Bram Nuytinck

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Pol »

LT schreef:
ApophisEire schreef:
LT schreef:
Pol schreef:
orlando schreef:Misschien boelt hij de netto opbrengst, dan ziet het er weer heel anders uit. :???:
En wat is het verschil tussen bruto en netto? Investeerders zitten er (voor zover ik weet) niet tussen want Bram was een product van de voetbalschool.
Ook geen idee wat hij bedoelt, maar er zijn tussentijds wel percentages van spelers verkocht aan investeerders. Zullen ook wel wat jongens uit de voetbalschool bij hebben gezeten.

Bij de verkoop van een speler moet er afgedragen worden aan meerdere partijen:

Makelaar en Speler zelf krijgen een bepaald percentage van de verkoopprijs
Er moet belasting afgedragen worden aan de inkomsten
Etc

Dus netto betekent de uiteindelijke bedrag wat er overblijft na het betalen van alle partijen
Speler hoeft niets te krijgen, alleen als dat in zijn contract zo is bepaald.
:withstupid: En belastingen? Ik neem dat er hier al over netto bedragen gesproken, zoals altijd bij transacties tussen bedrijven.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1835
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door BertNEC »

ApophisEire schreef:
LT schreef:
Pol schreef:
orlando schreef:Misschien boelt hij de netto opbrengst, dan ziet het er weer heel anders uit. :???:
En wat is het verschil tussen bruto en netto? Investeerders zitten er (voor zover ik weet) niet tussen want Bram was een product van de voetbalschool.
Ook geen idee wat hij bedoelt, maar er zijn tussentijds wel percentages van spelers verkocht aan investeerders. Zullen ook wel wat jongens uit de voetbalschool bij hebben gezeten.

Bij de verkoop van een speler moet er afgedragen worden aan meerdere partijen:

Makelaar en Speler zelf krijgen een bepaald percentage van de verkoopprijs
Er moet belasting afgedragen worden aan de inkomsten
Etc

Dus netto betekent de uiteindelijke bedrag wat er overblijft na het betalen van alle partijen
Dat klopt maar bij de verkoop houd je altijd hiermee al rekening.
Ik zit zelf al 30 jaar in de handel en uiteindelijk bepaal jezelf ( voor het grootste gedeelte ) wat jezelf netto wilt overhouden
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Tiel »

BertNEC schreef:
ApophisEire schreef:
LT schreef:
Pol schreef:
orlando schreef:Misschien boelt hij de netto opbrengst, dan ziet het er weer heel anders uit. :???:
En wat is het verschil tussen bruto en netto? Investeerders zitten er (voor zover ik weet) niet tussen want Bram was een product van de voetbalschool.
Ook geen idee wat hij bedoelt, maar er zijn tussentijds wel percentages van spelers verkocht aan investeerders. Zullen ook wel wat jongens uit de voetbalschool bij hebben gezeten.

Bij de verkoop van een speler moet er afgedragen worden aan meerdere partijen:

Makelaar en Speler zelf krijgen een bepaald percentage van de verkoopprijs
Er moet belasting afgedragen worden aan de inkomsten
Etc

Dus netto betekent de uiteindelijke bedrag wat er overblijft na het betalen van alle partijen
Dat klopt maar bij de verkoop houd je altijd hiermee al rekening.
Ik zit zelf al 30 jaar in de handel en uiteindelijk bepaal jezelf ( voor het grootste gedeelte ) wat jezelf netto wilt overhouden
Dus jij houdt je poot stijf laat de koper weglopen naar een ander en laat je bedrijf naar de klote gaan, denk is na man.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door illestyl »

Tiel schreef:
BertNEC schreef:
ApophisEire schreef:
LT schreef:
Pol schreef:
orlando schreef:Misschien boelt hij de netto opbrengst, dan ziet het er weer heel anders uit. :???:
En wat is het verschil tussen bruto en netto? Investeerders zitten er (voor zover ik weet) niet tussen want Bram was een product van de voetbalschool.
Ook geen idee wat hij bedoelt, maar er zijn tussentijds wel percentages van spelers verkocht aan investeerders. Zullen ook wel wat jongens uit de voetbalschool bij hebben gezeten.

Bij de verkoop van een speler moet er afgedragen worden aan meerdere partijen:

Makelaar en Speler zelf krijgen een bepaald percentage van de verkoopprijs
Er moet belasting afgedragen worden aan de inkomsten
Etc

Dus netto betekent de uiteindelijke bedrag wat er overblijft na het betalen van alle partijen
Dat klopt maar bij de verkoop houd je altijd hiermee al rekening.
Ik zit zelf al 30 jaar in de handel en uiteindelijk bepaal jezelf ( voor het grootste gedeelte ) wat jezelf netto wilt overhouden
Dus jij houdt je poot stijf laat de koper weglopen naar een ander en laat je bedrijf naar de klote gaan, denk is na man.
Dat zegt 'ie toch helemaal niet!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Tiel »

Hij zegt dat de verkoper grotendeels de prijs betaald, volgens mij is dat voor clubjes als NEC nog nooit zo geweest. Je kunt handel in spelers toch niet met normale handel vergelijken.

Als Anderlecht nu gewoon niet meer wilde betalen en NEC had het geld nodig.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Frans »

en als er verder geen concrete belangstelling is en hij wil graag. Bovendien vraag ik me echt af of bram nog veel beter (meer waard) had kunnen worden bij ons. Ieder jaar dat zijn contract korter duurt is ook inleveren op de prijs trouwens.
NECTheBest

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door necnmgn »

Frans schreef:en als er verder geen concrete belangstelling is en hij wil graag. Bovendien vraag ik me echt af of bram nog veel beter (meer waard) had kunnen worden bij ons. Ieder jaar dat zijn contract korter duurt is ook inleveren op de prijs trouwens.
Inderdaad, plus het feit dat hij na dit jaar geen interlands meer speelt bij Jong Oranje... En een doorverkoopclausule is natuurlijk ook fijn. Plus enkele bonussen, hierbij denk ik aan kampioenschappen/bekerwinsten voor Anderlecht.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door valkhof »

LT schreef:
valkhof schreef:waar staat dat hij maar 1.75 miljoen heeft opgeleverd?
In de column van Aalbers Valkhof, zie: http://www.nec-nijmegen.nl/bibliotheek/ ... zomer-2012
:tu:

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door illestyl »

Lars schreef: Verder nog de veronderstelling dat NEC de winst op een transfer zou moeten delen met investeerders. Iets in deze zin is nooit in berichtgeving hierover, waarin slechts gesproken wordt over financiele steun, naar voren gekomen en het zou de rol van inversteerders ook wel in een vreemd daglicht stellen. Ik denk dat b.v. een Boekhoorn zich behoorlijk gekwetst zou voelen door de suggestie dat hij aan NEC geld zou willen verdienen.
Volgens Swart, in VI, investeren de investeerdeerders niet in nieuwe spelers. NEC heeft hen afgelopen 4 jaar 2,5M euro rendement uitgekeerd.

Ben je nou blij?

Clown.

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Sjaakie »

illestyl schreef:
Lars schreef: Verder nog de veronderstelling dat NEC de winst op een transfer zou moeten delen met investeerders. Iets in deze zin is nooit in berichtgeving hierover, waarin slechts gesproken wordt over financiele steun, naar voren gekomen en het zou de rol van inversteerders ook wel in een vreemd daglicht stellen. Ik denk dat b.v. een Boekhoorn zich behoorlijk gekwetst zou voelen door de suggestie dat hij aan NEC geld zou willen verdienen.
Volgens Swart, in VI, investeren de investeerdeerders niet in nieuwe spelers. NEC heeft hen afgelopen 4 jaar 2,5M euro rendement uitgekeerd.

Ben je nou blij?

Clown.
Die laatste zin en dan dat woordje clown erbij, jij denkt echt dat je heel wat bent hè? Dit is niet de eerste keer, ga vooral zo door met je narcistische trekjes vriend :pukeface:

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door illestyl »

Sjaakie schreef:
illestyl schreef:
Lars schreef: Verder nog de veronderstelling dat NEC de winst op een transfer zou moeten delen met investeerders. Iets in deze zin is nooit in berichtgeving hierover, waarin slechts gesproken wordt over financiele steun, naar voren gekomen en het zou de rol van inversteerders ook wel in een vreemd daglicht stellen. Ik denk dat b.v. een Boekhoorn zich behoorlijk gekwetst zou voelen door de suggestie dat hij aan NEC geld zou willen verdienen.
Volgens Swart, in VI, investeren de investeerdeerders niet in nieuwe spelers. NEC heeft hen afgelopen 4 jaar 2,5M euro rendement uitgekeerd.

Ben je nou blij?

Clown.
Die laatste zin en dan dat woordje clown erbij, jij denkt echt dat je heel wat bent hè? Dit is niet de eerste keer, ga vooral zo door met je narcistische trekjes vriend :pukeface:
Ik heb dan ook welgeteld 35 spiegels in mijn huis :wink:

edit; Tja, die Lars roept na elke reacties dat ik het allemaal fout heb etc. Dat terwijl zijn verhalen vol staan met zwakke redenaties en verkeerde aannames. Kan hier dan wel een pleziertje uithalen, zoals vrijwel alles te weerleggen is wat hij zegt en dat gebeurt ook. Echter reageert hij dan nooit meer.

Gebruikersavatar
Grootstal
Berichten: 386
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 22:30
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Grootstal »

Scoort net de 1-0 voor Jong Oranje tegen Oostenrijk. Goede kopbal.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32931
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door bertje »

Grootstal schreef:Scoort net de 1-0 voor Jong Oranje tegen Oostenrijk. Goede kopbal.
Te vroeg weg gedaan, kut Carlos!










:biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7204
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door karlo »

als hij bij anderlecht de basis elf haalt, speelt hij binnenkort in het grote oranje,

niet dat hij een grootse voetballer is, maar als ik de rest zie, daar doet hij niet voor onder.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door SanderNEC »

De komst van verdediger Bram Nuytinck naar RSC Anderlecht is niet bij iedereen in goede aarde gevallen. De kapitein van Jong Oranje werd op de voorlaatste dag van de transfermarkt weggehaald bij het Nederlandse NEC Nijmegen voor veel geld, maar niet iedereen in de bestuurskamers van Paars-Wit is blij met zijn komst. "Dit is geen manier van doen."

Voorzitter Roger Vanden Stock vertelde bij de voorstelling van Nuytinck dat hij een cadeau was voor trainer John van den Brom. Die drong al langer aan op de komst van een extra verdediger die kan uitvoetballen. Toch waren verschillende leden van de Raad van Bestuur niet opgezet met de transfer. "Dit is geen manier van doen. Op de laatste dag van de transfermarkt kom je niet opzetten met een nieuwe naam", vertelt een bestuurslid in La Dernière Heure.

De transfer van Nuytinck kwam tot stand omdat Roland Juhasz niet meer in de plannen zou passen van coach Van den Brom. Het bestuur was hierdoor genoodzaakt om een nieuwe verdediger te gaan zoeken. "We hebben aan Van den Brom laten weten dat dit geen tweede keer meer kan", aldus een bestuurslid.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/36684/ ... z25tBKMfQ9
ForzaNEC.nl

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

'Spitsen als Hulk de reden om naar Anderlecht te gaan'

13/09/2012 18:46

Bram Nuytinck is donderdag officieel gepresenteerd bij zijn nieuwe werkgever Anderlecht. In gesprek met Voetbal International legt hij uit waarom hij toe was aan een stapje hogerop.

'Twee jaar geleden kon ik al naar Osasuna, maar dat zag ik niet zitten. Nu voelde ik me er wel klaar voor. Ik vind mezelf zeker niet te groot voor de Eredivisie, want ik kan hier genoeg leren en de Belgische competitie is niet beter dan die in Nederland. Anderlecht werd alleen wel concreet.'

'Trainer John van den Brom belde', vervolgt de 22-jarige verdediger. 'Kom nou gewoon eens kijken in Brussel', zei hij. Heb ik gedaan. Ik heb het trainingscomplex gezien en het stadion. Dan proef je: grote club, traditierijke club. Groter dan heel veel clubs in Nederland.'

'De keuze was dus niet zo moeilijk. Ik ga van een kleine club in Nederland naar de grootste club van België en maak straks mee hoe het is om te voetballen in de Champions League.'

Dinsdag speelt Nuytinck met zijn nieuwe ploeg in het kader van de dans der miljoenen tegen AC Milan. Ook speelt de Brusselse club tegen Málaga en Zenit Sint-Petersburg. De verdediger heeft met name zin in de laatstgenoemde tegenstander.

'Ik kijk er echt naar uit, naar Hulk', vertelt Nuytinck over de Braziliaanse spits van de Russen. 'Ik wil tegen zo groot mogelijke spitsen spelen en Hulk ís groot. Dat is de reden dat ik voor Anderlecht heb gekozen: om zulke mooie wedstrijden te kunnen spelen. Ik was toe aan deze stap.'

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door MojoMojo »

Ik gun het hem wel! :tu:
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door T.I.G.O. »

Ik vrees met grote vreze.

tim_
Berichten: 614
Lid geworden op: do 20 mei 2010, 15:21
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door tim_ »

Basisplaats tegen Lierse door een afwezige Kouyate.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door illestyl »

tim_ schreef:Basisplaats tegen Lierse door een afwezige Kouyate.
Hij heeft met Wasilewski (vaste waarde voor Polen), Juhasz (vaste waarde Hongarije) en Kouyate (Groot talent en Senegalees international :biggrin: ) wel flink wat concurrentie. Als het meezit dan kan hij zijn basisplek veilig spelen, maar als het een beetje tegen zit wordt het een ramp scenario.

tim_
Berichten: 614
Lid geworden op: do 20 mei 2010, 15:21
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door tim_ »

Wasil is slecht, Juhasz en Kouyate zijn z'n concurrenten maar Kouyate staat in belangstelling van grote ploegen. Dus dan zou die over een half jaar/ jaar alsnog basis staan.

Gebruikersavatar
Grootstal
Berichten: 386
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 22:30
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Grootstal »

Hoe speelde die?

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door necnmgn »

Grootstal schreef:Hoe speelde die?
Nog niet?

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door denniesee »

Bram speelt om 18.00uur :wink:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

tim_
Berichten: 614
Lid geworden op: do 20 mei 2010, 15:21
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door tim_ »

Balverlies en overtreding binnen 5 minuten, goed begin. :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 gasten