Bram Nuytinck

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 705
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Necnmegen »

Contract tot 2015.
Aanvoerder Jong Oranje.

Had minimaal 4 miljoen moeten opleveren.
Triest om te lezen dat we bijna 11 miljoen aan transferinkomsten hebben gehad en dit enkel hebben gebruikt voor de sponsors en om de gaten te dichten.
Enkel Foor heeft op dit moment potentie dus wat dat betreft komen er nog zwaardere tijden aan.

Bram, succes trouwens !
Vind dit een beetje kort door de bocht, want van die elf miljoen die jij aangeeft. Is naar mijn weten niet bekend hoeveel NEC precies in de kas kan stoppen. En het is nu eenmaal bekend dat we niet veel kunnen investeren in spelers. Maar wat mij opvalt is dat we eerst altijd (voornamelijk) voor gratis spelers moesten gaan. Nu investeren we al in een Rieks, Conboy etc.

En ik had ook gehoopt dat we vier miljoen konden vangen voor Nuytinck, maar als ik even realistisch ben.
Het blijft een verdediger, over algemeen minder geld voor, en het is een klasbak! Maar ook een jongen met bepaalde beperkingen.
Een record van Anderlecht maakt dit ook bekend, dit is namelijk het meeste wat Anderlecht ooit heeft betaald voor een verdediger.
ls Nuytinck dan later ook echt waar gaat maken, hebben we ook nog geld van een verdere verkoop.

Tenslotte, jij denkt dat alleen Foor een mooi bedrag op gaat leveren? Wat denk je van een Cmovs, Conboy? En Rieks laat mooie dingen zien (wil niet te voorbarig zijn), maar als hij deze lijn door kan zetten! Wie weet word van de Meiracker wel de nieuwe 'Vleminckx'?
Of we verdienen een miljoen net zoals een paar jaar terug, gratis een Vadocz halen en dan voor miljoen verkopen? Kan ook allemaal gebeuren, niemand die het zal weten..
Laat Aalbers lekker zijn werk doen, naar mijn mening doet die goed werk! En we zullen toch moeten roeien met de riemen die we hebben.
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door illestyl »

Frans schreef:Nuytinck is wellicht toch niet zo goed als sommigen denken. Ik vind hem een prima speler, maar bij ons nou niet echt een uitblinker of opvallend goed. Daarom denk ik dat er weinig clubs concreet zijn geworden en gekozen hebben voor andere spelers. Ik denk niet dat hij zich bij ons veel meer had kunnen ontwikkelen en veel in waarde had kunnen stijgen.
Eens. Prima realistisch bedrag, sommige mensen (zie ook de reacties op facebook) zijn totaal de realiteit uit het oog verloren, naar mijn mening.

Nuytinck was een prima voetballer, die door ons enigszins gehyped is. Ik ben geen grote Nuytinck fan, maar ook als ik puur objectief kijk komt hij op veel punten te kort voor de top (op dit moment).

Desalniettemin gun ik het hem natuurlijk van harte om uit te groeien tot een topper!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Arjan van Hout »

Frans schreef:Nuytinck is wellicht toch niet zo goed als sommigen denken. Ik vind hem een prima speler, maar bij ons nou niet echt een uitblinker of opvallend goed. Daarom denk ik dat er weinig clubs concreet zijn geworden en gekozen hebben voor andere spelers. Ik denk niet dat hij zich bij ons veel meer had kunnen ontwikkelen en veel in waarde had kunnen stijgen.
je verkoopt een gewilde verdediger aan een topclub, dan moet het gewoon meer op kunnen brengen. Zoals ik het lees heeft NEC water bij de wijn gedaan omdat Bram erg graag wilde, van de ene kant mooi van NEC, maar zakelijk gezien misschien niet handig.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door TT »

Eén van de reacties op Facebook:
Carlos, flikker op laffe hond! Je hebt het grootste verdedigend talent voor een appel en een ei verkocht! JIJ MAAKT ONS ENIESEE KAPOT!!!!!!
Wat zijn er toch mensen met kneuzige redeneringen....

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door vak Oost »

TT schreef:Eén van de reacties op Facebook:
Carlos, flikker op laffe hond!
Wat zijn er toch mensen met kneuzige redeneringen....
:withstupid: te triest voor woorden ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door burp »

Eniesee schreef:
Frans schreef:Nuytinck is wellicht toch niet zo goed als sommigen denken. Ik vind hem een prima speler, maar bij ons nou niet echt een uitblinker of opvallend goed. Daarom denk ik dat er weinig clubs concreet zijn geworden en gekozen hebben voor andere spelers. Ik denk niet dat hij zich bij ons veel meer had kunnen ontwikkelen en veel in waarde had kunnen stijgen.
je verkoopt een gewilde verdediger aan een topclub, dan moet het gewoon meer op kunnen brengen. Zoals ik het lees heeft NEC water bij de wijn gedaan omdat Bram erg graag wilde, van de ene kant mooi van NEC, maar zakelijk gezien misschien niet handig.
niet alleen graag wilde, het was financieel ook gewoon noodzakelijk.
Dat is ook niet best voor je onderhandelingspositie.
En voor spelers van NEC worden de miljoenen nou eenmaal niet zo snel betaald.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13383
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Pol »

vak Oost schreef:
TT schreef:Eén van de reacties op Facebook:
Carlos, flikker op laffe hond!
Wat zijn er toch mensen met kneuzige redeneringen....
:withstupid: te triest voor woorden ...
:withstupid: Onthutsend

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13383
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Pol »

burp schreef:
Eniesee schreef:
Frans schreef:Nuytinck is wellicht toch niet zo goed als sommigen denken. Ik vind hem een prima speler, maar bij ons nou niet echt een uitblinker of opvallend goed. Daarom denk ik dat er weinig clubs concreet zijn geworden en gekozen hebben voor andere spelers. Ik denk niet dat hij zich bij ons veel meer had kunnen ontwikkelen en veel in waarde had kunnen stijgen.
je verkoopt een gewilde verdediger aan een topclub, dan moet het gewoon meer op kunnen brengen. Zoals ik het lees heeft NEC water bij de wijn gedaan omdat Bram erg graag wilde, van de ene kant mooi van NEC, maar zakelijk gezien misschien niet handig.
niet alleen graag wilde, het was financieel ook gewoon noodzakelijk.
Dat is ook niet best voor je onderhandelingspositie.
En voor spelers van NEC worden de miljoenen nou eenmaal niet zo snel betaald.
Zekers. Wat natuurlijk aan de andere kant ook weer een rol speelt is de uitstraling naar potentiele talenten. Je komt met een transfer als deze wel goed voor de dag bij dat soort jongens. Het geeft bekende statements als 'je kunt bij ons doorgroeien en een stap maken' en 'het gaat uiteindelijk om jou' meer cachet.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16575
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door jackkreta »

Pol schreef:
vak Oost schreef:
TT schreef:Eén van de reacties op Facebook:
Carlos, flikker op laffe hond!
Wat zijn er toch mensen met kneuzige redeneringen....
:withstupid: te triest voor woorden ...
:withstupid: Onthutsend
:withstupid: Misschien even een afkoelperiode voor dit heerschap?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door SanderNEC »

TT schreef:Eén van de reacties op Facebook:
Carlos, flikker op laffe hond! Je hebt het grootste verdedigend talent voor een appel en een ei verkocht! JIJ MAAKT ONS ENIESEE KAPOT!!!!!!
Wat zijn er toch mensen met kneuzige redeneringen....
Ach als je soms die reacties ziet daar... :crazy2:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1834
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door BertNEC »

Necnmegen schreef:
Contract tot 2015.
Aanvoerder Jong Oranje.

Had minimaal 4 miljoen moeten opleveren.
Triest om te lezen dat we bijna 11 miljoen aan transferinkomsten hebben gehad en dit enkel hebben gebruikt voor de sponsors en om de gaten te dichten.
Enkel Foor heeft op dit moment potentie dus wat dat betreft komen er nog zwaardere tijden aan.

Bram, succes trouwens !
Vind dit een beetje kort door de bocht, want van die elf miljoen die jij aangeeft. Is naar mijn weten niet bekend hoeveel NEC precies in de kas kan stoppen. En het is nu eenmaal bekend dat we niet veel kunnen investeren in spelers. Maar wat mij opvalt is dat we eerst altijd (voornamelijk) voor gratis spelers moesten gaan. Nu investeren we al in een Rieks, Conboy etc.

En ik had ook gehoopt dat we vier miljoen konden vangen voor Nuytinck, maar als ik even realistisch ben.
Het blijft een verdediger, over algemeen minder geld voor, en het is een klasbak! Maar ook een jongen met bepaalde beperkingen.
Een record van Anderlecht maakt dit ook bekend, dit is namelijk het meeste wat Anderlecht ooit heeft betaald voor een verdediger.
ls Nuytinck dan later ook echt waar gaat maken, hebben we ook nog geld van een verdere verkoop.

Tenslotte, jij denkt dat alleen Foor een mooi bedrag op gaat leveren? Wat denk je van een Cmovs, Conboy? En Rieks laat mooie dingen zien (wil niet te voorbarig zijn), maar als hij deze lijn door kan zetten! Wie weet word van de Meiracker wel de nieuwe 'Vleminckx'?
Of we verdienen een miljoen net zoals een paar jaar terug, gratis een Vadocz halen en dan voor miljoen verkopen? Kan ook allemaal gebeuren, niemand die het zal weten..
Laat Aalbers lekker zijn werk doen, naar mijn mening doet die goed werk! En we zullen toch moeten roeien met de riemen die we hebben.
Ik vind dat Aalbers zijn werk goed doet maar hier gaat het over vraag en aanbod.

Een linksbenige centrale verdediger is moeilijk te krijgen; dan moet je alles tegenover elkaar afzetten.
Jong, aanvoerder jong oranje en een zeer langlopend contract.

Dan is 1,75 miljoen ( en misschien nog een paar ton erbij ) te weinig, nee veel te weinig.
Ik zeg alleen dat de nood wel erg hoog is................ ( af te vragen of je dan niet had moeten wachten )
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door henkie1234 »

of je nu bij nec speelt, psv, ajax weet ik veel wie maakt niet uit. Natuurlijk wel iets maar hoeveel heb je zelf in de hand.
Als je erg goed bent moet je als club dat ook terug zien in euro's.
Kijk naar bijv honda. Of had die 100 miljoen gekost als ie bij ajax had gezeten?
Nuytick was zeer gewild, of het nu terecht was of niet maakt niet uit. Dan moet je er sowieso meer uit kunnen halen dan dat nu gebeurd is.
We waren eindelijk op de goede weg om echt euro's te vangen voor spelers, iets wat we voorheen maar moeilijk voor elkaar wisten te krijgen. Dat was toppie, maar dit is helaas te weinig en dus verrekte jammer.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door BasNijmegen »

henkie1234 schreef: Kijk naar bijv honda. Of had die 100 miljoen gekost als ie bij ajax had gezeten?
Dat is dus appels met peren vergelijken. Spits of verdediger.... compleet ander verhaal betreft bedragen.
En ja, bij Ajax had Honda nog meer opgebracht.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Gerard Lopez »

Pffff, maar 1,75 miljoen ontvangen. Daar schrik ik echt van hoor.
Ik ben het dan wel eens met sommigen hier die zeggen dat Bram eigenlijk niet eens zo heel goed gespeeld heeft bij NEC en dat ie wellicht net iets overschat is. Maar ik denk toch dat veel clubs spelers halen op status en feiten. En dat je voor een lange linksbenige centrale verdediger die fysiek sterk is en nog jong is en aanvoerder van Jong Oranje per definitie veel meer had kunnen krijgen. Ook omdat je weet dat er het afgelopen jaar wel 8 clubs op enig moment interesse hadden. En in combinatie met het nog lang doorlopende contract vind ik dat je er minimaal 3 miljoen voor had moeten krijgen. En anders gewoon dit jaar hier houden en dan desnoods volgend jaar voor 2 miljoen verkopen, want dat had 100% zeker nog minimaal gekund. Nu heb je er bijna niks voor gekregen en heb je hem een jaar minder in je selectie. Erg jammer! :td:

Bovendien is het DOM van Carlos dat hij de transfersom hier zo publiceert. Nou weten alle clubs weer dat wij toch weer spelers voor een appel en een ei verkopen, waar die lat na de verkoop van Cillessen en Vleminckx eindelijk eens wat hoger was gelegd. Nu zijn we weer terug bij af en zal nooit een club meer dan 2 miljoen voor onze spelers bieden.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1834
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door BertNEC »

Gerard Lopez schreef:Pffff, maar 1,75 miljoen ontvangen. Daar schrik ik echt van hoor.
Ik ben het dan wel eens met sommigen hier die zeggen dat Bram eigenlijk niet eens zo heel goed gespeeld heeft bij NEC en dat ie wellicht net iets overschat is. Maar ik denk toch dat veel clubs spelers halen op status en feiten. En dat je voor een lange linksbenige centrale verdediger die fysiek sterk is en nog jong is en aanvoerder van Jong Oranje per definitie veel meer had kunnen krijgen. Ook omdat je weet dat er het afgelopen jaar wel 8 clubs op enig moment interesse hadden. En in combinatie met het nog lang doorlopende contract vind ik dat je er minimaal 3 miljoen voor had moeten krijgen. En anders gewoon dit jaar hier houden en dan desnoods volgend jaar voor 2 miljoen verkopen, want dat had 100% zeker nog minimaal gekund. Nu heb je er bijna niks voor gekregen en heb je hem een jaar minder in je selectie. Erg jammer! :td:

Bovendien is het DOM van Carlos dat hij de transfersom hier zo publiceert. Nou weten alle clubs weer dat wij toch weer spelers voor een appel en een ei verkopen, waar die lat na de verkoop van Cillessen en Vleminckx eindelijk eens wat hoger was gelegd. Nu zijn we weer terug bij af en zal nooit een club meer dan 2 miljoen voor onze spelers bieden.
Met het 1e natuurlijk eens maar de laatste alinea klopt volgens mij niet. Ik waardeer juist de openheid hierin en natuurlijk kan er meer worden geboden voor een uitzonderlijk talent
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

Gerard Lopez schreef:Pffff, maar 1,75 miljoen ontvangen. Daar schrik ik echt van hoor.
Ik ben het dan wel eens met sommigen hier die zeggen dat Bram eigenlijk niet eens zo heel goed gespeeld heeft bij NEC en dat ie wellicht net iets overschat is. Maar ik denk toch dat veel clubs spelers halen op status en feiten. En dat je voor een lange linksbenige centrale verdediger die fysiek sterk is en nog jong is en aanvoerder van Jong Oranje per definitie veel meer had kunnen krijgen. Ook omdat je weet dat er het afgelopen jaar wel 8 clubs op enig moment interesse hadden. En in combinatie met het nog lang doorlopende contract vind ik dat je er minimaal 3 miljoen voor had moeten krijgen. En anders gewoon dit jaar hier houden en dan desnoods volgend jaar voor 2 miljoen verkopen, want dat had 100% zeker nog minimaal gekund. Nu heb je er bijna niks voor gekregen en heb je hem een jaar minder in je selectie. Erg jammer! :td:

Bovendien is het DOM van Carlos dat hij de transfersom hier zo publiceert. Nou weten alle clubs weer dat wij toch weer spelers voor een appel en een ei verkopen, waar die lat na de verkoop van Cillessen en Vleminckx eindelijk eens wat hoger was gelegd. Nu zijn we weer terug bij af en zal nooit een club meer dan 2 miljoen voor onze spelers bieden.

onzin..Ajax en AZ wisten het wel hoor hoe duur bram was.

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 705
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Necnmegen »

Is NEC niet gewoon een bv, en dus zal ze een jaarverslag moeten maken?
En dat betekent dat ze de transfersommen niet geheim kan houden..

Correct me if I'm wrong!
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13383
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Pol »

Necnmegen schreef:Is NEC niet gewoon een bv, en dus zal ze een jaarverslag moeten maken?
En dat betekent dat ze de transfersommen niet geheim kan houden..

Correct me if I'm wrong!
Het ligt er een beetje aan wat je allemaal in het jaarverslag zet, maar in principe kun je het af met een balans en een winst/verlies rekening. De details van transfersommen kun je daar uit houden.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door valkhof »

waar staat dat hij maar 1.75 miljoen heeft opgeleverd?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door LT »

valkhof schreef:waar staat dat hij maar 1.75 miljoen heeft opgeleverd?
In de column van Aalbers Valkhof, zie: http://www.nec-nijmegen.nl/bibliotheek/ ... zomer-2012

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door orlando »

Misschien boelt hij de netto opbrengst, dan ziet het er weer heel anders uit. :???:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13383
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door Pol »

orlando schreef:Misschien boelt hij de netto opbrengst, dan ziet het er weer heel anders uit. :???:
En wat is het verschil tussen bruto en netto? Investeerders zitten er (voor zover ik weet) niet tussen want Bram was een product van de voetbalschool.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door LT »

Pol schreef:
orlando schreef:Misschien boelt hij de netto opbrengst, dan ziet het er weer heel anders uit. :???:
En wat is het verschil tussen bruto en netto? Investeerders zitten er (voor zover ik weet) niet tussen want Bram was een product van de voetbalschool.
Ook geen idee wat hij bedoelt, maar er zijn tussentijds wel percentages van spelers verkocht aan investeerders. Zullen ook wel wat jongens uit de voetbalschool bij hebben gezeten.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door ApophisEire »

LT schreef:
Pol schreef:
orlando schreef:Misschien boelt hij de netto opbrengst, dan ziet het er weer heel anders uit. :???:
En wat is het verschil tussen bruto en netto? Investeerders zitten er (voor zover ik weet) niet tussen want Bram was een product van de voetbalschool.
Ook geen idee wat hij bedoelt, maar er zijn tussentijds wel percentages van spelers verkocht aan investeerders. Zullen ook wel wat jongens uit de voetbalschool bij hebben gezeten.

Bij de verkoop van een speler moet er afgedragen worden aan meerdere partijen:

Makelaar en Speler zelf krijgen een bepaald percentage van de verkoopprijs
Er moet belasting afgedragen worden aan de inkomsten
Etc

Dus netto betekent de uiteindelijke bedrag wat er overblijft na het betalen van alle partijen
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bram Nuytinck

Bericht door LT »

ApophisEire schreef:
LT schreef:
Pol schreef:
orlando schreef:Misschien boelt hij de netto opbrengst, dan ziet het er weer heel anders uit. :???:
En wat is het verschil tussen bruto en netto? Investeerders zitten er (voor zover ik weet) niet tussen want Bram was een product van de voetbalschool.
Ook geen idee wat hij bedoelt, maar er zijn tussentijds wel percentages van spelers verkocht aan investeerders. Zullen ook wel wat jongens uit de voetbalschool bij hebben gezeten.

Bij de verkoop van een speler moet er afgedragen worden aan meerdere partijen:

Makelaar en Speler zelf krijgen een bepaald percentage van de verkoopprijs
Er moet belasting afgedragen worden aan de inkomsten
Etc

Dus netto betekent de uiteindelijke bedrag wat er overblijft na het betalen van alle partijen
Speler hoeft niets te krijgen, alleen als dat in zijn contract zo is bepaald.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Basjeje, Bing [Bot] en 38 gasten