Moestafa El Kabir

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
theedgegw
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 21:14
Contacteer:

Moestafa El Kabir

Bericht door theedgegw »

Aangezien deze jongen bij onze eerste selectie is aangesloten vond ik wel dat hij een eigen onderwerp verdiende. Echter vind ik ook dat er weinig bekent is over deze jongen.

Wat mij bekent is, is dat hij 20 jaar is en een contract heeft tot juli 2009. Verder komt hij uit de jeugd van ajax en heeft hij bij utrecht in de beloften gezeten. Verder heb ik gelezen dat nec hem vorig jaar ook al wilde halen maar dat ie toen te duur was.

Ik heb echter nooit iets gelezen over dat deze jongen aangetrokken was. Ik begin na alle berichten uit oefenwedstrijden het vermoede te krijgen dat we een "juweeltje" via de achterdeur binnen gehaald hebben.

Wie weet er meer over deze jongen? vertel het hier!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Strooper »

Heb hem vandaag een helft zien spelen. Speelde als nummer '10'. Bedrijvig mannetje met een actie. Scoorde 2 keer, maar hielp ook een behoorlijk aantal kansen om zeep. Moet soms ook wat meer oog voor medespelers hebben.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

raar-ventje
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 20 apr 2008, 15:00
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door raar-ventje »

het was mij helemaal ontgaan dat deze jongen uberhaupt bij NEC onder contract staat :oops:
ik zag hem zojuist tussen de scorende spelers van afgelopen oefenwedstrijd staan, dus was toevallig alvast gaan zoeken naar wat info.

mischien dus leuk voor deze topic;

Afbeelding
Moestafa El Kabir speelt komend seizoen bij NEC. De vleugelspits heeft een mondeling akkoord met de eredivisionist bereikt.

El Kabir kwam eerder uit voor BlauwWit Amsterdam, Ajax, Feyenoord en FC Utrecht. NEC probeerde de jonge aanvaller al eerder aan zich te binden, maar kwam er toen financieel niet uit.
als ik zo wat wedstrijdverslagen teruglees van jong-ajax/jong-feyenoord is het een talentvolle speler met een gouden voorzet en ''neusje voor de goal'' zoals dat heet :tu:

na al dat gedoe over het wel of niet aantrekken van nieuwe vleugelspitsen blijkt dat we er dus eigenlijk al een onder contract hebben staan? :nut:
Laatst gewijzigd door raar-ventje op za 16 aug 2008, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1550
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door NMGN »

ik vind em meer iets voor de zaal of in de panna kooi.

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door RZG »

NMGN schreef:ik vind em meer iets voor de zaal of in de panna kooi.
Gebaseerd op?
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1550
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door NMGN »

wat ik eerder van em gezien heb.

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door RZG »

NMGN schreef:wat ik eerder van em gezien heb.
Ok, ik heb hem in het verleden ook regelmatig zien spelen en denk dat hij zeker van toegevoegde waarde kan zijn voor NEC!
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
Robinho
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 13:58
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Robinho »

het is wel een talent maakt ook goed indruk :tu:

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1550
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door NMGN »

RZG schreef:
NMGN schreef:wat ik eerder van em gezien heb.
Ok, ik heb hem in het verleden ook regelmatig zien spelen en denk dat hij zeker van toegevoegde waarde kan zijn voor NEC!
ik hoop het met je mee

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door ronnyguitar »

morgen.........kheb nog een fotoserie gevonden waar hij scoort :

Afbeelding
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door recreantb »

het rood-wit gehalte op deze eerste pagina van El Kabir doet me als NEC'er gewoon pijn... dus laat dat! Er komen vast nog genoeg El Kabir foto's in het :sjaal: tenue
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door ronnyguitar »

mooi rood shirtje op je foto ! ook dat wit van het tshirt ziet er gaaf uit...........
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door rasputin »

ik vind t wel een lekkere aanvaller, als hij erin komt gebeurd er meteen wat, hij loert hij sleurt, nog wat ruwe diamant (hoort bij jonge hond haha) maar zeker een opkomende man!! hou m in de gaten, ik denk dat ie groter wordt dan fachtali in 1 jaar!!
#againstmodernfootball

Beukie=Koning
Berichten: 80
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 23:13
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Beukie=Koning »

rasputin schreef:ik vind t wel een lekkere aanvaller, als hij erin komt gebeurd er meteen wat, hij loert hij sleurt, nog wat ruwe diamant (hoort bij jonge hond haha) maar zeker een opkomende man!! hou m in de gaten, ik denk dat ie groter wordt dan fachtali in 1 jaar!!
Zal niet veel schelen, beide rond de 1.75 m. denk ik :yes: :cheer:

Gebruikersavatar
Beekenees
Berichten: 329
Lid geworden op: wo 11 jul 2007, 12:24
Locatie: Beek
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Beekenees »

:schater: :lol:
Nostri superbe rufi, nigri et viridis

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door De Kletskop »

rasputin schreef:ik vind t wel een lekkere aanvaller
:nut: :cheer:

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door rasputin »

Sterk ingevallen, nog jong en onbesuist maar met meer dreiging en strijd dan menigeen vanavond. mooie goal!
#againstmodernfootball

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Zittuh! »

rasputin schreef:Sterk ingevallen, nog jong en onbesuist maar met meer dreiging en strijd dan menigeen vanavond. mooie goal!
Hmm intikkertje, keeper zat er behoorlijk naast. Hierdoor kreeg El Kabir een een kans voor open goal die hij niet kon missen. Ik vind hem wel sterk invallen. Technisch goed, inzet en ook een actie.
Siboem..Siboem..!!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door DR »

Zeer doelgericht en ja inderdaad een intikkertje. Maar je moet daar wel net staan, zegt ook wel iets over de speler. Aan de andere moet hij ook wat rustiger en geconcentreerder worden. Maar met zijn inbreng kwam er wel meer dreiging in.

Beukie=Koning
Berichten: 80
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 23:13
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Beukie=Koning »

rasputin schreef:Sterk ingevallen, nog jong en onbesuist maar met meer dreiging en strijd dan menigeen vanavond. mooie goal!
De goal was een toevalligheid door slecht todoen van de keeper, maar deze jongeman heeft zeker potentie, nu staat die al vrij goed te voetballen, deze man kan als invaller fungeren achter schöne en op de duur zelfs de concurentie strijd aangaan. Zoals rasputin zegt: 'Een lekkere voetballer :lol: :cheer: :cheer2: :jestera: :cheer3: '

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Mariodona »

Lichtpuntje. Een zwaluw maakt nog geen zomer maar zie wel dat deze jongen klasse bezit.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3713
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Super-Simr »

Moestafa "Het Vizier" :sjaal:
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door mschr »

Beukie=Koning schreef:deze man kan als invaller fungeren achter schöne en op de duur zelfs de concurentie strijd aangaan. Zoals rasputin zegt: 'Een lekkere voetballer :lol: :cheer: :cheer2: :jestera: :cheer3: '
Nee hoor. Hij is standin voor Van Beukering. ALs aanvaller is ie veel beter dan Tim Janssen. Doelgerichter, beter schot, meer duelkracht en in staat tot combineren.

Beukie=Koning
Berichten: 80
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 23:13
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Beukie=Koning »

Hij is een totaal andere speler, hij is een echte nummer 10. Geen kopkracht zoals de beuk maar wel meer acties dan de beuk, hoe kan hij nou fungeren als stand in voor Johnny? :schater:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door mschr »

Beukie=Koning schreef:Hij is een totaal andere speler, hij is een echte nummer 10. Geen kopkracht zoals de beuk maar wel meer acties dan de beuk, hoe kan hij nou fungeren als stand in voor Johnny? :schater:
OMdat ie zoals ik al zei doelgericht is, een schot in de benen heeft en niet heel makkelijk van de bal te zetten is, overzicht heeft. ALlemaal eigenschappen die een Tim Janssen niet heeft en die o zo noodzakelijk zijn voor een centrumspits.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jackkreta en 24 gasten