Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe spelers

Bericht door flipsen »

Noviomagi schreef:
do 10 jun 2021, 14:52
flipsen schreef:
do 10 jun 2021, 14:20
Theodorus schreef:
do 10 jun 2021, 11:26
bertje schreef:
do 10 jun 2021, 11:18
zoete aardbei schreef:
do 10 jun 2021, 09:42
Ik zou het vreemd vinden als Huntelaar zou komen.Op die leeftijd telt ieder jaar dubbel,als de competitie begint is hij bijna 38.Hij heeft 3 jaar geleden voor het laatst meer dan 25 wedstrijden basis gespeeld.
En ik ben van mening dat je er niks achter hebt zitten.Romeny,dat verhaal moet je gewoon afsluiten en Baeten,dat verschil lijkt mij gigantisch.
Tel daarbij op dat Huntelaar een fors salaris zal willen hebben.Akkoord,hij zal wel flink gaan inleveren t.o.v. Schalke maar hij komt echt niet voor 2 ton ballen hier.
Mocht het allemaal serieus zijn en geld blijkbaar geen grote rol speelt dan moet je Mechelen af gaan troeven en Druiff halen.Die schopt er ook minimaal 15 in en daar heb je nog een restwaarde op.
Als Baeten echt een groot talent is met veel potentie heeft hij in Huntelaar wel een geweldige mentor, kan hij klaargestoomd worden voor volgend seizoen. Ik zie het overigens ook niet snel gebeuren hoor..
Alweer een mentor??? :schater: :schater:
we hebben zo meer mentoren dan spelers.....
Complete onzin. Je hebt in elke linie een ervaren speler, lijkt me zeer welkom. En een Huntelaar kan weer mede-aanvallers de kneepjes van het vak leren. Welke looplijnen, waar te staan, hoe het lichaam te gebruiken. Dat kan een Rens, Lasse of Edgar weer niet. Die kunnen dat in de linie waar zij spelen.

Maar ik acht de kans dat hij hierheen komt nihil.
was slechts scherts....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

Noviomagi schreef:
do 10 jun 2021, 13:04
Boer Janssen schreef:
do 10 jun 2021, 12:57
Noviomagi schreef:
do 10 jun 2021, 09:13
eniesee-elst schreef:
do 10 jun 2021, 09:06
Ik zou het ergens prachtig vinden om Huntelaar in het NEC shirt te zien voetballen, maar als we blijkbaar de financiële middelen hebben om dit soort namen te halen dan zou ik het eerder investeren in spelers die ook marktwaarde vertegenwoordigen.
Huntelaar heeft geen club, dus je bent geen transfersom kwijt. Misschien valt het wel mee wat voor salaris hij wilt, gezien zijn CV. Met hem haal je een killer binnen die wellicht zijn doelpuntjes nog meepikt, maar vooral ook medespelers beter kan maken. Misschien kan en en..?
We zijn alleen een salaris voor hem kwijt. Dit soort jongens zijn al lang binnen, die hoeven hun hele leven niet meer voor een inkomen te werken. Hij en ook types als bijvoorbeeld Robben en Schöne zijn echte liefhebbers. Ik kan me daarom goed voorstellen dat Huntelaar tevreden is met een fractie van wat Ajax en Schalke betaalden. Als je 37 ben, is ieder jaar dat je op niveau kunt voetballen een prachtige bonus. Het overgrote deel van zijn collega's haalt dat niet.
En we hebben een mooi project! Het is toch veel mooier om een club mee op te bouwen (NEC) dan een club zien af te glijden (Heerenveen).
Kan ik me serieus voorstellen. Hij zal meer met deGraafschap hebben, maar of hij KKD wil spelen? Kan het me niet voorstellen (al lijkt het me voor hem wel ideaal. Kan daar lekker in de 16 hangen).
Blijft over Twente en wij. Twente is uiteraard een grotere club.
Wij hebben TvL, een ambitieus plan, de wind in de zeilen, en dichter bij.
Of we financieel meer te bieden hebben zou ik niet weten (weet niet waar MB zin in heeft)
Laatst gewijzigd door Bottendaal op do 10 jun 2021, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

flipsen schreef:
do 10 jun 2021, 14:36
Demtsjenko schreef:
do 10 jun 2021, 14:34
zelfs anderlecht zit achter huntelaar aan... hm... kans wordt steeds kleiner...
geven die ook zo'n prachtige PowerPoint presentatie als wij....
TvL doet nu de technische zaken he. De Powerpoint is verleden tijd…!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9682
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerard Lopez »

Dirk Eijlander schreef:
wo 09 jun 2021, 19:42
Nummer 9 schreef:
wo 09 jun 2021, 19:23
zoete aardbei schreef:
wo 09 jun 2021, 18:26
Ik hoop eigenlijk dat ze eens gaan rondstruinen in de Ligue 2 in Frankrijk.
Ik speel deze competitie weleens op Unibet en zie daardoor best wat wedstrijden.
Dat is een erg fysieke competitie met vooral veel krachtpatsers op het middenveld met behoorlijk wat loopvermogen.
Voetballend is het allemaal niet veel maar daarvan hebben we er genoeg inmiddels op het middenveld.
De laatste twee spelers die ik uit Frankrijk kan herinneren hier zijn Mayi en Ondaan, dat was echt verschrikkelijk.
Delle!
Of Youssef Rossi, die van Stade Rennes naar ons kwam :hail:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9682
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerard Lopez »

Napoleon schreef:
do 10 jun 2021, 08:56
Huntelaar is een no-brainer. Gewoon halen die gast.
:withstupid:

Al zou ie maar de helft van de wedstrijden spelen.....is zo'n uithangbord voor je club....daarmee stijg je gelijk in de pikorde van de neutrale supporter en eventueel geinteresseerde nieuwe spelers, sponsoren etc. Zo'n unieke kans om een ex-international met 76 interlands te halen krijg je in 20 jaar niet meer.

En ja, hij kan niet alles spelen. Dan neem je Van Hooijdonk erbij....wisselen die elkaar af en kan Sydney ondertussen van een ex-wereldspits leren. Denk niet dat hij dat erg zal vinden. En dan ook nog beiden transfervrij....zou super zijn!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

Gerard Lopez schreef:
do 10 jun 2021, 15:43
Napoleon schreef:
do 10 jun 2021, 08:56
Huntelaar is een no-brainer. Gewoon halen die gast.
:withstupid:

Al zou ie maar de helft van de wedstrijden spelen.....is zo'n uithangbord voor je club....daarmee stijg je gelijk in de pikorde van de neutrale supporter en eventueel geinteresseerde nieuwe spelers, sponsoren etc. Zo'n unieke kans om een ex-international met 76 interlands te halen krijg je in 20 jaar niet meer.

En ja, hij kan niet alles spelen. Dan neem je Van Hooijdonk erbij....wisselen die elkaar af en kan Sydney ondertussen van een ex-wereldspits leren. Denk niet dat hij dat erg zal vinden. En dan ook nog beiden transfervrij....zou super zijn!
Dat is zeker waar. NEC zit in de lift. We hebben de wind in de zeilen. Daar moet je eigenlijk gebruik van maken. Hoe meer aandacht en aanzien hoe beter voor de club.
Toch ben ik wel heel benieuwd hoe dit nieuwe plan financieel in elkaar steekt. We moeten over een aantal jaar een gezonde middenmoter zijn. Daar ben ik nog niet zo zeker van.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe spelers

Bericht door flipsen »

Bottendaal schreef:
do 10 jun 2021, 15:28
flipsen schreef:
do 10 jun 2021, 14:36
Demtsjenko schreef:
do 10 jun 2021, 14:34
zelfs anderlecht zit achter huntelaar aan... hm... kans wordt steeds kleiner...
geven die ook zo'n prachtige PowerPoint presentatie als wij....
TvL doet nu de technische zaken he. De Powerpoint is verleden tijd…!
jammer dat deed hij wel goed schijnbaar , hij haalde spelers die anders naar Real Madrid of Juventus gegaan waren....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

flipsen schreef:
do 10 jun 2021, 15:50
Bottendaal schreef:
do 10 jun 2021, 15:28
flipsen schreef:
do 10 jun 2021, 14:36
Demtsjenko schreef:
do 10 jun 2021, 14:34
zelfs anderlecht zit achter huntelaar aan... hm... kans wordt steeds kleiner...
geven die ook zo'n prachtige PowerPoint presentatie als wij....
TvL doet nu de technische zaken he. De Powerpoint is verleden tijd…!
jammer dat deed hij wel goed schijnbaar , hij haalde spelers die anders naar Real Madrid of Juventus gegaan waren....
Ik heb Ronaldo hier niet gezien!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe spelers

Bericht door flipsen »

Bottendaal schreef:
do 10 jun 2021, 15:52
flipsen schreef:
do 10 jun 2021, 15:50
Bottendaal schreef:
do 10 jun 2021, 15:28
flipsen schreef:
do 10 jun 2021, 14:36
Demtsjenko schreef:
do 10 jun 2021, 14:34
zelfs anderlecht zit achter huntelaar aan... hm... kans wordt steeds kleiner...
geven die ook zo'n prachtige PowerPoint presentatie als wij....
TvL doet nu de technische zaken he. De Powerpoint is verleden tijd…!
jammer dat deed hij wel goed schijnbaar , hij haalde spelers die anders naar Real Madrid of Juventus gegaan waren....
Ik heb Ronaldo hier niet gezien!
lag je zeker nog op bed....
Risus abundat in ore stultorum

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Demtsjenko schreef:
do 10 jun 2021, 14:34
zelfs anderlecht zit achter huntelaar aan... hm... kans wordt steeds kleiner...
Anderlecht heeft geen Tedje. En je weet wat Tedje heeft gezegd over Huntelaar, dat ze matties zijn.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9682
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerard Lopez »

Bottendaal schreef:
do 10 jun 2021, 15:48
Gerard Lopez schreef:
do 10 jun 2021, 15:43
Napoleon schreef:
do 10 jun 2021, 08:56
Huntelaar is een no-brainer. Gewoon halen die gast.
:withstupid:

Al zou ie maar de helft van de wedstrijden spelen.....is zo'n uithangbord voor je club....daarmee stijg je gelijk in de pikorde van de neutrale supporter en eventueel geinteresseerde nieuwe spelers, sponsoren etc. Zo'n unieke kans om een ex-international met 76 interlands te halen krijg je in 20 jaar niet meer.

En ja, hij kan niet alles spelen. Dan neem je Van Hooijdonk erbij....wisselen die elkaar af en kan Sydney ondertussen van een ex-wereldspits leren. Denk niet dat hij dat erg zal vinden. En dan ook nog beiden transfervrij....zou super zijn!
Dat is zeker waar. NEC zit in de lift. We hebben de wind in de zeilen. Daar moet je eigenlijk gebruik van maken. Hoe meer aandacht en aanzien hoe beter voor de club.
Toch ben ik wel heel benieuwd hoe dit nieuwe plan financieel in elkaar steekt. We moeten over een aantal jaar een gezonde middenmoter zijn. Daar ben ik nog niet zo zeker van.
Ik zal je laten zien hoe het in elkaar steekt: Boekhoorn
When Wilco talks, people listen!

Nijmegen0413
Berichten: 10585
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Gewoon op 1 dag v Hooijdonk en Huntelaar presenteren.
En dan direct voor beide het juiste perspectief schetsen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Demtsjenko »

Ik hoop alleen niet dat NEC zichzelf nu enorm in de nesten gaat werken financieel en dat dat stuk met Boekhoorn goed dichtgetimmerd is...

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Strooper »

Misschien stopt Huntelaar wel gewoon, zoals die aangekondigd had.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

lijkt me dat had willen afsluiten bij Grafschaap...echter hij zal geen trek hebben in de kkd.
Of hij sluit bij ons af of hij stopt gok ik

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9682
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerard Lopez »

Strooper schreef:
do 10 jun 2021, 16:22
Misschien stopt Huntelaar wel gewoon, zoals die aangekondigd had.
Kan. Maar hij denkt iig wel serieus na over een seizoen in Nederland nog. Anders zegt Ted niet dat ie er geen uitspraken over doet. Dan zegt ie gewoon Huntelaar stopt dus het heeft weinig zin om het erover te hebben.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Noviomagi »

"Huntelaar maakte op 15 januari 2006 zijn debuut voor Ajax in de competitiewedstrijd tegen N.E.C."

Laat hem dan nu maar op 14 augustus 2021 zijn debuut voor N.E.C. maken in de competitiewedstrijd tegen Ajax. Dan is de cirkel rond.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerd »

Gerard Lopez schreef:
do 10 jun 2021, 15:36
Dirk Eijlander schreef:
wo 09 jun 2021, 19:42
Nummer 9 schreef:
wo 09 jun 2021, 19:23
zoete aardbei schreef:
wo 09 jun 2021, 18:26
Ik hoop eigenlijk dat ze eens gaan rondstruinen in de Ligue 2 in Frankrijk.
Ik speel deze competitie weleens op Unibet en zie daardoor best wat wedstrijden.
Dat is een erg fysieke competitie met vooral veel krachtpatsers op het middenveld met behoorlijk wat loopvermogen.
Voetballend is het allemaal niet veel maar daarvan hebben we er genoeg inmiddels op het middenveld.
De laatste twee spelers die ik uit Frankrijk kan herinneren hier zijn Mayi en Ondaan, dat was echt verschrikkelijk.
Delle!
Of Youssef Rossi, die van Stade Rennes naar ons kwam :hail:
Dat was een enorme sloper achterin. :schater:

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Gerd schreef:
do 10 jun 2021, 16:38
Gerard Lopez schreef:
do 10 jun 2021, 15:36
Dirk Eijlander schreef:
wo 09 jun 2021, 19:42
Nummer 9 schreef:
wo 09 jun 2021, 19:23
zoete aardbei schreef:
wo 09 jun 2021, 18:26
Ik hoop eigenlijk dat ze eens gaan rondstruinen in de Ligue 2 in Frankrijk.
Ik speel deze competitie weleens op Unibet en zie daardoor best wat wedstrijden.
Dat is een erg fysieke competitie met vooral veel krachtpatsers op het middenveld met behoorlijk wat loopvermogen.
Voetballend is het allemaal niet veel maar daarvan hebben we er genoeg inmiddels op het middenveld.
De laatste twee spelers die ik uit Frankrijk kan herinneren hier zijn Mayi en Ondaan, dat was echt verschrikkelijk.
Delle!
Of Youssef Rossi, die van Stade Rennes naar ons kwam :hail:
Dat was een enorme sloper achterin. :schater:
Tot die verdween met de leaseauto.

zoete aardbei
Berichten: 7636
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zoete aardbei »

Nijmegen0413 schreef:
do 10 jun 2021, 16:05
Gewoon op 1 dag v Hooijdonk en Huntelaar presenteren.
En dan direct voor beide het juiste perspectief schetsen.
Dat kan natuurlijk niet.Als Huntelaar hier komt wil hij zoveel mogelijk spelen.
En van Hooijdonk is niet voor niets weggegaan,die wil ook spelen.Die gaat niet een jaartje meekijken.[

zoete aardbei
Berichten: 7636
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zoete aardbei »

Gerd schreef:
do 10 jun 2021, 16:38
Gerard Lopez schreef:
do 10 jun 2021, 15:36
Dirk Eijlander schreef:
wo 09 jun 2021, 19:42
Nummer 9 schreef:
wo 09 jun 2021, 19:23
zoete aardbei schreef:
wo 09 jun 2021, 18:26
Ik hoop eigenlijk dat ze eens gaan rondstruinen in de Ligue 2 in Frankrijk.
Ik speel deze competitie weleens op Unibet en zie daardoor best wat wedstrijden.
Dat is een erg fysieke competitie met vooral veel krachtpatsers op het middenveld met behoorlijk wat loopvermogen.
Voetballend is het allemaal niet veel maar daarvan hebben we er genoeg inmiddels op het middenveld.
De laatste twee spelers die ik uit Frankrijk kan herinneren hier zijn Mayi en Ondaan, dat was echt verschrikkelijk.
Delle!
Of Youssef Rossi, die van Stade Rennes naar ons kwam :hail:
Dat was een enorme sloper achterin. :schater:
Die heb ik crosspasses van 50 meter op de stropdas zien geven.Jammer van die 4,5 potjes maar wat een geweldenaar was dat.

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Boer Janssen »

Nummer 11 schreef:
do 10 jun 2021, 11:55
SuperSub schreef:
do 10 jun 2021, 11:53
eniesee-elst schreef:
do 10 jun 2021, 11:33
Noviomagi schreef:
do 10 jun 2021, 09:13
eniesee-elst schreef:
do 10 jun 2021, 09:06
Ik zou het ergens prachtig vinden om Huntelaar in het NEC shirt te zien voetballen, maar als we blijkbaar de financiële middelen hebben om dit soort namen te halen dan zou ik het eerder investeren in spelers die ook marktwaarde vertegenwoordigen.
Huntelaar heeft geen club, dus je bent geen transfersom kwijt. Misschien valt het wel mee wat voor salaris hij wilt, gezien zijn CV. Met hem haal je een killer binnen die wellicht zijn doelpuntjes nog meepikt, maar vooral ook medespelers beter kan maken. Misschien kan en en..?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij voor minder dan een 4 ton hier komt ballen en volgend jaar is hij weer weg
Hij heeft een geschat vermogen van zo’n 30 miljoen, dus die 2 ton meer of minder gaat voor hem echt bepalend zijn lijkt me. Hij wil vooral een mooi laatste seizoen hebben waarin hij nog enigszins belangrijk voor een club kan zijn denk ik
Dan wel een club waar hij iets mee heeft. Dus een Graafschap helpen promoveren bijvoorbeeld. Kan me niet voorstellen dat hij zijn laatste jaar gaat slijten bij ons.
Kan me niet voorstellen dat hij zijn laatste jaar betonvoetbal wil spelen op sportveldjes als Zoudenbalch om een clubje waar hij als jongeling ooit een jaar voetbalde naar de ED te helpen (wat dan ondanks het ge-ren en gedraaf weer nèt niet lukt....zul je altijd zien)

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Boer Janssen »

'Ted wil de geruchten bevestigen noch ontkennen'. Dat is jargon voor: 'Het is waar, alleen kan, wil of mag ik dat nog niet zeggen'.

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Boer Janssen »

Demtsjenko schreef:
do 10 jun 2021, 14:34
zelfs Anderlecht zit achter Huntelaar aan... hm... kans wordt steeds kleiner...
zelfs Anderlecht zit achter Huntelaar aan... hm.....het wordt steeds logischer dat wij er goed aan doen om hem te halen!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10368
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Boer Janssen schreef:
do 10 jun 2021, 16:58
'Ted wil de geruchten bevestigen noch ontkennen'. Dat is jargon voor: 'Het is waar, alleen kan, wil of mag ik dat nog niet zeggen'.
Alleen zijn dat niet zijn woorden, maar de parafrasering door een journalist. Belangrijk verschil. Ted zegt niet in te gaan op geruchten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten