Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Vespared »

Polleke schreef:
do 25 feb 2021, 18:37
Ik wil niet dat Meijer weggaat, maar ik wil wel dat hij leert van zijn fouten. Deze nieuwe beoogd opstelling tegen Roda is toch weer hetzelfde. We gaan niet tegen Roda spelen om aan te vallen, we gaan afwachten, hopen op een countertje etc. Ik wil gewoon geen trainer die dit soort keuzes maakt.
Het is wel weer een raadsel dat er weinig geleerd is uit het verleden. Pas afgestudeerde trainers redden het zelden. Voorbeelden te over en toch....inderdaad NEC trapt er weer in. Een prestatie coach is een heel moeilijk vak. Zij halen het beste uit de spelers, het zijn strenge superieuren maar soms ook de beste vrienden, het zijn soms de vader en moeder figuren, die daarna de lat toch weer hoger leggen. Een goede coach laat zijn speler zijn eigen talent ontdekken, Hij maakt van zilver, goud. Een visie omzetten in leiderschap vraagt jaren. Topsport (met als belangrijkste factor de inzet) is energievretend, weinig efficient en dus in zekere zin onnatuurlijk. Daarom is winnen zo moeilijk, en daarom is de functie van coach nog moeilijker, een belangrijke reden waarom de jonge coach het bijna nooit redt.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Dirk Eijlander »

Polleke schreef:
do 25 feb 2021, 18:37
Ik wil niet dat Meijer weggaat, maar ik wil wel dat hij leert van zijn fouten. Deze nieuwe beoogd opstelling tegen Roda is toch weer hetzelfde. We gaan niet tegen Roda spelen om aan te vallen, we gaan afwachten, hopen op een countertje etc. Ik wil gewoon geen trainer die dit soort keuzes maakt.
Helemaal eens, Meijer is een prima kerel, maar daar hebben we helemaal geen reet aan. Als hij er van zou leren is er niks aan de hand, maar dat doet hij niet en dan is er maar één oplossing... :bye: :bye: :bye:
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerd »

Dirk Eijlander schreef:
do 25 feb 2021, 19:23
Polleke schreef:
do 25 feb 2021, 18:37
Ik wil niet dat Meijer weggaat, maar ik wil wel dat hij leert van zijn fouten. Deze nieuwe beoogd opstelling tegen Roda is toch weer hetzelfde. We gaan niet tegen Roda spelen om aan te vallen, we gaan afwachten, hopen op een countertje etc. Ik wil gewoon geen trainer die dit soort keuzes maakt.
Helemaal eens, Meijer is een prima kerel, maar daar hebben we helemaal geen reet aan. Als hij er van zou leren is er niks aan de hand, maar dat doet hij niet en dan is er maar één oplossing... :bye: :bye: :bye:
Wie moet hij dan opstellen om het aanvallender te maken?? Zoveel keus is er niet..

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

Dirk Eijlander schreef:
do 25 feb 2021, 19:23
Polleke schreef:
do 25 feb 2021, 18:37
Ik wil niet dat Meijer weggaat, maar ik wil wel dat hij leert van zijn fouten. Deze nieuwe beoogd opstelling tegen Roda is toch weer hetzelfde. We gaan niet tegen Roda spelen om aan te vallen, we gaan afwachten, hopen op een countertje etc. Ik wil gewoon geen trainer die dit soort keuzes maakt.
Helemaal eens, Meijer is een prima kerel, maar daar hebben we helemaal geen reet aan. Als hij er van zou leren is er niks aan de hand, maar dat doet hij niet en dan is er maar één oplossing... :bye: :bye: :bye:
Of zijn contract verlengd wordt is nog maar de vraag. v Leeuwen is al aan het kijken of Meijer wel een trainer is die NEC naar de ED kan brengen. Nou Tedje ik kan je garanderen dat hij dat niet kan dus zoek maar gauw een andere.

De tekst uit DG:

De to-do-lijst van Ted van Leeuwen bij NEC: de trainer met stip op 1
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Brabander »

Meijer speelt naar de mogelijkheden in de selectie! Je kan toch moeilijk heel erg aanvallend spelen met zo'n gehandicapte voorhoede als die van ons :angryfire:

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe trainer

Bericht door noviomagum »

JBNMGN schreef:
vr 26 feb 2021, 07:46
Dirk Eijlander schreef:
do 25 feb 2021, 19:23
Polleke schreef:
do 25 feb 2021, 18:37
Ik wil niet dat Meijer weggaat, maar ik wil wel dat hij leert van zijn fouten. Deze nieuwe beoogd opstelling tegen Roda is toch weer hetzelfde. We gaan niet tegen Roda spelen om aan te vallen, we gaan afwachten, hopen op een countertje etc. Ik wil gewoon geen trainer die dit soort keuzes maakt.
Helemaal eens, Meijer is een prima kerel, maar daar hebben we helemaal geen reet aan. Als hij er van zou leren is er niks aan de hand, maar dat doet hij niet en dan is er maar één oplossing... :bye: :bye: :bye:
Of zijn contract verlengd wordt is nog maar de vraag. v Leeuwen is al aan het kijken of Meijer wel een trainer is die NEC naar de ED kan brengen. Nou Tedje ik kan je garanderen dat hij dat niet kan dus zoek maar gauw een andere.

De tekst uit DG:

De to-do-lijst van Ted van Leeuwen bij NEC: de trainer met stip op 1
:withstupid:

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Theodorus »

noviomagum schreef:
vr 26 feb 2021, 10:27
JBNMGN schreef:
vr 26 feb 2021, 07:46
Dirk Eijlander schreef:
do 25 feb 2021, 19:23
Polleke schreef:
do 25 feb 2021, 18:37
Ik wil niet dat Meijer weggaat, maar ik wil wel dat hij leert van zijn fouten. Deze nieuwe beoogd opstelling tegen Roda is toch weer hetzelfde. We gaan niet tegen Roda spelen om aan te vallen, we gaan afwachten, hopen op een countertje etc. Ik wil gewoon geen trainer die dit soort keuzes maakt.
Helemaal eens, Meijer is een prima kerel, maar daar hebben we helemaal geen reet aan. Als hij er van zou leren is er niks aan de hand, maar dat doet hij niet en dan is er maar één oplossing... :bye: :bye: :bye:
Of zijn contract verlengd wordt is nog maar de vraag. v Leeuwen is al aan het kijken of Meijer wel een trainer is die NEC naar de ED kan brengen. Nou Tedje ik kan je garanderen dat hij dat niet kan dus zoek maar gauw een andere.

De tekst uit DG:

De to-do-lijst van Ted van Leeuwen bij NEC: de trainer met stip op 1
:withstupid:
Dat wordt inderdaad een exit voor Meijer. Kan hij weer lekker naar zijn achterhoek, assistent van Snoei?
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Iemand toevallig de volledige tekst ?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:
vr 26 feb 2021, 13:10
Iemand toevallig de volledige tekst ?
https://www.gelderlander.nl/nec/de-to-d ... ~aca3dd7c/

Een kampioenscoach aanstellen staat met stip op 1. De trainer geldt als kapstok van de club en de man waaraan Ted van Leeuwen de selectie voor volgend seizoen ophangt. Grote vraag is of de nieuwe ‘td’ hoofdtrainer Rogier Meijer geschikt acht voor het absolute doel: een terugkeer naar de eredivisie.

Door de aflopende verbintenis van de Achterhoeker behoort een trainerswissel tot de serieuze mogelijkheden. Ook al is het vertrouwen in Meijer binnen de club groot. Zo is nog voor de entree van Van Leeuwen aangedrongen op contractverlenging van de coach, om vroeg duidelijkheid te creëren in de organisatie.

Nu die duidelijkheid er niet is, heeft Van Leeuwen zijn handen vrij. En is het maar de vraag of Meijer de eerste trainer wordt sinds Alex Pastoor (2011-2013) die een tweede jaar ingaat bij NEC.

Aan de vele trainerswisselingen de laatste jaren zal Van Leeuwen geen boodschap hebben. Dat NEC dit seizoen niet uitblinkt in aanvallend voetbal, spreekt daarbij niet in het voordeel van Meijer. Wel dat Van Leeuwen trainers in zijn eerste jaar vaak liet zitten, zoals Alfred Schreuder en Marino Pusic bij FC Twente.

De selectie van NEC moet worden verbouwd. Zo zal Ted van Leeuwen op jacht gaan naar goals, om het schrijnende gebrek aan doelpuntenmakers op te lossen.

Dat de huurcontracten van Terell Ondaan en Rangelo Janga komende zomer eindigen, zorgt voor ruimte.

Dat nog eens tien overeenkomsten verlopen, maakt een metamorfose in De Goffert mogelijk. Ook de routiniers Edgar Barreto, Rens van Eijden, Javier Vet en de eerste twee keepers vallen daaronder. Om de disbalans in de selectie te herstellen, heeft NEC wel routine nodig.

Shoppen met een lege portemonnee hoeft Van Leeuwen ondanks het miljoenenverlies door corona hoogstwaarschijnlijk niet.
Zijn komst kan op de goedkeuring rekenen van de grote investeerders, onder wie miljardair Marcel Boekhoorn.

Van Leeuwen is naar NEC gehaald zodat afgerekend kan worden met een falend aankoopbeleid. Dat miskleunen als Kevin Jansen en Etien Velikonja in Nijmegen eerder regel zijn dan uitzondering zegt genoeg. Van Leeuwen moet voltreffers naar NEC halen en krijgt daarvoor ook ruimte.

Zo is zijn netwerk de komende periode de leidraad van NEC’ transferstrategie, met tipgevers op het hoogste podium. Als technisch directeur van onder meer AGOVV, Vitesse en FC Twente heeft hij zijn oog voor talent bewezen.

Vraag is wat de rol van hoofdscout Nick Kersten nog inhoudt. Hij was de afgelopen tijd met algemeen directeur Wilco van Schaik verantwoordelijk voor het in- en verkoopbeleid – en de aansturing van tal van (vooral vrijwillige) scouts.

De NEC-academie rendeert. Zeker als je kijkt naar de bulk aan eigen talent in het eerste elftal en de verkoop van jeugdproducten voor miljoenen. Neem transferkanonnen Ferdi Kadioglu, Arnaut Danjuma Groeneveld en Anthony Musaba. Vleugelverdedigers Bart van Rooij en Souffian El Karouani lijken de volgende zelf opgeleide spelers in dat rijtje.

De voetbalschool is voor NEC de levensader, maar voor Van Leeuwen niet een speerpunt. De academie staat immers, ook onder de nieuwe hoofd opleidingen Dennis te Braak. Om het hoge niveau vast te houden is wel meer budget nodig én een trainer die de talenten een podium biedt, zoals Meijer nu.
Alles komt goed !!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Nijmegen0413 »

vak Oost schreef:
vr 26 feb 2021, 14:00
pjottr schreef:
vr 26 feb 2021, 13:10
Iemand toevallig de volledige tekst ?
https://www.gelderlander.nl/nec/de-to-d ... ~aca3dd7c/

Een kampioenscoach aanstellen staat met stip op 1. De trainer geldt als kapstok van de club en de man waaraan Ted van Leeuwen de selectie voor volgend seizoen ophangt. Grote vraag is of de nieuwe ‘td’ hoofdtrainer Rogier Meijer geschikt acht voor het absolute doel: een terugkeer naar de eredivisie.

Door de aflopende verbintenis van de Achterhoeker behoort een trainerswissel tot de serieuze mogelijkheden. Ook al is het vertrouwen in Meijer binnen de club groot. Zo is nog voor de entree van Van Leeuwen aangedrongen op contractverlenging van de coach, om vroeg duidelijkheid te creëren in de organisatie.

Nu die duidelijkheid er niet is, heeft Van Leeuwen zijn handen vrij. En is het maar de vraag of Meijer de eerste trainer wordt sinds Alex Pastoor (2011-2013) die een tweede jaar ingaat bij NEC.

Aan de vele trainerswisselingen de laatste jaren zal Van Leeuwen geen boodschap hebben. Dat NEC dit seizoen niet uitblinkt in aanvallend voetbal, spreekt daarbij niet in het voordeel van Meijer. Wel dat Van Leeuwen trainers in zijn eerste jaar vaak liet zitten, zoals Alfred Schreuder en Marino Pusic bij FC Twente.

De selectie van NEC moet worden verbouwd. Zo zal Ted van Leeuwen op jacht gaan naar goals, om het schrijnende gebrek aan doelpuntenmakers op te lossen.

Dat de huurcontracten van Terell Ondaan en Rangelo Janga komende zomer eindigen, zorgt voor ruimte.

Dat nog eens tien overeenkomsten verlopen, maakt een metamorfose in De Goffert mogelijk. Ook de routiniers Edgar Barreto, Rens van Eijden, Javier Vet en de eerste twee keepers vallen daaronder. Om de disbalans in de selectie te herstellen, heeft NEC wel routine nodig.

Shoppen met een lege portemonnee hoeft Van Leeuwen ondanks het miljoenenverlies door corona hoogstwaarschijnlijk niet.
Zijn komst kan op de goedkeuring rekenen van de grote investeerders, onder wie miljardair Marcel Boekhoorn.

Van Leeuwen is naar NEC gehaald zodat afgerekend kan worden met een falend aankoopbeleid. Dat miskleunen als Kevin Jansen en Etien Velikonja in Nijmegen eerder regel zijn dan uitzondering zegt genoeg. Van Leeuwen moet voltreffers naar NEC halen en krijgt daarvoor ook ruimte.

Zo is zijn netwerk de komende periode de leidraad van NEC’ transferstrategie, met tipgevers op het hoogste podium. Als technisch directeur van onder meer AGOVV, Vitesse en FC Twente heeft hij zijn oog voor talent bewezen.

Vraag is wat de rol van hoofdscout Nick Kersten nog inhoudt. Hij was de afgelopen tijd met algemeen directeur Wilco van Schaik verantwoordelijk voor het in- en verkoopbeleid – en de aansturing van tal van (vooral vrijwillige) scouts.

De NEC-academie rendeert. Zeker als je kijkt naar de bulk aan eigen talent in het eerste elftal en de verkoop van jeugdproducten voor miljoenen. Neem transferkanonnen Ferdi Kadioglu, Arnaut Danjuma Groeneveld en Anthony Musaba. Vleugelverdedigers Bart van Rooij en Souffian El Karouani lijken de volgende zelf opgeleide spelers in dat rijtje.

De voetbalschool is voor NEC de levensader, maar voor Van Leeuwen niet een speerpunt. De academie staat immers, ook onder de nieuwe hoofd opleidingen Dennis te Braak. Om het hoge niveau vast te houden is wel meer budget nodig én een trainer die de talenten een podium biedt, zoals Meijer nu.
Lijkt me een heel logisch en redelijk artikel.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

flipsen schreef:
vr 26 feb 2021, 15:58
Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Paar dagen terug noemde hij nog Hans de Koning. Ik denk dat de komende maanden elke trainer die vrij is of komt op de Twitter van knipping voorbij zal komen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

Legendario schreef:
vr 26 feb 2021, 16:14
flipsen schreef:
vr 26 feb 2021, 15:58
Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Paar dagen terug noemde hij nog Hans de Koning. Ik denk dat de komende maanden elke trainer die vrij is of komt op de Twitter van knipping voorbij zal komen.
tja hij zei op twitter dat hij is gezien in Nijmegen ,niet dat hij de nieuwe trainer wordt..... :wink:
Risus abundat in ore stultorum

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerd »

Dat gaat een knalfeest geven; GertJan Verbeek en Tedje v Leeuwen. Twee stieren tegen over elkaar. Lijkt me een ideaal koppel. :lol: Als alle deuren op korte termijn in het stadion worden vervangen door stalen exemplaren dan zou het zo maar kunnen dat GJ er aan komt. :jestera:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

flipsen schreef:
vr 26 feb 2021, 15:58
Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Kap eens om de roeptoeterbuis te zijn van jk.sr
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

Brabander schreef:
vr 26 feb 2021, 08:51
Meijer speelt naar de mogelijkheden in de selectie! Je kan toch moeilijk heel erg aanvallend spelen met zo'n gehandicapte voorhoede als die van ons :angryfire:
Wie stelt wekelijks Janga op als zwakste schakel in de spits terwijl een Baeten gehaald is om zich te bewijzen
Wie stelt wekelijks de verkeerde spelers op de verkeerde posities op?
Wie bepaalt wekelijks de verkeerde tactiek.

Juist
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

vak Oost schreef:
vr 26 feb 2021, 19:10
flipsen schreef:
vr 26 feb 2021, 15:58
Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Kap eens om de roeptoeterbuis te zijn van jk.sr
Ach , is toch best vermakelijk...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

flipsen schreef:
za 27 feb 2021, 10:54
vak Oost schreef:
vr 26 feb 2021, 19:10
flipsen schreef:
vr 26 feb 2021, 15:58
Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Kap eens om de roeptoeterbuis te zijn van jk.sr
Ach , is toch best vermakelijk...
Na tig jaren is het meer kinderachtig aandachts trekkerij.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door karlo »

flipsen schreef:
za 27 feb 2021, 10:54
vak Oost schreef:
vr 26 feb 2021, 19:10
flipsen schreef:
vr 26 feb 2021, 15:58
Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Kap eens om de roeptoeterbuis te zijn van jk.sr
Ach , is toch best vermakelijk...
Nou nee niet echt
Want 9 van de 10 keer klopt er niks van
En iemand die nec supporters weg zet als dom en sukkeltjes
Hoeven we niet serieus te nemen
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3154
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door denniesee »

karlo schreef:
za 27 feb 2021, 13:29
flipsen schreef:
za 27 feb 2021, 10:54
vak Oost schreef:
vr 26 feb 2021, 19:10
flipsen schreef:
vr 26 feb 2021, 15:58
Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Kap eens om de roeptoeterbuis te zijn van jk.sr
Ach , is toch best vermakelijk...
Nou nee niet echt
Want 9 van de 10 keer klopt er niks van
En iemand die nec supporters weg zet als dom en sukkeltjes
Hoeven we niet serieus te nemen
:withstupid:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door TT »

JBNMGN schreef:
vr 26 feb 2021, 20:34
Brabander schreef:
vr 26 feb 2021, 08:51
Meijer speelt naar de mogelijkheden in de selectie! Je kan toch moeilijk heel erg aanvallend spelen met zo'n gehandicapte voorhoede als die van ons :angryfire:
Wie stelt wekelijks Janga op als zwakste schakel in de spits terwijl een Baeten gehaald is om zich te bewijzen
Wie stelt wekelijks de verkeerde spelers op de verkeerde posities op?
Wie bepaalt wekelijks de verkeerde tactiek.

Juist
Baeten is gehaald voor volgend jaar, dat is bij zijn komst al expliciet vermeld. Die jongen is 18...het domste wat je kunt doen is zo iemand te snel brengen, al helemaal met een publiek als dat van N.E.C. Af en toe laten invallen moet je altijd doen, maar nu in de basis zetten niet. De mensen die nu op Janga (of andere spelers) zeiken zijn ook de eersten die beginnen te zaniken als Baeten dadelijk na vier wedstrijden nog niet gescoord heeft.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Nijmegen0413 »

TT schreef:
za 27 feb 2021, 15:21
JBNMGN schreef:
vr 26 feb 2021, 20:34
Brabander schreef:
vr 26 feb 2021, 08:51
Meijer speelt naar de mogelijkheden in de selectie! Je kan toch moeilijk heel erg aanvallend spelen met zo'n gehandicapte voorhoede als die van ons :angryfire:
Wie stelt wekelijks Janga op als zwakste schakel in de spits terwijl een Baeten gehaald is om zich te bewijzen
Wie stelt wekelijks de verkeerde spelers op de verkeerde posities op?
Wie bepaalt wekelijks de verkeerde tactiek.

Juist
Baeten is gehaald voor volgend jaar, dat is bij zijn komst al expliciet vermeld. Die jongen is 18...het domste wat je kunt doen is zo iemand te snel brengen, al helemaal met een publiek als dat van N.E.C. Af en toe laten invallen moet je altijd doen, maar nu in de basis zetten niet. De mensen die nu op Janga (of andere spelers) zeiken zijn ook de eersten die beginnen te zaniken als Baeten dadelijk na vier wedstrijden nog niet gescoord heeft.
Wat een onzin.
Als Baeten nu matig speelt worden er hooguit een aantal Facebook reacties geplaatst waarin men negatief is.
Echter kan het sowieso niet slechter dan Janga dus is het altijd de moeite waard.
Anders maar Okita voor Janga.
Als Janga maar nooit meer speelt.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

TT schreef:
za 27 feb 2021, 15:21
JBNMGN schreef:
vr 26 feb 2021, 20:34
Brabander schreef:
vr 26 feb 2021, 08:51
Meijer speelt naar de mogelijkheden in de selectie! Je kan toch moeilijk heel erg aanvallend spelen met zo'n gehandicapte voorhoede als die van ons :angryfire:
Wie stelt wekelijks Janga op als zwakste schakel in de spits terwijl een Baeten gehaald is om zich te bewijzen
Wie stelt wekelijks de verkeerde spelers op de verkeerde posities op?
Wie bepaalt wekelijks de verkeerde tactiek.

Juist
Baeten is gehaald voor volgend jaar, dat is bij zijn komst al expliciet vermeld. Die jongen is 18...het domste wat je kunt doen is zo iemand te snel brengen, al helemaal met een publiek als dat van N.E.C. Af en toe laten invallen moet je altijd doen, maar nu in de basis zetten niet. De mensen die nu op Janga (of andere spelers) zeiken zijn ook de eersten die beginnen te zaniken als Baeten dadelijk na vier wedstrijden nog niet gescoord heeft.
:withstupid:

Voor zulke jonge spelers is ook enige acclimatisering nodig. Weg van de ouders in een vreemd land, zelfs als ze er dezelfde taal spreken, is niet niets op zo'n leeftijd. Bukusu had ook moeite hiermee. En die kreeg toch ook flink negatief commentaar over zich heen bij fouten. Overigens mag Baeten wel vaker gebracht worden en als dat goed gaat ook een basisplaats krijgen. Maar geleidelijk. Het brengen van Baeten moet zwaarder wegen dan het toegeven aan de wens van velen om Janga op de bank te zien. Zelfs als met Baeten alles op z'n plaats valt, gaan we niet direct promoveren. En de nacompetitie duurt nog even.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door eniesee12 »

flipsen schreef:
za 27 feb 2021, 10:54
vak Oost schreef:
vr 26 feb 2021, 19:10
flipsen schreef:
vr 26 feb 2021, 15:58
Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Kap eens om de roeptoeterbuis te zijn van jk.sr
Ach , is toch best vermakelijk...
Dan moet jouw leven wel heel saai zijn als je dat al vermakelijk vind .

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

eniesee12 schreef:
za 27 feb 2021, 18:31
flipsen schreef:
za 27 feb 2021, 10:54
vak Oost schreef:
vr 26 feb 2021, 19:10
flipsen schreef:
vr 26 feb 2021, 15:58
Gert-Jan Verbeek is gezien in Nijmegen zegt Knipping sr........
Kap eens om de roeptoeterbuis te zijn van jk.sr
Ach , is toch best vermakelijk...
Dan moet jouw leven wel heel saai zijn als je dat al vermakelijk vind .
Ach en jij moet dan wel een echte zure sloot zijn als je hier niet om kunt glimlachen....
Risus abundat in ore stultorum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten