Erton Fejzullahu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door Jackiegoal »

Juul schreef:Als het aan mij ligt hebben we het nooit meer hierover en gaan we met Pastoor (wat ik een goeie zet vind van Aalbers en dat ook op het forum gezet heb) met een schone lei verder.
En daar ben ik het dan ook volmondig mee eens.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door CHEF »

Juul schreef:
Eniesee schreef: ik krijg bij Juul toch altijd het gevoel dat hij er erg van geniet om mensen neer te halen.....

Dat is dan een idee dat helaas bij jou is ontstaan.
Niet alleen bij Eniesee, dat idee is bij mij al ontstaan sinds de tijd dat het contract van Neeskens verlengd werd en ik jou destijds een pm gestuurd heb hoe de vork in de steel zat.

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door johan »

Juul schreef:
johan schreef: je zegt soms best aardige dingen, maar je bent een ongelooflijke doordrammer.

Als ik voortdurend verwijten krijg en ik vervolgens daar heldere vragen tegenover stel en daar antwoorden krijg als:

:jestera:


dan ben ik inderdaad niet tevreden met dat antwoord en dat kan je als doordrammen ervaren.
Dat soort reacties zijn ook buitengewoon irritant, mensen die zelf denken onfeilbaar te zijn of alles denken te weten zijn behoorlijk vervelend dat ben ik volledig met je eens, maar soms lijkt het of jij doorgaat tot je je gelijk kunt halen en telkens weer dezelfde opmerkingen en jouw (halve) waarheden lezen daar word ik soms gestoord van en dat was die dag ook, maar bij deze excuses voor mijn woorden, je bent tenslotte bij lange na niet de irritantste forummer.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door burp »

Randers FC gaat na de degradatie in ieder geval niet met 'm verder, dus Erton zien we definitief weer terug.
Daar speelt trouwens ook die Kamper die vorige zomer op proef was.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door mschr »

Ik begin te geloven dat Erton niet zo goed is als sommigen hier beweren.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door Jackiegoal »

mschr schreef:Ik begin te geloven dat Erton niet zo goed is als sommigen hier beweren.
:biggrin:
"I am Brian, and so is my wife!"

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door valkhof »

ik weet niet waar die het gelaten heeft maar hij kan vast wel iets

ryankoolwijk
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 05 jun 2011, 12:57
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door ryankoolwijk »

ik vindt dat pastoor erton voor in de spits de kans moet gaan geven komend seizoen!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door SamSam »

Na van Beukering, Pothuizen, Alex Pastoor, hebben we ook Ryan Koolwijk hier op het forum :sjaal:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door TT »

Hij vertelde gisteren oprecht blij te zijn dat hij terug is in Nijmegen. Letterlijke woorden over zijn verhuurperiode in Denemarken: "Denmark was shit". :biggrin:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door Strooper »

TT schreef:Hij vertelde gisteren oprecht blij te zijn dat hij terug is in Nijmegen. Letterlijke woorden over zijn verhuurperiode in Denemarken: "Denmark was shit". :biggrin:
Zo te zien moest hij daar dagelijks verplicht vier uur in het krachthonk zitten.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door Wessel »

Hopelijk krijgt Erton van Pastoor een kans op de plaats waar hij thuishoort, in de spits of daar vlak achter. Gebeurt dat niet dan zie ik het een moeilijk verhaal worden met onze Zweed.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door burp »

schijnt in de belangstelling te staan van wat zweedse clubs waaronder z'n oude club Mjalby
http://www.fotbolltransfers.com/site/news/10824.html

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door OAFFERE »

Fullerton Fejzullahu staat op het punt NEC Nijmegen te geven en terug te keren naar Zweden. Kruiswoordraadsels bevestigt contact en de Nederlandse club toegeven dat ze waren in gesprek met een aantal Zweedse clubs.NEC Nijmegen bevestigt dat er een grote Hockeyallsvenskan interesse in hun Zweedse spits Fullerton Fejzullahu .

- Sommige Zweedse clubs zijn op de hoogte van zijn situatie, zegt sportief directeur Carlos Aalbers te bladeren gate volgens Kristianstadsbladet.

- Ik ben al naar Zweden en had een paar vergaderingen, zijn er enkele clubs die belangstelling hebben getoond Fejzullahu, vervolgt hij.

Kruiswoordraadsels , zijn voormalige club, is een van de clubs, die wanhopig op zoek naar een spits te vervangen Moestafa El Kabir .

- Het kan best zijn dat hij weg loopt. We hebben gesproken en ontmoet Fullerton toen hij thuis was. En we zaken hebben met NEC, zo contact is, zegt Jörgen Martinsson naar Kristianstadsbladet.

- Hij behoort tot squad NEC, totdat er iets anders gebeurt, vervolgt hij
vertaalt maar vrij vaag :redface:

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door H-Zenkamp »

'Kruiswoordraadsels' :schater:
★★

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door burp »

H-Zenkamp schreef:'Kruiswoordraadsels' :schater:
mooie club :biggrin:

En daarom altijd even het origineel naast google translate leggen, want dat is vaak zo krom al een hoepel.
Vooral clubnamen worden soms zeer komisch vertaald.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door SanderNEC »

Mooies trik eromheen, WEG met deze man. Leuk bedragje vangen en wegwezen! :biggrin:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31804
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door vak Oost »

jasper491 schreef:
Erton Fejzullahu kan terugkeren naar zijn voormalig werkgever Mjällby AIF. De Zweedse club heeft bij NEC voorzichtig geïnformeerd naar 'de situatie' van de aanvaller.
hmm wegdoen of niet?
als ze die 4,5 ton aanschafprijs ophoesten dan zal NEC hem geen duim breed in de weg staan
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door Jomano »

vak Oost schreef:
jasper491 schreef:
Erton Fejzullahu kan terugkeren naar zijn voormalig werkgever Mjällby AIF. De Zweedse club heeft bij NEC voorzichtig geïnformeerd naar 'de situatie' van de aanvaller.
hmm wegdoen of niet?
als ze die 4,5 ton aanschafprijs ophoesten dan zal NEC hem geen duim breed in de weg staan
6,8 ton was het toch? Als ze 4 ton kunnen vangen mogen ze in de handen klappen.
Erton rendeert het beste in een 4-4-2 systeem. Bij NEC worden zijn kwaliteiten in een 4-3-3 systeem verkracht waardoor het hier niks wordt met die jongen.

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door Gradje »

Inderdaad, kan echt wel voetballen. Echter, niet in een 4-3-3-systeem. Kortom, als je geen 4-4-2 wilt gaan spelen kun je hem beter verkopen. Beter voor iedereen. Een kopie van het verhaal van Niedzielan. Ook die werd volkomen verkeerd gebruikt.

dennis r
Berichten: 278
Lid geworden op: vr 17 jun 2011, 19:20
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door dennis r »

Gek genoeg zou ik het ergens toch jammer vinden als hij weggaat, omdat ik het idee heb dat hij de kwaliteit heeft om hier goed te presteren. Hij rendeert dus beter in een 4-4-2 formatie, moeten we dan spreken van een fout in de scouting?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door mschr »

Draait de aarde om de zon? Is 1+1 gelijk aan 2?

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door TT »

En dan te bedenken dat voor eenzelfde bedrag Tetteh Bangura gehaald had kunnen worden...

Gebruikersavatar
gjerutten
Moderator
Berichten: 233
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 21:33
Locatie: Lent
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door gjerutten »

Naast zijn oude club Mjällby zou ook Helsingborg IF interesse in hem hebben. Die willen hem wellicht halen als opvolger voor Alexander Gerndt.

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/10853.html

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Erton Fejzullahu

Bericht door Jackiegoal »

TT schreef:En dan te bedenken dat voor eenzelfde bedrag Tetteh Bangura gehaald had kunnen worden...
AfbeeldingAfbeelding
"I am Brian, and so is my wife!"

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M.B., Nijmegen0413 en 46 gasten