John Goossens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door burp »

Frans schreef:Die zien wij niet meer spelen denk ik....

http://www.nec-nijmegen.nl/home/05772_j ... ieblessure
Dat wordt een tweede Dani Fernandez bij Feyenoord. Die halen echt nooit meer een speler van NEC, denk ook maar even aan Collen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door vak Oost »

burp schreef:Dat wordt een tweede Dani Fernandez bij Feyenoord. Die halen echt nooit meer een speler van NEC, denk ook maar even aan Collen.
het is eerder domme pech dan club gerelateerd ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Super-Simr »

Al met al wordt het een heel lullig einde voor hem bij ons N.E.C.. Jammer!
Wens hem veel beterschap en alle succes bij Feyenoord (met uitzondering de wedstrijden tegen N.E.C.)!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16578
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door jackkreta »

Super-Simr schreef:Al met al wordt het een heel lullig einde voor hem bij ons N.E.C.. Jammer!
Wens hem veel beterschap en alle succes bij Feyenoord (met uitzondering de wedstrijden tegen N.E.C.)!
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door JapapaBertus »

Kunnen we de verzekering nu niet inschakelen? Arbeidsongeschiktheidsverzekering? Scheelt het nog geld :wink: .

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door mschr »

Frans schreef:Die zien wij niet meer spelen denk ik....

http://www.nec-nijmegen.nl/home/05772_j ... ieblessure
Hij is ten minste op tijd fit voor de playoffs. Te hopen valt dat we dan niet tegen Feyenoord moeten...

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7104
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Sandertjuh85 »

mschr schreef:
Frans schreef:Die zien wij niet meer spelen denk ik....

http://www.nec-nijmegen.nl/home/05772_j ... ieblessure
Hij is ten minste op tijd fit voor de playoffs. Te hopen valt dat we dan niet tegen Feyenoord moeten...
tegen wie we ook moeten, van mij hoeft hij niet meer mee te doen. Zn niveau na de winterstop is echt dramatisch.
En daarvoor was het ookal niet veel soeps.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door mschr »

Sandertjuh85 schreef: tegen wie we ook moeten, van mij hoeft hij niet meer mee te doen. Zn niveau na de winterstop is echt dramatisch.
En daarvoor was het ookal niet veel soeps.
Zekers. zijn niveau is dramatisch na de winterstop. Ik betwijfel of er één schot was van hem in 2012 dat enigszins richting goal van de tegenstander ging, of dat er 1 pass van zijn voet kwam die in de buurt is gekomen van een medespeler. Maar de man heeft ook kwaliteiten. Die zouden we in de playoffs best weleens nodig kunnen hebben.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door burp »

jackameland schreef:
Super-Simr schreef:Al met al wordt het een heel lullig einde voor hem bij ons N.E.C.. Jammer!
Wens hem veel beterschap en alle succes bij Feyenoord (met uitzondering de wedstrijden tegen N.E.C.)!
:withstupid:
einde?
Ik had ergens nog steeds het gevoeld dat hij eigenlijk nog moest beginnen.

Een aantal fraaie trappen en goals kunnen niet verhullen dat z'n hele periode bij NEC eigenlijk zeer matig was. Hij heeft ook nooit een vaste basisplaats veroverd.

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door NiMMA_024 »

mschr schreef:
Sandertjuh85 schreef: tegen wie we ook moeten, van mij hoeft hij niet meer mee te doen. Zn niveau na de winterstop is echt dramatisch.
En daarvoor was het ookal niet veel soeps.
Zekers. zijn niveau is dramatisch na de winterstop. Ik betwijfel of er één schot was van hem in 2012 dat enigszins richting goal van de tegenstander ging, of dat er 1 pass van zijn voet kwam die in de buurt is gekomen van een medespeler. Maar de man heeft ook kwaliteiten. Die zouden we in de playoffs best weleens nodig kunnen hebben.
Ik zie hem geen PO meer spelen.
Die gaat niets meer forceren.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door mschr »

Zou best eens kunnen. Net zoals de huilverhalen die hij in de zomer gaat ophangen over NEC-supporters en dat hij in De Kuip in een warm bad terecht is gekomen. Maar toch... we kunnen hem best gebruiken in de playoffs.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Stefannec »

Nooit meer Goossens, lekker op de bank in de kuip en daar huilen over NEC-supporters.
Weg met dat omhoog gevallen jochie.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:Zou best eens kunnen. Net zoals de huilverhalen die hij in de zomer gaat ophangen over NEC-supporters en dat hij in De Kuip in een warm bad terecht is gekomen. Maar toch... we kunnen hem best gebruiken in de playoffs.
Mee eens. Maar met alle respect voor Goossens maar ik verwacht dat hij in R'dam niet veel aan spelen zal toekomen...

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1164
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Veugel »

Eigenlijk is dit toch wel heel vervelend. Na het wegvallen van Ibrahim en dan nu ook Goossens hebben we toch 2 bruikbare spelers minder. Moeten we maar hopen dat de huidige middenvelders geen blessures oplopen. In tegenstelling tot andere ben ik wel tevreden geweest over Goossens. Vond het een prima speler voor NEC en wens hem allereerst een spoedig herstel toe en verder veel succes bij Feyenoord, als hij maar tegen ons de bal niet lekker op de vreef raakt.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door burp »

Veugel schreef:Eigenlijk is dit toch wel heel vervelend. Na het wegvallen van Ibrahim en dan nu ook Goossens hebben we toch 2 bruikbare spelers minder. Moeten we maar hopen dat de huidige middenvelders geen blessures oplopen. In tegenstelling tot andere ben ik wel tevreden geweest over Goossens. Vond het een prima speler voor NEC en wens hem allereerst een spoedig herstel toe en verder veel succes bij Feyenoord, als hij maar tegen ons de bal niet lekker op de vreef raakt.
Latupeirissa en Loen voor op de bank, dan ben je toch ook gewoon klaar ipv Goossens en Ibrahim.

jbnmgn

Re: John Goossens

Bericht door jbnmgn »

burp schreef:
Veugel schreef:Eigenlijk is dit toch wel heel vervelend. Na het wegvallen van Ibrahim en dan nu ook Goossens hebben we toch 2 bruikbare spelers minder. Moeten we maar hopen dat de huidige middenvelders geen blessures oplopen. In tegenstelling tot andere ben ik wel tevreden geweest over Goossens. Vond het een prima speler voor NEC en wens hem allereerst een spoedig herstel toe en verder veel succes bij Feyenoord, als hij maar tegen ons de bal niet lekker op de vreef raakt.
Latupeirissa en Loen voor op de bank, dan ben je toch ook gewoon klaar ipv Goossens en Ibrahim.
Goossens heeft het klaartblijkelijk ook bij Pastoor laten afweten en Ibrahim komt schijnbaar in de ogen van Pastoor te kort. Dus moeten we kijken in eigen gelederen wie we voor het komende seizoen hebben op die posities.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Janssen »

Stefannec schreef:Nooit meer Goossens, lekker op de bank in de kuip en daar huilen over NEC-supporters.
Weg met dat omhoog gevallen jochie.
Idd opzouten met die vent ook al is hij fit.
Man van glas maar dat riep ik maanden geleden al toen niemand het met me eens was.....

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door CHEF »

Ookak schreef:Gelet op zijn blessuregevoeligheid zal dat wel 13 worden....
Je was niet de enige, dit werd al geschreven toen Goossens net bij NEC zat.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Don Corleone »

mschr schreef:Zou best eens kunnen. Net zoals de huilverhalen die hij in de zomer gaat ophangen over NEC-supporters en dat hij in De Kuip in een warm bad terecht is gekomen. Maar toch... we kunnen hem best gebruiken in de playoffs.
:withstupid:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door bertje »

Janssen schreef:
Stefannec schreef:Nooit meer Goossens, lekker op de bank in de kuip en daar huilen over NEC-supporters.
Weg met dat omhoog gevallen jochie.
Idd opzouten met die vent ook al is hij fit.
Man van glas maar dat riep ik maanden geleden al toen niemand het met me eens was.....
Ik moet ook zeggen dat ik het niet zo erg vind als hij niet meer mee doet..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1164
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Veugel »

Don Corleone schreef:
mschr schreef:Zou best eens kunnen. Net zoals de huilverhalen die hij in de zomer gaat ophangen over NEC-supporters en dat hij in De Kuip in een warm bad terecht is gekomen. Maar toch... we kunnen hem best gebruiken in de playoffs.
:withstupid:
Dus jullie gaan al standaard uit van het slechte van Goossens dat hij dit gaat doen? beetje simpel. Of jullie zien de huilverhalen aankomen omdat (sommige) supporters ook gewoon dom gedragen tegenover hem. Goossens was misschien niet de speler die het had moeten zijn en te vaak geblesseerd maar het is toch niet zo dat hij de kantjes er van af liep? Of gaan we elke speler die niet de beste NEC-er was helemaal afkraken want dan kan je bezig blijfen

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Arjan van Hout »

Veugel schreef:
Don Corleone schreef:
mschr schreef:Zou best eens kunnen. Net zoals de huilverhalen die hij in de zomer gaat ophangen over NEC-supporters en dat hij in De Kuip in een warm bad terecht is gekomen. Maar toch... we kunnen hem best gebruiken in de playoffs.
:withstupid:
Dus jullie gaan al standaard uit van het slechte van Goossens dat hij dit gaat doen? beetje simpel. Of jullie zien de huilverhalen aankomen omdat (sommige) supporters ook gewoon dom gedragen tegenover hem. Goossens was misschien niet de speler die het had moeten zijn en te vaak geblesseerd maar het is toch niet zo dat hij de kantjes er van af liep? Of gaan we elke speler die niet de beste NEC-er was helemaal afkraken want dan kan je bezig blijfen
nee dat komt doordat we zien dat Goossens de ruggengraat van een bierviltje heeft

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11765
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door DJTEEF! »

Goossens is al begonnen met huilen hoor. Dat hij niet goed ligt bij de supporters is volstrekt logisch; hij heeft bij NEC niets toegevoegd en door zijn gebrek aan zelfinzicht hebben we een miljoen misgelopen. Bij Swansea had hij meer geld verdiend met bankzitten dan bij Feyenoord.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Tiel »

Eniesee schreef:
Veugel schreef:
Don Corleone schreef:
mschr schreef:Zou best eens kunnen. Net zoals de huilverhalen die hij in de zomer gaat ophangen over NEC-supporters en dat hij in De Kuip in een warm bad terecht is gekomen. Maar toch... we kunnen hem best gebruiken in de playoffs.
:withstupid:
Dus jullie gaan al standaard uit van het slechte van Goossens dat hij dit gaat doen? beetje simpel. Of jullie zien de huilverhalen aankomen omdat (sommige) supporters ook gewoon dom gedragen tegenover hem. Goossens was misschien niet de speler die het had moeten zijn en te vaak geblesseerd maar het is toch niet zo dat hij de kantjes er van af liep? Of gaan we elke speler die niet de beste NEC-er was helemaal afkraken want dan kan je bezig blijfen
nee dat komt doordat we zien dat Goossens de ruggengraat van een bierviltje heeft
Waar komt Goossens vandaan? Daar zijn ze niet zo gek op in de kuip. Een paar mindere wedstrijden en ze beginnen er over.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door T.I.G.O. »

Hij was nog niet hier of meneer zijn ambitie was om terug te keren bij ajax en het liefst zo snel mogelijk om het ''ongelijk'' van ajax aan te tonen.
Nou ze hadden het goed gezien,leuke speler voor ons(alleen maar door die mooie goals overigens)maar voor de rest middelmaat in onze toch niet van klasse druipende selektie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten