Mitchell Burgzorg

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door DR »

mschr schreef:
DR schreef:
Gek toch weg. Het was een comediant, een nieuwe Dos Santos. Een nonchalante blunderaar die alleen maar hard kan rennen (doelloos) en rappen. Die gaan we echt niet missen
Pff... denk aan al die assists die hij gaf. Zonder de inbreng van Burgzorg was NEC roemloos uitgeschakeld door Ajax in het bekertoernooi. En denk eens aan al die keren dat ie de bal van de doellijn weg wist te schieten. Zonder hem hadden we in 2009 in Arnhem roemloos verloren van Vitesse.
Welke assists? En we zijn ook met hem uitgeschakeld tegen Ajax. En de wedstrijd tegen Vitesse was vorig seizoen. Ik herinner we een doelkans tegen Groningen die mijn moeder er nog wel ingeschoten had, hiermee diskwalificeerde hij zich als aanvaller. Verder vele verdedigingsfouten door een compleet gebrek aan inzicht en concentratievermogen. Nogmaals hij kan wel wat, hard lopen en rappen. Laat hem zich daarop concentreren. De genoemde rechtsback van de A1 (wie het ook mag zijn) doet het vast beter.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Juul »

DR schreef:...hij kan wel wat, hard lopen en rappen.
Dus hulde aan Carlos dat we van het irritante ghetto-wannabe geouwehoer van onze Priester verlost zijn.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door SamSam »

Mschr je bent weer eens aan het overdrijven..

Al zijn assists? Kun je mij vertellen welke dan op die van Ajax na?
Alle ballen van de doellijn? Kun je mij vertellen welke dan op die tegen Vitesse na?

Beetje jammer dat je het baseert op 2 wedstrijden.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Jeroen »

Volgend seizoen rappen over de Martinitoren?

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door BIESKE »

Jeroen schreef:Volgend seizoen rappen over de Martinitoren?
Heb je het nu over een eventueel vertrek naar Grunn?? Want als dat het geval is, hoeven we het hier nooit meer te hebben over een slechte scouting.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door K03N »

SamSam schreef:Mschr je bent weer eens aan het overdrijven..

Al zijn assists? Kun je mij vertellen welke dan op die van Ajax na?
Alle ballen van de doellijn? Kun je mij vertellen welke dan op die tegen Vitesse na?

Beetje jammer dat je het baseert op 2 wedstrijden.
Bij Sparta thuis gaf hij de voorzet waardoor Saidi in blessuretijd de winnende maakte..

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Strooper »

BIESKE schreef:
Jeroen schreef:Volgend seizoen rappen over de Martinitoren?
Heb je het nu over een eventueel vertrek naar Grunn?? Want als dat het geval is, hoeven we het hier nooit meer te hebben over een slechte scouting.
Is ook onzin. Iemand loopt te grappen op Twitter.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door BiT »

Jammer dat ook Burgzorg al moet vertrekken.
Is een aardige speler, voor (lijkt mij) niet al te veel geld...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Danish Dynamite »

K03N schreef:
mschr schreef:
DR schreef:
Gek toch weg. Het was een comediant, een nieuwe Dos Santos. Een nonchalante blunderaar die alleen maar hard kan rennen (doelloos) en rappen. Die gaan we echt niet missen
Pff... denk aan al die assists die hij gaf. Zonder de inbreng van Burgzorg was NEC roemloos uitgeschakeld door Ajax in het bekertoernooi. En denk eens aan al die keren dat ie de bal van de doellijn weg wist te schieten. Zonder hem hadden we in 2009 in Arnhem roemloos verloren van Vitesse.
:withstupid: Burgzorg was niet de beste voetballer, maar hij kon echt wel wat.
Inderdaad, altijd de volle 100% inzet hebben en daar verdient hij ook alle lof voor.
Maar voetballend was alles wat hij deed puur op toeval gebaseerd en wist hij totaal niet wat hij met de bal aan het doen was.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door De Kletskop »

Danish Dynamite schreef:
K03N schreef:
mschr schreef:
DR schreef:
Gek toch weg. Het was een comediant, een nieuwe Dos Santos. Een nonchalante blunderaar die alleen maar hard kan rennen (doelloos) en rappen. Die gaan we echt niet missen
Pff... denk aan al die assists die hij gaf. Zonder de inbreng van Burgzorg was NEC roemloos uitgeschakeld door Ajax in het bekertoernooi. En denk eens aan al die keren dat ie de bal van de doellijn weg wist te schieten. Zonder hem hadden we in 2009 in Arnhem roemloos verloren van Vitesse.
:withstupid: Burgzorg was niet de beste voetballer, maar hij kon echt wel wat.
Inderdaad, altijd de volle 100% inzet hebben en daar verdient hij ook alle lof voor..
:withstupid:
Voetballend nog niet goed genoeg voor de 1e klasse , maar qua inzet chapeau.

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Phoenix »

Zijn longinhoud was geweldig, dus hij moet zich op de marathon richten.

Qua voetbal missen we hem niet. Zie die enorme fout tegen ADO bijvoorbeeld maar (Ik kan er ook gewoon 1 wedstrijd bijhalen mschr...).

Maar ook als ik het over alle wedstrijden bekijk, komt hij veel te kort voor de eredivisie. Ik snap de keuze wel. Jammer voor hem.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door NiMMA_024 »

Phoenix schreef:Zijn longinhoud was geweldig, dus hij moet zich op de marathon richten.

Qua voetbal missen we hem niet. Zie die enorme fout tegen ADO bijvoorbeeld maar (Ik kan er ook gewoon 1 wedstrijd bijhalen mschr...).

Maar ook als ik het over alle wedstrijden bekijk, komt hij veel te kort voor de eredivisie. Ik snap de keuze wel. Jammer voor hem.
lekker jaartje 1e divisie zou goed zijn voor hem. komt ie veel aan spelen toe en leert ie een hoop bij.

inzet is geweldig, maar mag wel wat rustiger worden aan de bal en meer overzicht, maar kan zeker ver komen in de voetballerij.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door SamSam »

K03N schreef:
SamSam schreef:Mschr je bent weer eens aan het overdrijven..

Al zijn assists? Kun je mij vertellen welke dan op die van Ajax na?
Alle ballen van de doellijn? Kun je mij vertellen welke dan op die tegen Vitesse na?

Beetje jammer dat je het baseert op 2 wedstrijden.
Bij Sparta thuis gaf hij de voorzet waardoor Saidi in blessuretijd de winnende maakte..
Niet bepaald, dat was Worm.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door williamnmgn »

burgzorg bedankt voor je geweldige inzet voor ons nec! en voor bepaalde medeforumgebruikers een beetje respect voor de spelers ook voor vertrekkende!
of ze nou te kort kwamen of niet dit seizoen was zowiezo dramatisch en dat was nog maar 1 factor!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Michael »

Ik waardeerde zijn inzet, maar ergerde mij tegelijk regelmatig aan zijn onkunde. Verstandige, logische, beslissing van de technische staf als je het mij vraagt...

Gebruikersavatar
Scheids
Berichten: 632
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 20:13
Locatie: Millingen aan de Rijn
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Scheids »

Bron: Soccernews.nl : 'Groningen haalt transfervrije Burgzorg"

FC Groningen heeft zich versterkt met Mitchell Burgzorg, zo meldt de huidig speler van NEC op zijn eigen Twitter-pagina. De 23-jarige verdediger, die ook furore heeft gemaakt als rapper onder de naam 'Priester', meldt op zijn eigen Twitter-pagina PriesterBaby 'nog niet te weten wat hij qua voetbal gaat doen, alleen dat hij naar FC Groningen overstapt'.

Heel onlogisch zou de overstap van Burgzorg naar FC Groningen niet zijn, gezien het feit dat de oud-speler van HFC Haarlem bij de Nijmegenaren een transfervrije status heeft en de Groningers defensieve problemen kennen met oog op volgend seizoen.
Supporter ben je in goede en in slechte tijden !!!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Michael »

Nou, alles op links tegen Groningen dan maar :tu:

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door rooie »

Volgens mij als je zijn twitter pagina leest is het allemaal een grap hoor...
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Michael »

RT @Robszon1: @Spikey_Spike is een baas!! Door hem staat overal op internet dat @priesterbaby naar fc groningen gaat:p » Hij is echt een punk! #fallsinformation

Gebruikersavatar
Scheids
Berichten: 632
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 20:13
Locatie: Millingen aan de Rijn
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Scheids »

Michael schreef:Nou, alles op links tegen Groningen dan maar :tu:
Alles op links ...... en wie speelt daar in jouw gedachte dan ... :redface:
Supporter ben je in goede en in slechte tijden !!!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Michael »

Scheids schreef:
Michael schreef:Nou, alles op links tegen Groningen dan maar :tu:
Alles op links ...... en wie speelt daar in jouw gedachte dan ... :redface:
Dat doet er niet toe. Zelfs Nuytinck met een rush zou burgzorg in zijn zak hebben... :wink:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Don Corleone »

APELDOORN - Mitchell Burgzorg op proef bij AGOVV Apeldoorn.

Burgzorg, bijgenaamd Priester, kan de hele rechterflank bestrijken. Vorig seizoen kwam de 22-jarige speler tot 20 duels voor NEC.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Stefannec »

Mag zich weer bewijzen bij cambuur.
Vind het voor Mitchell jammer dat hij nog geen club heeft maar zegt wel genoeg denk ik over zijn kwaliteiten.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door burp »

Stefannec schreef:Mag zich weer bewijzen bij cambuur.
Vind het voor Mitchell jammer dat hij nog geen club heeft maar zegt wel genoeg denk ik over zijn kwaliteiten.
Burgzorg houdt conditie op peil bij Cambuur

Mitchell Burgzorg traint momenteel mee met de selectie van SC Cambuur. De clubloze verdediger houdt zijn conditie op peil in Leeuwarden, weet VoetbalPrimeur.

Burgzorg is sinds afgelopen zomer op zoek naar een nieuwe club. De flankspeler vertrok afgelopen seizoen bij NEC Nijmegen, waar hij zijn aflopende contract niet verlengde. Zijn zoektocht naar een nieuwe werkgever voerde hem onder meer naar Engeland (Barnet) en Griekenland (Panserraikos), maar leverde hem nog geen contract op.

Momenteel trainer Burgzorg mee met de selectie van SC Cambuur. De club uit de Jupiler League toonde ook afgelopen zomer al interesse in Burgzorg, toen bleek de komst van de verdediger financieel niet haalbaar.

De oud-speler van NEC Nijmegen en eerder HFC Haarlem heeft 61 optredens in het betaalde voetbal achter zijn naam staan. Daarin scoorde hij twee keer.

Of Cambuur nu wel de financiële armslag heeft om Burgzorg aan te trekken is onbekend. Veel zal afhangen van de ontwikkelingen op korte termijn bij de geplaagde Jupiler League-club.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Mitchell Burgzorg

Bericht door Demtsjenko »

Burgzorg verkast naar Bulgaarse CL-deelnemer


Mitchell Burgzorg (24) verhuist van Almere City FC naar de Bulgaarse kampioen PFC Ludogorets Razgrad. De verdediger tekent een contract voor drie seizoenen, weet VoetbalPrimeur.

Bij Almere City had Burgzorg een aflopend contract. Ludogorets verzekerde zich dit seizoen van de dubbel in Bulgarije. Woensdag werd na een spannende ontknoping het kampioenschap gegrepen. Eerder pakte Ludogorets ook al de nationale beker. Door het succes kan Burgzorg met zijn nieuwe werkgever uitkomen in de voorronde van de Champions League.

De ploeg is bij verlies verzekerd van een plek in de Europa League. Burgzorg werd tijdens een wedstrijd van Almere City gescout, terwijl de Bulgaarse scouts voor twee andere spelers kwamen. Hun oog viel echter al snel op de aanvallende verdediger.

De opmars van Ludogorets is opmerkelijk, daar de club dit seizoen debuteerde op het hoogste niveau in Bulgarije. Er staan vier Bulgaarse internationals onder contract. De rijke zakenman achter de club heeft ook drie Brazilianen aangetrokken. Burgzorg speelde in de jeugdopleiding van Ajax en kwam daarna uit voor HFC Haarlem, NEC en Almere City.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten