opleveren, want dat kan de club missen als kiespijn. Ik sta niet te springen om de komst van Bony, maar als hij komt krijgt hij mijn steun.
Hier heeft ook rasarnhemmer Jhon van de Burgerking zonder al te veel morren jaren in de spits gespeeld toch? Zou een beetje vreemd zijn als dat met een pure broodvoetballer anders zou zijn..
:withstupid: En als hij er een paar inlegt staat iedereen zo op de banken zo werkt het nu eenmaal in de voetbalwereld
Kijk naar Berghuis bijvoorbeeld!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

noviomagum schreef:
ma 24 jan 2022, 16:48
bertje schreef:
ma 24 jan 2022, 16:42
Gijscoman schreef:
ma 24 jan 2022, 16:26
Wel benieuwd hoe bepaalde delen van de achterban hierop reageren. Het zou doodzonde zijn als dit onrust gaat opleveren, want dat kan de club missen als kiespijn. Ik sta niet te springen om de komst van Bony, maar als hij komt krijgt hij mijn steun.
Hier heeft ook rasarnhemmer Jhon van de Burgerking zonder al te veel morren jaren in de spits gespeeld toch? Zou een beetje vreemd zijn als dat met een pure broodvoetballer anders zou zijn..
:withstupid: En als hij er een paar inlegt staat iedereen zo op de banken zo werkt het nu eenmaal in de voetbalwereld
Kijk naar Berghuis bijvoorbeeld!
Het enige wat ik er mooi aan zou vinden is zijn kwaliteit en de lange neus naar het noorden. Verder moet ik m niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten