de Seizoenkaart

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Wat moet NEC doen met het restant van je seizoenkaart

Laten zoals het is en het geld gebruiken om kosten te dekken.
65
71%
Het geld van de resterende niet gespeelde wedstrijden naar rato terug betalen
4
4%
Het geld van de resterende niet gespeelde wedstrijden naar rato in mindering brengen op je nieuwe seizoenkaart.
10
11%
Een nieuw thuisshirt aanbieden in het nieuwe seizoen als compensatie
12
13%
 
Totaal aantal stemmen: 91

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Noviomagi »

Ik juich de verkoop ook. Als je wint heb je vrienden en mensen die op succes afkomen zijn er altijd. Niet voor niets stonden er 8000 man bij de huldiging, een groot deel daarvan had ook geen seizoenskaart of minder/weinig met NEC. Maakte het er niet minder gezellig op. Het zou mooi zijn indien er wat continuïteit komt in de (seizoens)kaartverkoop en uitbreiding van het stadion (richting gracht bijvoorbeeld) ook functie heeft. Financieel ook nog eens een voordeel voor de club. Laat NEC maar weer leven, de stad mag ook wel wat meer rood-zwart-groen ademen :tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

zoete aardbei schreef:
vr 28 mei 2021, 10:50
jsentani schreef:
vr 28 mei 2021, 09:45
Hoeveel seizoenkaarten worden er maximaal verkocht? Ik neem aan dat ze ook nog kaarten houden voor de vrije verkoop.
ik dacht iets van 7500,excl. business seats etc.
Ik mag hopen van niet. Dat doet niemand 25% vrijhouden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

Noviomagi schreef:
vr 28 mei 2021, 11:45
Ik juich de verkoop ook. Als je wint heb je vrienden en mensen die op succes afkomen zijn er altijd. Niet voor niets stonden er 8000 man bij de huldiging, een groot deel daarvan had ook geen seizoenskaart of minder/weinig met NEC. Maakte het er niet minder gezellig op. Het zou mooi zijn indien er wat continuïteit komt in de (seizoens)kaartverkoop en uitbreiding van het stadion (richting gracht bijvoorbeeld) ook functie heeft. Financieel ook nog eens een voordeel voor de club. Laat NEC maar weer leven, de stad mag ook wel wat meer rood-zwart-groen ademen :tu:
Ik denk dat we vooral blij mogen zijn vanwege de opbrengst. Ik vond na de eerste dag het aantal brozen kaarten bijzonder hoog. EN dat zal door online verlengen enorm zijn toegenomen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Noviomagi »

Tiel schreef:
vr 28 mei 2021, 11:52
zoete aardbei schreef:
vr 28 mei 2021, 10:50
jsentani schreef:
vr 28 mei 2021, 09:45
Hoeveel seizoenkaarten worden er maximaal verkocht? Ik neem aan dat ze ook nog kaarten houden voor de vrije verkoop.
ik dacht iets van 7500,excl. business seats etc.
Ik mag hopen van niet. Dat doet niemand 25% vrijhouden.
Ik heb dat gisteren ook gelezen en ook de vraag hier gesteld. Het lijkt me heel bijzonder om te gokken/ in te spelen op eventuele losse kaartverkoop terwijl er nog mensen zijn die je een seizoenskaart kunt aanbieden maar nee moet verkopen omdat je het maximaal aantal seizoenskaarten hebt bereikt.

P.
Berichten: 1670
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door P. »

GV schreef:
vr 28 mei 2021, 11:34
P. schreef:
wo 26 mei 2021, 22:12
Curva schreef:
wo 26 mei 2021, 21:57
Tiel schreef:
wo 26 mei 2021, 21:31
Curva schreef:
wo 26 mei 2021, 21:22
Noviomagi schreef:
wo 26 mei 2021, 21:19


Nog niet. We zitten nog onder het aantal van vorig seizoen.
Het streven van de ultieme supporter: eigenaar zijn van de enige verkochte seizoenskaart...de rest is meeloper en gloryhunter.
A
Tja het is net zoiets als de Ajax supporters veroordelen en afgelopen weekend (logisch hoor) hetzelfde doen. :biggrin:
Tsja, er zijn nu eenmaal mensen in de regio Nijmegen die gewoon eredivisie-voetbal willen zien en niet zo heel veel om NEC geven. Daar kan ik me niet zo heel erg druk om maken, het zijn allemaal centen voor onze club. Neemt niet weg dat het godvergeten irritant is als je tussen dat soort lieden zit op de tribune.
Gelukkig zitten wij al jaren met een groot deel vaste groep. Zit ook niet te wachten op zo'n mooi weer supporter in mijn buurt.
Het is nooit goed of het deugd niet. Wees dankbaar dat NEC gepromoveerd is en dat er mensen naar de Goffert willen en straks het stadion elke wedstrijd vol zit :angryfire: ..... en ja, na 4 jaar ellende in de KKD zit ik er straks ook weer! Ik hoop dan naast jullie te zitten :biggrin:
Ik vind het top dat er zoveel seizoenskaarten verkocht worden. Prima voor de club en goeie reclame voor sponsors etc. Ben wel blij dat ik mijn eigen gruupke heb. Wel zo gezellig en je hebt een gemeenschappelijke band van hoogte- en dieptepunten.
Kans dat jij naast mij zit is 0 trouwens.

P.
Berichten: 1670
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door P. »

Noviomagi schreef:
vr 28 mei 2021, 12:10
Tiel schreef:
vr 28 mei 2021, 11:52
zoete aardbei schreef:
vr 28 mei 2021, 10:50
jsentani schreef:
vr 28 mei 2021, 09:45
Hoeveel seizoenkaarten worden er maximaal verkocht? Ik neem aan dat ze ook nog kaarten houden voor de vrije verkoop.
ik dacht iets van 7500,excl. business seats etc.
Ik mag hopen van niet. Dat doet niemand 25% vrijhouden.
Ik heb dat gisteren ook gelezen en ook de vraag hier gesteld. Het lijkt me heel bijzonder om te gokken/ in te spelen op eventuele losse kaartverkoop terwijl er nog mensen zijn die je een seizoenskaart kunt aanbieden maar nee moet verkopen omdat je het maximaal aantal seizoenskaarten hebt bereikt.
2007-2008 waren er 9.340 seizoenskaarten verkocht.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Bottendaal »

zoete aardbei schreef:
vr 28 mei 2021, 10:50
jsentani schreef:
vr 28 mei 2021, 09:45
Hoeveel seizoenkaarten worden er maximaal verkocht? Ik neem aan dat ze ook nog kaarten houden voor de vrije verkoop.
ik dacht iets van 7500,excl. business seats etc.
Mag hopen dat NEC een goede prognose kan maken van hoeveel plaatsen ze voor minimaal 10(?) (Wat kost een los kaartje?) wedstrijden kunnen vullen. Alle overige plaatsen verkopen aan scc’s. Dat levert het meest op.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: de Seizoenkaart

Bericht door noviomagum »

6759 :sjaal:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

noviomagum schreef:
vr 28 mei 2021, 19:08
6759 :sjaal:
Straks mogen we er nog niet allemaal in omdat er teveel zijn. Ik neem aan dat mensen die dit seizoen een kaart hadden voor gaan en gouden al helemaal.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Noviomagi »

Tiel schreef:
vr 28 mei 2021, 19:12
noviomagum schreef:
vr 28 mei 2021, 19:08
6759 :sjaal:
Straks mogen we er nog niet allemaal in omdat er teveel zijn. Ik neem aan dat mensen die dit seizoen een kaart hadden voor gaan en gouden al helemaal.
Als de coronamaatregelen blijven en er dadelijk maar 1500 man naar binnen mogen kun je om de 4 a 5 wedstrijden op komen dagen :crazy:

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1789
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door BertNEC »

Kaartverkoop stil gelegd.......................
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10373
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Gijscoman »

Noviomagi schreef:
vr 28 mei 2021, 19:21
Tiel schreef:
vr 28 mei 2021, 19:12
noviomagum schreef:
vr 28 mei 2021, 19:08
6759 :sjaal:
Straks mogen we er nog niet allemaal in omdat er teveel zijn. Ik neem aan dat mensen die dit seizoen een kaart hadden voor gaan en gouden al helemaal.
Als de coronamaatregelen blijven en er dadelijk maar 1500 man naar binnen mogen kun je om de 4 a 5 wedstrijden op komen dagen :crazy:
Met ongeveer 1 miljoen prikken per week en nog ruim twee maanden tot de eerste wedstrijd lijkt het me aannemelijk dat de situatie tegen die tijd wel iets anders is.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5081
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door eniesee-elst »

Bottendaal schreef:
vr 28 mei 2021, 16:28
zoete aardbei schreef:
vr 28 mei 2021, 10:50
jsentani schreef:
vr 28 mei 2021, 09:45
Hoeveel seizoenkaarten worden er maximaal verkocht? Ik neem aan dat ze ook nog kaarten houden voor de vrije verkoop.
ik dacht iets van 7500,excl. business seats etc.
Mag hopen dat NEC een goede prognose kan maken van hoeveel plaatsen ze voor minimaal 10(?) (Wat kost een los kaartje?) wedstrijden kunnen vullen. Alle overige plaatsen verkopen aan scc’s. Dat levert het meest op.
Er was ooit een wachtlijst voor seizoenkaarten, toen hielden ze 500 kaarten beschikbaar voor de vrije verkoop. Tel daar het uitvak bij op (500) + de business seats (2400 meen ik), en je houdt 9100 seizoenkaarten over. Er zijn dus nog wel wat kaarten over.

https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... rdelen.htm

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door harold »

Wij zitten nu nog met z'n drieën op L. De groep is de laatste jaren helaas steeds kleiner geworden. Nu wil er weer eentje weer terugkomen maar is het de vraag of hij nog een kaart bij ons kan bemachtigen. Dat krijg je nou ook...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Tiel »

harold schreef:
vr 28 mei 2021, 21:12
Wij zitten nu nog met z'n drieën op L. De groep is de laatste jaren helaas steeds kleiner geworden. Nu wil er weer eentje weer terugkomen maar is het de vraag of hij nog een kaart bij ons kan bemachtigen. Dat krijg je nou ook...
Volgens mij waren 080 L en M al uitverkocht.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

semnec
Berichten: 684
Lid geworden op: di 15 jan 2013, 10:42
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door semnec »

harold schreef:
vr 28 mei 2021, 21:12
Wij zitten nu nog met z'n drieën op L. De groep is de laatste jaren helaas steeds kleiner geworden. Nu wil er weer eentje weer terugkomen maar is het de vraag of hij nog een kaart bij ons kan bemachtigen. Dat krijg je nou ook...
Let op: op dit moment zijn de vakken L, M, O en 080 vol! De verlengperiode loopt tot 31 mei. Mogelijk komen vanaf 1 juni weer plekken vrij. 🔥

Bovenstaand hebben ze al gecommuniceerd.Ben er bang voor dus. Kleine kans dat iemand die afgelopen seizoen een seizoenskaart had deze niet verlengd heeft, ze zullen er vast zijn. Maar dan ook nog bij jullie in de directe omgeving, dan moet je geluk hebben.

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Noviomagi »

Vak F en G zijn ook uitverkocht. Bron: Pim.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: de Seizoenkaart

Bericht door jsentani »

Noviomagi schreef:
vr 28 mei 2021, 21:41
Vak F en G zijn ook uitverkocht. Bron: Pim.
Vakken D en E zullen ook wel snel uitverkocht zijn, kindervakken.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: de Seizoenkaart

Bericht door RO »

N schijnt ook al vol te zitten
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door harold »

Maar ik als gouden seizoenkaarthouder mag komend seizoen twee keer iemand gratis meenemen. Als L al helemaal vol zit, waar moet hij of zij dan zitten? Bij mij op schoot?

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4359
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Nummer 11 »

harold schreef:
za 29 mei 2021, 09:02
Maar ik als gouden seizoenkaarthouder mag komend seizoen twee keer iemand gratis meenemen. Als L al helemaal vol zit, waar moet hij of zij dan zitten? Bij mij op schoot?
Nee je krijgt een gratis kaartje. Wordt dus voor vak A ofzo. Dus je kunt iemand anders blij maken met een NEC wedstrijd. Alleen niet naast je.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Bottendaal »

Nummer 11 schreef:
za 29 mei 2021, 09:54
harold schreef:
za 29 mei 2021, 09:02
Maar ik als gouden seizoenkaarthouder mag komend seizoen twee keer iemand gratis meenemen. Als L al helemaal vol zit, waar moet hij of zij dan zitten? Bij mij op schoot?
Nee je krijgt een gratis kaartje. Wordt dus voor vak A ofzo. Dus je kunt iemand anders blij maken met een NEC wedstrijd. Alleen niet naast je.
Of voor een wedstrijd je scc wisselen voor een plaatsje in vak A

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4437
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door Ron Delgado »

Als je toch niet bij elkaar kan zitten, kan NEC deze kaarthouders wellicht de optie geven om die tickets cadeau te doen aan een vrijwilliger of iets dergelijks. Misschien hebben ze nog een lijst liggen van potentiele Yannieck-seizoenkaartontvangers.
Get up! Stay on the scene.

zoete aardbei
Berichten: 7639
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door zoete aardbei »

BertNEC schreef:
vr 28 mei 2021, 19:26
Kaartverkoop stil gelegd.......................
Prachtig toch.5000 in een week,onvoorstelbaar.Heel Nijmegen snakte naar de eredivisie,je kan het de club niet kwalijk nemen dat ze nu even achter de feiten aanlopen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: de Seizoenkaart

Bericht door DJTEEF! »

harold schreef:
za 29 mei 2021, 09:02
Maar ik als gouden seizoenkaarthouder mag komend seizoen twee keer iemand gratis meenemen. Als L al helemaal vol zit, waar moet hij of zij dan zitten? Bij mij op schoot?
Oe! Dan ga ik even heel goed nadenken wie ik mee vraag.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten