John Goossens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Keizerstad1994 »

John Goossens geniet met volle teugen bij Feyenoord. De middenvelder kwam over van NEC en beleefde onlangs zijn eerste training bij zijn nieuwe club. Zo’n achtduizend dolenthousiaste fans sloegen die gebeurtenis gade. “Vanaf het moment dat ik die krabbel zette, had ik er een goed gevoel bij. Het is een hele mooie stap en dit smaakt alleen maar naar meer”, zegt de speler in NUsport.

Op de vraag of de eerste training vergelijkbaar is met zijn oude club, is de Heemskerker duidelijk. “Die vergelijking is een belediging voor Feyenoord. Ik denk dat dit iets unieks is. Er wordt genoeg over verteld, maar als je dit dan meemaakt, zo mooi. Het is moeilijk te beschrijven. Ik dacht dat ik er op voorbereid was, maar toen die fakkels aan gingen…”, stelt Goossens.

Omdat hij de voorbije maanden herstellende was van een knieblessure, denkt Goossens fitter dan ooit aan het seizoen te kunnen beginnen. “Het gaat heel goed. Ik ben eigenlijk vanaf eind maart aan één stuk doorgegaan. Je moet er wat voor laten om hier te mogen staan hè. Het geeft wel voldoening dat ik hier sta en meteen volle bak mee kan doen. Ik denk dat ik een veel betere conditie heb dan de meeste jongens hier.”
:pukeface: :pukeface:
'Justice knows every mans number'

hupie
Berichten: 1684
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door hupie »

Ik weet hoe hij het gaat doen. Hij gaat het niet redden, Feyenoord is te hoog gegrepen. Hij is breed inzetbaar, maar op elk van deze posities komt hij tekort. En dan praat ik nog niet eens over zijn blessuregevoeligheid. het zegt genoeg dat hij hier nog nooit een vaste basisplaats heeft kunnen veroveren. Echt geliefd was hij ook niet bij de supporters, werken en niet zeuren, ook Feyenoord supporters gaan door door die mooie woorden van Goossens heen prikken. Als hij, nadat hij bij Feyenoord mislukt en hij naar een buitenlandse competitie gaat, zegt hij namelijk hetzelfde over Feyenoord. Engeland is toch wel iets anders dan de Nederlandse/Feyenoord.
RKC nivo en laten we blij zijn dat we van deze kwal afzijn. :schater: :2up: :angryfire: :finger: :pukeface:

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: John Goossens

Bericht door Sjaakie »

Zit 'm wel diep hè, als je als een dweil speelt dan krijg je kritiek en als je daar niet mee om kunt gaan dan heb je al helemaal niks bij Feyenoord te zoeken.. :bye: :finger: :pukeface:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door OAFFERE »

Goossens heeft altijd zijn best voor nec gedaan en wou vertrekken naar Young Boys toen die kans zich voor deed. Ik vind het jammer dat er met zoveel minachting over hem gepraat word. Nooit geen slecht woord over de club verteld. Het is jammer dat die alleen zoveel geblesseerd is geweest. En dat er in rotterdam bij een training 8000 man staat ik geloof dat dat best wel indruk maakt.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door ApophisEire »

OAFFERE schreef:Goossens heeft altijd zijn best voor nec gedaan en wou vertrekken naar Young Boys toen die kans zich voor deed. Ik vind het jammer dat er met zoveel minachting over hem gepraat word. Nooit geen slecht woord over de club verteld. Het is jammer dat die alleen zoveel geblesseerd is geweest. En dat er in rotterdam bij een training 8000 man staat ik geloof dat dat best wel indruk maakt.
Of je laat de helft van het verhaal weg ...

Die beste man die heeft een aantal dingen gedaan die niet lekker gevallen zijn bij het publiek
Dat stapelde zich op en werd bekroond door een enorme "zaad tussen de bilspleet" partij tegen de club waar die komend seizoen gaat spelen gevolgd door wederom een blessure en enorme kritiek naar de supporters meerdere keren
Dat was de zogenoemde laatste strohalm waardoor het publiek zich tegen hem keerde

En als meneer dus de slachtoffer wilt spelen dan moet die dat lekker doen maar dan wordt er 0,0 sympathie opgewekt meer voor hem
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Keizerstad1994 »

OAFFERE schreef:Goossens heeft altijd zijn best voor nec gedaan en wou vertrekken naar Young Boys toen die kans zich voor deed. Ik vind het jammer dat er met zoveel minachting over hem gepraat word. Nooit geen slecht woord over de club verteld. Het is jammer dat die alleen zoveel geblesseerd is geweest. En dat er in rotterdam bij een training 8000 man staat ik geloof dat dat best wel indruk maakt.
Nou ik kan me medio februari nog twee interviews van de heer Goossens herrineren over de supporters van NEC waar ik nu nog steeds boos over kan worden. Puur over NEC(directie,spelers,trainers) heeft ie(gelukkig) weinig verkeerds gezegd, maar over de supporters wel. En dat terwijl de kritiek van de supporters volledig terecht was.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door EK »

OAFFERE schreef:Goossens heeft altijd zijn best voor nec gedaan en wou vertrekken naar Young Boys toen die kans zich voor deed. Ik vind het jammer dat er met zoveel minachting over hem gepraat word. Nooit geen slecht woord over de club verteld. Het is jammer dat die alleen zoveel geblesseerd is geweest. En dat er in rotterdam bij een training 8000 man staat ik geloof dat dat best wel indruk maakt.
1. Hij praatte zojuist slecht over NEC (" een belediging voor Feyenoord")
2. Hij voetbalt al mee met Feyenoord tegen NEC in de wedstrijd in de Goffert afgelopen jaar, dat is nog wel erger dan slecht praten over de club.
3. Vervolgens neemt hij supporters die hem uitfluiten op de korrel. Google maar eens op Goossens en supporters.

Nee, mijnsinziens heeft Goossens het voor zichzelf verpest, nu probeert ie een wit voetje te halen bij Feyenoord, wat hij helaas niet kan zonder zijn oude club nog ff een trap na te geven. Zegt veel over de persoon Goossens.

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door JapapaBertus »

Op de vraag of de eerste training vergelijkbaar is met zijn oude club, is de Heemskerker duidelijk. “Die vergelijking is een belediging voor Feyenoord. Ik denk dat dit iets unieks is. Er wordt genoeg over verteld, maar als je dit dan meemaakt, zo mooi. Het is moeilijk te beschrijven. Ik dacht dat ik er op voorbereid was, maar toen die fakkels aan gingen…”, stelt Goossens.
Nee dat heeft hij hier nooit meegemaakt bij Nec - Vitesse. Komt omdat die lamzak altijd geblesseerd was. Mietje. Succes op de bank daar.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Michael »

Wanneer is NEC-Feyenoord? Trakteer deze topper dan gewoon op een heerlijk fluitconcert :tu:

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door ApophisEire »

Michael schreef:Wanneer is NEC-Feyenoord? Trakteer deze topper dan gewoon op een heerlijk fluitconcert :tu:
Dat hoeft van mij ook weer niet
Want dan krijgt hij wat die wilt en dat is reactie, als wij hem negeren vind die dat 10x erger
En behalve dat, die vent moet eerst maar eens speeltijd zien te realiseren voordat we gaan praten over uitfluiten ofzo
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

NECJC
Berichten: 200
Lid geworden op: do 30 jun 2011, 15:51
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door NECJC »

Michael schreef:Wanneer is NEC-Feyenoord? Trakteer deze topper dan gewoon op een heerlijk fluitconcert :tu:
3 maart 2013 :biggrin:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7202
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door karlo »

Keizerstad1994 schreef:
OAFFERE schreef:Goossens heeft altijd zijn best voor nec gedaan en wou vertrekken naar Young Boys toen die kans zich voor deed. Ik vind het jammer dat er met zoveel minachting over hem gepraat word. Nooit geen slecht woord over de club verteld. Het is jammer dat die alleen zoveel geblesseerd is geweest. En dat er in rotterdam bij een training 8000 man staat ik geloof dat dat best wel indruk maakt.
Nou ik kan me medio februari nog twee interviews van de heer Goossens herrineren over de supporters van NEC waar ik nu nog steeds boos over kan worden. Puur over NEC(directie,spelers,trainers) heeft ie(gelukkig) weinig verkeerds gezegd, maar over de supporters wel. En dat terwijl de kritiek van de supporters volledig terecht was.
maar ook zijn kritiek over de supporters was terecht, en diegene die hij bedoelt trekken het zich maar aan.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door DJTEEF! »

Goossens is gewoon een vieze Amsterdamse teringleier.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Super-Simr »

Weet niet waar al die negatieve reactie over gaan....
Ik wens John alle succes. Wij hebben hem niet meer nodig. Heeft dus ook geen zin om na te trappen.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 362
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:56
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Frank »

:withstupid:

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: John Goossens

Bericht door jasper491 »

John Goossens zette woensdag zijn eerste stappen op het trainingsveld van Feyenoord. De middenvelder was onder de indruk van de massale opkomst van de fans.

De 23-jarige Goossens zag dat er 8.000 Feyenoord-fans waren bij de training. "Ik denk dat dit iets unieks is. Er wordt genoeg over verteld, maar als je dit dan meemaakt, zo mooi. Het is moeilijk te beschrijven. Ik dacht dat ik er op voorbereid was, maar toen die fakkels aan gingen…", verhaalt hij tegenover NUsport.

Goossens is inmiddels hersteld van een knieblessure. "Ja, het gaat heel goed. Ik ben eigenlijk vanaf eind maart aan één stuk doorgegaan. Wel tien dagen rust gehad, maar helemaal niet op vakantie geweest. Je moet er wat voor laten om hier te mogen staan hè."

"Het geeft wel voldoening dat ik hier sta en meteen volle bak mee kan doen. Ik denk dat ik een veel betere conditie heb dan de meeste jongens hier. Ik heb veel minder rust gehad en tot vrijdag gewoon in Zeist doorgetraind", vertelt Goossens.

Door het vertrekt van El Ahmadi en Bakkal zijn er mogelijkheden in de basis, beseft Goossens. "Het is aan mij om die plek te verdienen. Er is mij geen basisplaats beloofd en dat moet je eigenlijk ook niet willen. Als ik mijn niveau haal, denk ik dat ik een goede kans maak. Ik heb het voordeel dat ik multi-inzetbaar ben. Ik kan de hele linkerkant bestrijken."

Deze man heeft zoveel zelfspot.. :withstupid:

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Gerard Lopez »

En dan te bedenken dat Goossens momenteel nog door NEC wordt doorbetaald ook.... :pukeface:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Arjan van Hout »

Gerard Lopez schreef:En dan te bedenken dat Goossens momenteel nog door NEC wordt doorbetaald ook.... :pukeface:
:???: nee toch

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Chris »

:pukeface:
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door illestyl »

Eniesee schreef:
Gerard Lopez schreef:En dan te bedenken dat Goossens momenteel nog door NEC wordt doorbetaald ook.... :pukeface:
:???: nee toch
Contracten lopen tot 1 juli.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door mschr »

EK schreef: 1. Hij praatte zojuist slecht over NEC (" een belediging voor Feyenoord")
Hoezo slecht over NEC? Zie je 8.000 supporters bij de eerste training van NEC staan? Feyenoord leeft meer dan NEC. Da's een gegeven. Dat heeft niks met beledigen ofzo te maken.
EK schreef:2. Hij voetbalt al mee met Feyenoord tegen NEC in de wedstrijd in de Goffert afgelopen jaar, dat is nog wel erger dan slecht praten over de club.
Meejeens.

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door EK »

mschr schreef:
EK schreef: 1. Hij praatte zojuist slecht over NEC (" een belediging voor Feyenoord")
Hoezo slecht over NEC? Zie je 8.000 supporters bij de eerste training van NEC staan? Feyenoord leeft meer dan NEC. Da's een gegeven. Dat heeft niks met beledigen ofzo te maken.
Door zijn woordkeus benadrukt hij het verschil tussen NEC en Feyenoord op dat punt. Goossens had zijn punt makkelijk kunnen maken zonder naar NEC te refereren. Wat was er immers mis geweest met het volgende:

Op de vraag of de eerste training vergelijkbaar is met zijn oude club, is de Heemskerker duidelijk. Ik denk dat dit iets unieks is. Er wordt genoeg over verteld, maar als je dit dan meemaakt, zo mooi. Het is moeilijk te beschrijven. Ik dacht dat ik er op voorbereid was, maar toen die fakkels aan gingen…”, stelt Goossens

Ter vergelijking, dit was het origineel:

Op de vraag of de eerste training vergelijkbaar is met zijn oude club, is de Heemskerker duidelijk. “Die vergelijking is een belediging voor Feyenoord. Ik denk dat dit iets unieks is. Er wordt genoeg over verteld, maar als je dit dan meemaakt, zo mooi. Het is moeilijk te beschrijven. Ik dacht dat ik er op voorbereid was, maar toen die fakkels aan gingen…”, stelt Goossens

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: John Goossens

Bericht door Lars »

Wat een waardeloze, zichzelf overschattende voetballer is die Goossens. De gewraakte opmerking geeft wel zijn niveau aan. Ben zo blij dat hij hier weg is. Snap eerlijk gezegd niet dat hij bij Feyenoord nog een kans krijgt.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door Danish Dynamite »

EK schreef:
OAFFERE schreef:Goossens heeft altijd zijn best voor nec gedaan en wou vertrekken naar Young Boys toen die kans zich voor deed. Ik vind het jammer dat er met zoveel minachting over hem gepraat word. Nooit geen slecht woord over de club verteld. Het is jammer dat die alleen zoveel geblesseerd is geweest. En dat er in rotterdam bij een training 8000 man staat ik geloof dat dat best wel indruk maakt.
1. Hij praatte zojuist slecht over NEC (" een belediging voor Feyenoord")
Onzin, hij zegt weinig verkeerd.
2. Hij voetbalt al mee met Feyenoord tegen NEC in de wedstrijd in de Goffert afgelopen jaar, dat is nog wel erger dan slecht praten over de club.
Hij speelde slecht ja.
3. Vervolgens neemt hij supporters die hem uitfluiten op de korrel. Google maar eens op Goossens en supporters.
Terecht, een eigen speler persoonlijk uitfluiten in je eigen stadion omdat hij slecht speelt is Not Done!!!!!

Nee, mijnsinziens heeft Goossens het voor zichzelf verpest, nu probeert ie een wit voetje te halen bij Feyenoord, wat hij helaas niet kan zonder zijn oude club nog ff een trap na te geven. Zegt veel over de persoon Goossens.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: John Goossens

Bericht door vak Oost »

Lars schreef:Wat een waardeloze, zichzelf overschattende voetballer is die Goossens. De gewraakte opmerking geeft wel zijn niveau aan.
Ben zo blij dat hij hier weg is. Snap eerlijk gezegd niet dat hij bij Feyenoord nog een kans krijgt.
en dat je er nog op zo een manier ook nog op reageert geeft bij mij overigens ook een gevoel van kromme tenen ...
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten