Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jsentani »

Heinloth nu op ZDF met Ingolstad om promotie 2. bundesliga tegen Osnabruck. In studio Hyballa voor het nodige commentaar in de rust en na de wedstrijd.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

jsentani schreef:
do 27 mei 2021, 18:41
Heinloth nu op ZDF met Ingolstad om promotie 2. bundesliga tegen Osnabruck. In studio Hyballa voor het nodige commentaar in de rust en na de wedstrijd.
en Santos bij Osnabruck, maar al 2-0 voor de ploeg uit de 3. Bundesliga

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door pjottr »

Oratmangoen naar Kowet.

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jallah »

burp schreef:
do 27 mei 2021, 18:56
jsentani schreef:
do 27 mei 2021, 18:41
Heinloth nu op ZDF met Ingolstad om promotie 2. bundesliga tegen Osnabruck. In studio Hyballa voor het nodige commentaar in de rust en na de wedstrijd.
en Santos bij Osnabruck, maar al 2-0 voor de ploeg uit de 3. Bundesliga
als ze degraderen moeten we freire maar eens een belletje doen!😁

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

jallah schreef:
do 27 mei 2021, 19:46
burp schreef:
do 27 mei 2021, 18:56
jsentani schreef:
do 27 mei 2021, 18:41
Heinloth nu op ZDF met Ingolstad om promotie 2. bundesliga tegen Osnabruck. In studio Hyballa voor het nodige commentaar in de rust en na de wedstrijd.
en Santos bij Osnabruck, maar al 2-0 voor de ploeg uit de 3. Bundesliga
als ze degraderen moeten we freire maar eens een belletje doen!😁
Nou die degraderen wel na die 3-0.

Santos was erg onzichtbaar, der Heini speelde echter prima.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Bottendaal »

burp schreef:
do 27 mei 2021, 20:13
jallah schreef:
do 27 mei 2021, 19:46
burp schreef:
do 27 mei 2021, 18:56
jsentani schreef:
do 27 mei 2021, 18:41
Heinloth nu op ZDF met Ingolstad om promotie 2. bundesliga tegen Osnabruck. In studio Hyballa voor het nodige commentaar in de rust en na de wedstrijd.
en Santos bij Osnabruck, maar al 2-0 voor de ploeg uit de 3. Bundesliga
als ze degraderen moeten we freire maar eens een belletje doen!😁
Nou die degraderen wel na die 3-0.

Santos was erg onzichtbaar, der Heini speelde echter prima.
Halen!

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jallah »

burp schreef:
do 27 mei 2021, 20:13
jallah schreef:
do 27 mei 2021, 19:46
burp schreef:
do 27 mei 2021, 18:56
jsentani schreef:
do 27 mei 2021, 18:41
Heinloth nu op ZDF met Ingolstad om promotie 2. bundesliga tegen Osnabruck. In studio Hyballa voor het nodige commentaar in de rust en na de wedstrijd.
en Santos bij Osnabruck, maar al 2-0 voor de ploeg uit de 3. Bundesliga
als ze degraderen moeten we freire maar eens een belletje doen!😁
Nou die degraderen wel na die 3-0.

Santos was erg onzichtbaar, der Heini speelde echter prima.
8 keer gescoord zag ik bij deze 2e bundes liga degradant.. bij ons was hij ook vaak onzichtbaar.. maargoed.. ook alweer 33.. waarschijnlijk is het beste er af inderdaad.. heini liever ook niet haha! :biggrin:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

In de schaduw van de Premier League speelde Arnaut Danjuma zich in het voorbije seizoen in de kijker in Engeland. Door een nederlaag met AFC Bournemouth in de play-offs liep de 24-jarige aanvaller promotie mis, maar het verlangen naar een terugkeer op het hoogste niveau is niet minder geworden. Een interview met de linksbuiten, onder meer over grote ambities.
Voor Danjuma kwam vorig weekend door het verlies van AFC Bournemouth tegen Brentford in de halve finale van de play-offs in het Championship een einde aan zijn seizoen. Een seizoen waarin hij na een veelbelovende start anderhalve maand aan de kant stond met een hamstringblessure en daarna sterk terugkeerde. Vanaf begin maart raakte de buitenspeler echt op dreef, met acht goals en vijf assists in de laatste veertien speelrondes. Daar kwamen nog twee goals bij in de play-offs tegen Brentford, maar het was niet genoeg voor een Premier League-ticket. Desalniettemin lijkt er reden genoeg om met een voldaan gevoel de rustperiode in te gaan, toch? Danjuma is tevreden over zijn prestaties in de voorbije maanden, maar het wordt toch een zomer met een smet, zo blijkt als Oranje ter sprake komt.
'Mensen onderschatten hoe pijnlijk het voor mij is om er niet bij te zijn', zegt Danjuma, die op 13 oktober 2018 tegen Duitsland debuteerde voor Oranje en een interland later scoorde tegen België. 'Dat verpest voor mij echt mijn zomer. Ik had niet op een uitnodiging gerekend, maar had er wel op gehoopt. Dat ik er niet bij ben, vreet wel aan me. Maar nu is het ook accepteren en doorgaan. Mijn kans komt nog wel. Zolang ik blijf doen wat ik doe, dan komt die kans wel. En als die kans er ligt, dan grijp ik hem met beide handen.'
TROTS

Danjuma praat met vertrouwen over zijn ambities als Oranje-international. Dat vertrouwen werd de voorbije maanden in Bournemouth meer en meer gevoed. The Cherries beleefden een opmars en op weg naar de play-offs onderscheidde de linksbuiten zich. Na april kon hij trots poseren met de award voor Speler van de Maand en Goal van de Maand in het Championship. Terugkeren naar de Premier League was het doel en de teleurstelling was vorige week zaterdag enorm bij spelers en stafleden van Bournemouth nadat Brentford een 0-2 achterstand in het tweeluik had omgebogen. Voor Danjuma eindigde het seizoen met een appje van manager Jonathan Woodgate, kort na de nederlaag. 'Hij stak me een hart onder de riem en zei dat ik alles voor hem gegeven had, dat ik niet bij de pakken neer moest zitten en trots moest zijn. Hij voegde toe dat ik dit soort momenten ook moest koesteren en omarmen, zodat ik aan die momenten kan terugdenken als ik in een soortgelijke situatie kom, dat ik het niet nog een keer wil meemaken', zegt de aanvaller.

© Pro Shots
Na het laatste fluitsignaal in West-Londen had Danjuma nog een onderonsje met Brentford-manager Thomas Frank. De 47-jarige Deen had hem al een paar keer eerder aangesproken, na de competitiewedstrijd tussen Bournemouth en Brentford had de coach hem ingefluisterd dat statistieken uitwezen dat hij de beste buitenspeler van het Championship was. Na het eerste duel in de play-offs dat Bournemouth door een goal van Danjuma met 1-0 had gewonnen, troffen de twee elkaar opnieuw. 'Hij zei: "Zie je wel, ik wist dat jij het zou zijn die zou scoren tegen ons." Ik moest lachen en bedankte hem. Na de nederlaag vorige week heb ik ze succes gewenst.'
Voor Danjuma hadden de complimenten van Frank extra waarde, simpelweg omdat Brentford niet zomaar een club is. Geen club in het Engelse voetbal haalde in de voorbije vijf seizoenen zo'n positief transferresultaat als The Bees. Het slimme transferbeleid, waarin statistieken een grote rol spelen, wordt bovendien gecombineerd met sportief succes. Danjuma: 'Ik hou van statistieken en kijk er zelf ook veel naar. Naar dribbels, naar hoeveel van mijn passes zijn aangekomen, naar de verhouding tussen het aantal schoten en het aantal doelpunten. Dat soort dingen. Met statistieken kun je eerlijk vergelijken en in kaart brengen hoe je er ten opzichte van andere spelers voor staat.'
INSPIRATIE

Het kijken naar statistieken past bij de toewijding die Danjuma nastreeft. Aan de Engelse zuidkust is het prettig leven voor hem, in een omgeving waar welvarende Londenaren komen voor ontspanning en rust heerst. De gekte rond het voetbal slaat er niet door in waanzin. Zonder veel afleiding heeft hij toe kunnen werken naar het volgende hoofdstuk in zijn carrière, inspiratie puttend uit onder meer boeken en documentaires. In de sportwereld springt er voor hem één inspiratiebron bovenuit: Michael Jordan. De woorden en daden van de NBA-legende werken als motivatie. Veel van de quotes van Jordan zijn te vertalen naar het voetbal, zoals die hieronder.
'I've missed more than 9.000 shots in my career. I've lost almost 300 games. 26 times I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.'
Danjuma: 'Mindere momenten zijn niet prettig. Maar als ik niet durf te falen, zal ik ook geen succes hebben. Ik moet proberen een mentaal niveau te bereiken waarop ik alleen aan winnen denk. Natuurlijk zal ik dan nog fouten maken, maar die moet ik minimaliseren. Voor aanvallers is de druk altijd wat hoger denk ik, want uiteindelijk draait het in het voetbal om de goals. Je móét presteren, je móét de man voorbij. Ik wil dan in een bepaalde mindset komen dat ik er keer op keer voor kan gaan. Het is vervelend als een verdediger de bal afpakt, maar wat doe ik dan de volgende keer? Maak ik dezelfde keuze of word ik minder zelfverzekerd en speel ik de bal naar achteren?'
'Ik heb in de Champions League mogen spelen en heb ervan geproefd, dan wil je natuurlijk meer'
Zo probeert Danjuma vaak te reflecteren en inmiddels herkent hij de patronen bij zichzelf, vertelt hij terwijl hij een glimlach niet kan onderdrukken. 'Als ik opsta op de dag van de wedstrijd, dan heb ik altijd gezonde spanning. Dat weet ik van mezelf en dat krijg ik er ook niet uit. Dan heb ik zo veel zin om een wedstrijd te spelen, het stadion in te gaan en mezelf te bewijzen. Het is eigenlijk gretigheid. Die gezonde spanning is er dus altijd. Maar hoe dichter ik bij de wedstrijd en het veld kom, hoe minder het wordt. Als ik eenmaal op het veld sta, dan geloof ik in alles. Dat we zullen winnen en dat ik zal scoren.'
AZEN

Na vanuit de jeugdopleiding van PSV via NEC te zijn opgeklommen naar Club Brugge ging het snel in 2018. Hij debuteerde in het miljardenbal in een thuiswedstrijd tegen Borussia Dortmund en scoorde twee weken later voor het eerst in de Champions League, op 3 oktober op bezoek bij Atlético Madrid. Danjuma klopte Jan Oblak met een knal vanaf 25 meter, buiten het bereik van de Sloveen in de verre hoek. Regelmatig denkt hij nog terug aan die avond in het volle Estadio Wanda Metropolitano, net als aan zijn interlanddebuut tegen Duitsland dat kort daarna plaatsvond. In zijn tweede interland, op 16 oktober uit tegen België, scoorde de flankspeler voor het eerst in het shirt van Oranje.

© Pro Shots
Het zijn momenten die in zijn geheugen gegrift staan. Zich tonen op de hoogste podia, daar verlangt Danjuma naar terug. De degradatie met Bournemouth in zijn eerste Premier League-seizoen was onverwacht, net als het daarna niet direct weer promoveren met The Cherries. Met buiten Danjuma nog aanvallers als Dominic Solanke en David Brooks in de selectie is er kwaliteit genoeg, maar wisselvalligheid heeft de ploeg uiteindelijk opgebroken. Wat nu?
Danjuma: 'Ik heb altijd gezegd dat als er sportief iets moois voorbijkomt, dat ik het overweeg. Ik heb nooit mijn zinnen gezet op een seizoen in het Championship. Dat kwam er toevallig van en dan moet je ermee dealen, overigens is het Championship in mijn ogen na de vijf grootste competities de beste competitie. Er is veel aandacht voor in Engeland en het wordt gewaardeerd. Maar ik wil zeker terug naar het hoogste platform en me bewijzen op een hoger niveau. Daar aas ik wel op, ja. Ik heb in de Champions League mogen spelen en heb ervan geproefd, dan wil je natuurlijk meer.'
Een herkansing in de Premier League lonkt. Engelse media maken melding van interesse van onder meer Everton, Wolverhampton Wanderers, Southampton en West Ham United. 'Ik weet op dit moment echt nog niet waar mijn toekomst ligt. Het is een lang seizoen geweest, ik neem nu een weekje rust, even mijn ouders zien en tot rust komen. Daarna ga ik me voorbereiden op het nieuwe seizoen', aldus Danjuma, die bij Bournemouth nog een contract tot medio 2024 heeft.
Rond de jaarwisseling werd door Ajax nog een lijntje uitgegooid richting Danjuma. Directeur voetbalzaken Marc Overmars polste de status van de rechtsbenige linksbuiten, in de periode dat het vertrek van Quincy Promes aanstaande was. Danjuma: 'Ik was ervan op de hoogte dat ze concrete interesse hadden in de winter. Op dit moment ben ik me nog niet bewust van concrete interesse, dat is niet alleen met Ajax zo maar ook met andere clubs. Ik hoop een heel mooie sportieve stap te mogen maken. Ajax is een wereldwijd gerespecteerde club, Ajax is een club waar je altijd respect voor hebt, het is voor mij de beste club van Nederland. Ajax is een instituut en als ze concrete interesse tonen, dan zul je dat altijd moeten overwegen. Maar waar ik naartoe ga? Dat weet ik echt nog niet. Ik hoop gewoon weer op het hoogste podium te gaan spelen.'

Bron:VI
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Marcel Stutter heeft met BFC Dynamo de Berliner pokal gewonnen.
Heinloth met Ingolstadt ten koste van Santos en JR Grot van Osnabrück gepromoveerd naar de 2. Bundesliga
Hyballa gaat Conboy trainen bij Esbjerg
Ivo Rossen wordt assistent bij Heracles.
Frank Sturing weer geselecteerd voor Canada

Kadioglu speelt momenteel met jong oranje tegen Frankrijk

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

burp schreef:
ma 31 mei 2021, 18:11
Marcel Stutter heeft met BFC Dynamo de Berliner pokal gewonnen.
Hij speelt bij de Stasi-club?
burp schreef:
ma 31 mei 2021, 18:11

Ivo Rossen wordt assistent bij Heracles
De NEC-enclave wordt daar steeds groter.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Joel Tshibamba heeft z'n paspoort weer gevonden en gaat naar ................... Groesbeek.
Achilles '29 in de Hoofdklasse is z'n volgende bestemming, getekend voor 2 seizoenen.
https://www.gelderlander.nl/amateurvoet ... ~a4995069/

Frank Sturing en assistent Remko Bicentini hebben met Canada dik gewonnen van Aruba en mogen deze week nog de beslissende wedstrijd tegen Suriname spelen.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Gerard Lopez »

burp schreef:
zo 06 jun 2021, 19:38
Joel Tshibamba heeft z'n paspoort weer gevonden en gaat naar ................... Groesbeek.
Achilles '29 in de Hoofdklasse is z'n volgende bestemming, getekend voor 2 seizoenen.
https://www.gelderlander.nl/amateurvoet ... ~a4995069/

Frank Sturing en assistent Remko Bicentini hebben met Canada dik gewonnen van Aruba en mogen deze week nog de beslissende wedstrijd tegen Suriname spelen.
1 ding is zeker....die 2 jaar gaat ie niet volmaken.....maar hier kan men voorspellen hoe lang hij het dit keer volhoudt:

A) voor einde eerste training weggestuurd
B) voor 1e competitieduel weggestuurd)
C) hij haalt de winterstop
D) hij maakt voor het eerst sinds Lech Poznan een heel seizoen af
When Wilco talks, people listen!

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Poort5 »

Gerard Lopez schreef:
zo 06 jun 2021, 22:12
burp schreef:
zo 06 jun 2021, 19:38
Joel Tshibamba heeft z'n paspoort weer gevonden en gaat naar ................... Groesbeek.
Achilles '29 in de Hoofdklasse is z'n volgende bestemming, getekend voor 2 seizoenen.
https://www.gelderlander.nl/amateurvoet ... ~a4995069/

Frank Sturing en assistent Remko Bicentini hebben met Canada dik gewonnen van Aruba en mogen deze week nog de beslissende wedstrijd tegen Suriname spelen.
1 ding is zeker....die 2 jaar gaat ie niet volmaken.....maar hier kan men voorspellen hoe lang hij het dit keer volhoudt:

A) voor einde eerste training weggestuurd
B) voor 1e competitieduel weggestuurd)
C) hij haalt de winterstop
D) hij maakt voor het eerst sinds Lech Poznan een heel seizoen af
Optie ‘c’ sluit optie ‘d’ niet uit.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Gerard Lopez »

Poort5 schreef:
ma 07 jun 2021, 00:52
Gerard Lopez schreef:
zo 06 jun 2021, 22:12
burp schreef:
zo 06 jun 2021, 19:38
Joel Tshibamba heeft z'n paspoort weer gevonden en gaat naar ................... Groesbeek.
Achilles '29 in de Hoofdklasse is z'n volgende bestemming, getekend voor 2 seizoenen.
https://www.gelderlander.nl/amateurvoet ... ~a4995069/

Frank Sturing en assistent Remko Bicentini hebben met Canada dik gewonnen van Aruba en mogen deze week nog de beslissende wedstrijd tegen Suriname spelen.
1 ding is zeker....die 2 jaar gaat ie niet volmaken.....maar hier kan men voorspellen hoe lang hij het dit keer volhoudt:

A) voor einde eerste training weggestuurd
B) voor 1e competitieduel weggestuurd)
C) hij haalt de winterstop
D) hij maakt voor het eerst sinds Lech Poznan een heel seizoen af
Optie ‘c’ sluit optie ‘d’ niet uit.
Snap ik maar dan kies je natuurlijk voor de verste optie
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Gerard Lopez »

Victor Palsson voor 7 ton naar Schalke 04. Mooie club voor hem, denk niet dat ie daar ooit van had durven dromen.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Gerard Lopez schreef:
ma 07 jun 2021, 13:31
Victor Palsson voor 7 ton naar Schalke 04. Mooie club voor hem, denk niet dat ie daar ooit van had durven dromen.
Die droomde van een doorbraak bij Liverpool :biggrin:

Maar inderdaad, hele mooie stap voor hem. Was al uitblinker in de 2.Bundesliga bij Darmstadt.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Bottendaal »

burp schreef:
ma 07 jun 2021, 13:59
Gerard Lopez schreef:
ma 07 jun 2021, 13:31
Victor Palsson voor 7 ton naar Schalke 04. Mooie club voor hem, denk niet dat ie daar ooit van had durven dromen.
Die droomde van een doorbraak bij Liverpool :biggrin:

Maar inderdaad, hele mooie stap voor hem. Was al uitblinker in de 2.Bundesliga bij Darmstadt.
Ja, het is m gegund!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door MojoMojo »

https://thesefootballtimes.co/2021/06/0 ... ndic-icon/

Leuk leesvoer over onze IJslandse goalie..
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Bottendaal »

MojoMojo schreef:
wo 09 jun 2021, 23:53
https://thesefootballtimes.co/2021/06/0 ... ndic-icon/

Leuk leesvoer over onze IJslandse goalie..
Heppie effe?! :wink:

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Noviomagi »

MojoMojo schreef:
wo 09 jun 2021, 23:53
https://thesefootballtimes.co/2021/06/0 ... ndic-icon/

Leuk leesvoer over onze IJslandse goalie..
Dat is zo'n speler waarvan je denkt: Ooooh ja hij!
Vooral bekend geworden van het zien bij IJsland op doel.

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jallah »

MojoMojo schreef:
wo 09 jun 2021, 23:53
https://thesefootballtimes.co/2021/06/0 ... ndic-icon/

Leuk leesvoer over onze IJslandse goalie..
dat was ook een fijn keepertje!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Brahim Darri naar Samsunspor

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

Demouge ontslagen. Halen!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
vr 11 jun 2021, 13:53
Demouge ontslagen. Halen!
Voor welke functie ?
Alles komt goed !!

zoete aardbei
Berichten: 7625
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door zoete aardbei »

vak Oost schreef:
vr 11 jun 2021, 19:15
mschr schreef:
vr 11 jun 2021, 13:53
Demouge ontslagen. Halen!
Voor welke functie ?
Verbouwen van de gym

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten