Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zoete aardbei »

pjottr schreef:
zo 21 feb 2021, 18:37
Daar had ik nog niet aan gedacht..2 vliegen in een klap.
Zal de klok leuk vinden. :jestera:
En wat dacht je van Excluton?

Man,het is een match made in heaven,in beton gegoten!

zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zoete aardbei »

Nou,Groenendijk die Zwolle afzegt en De Koning die stopt bij VVV aan het einde van het seizoen.

Al kan ik mij niet voorstellen dat een van de twee via Ted hier binnenkomt.
Al zou dan eerst de optie op Meijer niet gelicht moeten worden.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Nijmegen0413 »

zoete aardbei schreef:
di 23 feb 2021, 16:49
Nou,Groenendijk die Zwolle afzegt en De Koning die stopt bij VVV aan het einde van het seizoen.

Al kan ik mij niet voorstellen dat een van de twee via Ted hier binnenkomt.
Al zou dan eerst de optie op Meijer niet gelicht moeten worden.
Van mij hoeft Meijer niet perse weg.
Met name voor een beginnend trainer heeft hij in mijn ogen ook wel potentie laten zien.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

JBNMGN schreef:
zo 21 feb 2021, 17:22
WIJ WILLEN RUTTEN! Of toch maar niet?
of Fredje Grim
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Dirk Eijlander »

Nijmegen0413 schreef:
di 23 feb 2021, 16:56
zoete aardbei schreef:
di 23 feb 2021, 16:49
Nou,Groenendijk die Zwolle afzegt en De Koning die stopt bij VVV aan het einde van het seizoen.

Al kan ik mij niet voorstellen dat een van de twee via Ted hier binnenkomt.
Al zou dan eerst de optie op Meijer niet gelicht moeten worden.
Van mij hoeft Meijer niet perse weg.
Met name voor een beginnend trainer heeft hij in mijn ogen ook wel potentie laten zien.
Welke potentie dan? Spelers worden alleen maar minder en tactisch wordt het met de dag dramitscher en dan te bedenken dat hij de eerste wedstrijd tactisch al niet best begon. Het enige wat Rogier kan is goed lullen. Wat van zijn visie in de voorbereiding zien we nu nog terug?
Interview 02-06-'20
Mijn visie is dat als je NEC ziet spelen, dat je dan een team ziet spelen dat agressief kan spelen, dat goed samenwerkt, waar je met plezier naar kijkt en waar energie vanaf straalt. Er moet een bepaalde energie in zitten, mes tussen de tanden en snel naar voren. Het zou gek zijn als ik wat anders vraag van de spelers dan wat ik zelf heb gedaan als speler. Dit stadion De Goffert heet de Bloedkuul, daar moet wel iets worden geleverd aan de mensen. Dat wil ik graag overbrengen.'
04-07-'20
,We hebben geleerd van fouten uit het verleden. Toen werden spelers gehaald die uiteindelijk niet bij de club pasten. We hebben een beleid. Daar past een type speler bij. Daar moeten we zorgvuldig mee omgaan.”

,,In welke opstelling we ook spelen. We houden vast aan onze principes: druk zetten en tegelijk altijd onze as beschermen. Dat kan met 4-3-3 en 4-4-2. De spelers die dit het beste uitvoeren, bepalen de formatie.”
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerd »

Wat een gedoe om nu al over een nieuwe trainer te discussiëren. Meijer haalt met deze hele jonge garde , die nog heel veel moeten leren er volgens mij het maximale uit. De oudjes doen het nog redelijk we hebben alleen te weinig scorend vermogen. Meijer heeft spelers toegeschoven gekregen door de toenmalige TD ( v Schaik). Ik vind dat hij het helemaal niet slecht doet. Dat vele wisselen komt door de wisselvalligheid van de jeugd, dat mag en dat doet hij ook goed. Je geeft hierdoor het signaal van concurrentie af en het signaal om de individuele prestatie te verbeteren. Het is een grote groeivijver met best wel wat kwaliteit. vGaal, en andere trainers zullen het echt niet veel beter doen met dit materiaal. Volgend jaar moet Tedje in de as goede versterkingen halen ( keeper, leidende middenvelder en een goede spits). Meijer lekker laten zitten. Gaat het dan niet goed met goede structurele aankopen kan je altijd daarna de trainer beoordelen op zijn prestaties.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Dirk Eijlander »

Gerd schreef:
di 23 feb 2021, 18:11
Wat een gedoe om nu al over een nieuwe trainer te discussiëren. Meijer haalt met deze hele jonge garde , die nog heel veel moeten leren er volgens mij het maximale uit. De oudjes doen het nog redelijk we hebben alleen te weinig scorend vermogen. Meijer heeft spelers toegeschoven gekregen door de toenmalige TD ( v Schaik). Ik vind dat hij het helemaal niet slecht doet. Dat vele wisselen komt door de wisselvalligheid van de jeugd, dat mag en dat doet hij ook goed. Je geeft hierdoor het signaal van concurrentie af en het signaal om de individuele prestatie te verbeteren. Het is een grote groeivijver met best wel wat kwaliteit. vGaal, en andere trainers zullen het echt niet veel beter doen met dit materiaal. Volgend jaar moet Tedje in de as goede versterkingen halen ( keeper, leidende middenvelder en een goede spits). Meijer lekker laten zitten. Gaat het dan niet goed met goede structurele aankopen kan je altijd daarna de trainer beoordelen op zijn prestaties.
Ik zie dat toch heel anders, dat vele wisselen ziet die jeugd echt niet als signaal om zich te verbeteren, maar zullen ze meer ervaren als druk, één foutje en je wordt gewisseld. Er is toch geen ruimte om te leren, als je het na een fout niet mag laten zien? Als je dan ook nog ziet dat ervaren spelers keer op keer mogen blunderen en meestal mogen blijven staan wordt je daar echt niet gemotiveerder van. We zullen het verder nooit weten hoe een andere trainer het had gedaan, maar ben er toch echt wel van overtuigd dat van Gaal, maar ook bv. een van Wonderen en een Streppel er meer uit hadden gehaald dan Meijer nu. Die laten dit jaar met een maximaal gelijkwaardige selectie wel groei zien.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Ongeacht van de kwaliteit van het beschikbare materiaal verwacht je dat door training individuele spelers en het team beter worden, toch? Ik zie daar weinig van.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Dirk Eijlander »

DJTEEF! schreef:
di 23 feb 2021, 18:39
Ongeacht van de kwaliteit van het beschikbare materiaal verwacht je dat door training individuele spelers en het team beter worden, toch? Ik zie daar weinig van.
:withstupid: al vind ik weinig nog vrij positief!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe trainer

Bericht door noviomagum »

DJTEEF! schreef:
di 23 feb 2021, 18:39
Ongeacht van de kwaliteit van het beschikbare materiaal verwacht je dat door training individuele spelers en het team beter worden, toch? Ik zie daar weinig van.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Justian »

Gerd schreef:
di 23 feb 2021, 18:11
Wat een gedoe om nu al over een nieuwe trainer te discussiëren. Meijer haalt met deze hele jonge garde , die nog heel veel moeten leren er volgens mij het maximale uit. De oudjes doen het nog redelijk we hebben alleen te weinig scorend vermogen. Meijer heeft spelers toegeschoven gekregen door de toenmalige TD ( v Schaik). Ik vind dat hij het helemaal niet slecht doet. Dat vele wisselen komt door de wisselvalligheid van de jeugd, dat mag en dat doet hij ook goed. Je geeft hierdoor het signaal van concurrentie af en het signaal om de individuele prestatie te verbeteren. Het is een grote groeivijver met best wel wat kwaliteit. vGaal, en andere trainers zullen het echt niet veel beter doen met dit materiaal. Volgend jaar moet Tedje in de as goede versterkingen halen ( keeper, leidende middenvelder en een goede spits). Meijer lekker laten zitten. Gaat het dan niet goed met goede structurele aankopen kan je altijd daarna de trainer beoordelen op zijn prestaties.
Wat me meer zorgen baart is dat er totaal geen lijn en/of plan in ons spel zit. Totaal geen automatisme en alles is op dit moment gebasseerd op toeval voetbal.
Dat is een trainer wel aan te rekenen!
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Met het aanstellen van een ( ik vermoed niet goedkope ) TD is er budget beschikbaar.
Als er nu geld beschikbaar komt voor echte versterkingen zal er ook gepresteerd moeten worden, en kun je helaas niet gokken of de beginnende trainer het volgend jaar wel lukt.
Je zult dan een trainer moeten hebben die er meteen staat, en in het licht daarvan kan je eigenlijk de optie op Meijer als hoofdtrainer niet lichten.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Nijmegen0413 »

Dirk Eijlander schreef:
di 23 feb 2021, 17:58
Nijmegen0413 schreef:
di 23 feb 2021, 16:56
zoete aardbei schreef:
di 23 feb 2021, 16:49
Nou,Groenendijk die Zwolle afzegt en De Koning die stopt bij VVV aan het einde van het seizoen.

Al kan ik mij niet voorstellen dat een van de twee via Ted hier binnenkomt.
Al zou dan eerst de optie op Meijer niet gelicht moeten worden.
Van mij hoeft Meijer niet perse weg.
Met name voor een beginnend trainer heeft hij in mijn ogen ook wel potentie laten zien.
Welke potentie dan? Spelers worden alleen maar minder en tactisch wordt het met de dag dramitscher en dan te bedenken dat hij de eerste wedstrijd tactisch al niet best begon. Het enige wat Rogier kan is goed lullen. Wat van zijn visie in de voorbereiding zien we nu nog terug?
Interview 02-06-'20
Mijn visie is dat als je NEC ziet spelen, dat je dan een team ziet spelen dat agressief kan spelen, dat goed samenwerkt, waar je met plezier naar kijkt en waar energie vanaf straalt. Er moet een bepaalde energie in zitten, mes tussen de tanden en snel naar voren. Het zou gek zijn als ik wat anders vraag van de spelers dan wat ik zelf heb gedaan als speler. Dit stadion De Goffert heet de Bloedkuul, daar moet wel iets worden geleverd aan de mensen. Dat wil ik graag overbrengen.'
04-07-'20
,We hebben geleerd van fouten uit het verleden. Toen werden spelers gehaald die uiteindelijk niet bij de club pasten. We hebben een beleid. Daar past een type speler bij. Daar moeten we zorgvuldig mee omgaan.”

,,In welke opstelling we ook spelen. We houden vast aan onze principes: druk zetten en tegelijk altijd onze as beschermen. Dat kan met 4-3-3 en 4-4-2. De spelers die dit het beste uitvoeren, bepalen de formatie.”
Hij staat 6e met een selectie die volledig uit balans is en waarbij er 0 lijn zit in de aankopen.
Daarnaast heeft Meijer jeugd ingepast en is Meijer een meer dan prima uithangbord voor onze club.
Verder heeft Meijer bewezen een meer dan goede veldtrainer te zijn.
Dat is best wat potentie toch?

zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zoete aardbei »

Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.

Allemachtig,wat een keuze! :lol:

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Justian »

zoete aardbei schreef:
di 23 feb 2021, 20:06
Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.

Allemachtig,wat een keuze! :lol:
Zullen we dan toch volgend jaar gaan promoveren, de voortekens zijn gunstig :biggrin:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Keizerstad1994 »

Nijmegen0413 schreef:
di 23 feb 2021, 20:03
Hij staat 6e met een selectie die volledig uit balans is en waarbij er 0 lijn zit in de aankopen.
Daarnaast heeft Meijer jeugd ingepast en is Meijer een meer dan prima uithangbord voor onze club.
Verder heeft Meijer bewezen een meer dan goede veldtrainer te zijn.
Dat is best wat potentie toch?
We moeten nou niet gaan doen alsof Meijer slecht materiaal heeft waarmee hij wonder boven wonder 6e staat. Het klopt dat de selectie niet in balans is (volledig uit balans is overdreven) maar laten we wel wezen, dat geldt voor bijna elke club in de KKD. Eigenlijk steken alleen de selecties van Cambuur en De Graafschap goed in elkaar qua kwaliteit en leeftijdsopbouw. Voor de rest hebben clubs als Almere, NAC, GAE, Roda en Volendam net zo goed met gebreken in hun selectie te maken als wij. Maar dat zijn ploegen die ofwel beter presteren ofwel beter voetballen.

Volgend seizoen willen we direct promoveren. Dat betekent dat je van de 38 wedstrijden er toch al makkelijk 23 a 24 moet winnen (en nog wat gelijkspelen). Vraag is of dat met de speelwijze van Meijer een haalbaar doel niet. Ik vrees van niet, want of we nou tegen Cambuur, Excelsior, Jong Utrecht of MVV spelen, ik zie vaak een NEC dat vooral speelt om niet te verliezen, zowel met als zonder bal. Tel daarbij de vele wisselingen en het gebrek aan ontwikkeling qua spel op en de rekensom is snel gemaakt denk ik. Natuurlijk vervelend voor Meijer, prima kerel die echt wel kwaliteiten heeft, maar die kwaliteiten komen denk ik beter van pas bij een club die tegen degradatie vecht dan een club die wil promoveren.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

zoete aardbei schreef:
di 23 feb 2021, 20:06
Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.

Allemachtig,wat een keuze! :lol:
Dat nooit.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door harold »

Legendario schreef:
di 23 feb 2021, 20:54
zoete aardbei schreef:
di 23 feb 2021, 20:06
Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.

Allemachtig,wat een keuze! :lol:
Dat nooit.
Ai, ik ben juist fan van hem. Pastoor rules, prachtige vent! :tu:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

harold schreef:
di 23 feb 2021, 22:09
Legendario schreef:
di 23 feb 2021, 20:54
zoete aardbei schreef:
di 23 feb 2021, 20:06
Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.

Allemachtig,wat een keuze! :lol:
Dat nooit.
Ai, ik ben juist fan van hem. Pastoor rules, prachtige vent! :tu:
Ik moest ooit samen met nog twee supporters en Jan Sommerdijk op een speciaal bankje zitten tijdens een training, zodat we niet af zouden leiden. Toen was ik er wel klaar mee.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Ik vind Pastoor behoorlijk irritant.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jackkreta »

Legendario schreef:
di 23 feb 2021, 20:54
zoete aardbei schreef:
di 23 feb 2021, 20:06
Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.

Allemachtig,wat een keuze! :lol:
Dat nooit.
:withstupid: Engnek.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zoete aardbei »

Legendario schreef:
di 23 feb 2021, 22:45
harold schreef:
di 23 feb 2021, 22:09
Legendario schreef:
di 23 feb 2021, 20:54
zoete aardbei schreef:
di 23 feb 2021, 20:06
Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.

Allemachtig,wat een keuze! :lol:
Dat nooit.
Ai, ik ben juist fan van hem. Pastoor rules, prachtige vent! :tu:
Ik moest ooit samen met nog twee supporters en Jan Sommerdijk op een speciaal bankje zitten tijdens een training, zodat we niet af zouden leiden. Toen was ik er wel klaar mee.
Wilde ooit de trainingsvelden afdekken met zwarte doeken maar dat ging het bestuur toch te ver.
Pastoor,Jonker.De een degradant in Oostenrijk en ontslagen,de ander Telstar. Dat zouden beide 10 jaar geleden niet hebben gedacht.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Pastoor was zeker een toptrainer bij NEC.
Speelde zich vlak na de winterstop al veilig in de Eredivisie.
Iets waar we nu niet eens over durven te dromen.

Joop Gall is niet meer beschikbaar, die blijft in China.
Maar Hans de Koning dus wel.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door gladiator »

Als je met ted van leeuwen aan komt zetten dan hoort daar zeker ook een trainer met naam en zeker met uitstraling bij.
Je zet Marcel brands ook niet naast quardiola.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Voorwaarts »

Keizerstad1994 schreef:
di 23 feb 2021, 20:44
Nijmegen0413 schreef:
di 23 feb 2021, 20:03
Hij staat 6e met een selectie die volledig uit balans is en waarbij er 0 lijn zit in de aankopen.
Daarnaast heeft Meijer jeugd ingepast en is Meijer een meer dan prima uithangbord voor onze club.
Verder heeft Meijer bewezen een meer dan goede veldtrainer te zijn.
Dat is best wat potentie toch?
We moeten nou niet gaan doen alsof Meijer slecht materiaal heeft waarmee hij wonder boven wonder 6e staat. Het klopt dat de selectie niet in balans is (volledig uit balans is overdreven) maar laten we wel wezen, dat geldt voor bijna elke club in de KKD. Eigenlijk steken alleen de selecties van Cambuur en De Graafschap goed in elkaar qua kwaliteit en leeftijdsopbouw. Voor de rest hebben clubs als Almere, NAC, GAE, Roda en Volendam net zo goed met gebreken in hun selectie te maken als wij. Maar dat zijn ploegen die ofwel beter presteren ofwel beter voetballen.

Volgend seizoen willen we direct promoveren. Dat betekent dat je van de 38 wedstrijden er toch al makkelijk 23 a 24 moet winnen (en nog wat gelijkspelen). Vraag is of dat met de speelwijze van Meijer een haalbaar doel niet. Ik vrees van niet, want of we nou tegen Cambuur, Excelsior, Jong Utrecht of MVV spelen, ik zie vaak een NEC dat vooral speelt om niet te verliezen, zowel met als zonder bal. Tel daarbij de vele wisselingen en het gebrek aan ontwikkeling qua spel op en de rekensom is snel gemaakt denk ik. Natuurlijk vervelend voor Meijer, prima kerel die echt wel kwaliteiten heeft, maar die kwaliteiten komen denk ik beter van pas bij een club die tegen degradatie vecht dan een club die wil promoveren.
Dus volgend jaar een tussenpaus voor de promotie en daarna weer terug naar Meijer om te vechten tegen degradatie. :biggrin:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 35 gasten