Elayis Tavsan

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Elayis Tavsan

Bericht door flipsen »

Boer Janssen schreef:
za 26 jun 2021, 12:55
BaasB schreef:
za 26 jun 2021, 10:10
Liep gister Tavsan tegen het lijf in stad, hij had 3 grote afvalzakken in zijn handen die hij ging weggooien. Of zijn huis is een troep of hij is al aan het opruimen voor de reis naar Turkije
BaasB is ook zo'n voorbeeld van een koekwaus die sinds een week op het forum zit om hier een hoop onzin te verkopen. Oh, was het grappig bedoeld? Zeg dat er even bij dan!
Wat een idioot die Baasb …
Risus abundat in ore stultorum

Japapapapappapaa
Berichten: 107
Lid geworden op: do 10 jun 2021, 18:33
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Japapapapappapaa »

Boer Janssen schreef:
za 26 jun 2021, 12:55
BaasB schreef:
za 26 jun 2021, 10:10
Liep gister Tavsan tegen het lijf in stad, hij had 3 grote afvalzakken in zijn handen die hij ging weggooien. Of zijn huis is een troep of hij is al aan het opruimen voor de reis naar Turkije
BaasB is ook zo'n voorbeeld van een koekwaus die sinds een week op het forum zit om hier een hoop onzin te verkopen. Oh, was het grappig bedoeld? Zeg dat er even bij dan!
Ik weet niet wat erger is een slechte grap, of een slechte grap waarbij je moet uitleggen dat het een grap is.. Je kunt ook gewoon een kronkel in je hoofd hebben dit waarnemen en er vervolgens besluiten niets mee te doen en er alleen zelf om lachen..

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door zoete aardbei »

BaasB schreef:
za 26 jun 2021, 10:34
zoete aardbei schreef:
za 26 jun 2021, 10:25
BaasB schreef:
za 26 jun 2021, 10:10
Liep gister Tavsan tegen het lijf in stad, hij had 3 grote afvalzakken in zijn handen die hij ging weggooien. Of zijn huis is een troep of hij is al aan het opruimen voor de reis naar Turkije
wel groene hoop ik,beter voor het milieu.
Nee gewoon grijze, schandalig!
Verdorie,dan moet Gijscoman hem maar op de bon slingeren.

Gebruikersavatar
BaasB
Berichten: 20
Lid geworden op: di 18 mei 2021, 21:04
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door BaasB »

flipsen schreef:
za 26 jun 2021, 13:07
Boer Janssen schreef:
za 26 jun 2021, 12:55
BaasB schreef:
za 26 jun 2021, 10:10
Liep gister Tavsan tegen het lijf in stad, hij had 3 grote afvalzakken in zijn handen die hij ging weggooien. Of zijn huis is een troep of hij is al aan het opruimen voor de reis naar Turkije
BaasB is ook zo'n voorbeeld van een koekwaus die sinds een week op het forum zit om hier een hoop onzin te verkopen. Oh, was het grappig bedoeld? Zeg dat er even bij dan!
Wat een idioot die Baasb …
Echt een hoop onzin idd, bah. Dan heb ik hem gister niet gezien👍

Gebruikersavatar
zicotumba
Berichten: 56
Lid geworden op: za 15 feb 2014, 14:10
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door zicotumba »

Ik zag hem gister ook in de stad met vuilniszakken lopen, maar goed iedereen gooit zijn vuilnis weg. Hoeft niks te betekenen

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door SuperSub »

zicotumba schreef:
za 26 jun 2021, 13:44
Ik zag hem gister ook in de stad met vuilniszakken lopen, maar goed iedereen gooit zijn vuilnis weg. Hoeft niks te betekenen
Dit soort geruchten zijn alleen betrouwbaar als je een rondje met de honden liep of je Tavsan na het wegbrengen van zijn vuilnis in een geblindeerd busje zag stappen

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door burp »

Vuilniszakken zijn bij NEC toch juist een teken van waardering vanuit bepaalde supportersgroepen?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Legendario »

SuperSub schreef:
za 26 jun 2021, 14:07
zicotumba schreef:
za 26 jun 2021, 13:44
Ik zag hem gister ook in de stad met vuilniszakken lopen, maar goed iedereen gooit zijn vuilnis weg. Hoeft niks te betekenen
Dit soort geruchten zijn alleen betrouwbaar als je een rondje met de honden liep of je Tavsan na het wegbrengen van zijn vuilnis in een geblindeerd busje zag stappen
Of als die vuilniszakken ineens Tavsan zijn gaan volgen op Instagram.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Masuba
Berichten: 522
Lid geworden op: di 18 aug 2020, 17:04
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Masuba »

Legendario schreef:
za 26 jun 2021, 15:13
SuperSub schreef:
za 26 jun 2021, 14:07
zicotumba schreef:
za 26 jun 2021, 13:44
Ik zag hem gister ook in de stad met vuilniszakken lopen, maar goed iedereen gooit zijn vuilnis weg. Hoeft niks te betekenen
Dit soort geruchten zijn alleen betrouwbaar als je een rondje met de honden liep of je Tavsan na het wegbrengen van zijn vuilnis in een geblindeerd busje zag stappen
Of als die vuilniszakken ineens Tavsan zijn gaan volgen op Instagram.
:lol:
Eens een :sjaal:'er, altijd een :sjaal:'er

Japapapapappapaa
Berichten: 107
Lid geworden op: do 10 jun 2021, 18:33
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Japapapapappapaa »

Legendario schreef:
za 26 jun 2021, 15:13
SuperSub schreef:
za 26 jun 2021, 14:07
zicotumba schreef:
za 26 jun 2021, 13:44
Ik zag hem gister ook in de stad met vuilniszakken lopen, maar goed iedereen gooit zijn vuilnis weg. Hoeft niks te betekenen
Dit soort geruchten zijn alleen betrouwbaar als je een rondje met de honden liep of je Tavsan na het wegbrengen van zijn vuilnis in een geblindeerd busje zag stappen
Of als die vuilniszakken ineens Tavsan zijn gaan volgen op Instagram.
Even mijn journalistieke talenten inzetten
https://instagram.com/vuilnis.zak?utm_medium=copy_link
Nope nog niet, gerucht lijkt niet waar :schater: :crazy2:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door jackkreta »

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door zoete aardbei »

Was tegen RKC aardig bezig. Benieuwd of hij nog gaat vertrekken.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Polleke »

zicotumba schreef:
za 26 jun 2021, 13:44
Ik zag hem gister ook in de stad met vuilniszakken lopen, maar goed iedereen gooit zijn vuilnis weg. Hoeft niks te betekenen
Ik en vooral benieuwd wat er in die vuilniszakken zat....... het is zo spannend allemaal!!! :sjaal:

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Noviomagi »

Polleke schreef:
ma 19 jul 2021, 13:03
zicotumba schreef:
za 26 jun 2021, 13:44
Ik zag hem gister ook in de stad met vuilniszakken lopen, maar goed iedereen gooit zijn vuilnis weg. Hoeft niks te betekenen
Ik en vooral benieuwd wat er in die vuilniszakken zat....... het is zo spannend allemaal!!! :sjaal:
En of het afval gescheiden was. Dat kan ook een hint zijn naar dat de wegen tussen NEC en Tavsan scheiden.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Mcel »

Iemand enig idee waar Tavsan was vandaag? Zat hij op de bank en lichtgeblesseerd, zodat hij niet kon invallen? Of is hij aan het onderhandelen met een andere club?

BoydNMGN
Berichten: 139
Lid geworden op: do 24 jun 2021, 20:44
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door BoydNMGN »

Mcel schreef:
za 24 jul 2021, 17:15
Iemand enig idee waar Tavsan was vandaag? Zat hij op de bank en lichtgeblesseerd, zodat hij niet kon invallen? Of is hij aan het onderhandelen met een andere club?
Teenblessure, uit voorzorg niet gespeeld.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Mcel »

BoydNMGN schreef:
za 24 jul 2021, 17:17
Mcel schreef:
za 24 jul 2021, 17:15
Iemand enig idee waar Tavsan was vandaag? Zat hij op de bank en lichtgeblesseerd, zodat hij niet kon invallen? Of is hij aan het onderhandelen met een andere club?
Teenblessure, uit voorzorg niet gespeeld.
Ah oké. Thanks, had ik nog niet meegekregen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Jota »

BoydNMGN schreef:
za 24 jul 2021, 17:17
Mcel schreef:
za 24 jul 2021, 17:15
Iemand enig idee waar Tavsan was vandaag? Zat hij op de bank en lichtgeblesseerd, zodat hij niet kon invallen? Of is hij aan het onderhandelen met een andere club?
Teenblessure, uit voorzorg niet gespeeld.
jaja, de transfer is dus dichtbij

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door DJTEEF! »

Jota schreef:
za 24 jul 2021, 18:35
BoydNMGN schreef:
za 24 jul 2021, 17:17
Mcel schreef:
za 24 jul 2021, 17:15
Iemand enig idee waar Tavsan was vandaag? Zat hij op de bank en lichtgeblesseerd, zodat hij niet kon invallen? Of is hij aan het onderhandelen met een andere club?
Teenblessure, uit voorzorg niet gespeeld.
jaja, de transfer is dus dichtbij
Ja. Of hij heeft een teenblessure.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Midas »

Ik kwam Tavsan gister tegen in de Albert Heijn in de stad. Ik vertelde hem dat ik het super cool vond om hem te ontmoeten, maar ik wilde geen lul zijn en hem vragen om een foto met mij te nemen.

Toen zei hij "Oh, zoals je nu aan het doen bent?"

Ik stond er een beetje versteld van en het enige wat ik kon zeggen was "Huh?" want hij bleef mij afkappen door "huh? huh? huh?" te zeggen en z'n handen te klappen voor m'n gezicht. Ik liep weg en ging maar gewoon verder met winkelen. Ik hoorde hem gniffelen terwijl ik wegliep. Toen ik naar de kassa ging om af te rekenen zag ik hem de winkel proberen te verlaten met wel 15 milky ways in z'n handen zonder te betalen.

Het meisje achter de kassa was best aardig en professioneel erover en zei iets van "meneer je moet wel eerst betalen voor die milky ways". Hij deed eerst alsof hij haar niet kon horen maar uiteindelijk kwam die terug en legde de milky ways op de band.

Het kassa meisje pakte een van de milky ways en begon 'm meerdere keren te scannen maar hij stopte haar ne zei dat ze ze individueel moest scannen om "elecktrische infetterentie te voorkomen", draaide zich om en knipoogde naar mij. Volgens mij is dat niet eens een woord. Nadat ze elke reep individueel gescanned had en in een tasje had gestopt begon ze de prijs op te noemen, maar hij bleef haar onderbreken door steeds heel luid te gaapen.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door mschr »

Het verhaal klinkt niet geloofwaardig. Ik ken niemand die milky ways lekker vindt, laat staan 15 repen ervan koopt.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Beuningen »

mschr schreef:
zo 25 jul 2021, 08:29
Het verhaal klinkt niet geloofwaardig. Ik ken niemand die milky ways lekker vindt, laat staan 15 repen ervan koopt.
Dat komt omdat jij uit de tijd komt van de hoelahoep en de tol. Milky ways zijn echt wel lekker.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Tiel »

Midas schreef:
zo 25 jul 2021, 08:24
Ik kwam Tavsan gister tegen in de Albert Heijn in de stad. Ik vertelde hem dat ik het super cool vond om hem te ontmoeten, maar ik wilde geen lul zijn en hem vragen om een foto met mij te nemen.

Toen zei hij "Oh, zoals je nu aan het doen bent?"

Ik stond er een beetje versteld van en het enige wat ik kon zeggen was "Huh?" want hij bleef mij afkappen door "huh? huh? huh?" te zeggen en z'n handen te klappen voor m'n gezicht. Ik liep weg en ging maar gewoon verder met winkelen. Ik hoorde hem gniffelen terwijl ik wegliep. Toen ik naar de kassa ging om af te rekenen zag ik hem de winkel proberen te verlaten met wel 15 milky ways in z'n handen zonder te betalen.

Het meisje achter de kassa was best aardig en professioneel erover en zei iets van "meneer je moet wel eerst betalen voor die milky ways". Hij deed eerst alsof hij haar niet kon horen maar uiteindelijk kwam die terug en legde de milky ways op de band.

Het kassa meisje pakte een van de milky ways en begon 'm meerdere keren te scannen maar hij stopte haar ne zei dat ze ze individueel moest scannen om "elecktrische infetterentie te voorkomen", draaide zich om en knipoogde naar mij. Volgens mij is dat niet eens een woord. Nadat ze elke reep individueel gescanned had en in een tasje had gestopt begon ze de prijs op te noemen, maar hij bleef haar onderbreken door steeds heel luid te gaapen.
Medicatie vergeten?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Noviomagi »

Ik kwam Tavsan gister tegen in de Ikea in Duiven. Ik vertelde hem dat ik het super cool vond om hem te ontmoeten, maar ik wilde geen lul zijn en hem vragen om een foto met mij te nemen.

Toen zei hij "Oh, zoals je nu aan het doen bent?" Toen ging die lachen en zei die "Grapje".

We zijn vervolgens samen naar de speelhal geweest waar we omstebeurt van de glijbaan gingen en kinderen gepest die voor Vitesse zijn. Ik was hem op een gegeven moment kwijt, had hij zich helemaal ingraven in de ballenbak. We hebben daarna geluncht tussen alle andere dagjesmensen. En op een bepaald moment zei hij "Kijk daar, een lekker wijf". En toen ik opkeek zag ik niets en toen ik terug week waren er potverdikkie 2 Zweedse balletjes van mijn bord. En Tavsan maar lachen.

Vervolgens heb ik hem geholpen de kast Billy naar de auto te dragen en vertelde hij dat druk bezig was met zijn appartement opnieuw in te richten en hij het fijn vond dat ik mee hielp met tillen. Onlangs had hij alleen alle zware vuilniszakken weg moeten brengen.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Elayis Tavsan

Bericht door Midas »

Tiel schreef:
zo 25 jul 2021, 08:39
Medicatie vergeten?
Goed, terug naar afgelopen zaterdagmiddag, ik was uitgenodigd op de verjaardag van mijn oom. Op zoom natuurlijk. Tot mijn verbazing was er een gebruiker genaamd "Tiel" die er ook opeens bij was. Ik dacht dat ik hem herkende van dat ene forum over NEC waar ik veel te veel tijd op spendeer. Het bleek een achterneef van mijn oom. Hij zei niet zoveel over zichzelf, maar praatte deed hij. Elke keer dat er een stilte viel begon hij een heel verhaal, zonder pauzes, hij stopte niet. Een verhaal over Ole Romeny, over sven van beek, een betoog over ted van leeuwen en spanjaarden en dat hij verbannen was door 't kattencafe. Op een gegeven moment wachtte hij niet langer op pauzes en begon hij gewoon terwijl iemand aan het praten was, en werd het steeds luidruchtiger, en ordinair. Over een "avontuur" met Laura Dekker, een betoog over dat je gewoon in een urinoir moet kunnen poepen, een baas die wellicht communist is, neuken met Jack van Gelder, over zijn grote piemel... Na het zoveelste pandemonium was zelfs mijn oom die veel kan hebben het zat en had hij zijn microfoon op stil gezet. Maar toen begon hij hele verhalen te spammen in de chat, meerdere per seconden, het waren er erg veel: o.a. ervaringen bij de abortuskliniek, een boze g*mer uit friesland, stemmen op Wilders omdat hij gelooft in de rechten van transgenders, wéér iets over Laura Dekker, ted van leeuwen, zelfs zeldzame ongepubliceerde pasta's... Maar toen heeft m'n oom hem eruit geschopt. Aardige gozer, maar kan soms best irritant zijn.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten