Coronavirus

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

TT schreef:
wo 04 aug 2021, 11:48
recreantb schreef:
wo 04 aug 2021, 08:26
TT schreef:
di 03 aug 2021, 23:04
Als je dat publiek bij PSV zag....dat heeft met 'geplaceerd' toch ook weinig te maken?
Maakt toch niks uit. Hoeveel corona ellende is er voortgekomen uit ons spontane promotiefeest?
Nee, maar hoe verkoop je dat aan de evenementenbranche.....? Die zitten daar met kromme tenen naar te kijken kan ik je vertellen.
Test evenementen bij voetbal hebben nog nooit tot grote uitbraken geleid. In de evenementenbranche kunnen ze dat helaas niet zeggen. Helder toch?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
wo 04 aug 2021, 11:56
TT schreef:
wo 04 aug 2021, 11:48
recreantb schreef:
wo 04 aug 2021, 08:26
TT schreef:
di 03 aug 2021, 23:04
Als je dat publiek bij PSV zag....dat heeft met 'geplaceerd' toch ook weinig te maken?
Maakt toch niks uit. Hoeveel corona ellende is er voortgekomen uit ons spontane promotiefeest?
Nee, maar hoe verkoop je dat aan de evenementenbranche.....? Die zitten daar met kromme tenen naar te kijken kan ik je vertellen.
Test evenementen bij voetbal hebben nog nooit tot grote uitbraken geleid. In de evenementenbranche kunnen ze dat helaas niet zeggen. Helder toch?
Zijn er wel voorbeelden van buitenfestivals waar een uitbraak is geweest?
Alleen in die disco in Enschede vooral toch?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
wo 04 aug 2021, 12:24
Tiel schreef:
wo 04 aug 2021, 11:56
TT schreef:
wo 04 aug 2021, 11:48
recreantb schreef:
wo 04 aug 2021, 08:26
TT schreef:
di 03 aug 2021, 23:04
Als je dat publiek bij PSV zag....dat heeft met 'geplaceerd' toch ook weinig te maken?
Maakt toch niks uit. Hoeveel corona ellende is er voortgekomen uit ons spontane promotiefeest?
Nee, maar hoe verkoop je dat aan de evenementenbranche.....? Die zitten daar met kromme tenen naar te kijken kan ik je vertellen.
Test evenementen bij voetbal hebben nog nooit tot grote uitbraken geleid. In de evenementenbranche kunnen ze dat helaas niet zeggen. Helder toch?
Zijn er wel voorbeelden van buitenfestivals waar een uitbraak is geweest?
Alleen in die disco in Enschede vooral toch?
In Utrecht als ik mij niet vergis. Er zijn zeker uitbraken geweest bij buitenfestivals, al dan niet door tenten die de organisatie er neer hebben gezet.
https://www.nu.nl/muziek/6145743/teller ... izend.html

Verhip nu geef ik wel een voorbeeld. :biggrin: :wink:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

Inhoudelijk stuk met bronnen inzake de onduidelijke effecten op lange termijn mbt vaccins

https://overnu.nl/er-zijn-wel-essentiele-stappen/
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Stefannec »

recreantb schreef:
wo 04 aug 2021, 12:39
Inhoudelijk stuk met bronnen inzake de onduidelijke effecten op lange termijn mbt vaccins

https://overnu.nl/er-zijn-wel-essentiele-stappen/
Zucht meer zeg ik er niet over.

PS blijf lekker in je verhaal geloven maar val ons er niet lastig mee.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20551
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Mark Ariaans »

Nou ja, ik vind dat artikel op zich best steekhoudende punten naar voren brengen, hoor. Het is uitermate belangrijk om kritisch te blijven op medische ontwikkelingen en commerciële invloeden op geneesmiddelenontwikkeling. Ik ken alle ins en outs van de ontwikkelingsfase van de diverse Covid vaccins niet, maar het verbaast me niet dat bepaalde stappen wellicht minder strikt gevolgd zijn dan gebruikelijk is voor andere medicatie. Daar speelt uiteraard de ernst van de globale situatie ook een grote rol in, dan moet je soms concessies doen.

Het blijft echter een gegeven dat elk vaccin door ieder land/regio specifiek goedgekeurd moet worden en dat wordt gedaan door een onafhankelijke commissie die strenge richtlijnen hanteert. Het gegeven dat de huidige covid vaccins zijn goedgekeurd in grote delen van de wereld door een hele reeks aan onafhankelijke lokale authoriteiten (FDA, NICE, EMA, enz), geeft aan dat in het algemeen de gerapporteerde omissies van dusdanige aard waren dat het als acceptabel gezien werd om deze in mindere mate te testen. Dat kan een hele reeks aan redenen hebben.

Zo is het bijvoorbeeld mogelijk (let op: ik weet niet of dit zo is, ik zeg alleen dat het een van de mogelijke redenen is waarom bepaalde stappen worden overgeslagen of verkleind) dat men voor een bepaald vaccin minder aandacht heeft besteed aan carcinogeniteit of minder dierproeven heeft gedaan, omdat er al andere vaccinvarianten bestaan met een haast identiek ontwerp/componenten die die specifieke testen al doorstaan hebben en volledig veilig zijn gebleken. Dan is het acceptabel om naar die resultaten te refereren in plaats van deze tests weer helemaal opnieuw te doen.

Het is een onweerlegbaar gegeven dat het simpelweg onmogelijk is om langetermijneffecten te bewijzen of te ontkrachten voor medicatie tegen een ziekte die pas twee jaar bestaat. De afweging die nationale overheden moeten maken is of de bestaande en gesuggereerde kans op bijwerkingen opweegt tegen de directe bescherming van je bevolking. En ondertussen blijven de tests door gaan en krijgen we dagelijks meer informatie over de werking en de mogelijke bijwerkingen van de huidige vaccins. Helaas hebben we als maatschappij niet de luxe om te wachten totdat dit beeld glashelder is, want dat kan jaren duren en die tijd hebben velen onder ons simpelweg niet.

Als het blijkt dat jij persoonlijk een van diegenen bent die een zeer negatieve bijwerking ervaart van vaccinatie dan is dat uiteraard vreselijk, maar daar staat tegenover dat als we niet vaccineren, we op voorhand weten dat een veel groter aantal mensen een negatieve ervaring zullen hebben. Het is een populatieaanpak, geen individuele aanpak. De redenatie om geen vaccin te nemen omdat je het niet vertrouwt en je ook niet vertrouwt op de professionele inschatting van een hele reeks internationale toonaangevende wetenschappers, is in mijn optiek een soortgelijke redenatie als zeggen dat je geen inboedelverzekering afsluit omdat niemand je kan garanderen dat er bij jou persoonlijk ooit wordt ingebroken. Breekt er inderdaad niemand in dan bespaar je veel geld, maar als een grote groep mensen die redenatie aanhoudt dan gaan de premies flink omhoog voor de mensen die wel een verzekering willen afsluiten. En wordt er wel bij je ingebroken dan ben je nog verder van huis.

Wellicht niet de meest sterke metafoor, maar had even geen zin om er al te lang over door te denken.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Stefannec »

Mark Ariaans schreef:
wo 04 aug 2021, 14:52
Nou ja, ik vind dat artikel op zich best steekhoudende punten naar voren brengen, hoor. Het is uitermate belangrijk om kritisch te blijven op medische ontwikkelingen en commerciële invloeden op geneesmiddelenontwikkeling. Ik ken alle ins en outs van de ontwikkelingsfase van de diverse Covid vaccins niet, maar het verbaast me niet dat bepaalde stappen wellicht minder strikt gevolgd zijn dan gebruikelijk is voor andere medicatie. Daar speelt uiteraard de ernst van de globale situatie ook een grote rol in, dan moet je soms concessies doen.

Het blijft echter een gegeven dat elk vaccin door ieder land/regio specifiek goedgekeurd moet worden en dat wordt gedaan door een onafhankelijke commissie die strenge richtlijnen hanteert. Het gegeven dat de huidige covid vaccins zijn goedgekeurd in grote delen van de wereld door een hele reeks aan onafhankelijke lokale authoriteiten (FDA, NICE, EMA, enz), geeft aan dat in het algemeen de gerapporteerde omissies van dusdanige aard waren dat het als acceptabel gezien werd om deze in mindere mate te testen. Dat kan een hele reeks aan redenen hebben.

Zo is het bijvoorbeeld mogelijk (let op: ik weet niet of dit zo is, ik zeg alleen dat het een van de mogelijke redenen is waarom bepaalde stappen worden overgeslagen of verkleind) dat men voor een bepaald vaccin minder aandacht heeft besteed aan carcinogeniteit of minder dierproeven heeft gedaan, omdat er al andere vaccinvarianten bestaan met een haast identiek ontwerp/componenten die die specifieke testen al doorstaan hebben en volledig veilig zijn gebleken. Dan is het acceptabel om naar die resultaten te refereren in plaats van deze tests weer helemaal opnieuw te doen.

Het is een onweerlegbaar gegeven dat het simpelweg onmogelijk is om langetermijneffecten te bewijzen of te ontkrachten voor medicatie tegen een ziekte die pas twee jaar bestaat. De afweging die nationale overheden moeten maken is of de bestaande en gesuggereerde kans op bijwerkingen opweegt tegen de directe bescherming van je bevolking. En ondertussen blijven de tests door gaan en krijgen we dagelijks meer informatie over de werking en de mogelijke bijwerkingen van de huidige vaccins. Helaas hebben we als maatschappij niet de luxe om te wachten totdat dit beeld glashelder is, want dat kan jaren duren en die tijd hebben velen onder ons simpelweg niet.

Als het blijkt dat jij persoonlijk een van diegenen bent die een zeer negatieve bijwerking ervaart van vaccinatie dan is dat uiteraard vreselijk, maar daar staat tegenover dat als we niet vaccineren, we op voorhand weten dat een veel groter aantal mensen een negatieve ervaring zullen hebben. Het is een populatieaanpak, geen individuele aanpak. De redenatie om geen vaccin te nemen omdat je het niet vertrouwt en je ook niet vertrouwt op de professionele inschatting van een hele reeks internationale toonaangevende wetenschappers, is in mijn optiek een soortgelijke redenatie als zeggen dat je geen inboedelverzekering afsluit omdat niemand je kan garanderen dat er bij jou persoonlijk ooit wordt ingebroken. Breekt er inderdaad niemand in dan bespaar je veel geld, maar als een grote groep mensen die redenatie aanhoudt dan gaan de premies flink omhoog voor de mensen die wel een verzekering willen afsluiten. En wordt er wel bij je ingebroken dan ben je nog verder van huis.

Wellicht niet de meest sterke metafoor, maar had even geen zin om er al te lang over door te denken.
Er zijn geen stappen overgeslagen.
Wat er wel gebeurt is zijn stappen (op papierwerk gebied) samen gevoegd en versnelt.

Geen van de testfase zijn overgeslagen of sneller gedaan.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/v ... 1_In0Rkntg


Volledig gevaccineerde zijn dus wel minder besmettelijk dan niet gevaccineerde. Je doet het dus zeker niet alleen voor jezelf.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door harold »

Tiel schreef:
wo 04 aug 2021, 18:56
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/v ... 1_In0Rkntg


Volledig gevaccineerde zijn dus wel minder besmettelijk dan niet gevaccineerde. Je doet het dus zeker niet alleen voor jezelf.
Maar ik vind die percentages van 50-60% wel aan de lage kant. En dat de bedenken dat de Delta variant veel besmettelijker is dan de oude varianten. Dan zijn wij gevaccineerden dus ten aanzien van de oude varianten niet heel veel opgeschoten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

harold schreef:
do 05 aug 2021, 09:36
Tiel schreef:
wo 04 aug 2021, 18:56
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/v ... 1_In0Rkntg


Volledig gevaccineerde zijn dus wel minder besmettelijk dan niet gevaccineerde. Je doet het dus zeker niet alleen voor jezelf.
Maar ik vind die percentages van 50-60% wel aan de lage kant. En dat de bedenken dat de Delta variant veel besmettelijker is dan de oude varianten. Dan zijn wij gevaccineerden dus ten aanzien van de oude varianten niet heel veel opgeschoten.
Je bent heel veel opgeschoten want de kans op in het ziekenhuis te komen is bijzonder klein geworden. Daardoor wordt de zorg niet overbelast en kunnen we terug naar normaal. Dat gaat langzaam door de 2,9 miljoen egoïsten in Nederland. Die kunnen de druk op de zorg verhogen bij besmetting.

Dit gaat trouwens over de Delta variant, bij de alfa variant zijn de resultaten veel beter.

https://www.nu.nl/coronavirus/6149792/v ... virus.html
Laatst gewijzigd door Tiel op do 05 aug 2021, 09:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Napoleon »

harold schreef:
do 05 aug 2021, 09:36
Tiel schreef:
wo 04 aug 2021, 18:56
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/v ... 1_In0Rkntg


Volledig gevaccineerde zijn dus wel minder besmettelijk dan niet gevaccineerde. Je doet het dus zeker niet alleen voor jezelf.
Maar ik vind die percentages van 50-60% wel aan de lage kant. En dat de bedenken dat de Delta variant veel besmettelijker is dan de oude varianten. Dan zijn wij gevaccineerden dus ten aanzien van de oude varianten niet heel veel opgeschoten.
Daarvoor hebben we boosters. Met die boosters kunnen we lekker blijven roken en vreten.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1854203 ... foto-tweet


Soms zou je toch willen dat ons land iets meer naar het Oosten had gelegen.......
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door SuperSub »

Tiel schreef:
do 05 aug 2021, 16:28
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1854203 ... foto-tweet


Soms zou je toch willen dat ons land iets meer naar het Oosten had gelegen.......
Wat een treurnis daar bij die 'demonstratie'. Vol trots met een spandoek staan met daarop: geen test = geen virus :crazy:. Dat had China moeten doen in plaats van de eenkindpolitiek; geen zwangerschapstesten = geen babies!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9351
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Polleke »

SuperSub schreef:
do 05 aug 2021, 16:37
Tiel schreef:
do 05 aug 2021, 16:28
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1854203 ... foto-tweet


Soms zou je toch willen dat ons land iets meer naar het Oosten had gelegen.......
Wat een treurnis daar bij die 'demonstratie'. Vol trots met een spandoek staan met daarop: geen test = geen virus :crazy:. Dat had China moeten doen in plaats van de eenkindpolitiek; geen zwangerschapstesten = geen babies!
Neem nou maar van mij aan dat de wereld er echt anders uitziet vanuit Nijmegen dan vanuit de randstad.

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door SuperSub »

Polleke schreef:
vr 06 aug 2021, 00:16
SuperSub schreef:
do 05 aug 2021, 16:37
Tiel schreef:
do 05 aug 2021, 16:28
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1854203 ... foto-tweet


Soms zou je toch willen dat ons land iets meer naar het Oosten had gelegen.......
Wat een treurnis daar bij die 'demonstratie'. Vol trots met een spandoek staan met daarop: geen test = geen virus :crazy:. Dat had China moeten doen in plaats van de eenkindpolitiek; geen zwangerschapstesten = geen babies!
Neem nou maar van mij aan dat de wereld er echt anders uitziet vanuit Nijmegen dan vanuit de randstad.
Ik kan op de fiets naar die ufo waar we de 14e drie punten gaan ophalen, dus ik kan er over meepraten :biggrin:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

Polleke schreef:
vr 06 aug 2021, 00:16
SuperSub schreef:
do 05 aug 2021, 16:37
Tiel schreef:
do 05 aug 2021, 16:28
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1854203 ... foto-tweet


Soms zou je toch willen dat ons land iets meer naar het Oosten had gelegen.......
Wat een treurnis daar bij die 'demonstratie'. Vol trots met een spandoek staan met daarop: geen test = geen virus :crazy:. Dat had China moeten doen in plaats van de eenkindpolitiek; geen zwangerschapstesten = geen babies!
Neem nou maar van mij aan dat de wereld er echt anders uitziet vanuit Nijmegen dan vanuit de randstad.
Tijd om hierheen te komen dan. Kun je ook naar je club toe.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Stefannec »

Polleke schreef:
vr 06 aug 2021, 00:16
SuperSub schreef:
do 05 aug 2021, 16:37
Tiel schreef:
do 05 aug 2021, 16:28
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1854203 ... foto-tweet


Soms zou je toch willen dat ons land iets meer naar het Oosten had gelegen.......
Wat een treurnis daar bij die 'demonstratie'. Vol trots met een spandoek staan met daarop: geen test = geen virus :crazy:. Dat had China moeten doen in plaats van de eenkindpolitiek; geen zwangerschapstesten = geen babies!
Neem nou maar van mij aan dat de wereld er echt anders uitziet vanuit Nijmegen dan vanuit de randstad.
vertel
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9351
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Polleke »

Stefannec schreef:
vr 06 aug 2021, 11:52
Polleke schreef:
vr 06 aug 2021, 00:16
SuperSub schreef:
do 05 aug 2021, 16:37
Tiel schreef:
do 05 aug 2021, 16:28
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1854203 ... foto-tweet


Soms zou je toch willen dat ons land iets meer naar het Oosten had gelegen.......
Wat een treurnis daar bij die 'demonstratie'. Vol trots met een spandoek staan met daarop: geen test = geen virus :crazy:. Dat had China moeten doen in plaats van de eenkindpolitiek; geen zwangerschapstesten = geen babies!
Neem nou maar van mij aan dat de wereld er echt anders uitziet vanuit Nijmegen dan vanuit de randstad.
vertel
In de Randstad zijn ze veel asocialer en egoïstischer.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

Hoeveel coronadoden heeft zweden eigenlijk tegenwoordig met hun rampzalige beleid....?! Weet iemand dat?
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

recreantb schreef:
vr 06 aug 2021, 14:39
Hoeveel coronadoden heeft zweden eigenlijk tegenwoordig met hun rampzalige beleid....?! Weet iemand dat?
In totaal 3000 minder dan wij al hebben ze wel 7 miljoen inwoners minder en de bevolkingsdichtheid is ook vele malen kleiner. Die hebben het overal enorm slecht gedaan.
Nederland 17850 doden 17.5 miljoen inwoners. 0,1%
Zweden 14657 doden 10.2 miljoen (het op 4 na dunstbevolkte land van Europa) 0.14%.

Ze hebben het dus enorm slecht gedaan zeker gezien de enorm gunstige omstandigheden. ALs wij hetzelfde hadden gedaan hadden we 7000 doden meer gehad om over de ziekenhuisbezetting maar te zwijgen.



Maar je weet dat het over de ziekenhuisbezetting gaat toch? Wanneer is er beleid op het aantal doden gevoerd?

Leuk dat ze de laatste paar dagen 0 doden hebben maar wat zegt dat als wij ook rond de 5 zitten?


Je komt weer met een enorme berg poep aanzetten. De zoveelste keer.

https://www.demorgen.be/nieuws/zweedse- ... ~b5ea029a/
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20551
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Mark Ariaans »

recreantb schreef:
vr 06 aug 2021, 14:39
Hoeveel coronadoden heeft zweden eigenlijk tegenwoordig met hun rampzalige beleid....?! Weet iemand dat?
Wel een beetje vermoeiend zo. Je gooit een lijntje uit, je punt wordt weerlegd, en in plaats van dit verder te beargumenteren of te accepteren gooi je weer een volledig ander lijntje uit. Wat probeer je nu precies te zeggen hier? Dat Nederland slecht coronabeleid heeft gevoerd? Dat vaccinatie onzinnig is? Dat er geen virus is? Waar wil je heen? Wat wil je horen?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

Mark Ariaans schreef:
vr 06 aug 2021, 15:06
recreantb schreef:
vr 06 aug 2021, 14:39
Hoeveel coronadoden heeft zweden eigenlijk tegenwoordig met hun rampzalige beleid....?! Weet iemand dat?
Wel een beetje vermoeiend zo. Je gooit een lijntje uit, je punt wordt weerlegd, en in plaats van dit verder te beargumenteren of te accepteren gooi je weer een volledig ander lijntje uit. Wat probeer je nu precies te zeggen hier? Dat Nederland slecht coronabeleid heeft gevoerd? Dat vaccinatie onzinnig is? Dat er geen virus is? Waar wil je heen? Wat wil je horen?
Tja dan is ie weer stil. Morgen weer een ander onzin verhaal.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

Tiel schreef:
vr 06 aug 2021, 18:03
Mark Ariaans schreef:
vr 06 aug 2021, 15:06
recreantb schreef:
vr 06 aug 2021, 14:39
Hoeveel coronadoden heeft zweden eigenlijk tegenwoordig met hun rampzalige beleid....?! Weet iemand dat?
Wel een beetje vermoeiend zo. Je gooit een lijntje uit, je punt wordt weerlegd, en in plaats van dit verder te beargumenteren of te accepteren gooi je weer een volledig ander lijntje uit. Wat probeer je nu precies te zeggen hier? Dat Nederland slecht coronabeleid heeft gevoerd? Dat vaccinatie onzinnig is? Dat er geen virus is? Waar wil je heen? Wat wil je horen?
Tja dan is ie weer stil. Morgen weer een ander onzin verhaal.
Ik denk ik wacht even op andere reacties dan jullie twee standaard pareltjes :schater:
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

recreantb schreef:
vr 06 aug 2021, 19:47
Tiel schreef:
vr 06 aug 2021, 18:03
Mark Ariaans schreef:
vr 06 aug 2021, 15:06
recreantb schreef:
vr 06 aug 2021, 14:39
Hoeveel coronadoden heeft zweden eigenlijk tegenwoordig met hun rampzalige beleid....?! Weet iemand dat?
Wel een beetje vermoeiend zo. Je gooit een lijntje uit, je punt wordt weerlegd, en in plaats van dit verder te beargumenteren of te accepteren gooi je weer een volledig ander lijntje uit. Wat probeer je nu precies te zeggen hier? Dat Nederland slecht coronabeleid heeft gevoerd? Dat vaccinatie onzinnig is? Dat er geen virus is? Waar wil je heen? Wat wil je horen?
Tja dan is ie weer stil. Morgen weer een ander onzin verhaal.
Ik denk ik wacht even op andere reacties dan jullie twee standaard pareltjes :schater:
Lekker inhoudelijk reaktie. Je hebt in de gaten dat je weer onzin gepost hebt?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20551
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Mark Ariaans »

recreantb schreef:
vr 06 aug 2021, 19:47
Ik denk ik wacht even op andere reacties dan jullie twee standaard pareltjes :schater:
Huh? Ik heb welgeteld twee keer op je gereageerd met inhoudelijke commentaren over de afgelopen week. Dus ik heb geen idee waar je aan refereert nu. Misschien verwar je me met iemand anders? Of is dit je niveau van conversatie en argumentatie? Want dan zijn we heel snel klaar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten