Dominique Kivuvu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4933
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Tim Janssen »

bvg schreef:
bertje schreef:Middlesbrough ziet af van Dominique Kivuvu
Verrassend...
Had het niet verwacht :crazy:

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door jacojans »

Jammer voor hem

Gebruikersavatar
VZH
Berichten: 555
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 16:45
Locatie: Ven-Zelderheide
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door VZH »

wel te verwachten van iemand die een draai as van een koe heeft!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door burp »

goh verrassend zeg.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door rooie »

VZH schreef:wel te verwachten van iemand die een draai as van een koe heeft!
Die is èch wel kleiner!
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Kor
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 30 nov 2009, 19:15
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Kor »

Hoe staat het eigenlijk met Kivuvu. Is hij helemaal uit de gratie bij Vloet? Zit hij nog bij de selectie na zijn mislukte stage?
www.doordebenen.nl, de Galactico onder de voetbalblogs

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Mark Ariaans »

Zit op de bank.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Jomano »

Mark Ariaans schreef:Zit op de bank.
Of op de tribune.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Bernd »

Wat was dat voor belachelijk gedrag van Kivuvu, Davids en Saidi ten opzichte van Van Eijden in de rust? En El Akchaoui verziekte de sfeer?

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Jomano »

Bernd schreef:Wat was dat voor belachelijk gedrag van Kivuvu, Davids en Saidi ten opzichte van Van Eijden in de rust? En El Akchaoui verziekte de sfeer?
Heb ik gemist. Wat was er dan?

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Don Corleone »

Undertaker schreef:
Bernd schreef:Wat was dat voor belachelijk gedrag van Kivuvu, Davids en Saidi ten opzichte van Van Eijden in de rust? En El Akchaoui verziekte de sfeer?
Heb ik gemist. Wat was er dan?
kivuvu en davids stonden in de rust met elkaar te ballen, vd eiden wilde erbij komen maar werd niet "toegelaten", saidi later wel.

geen idee wat je er van moet denken
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door K03N »

Don Corleone schreef:
Undertaker schreef:
Bernd schreef:Wat was dat voor belachelijk gedrag van Kivuvu, Davids en Saidi ten opzichte van Van Eijden in de rust? En El Akchaoui verziekte de sfeer?
Heb ik gemist. Wat was er dan?
kivuvu en davids stonden in de rust met elkaar te ballen, vd eiden wilde erbij komen maar werd niet "toegelaten", saidi later wel.

geen idee wat je er van moet denken
Als dat zo is vind ik dit echt zwaar schandalig, kan hier echt kwaad om worden. Hoop maar dat het niet waar is...

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door SamSam »

Ach gaan we nu achter alles een complot zoeken? Misschien was het wel een spelletje van hun 3? Of was het gewoon een geintje?
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door NiMwEgUh »

Als dat waar is mag je ze meteen weg stampen kivuvu is na dit jaar toch weg.Maar dan is davids net zo schuldig.Belachelijk als het zo is.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door harold »

SamSam schreef:Ach gaan we nu achter alles een complot zoeken? Misschien was het wel een spelletje van hun 3? Of was het gewoon een geintje?
:withstupid: Stelletje sensatiezoekers... :zzz:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door burp »

naar verluidt is Kivuvu sinds begin van deze maand diciplinair geschorst door NEC en zal hij helemaal niet meer voor NEC in actie komen. Naar buiten toe wordt over een ''vage'' blessure gesproken om hem niet dwars te zitten bij het vinden van een nieuwe club omdat hij toch weg wil en gaat en NEC dit seizoen al genoeg van die gevalletjes gehad heeft.

In de winterstop is hij in conflict gekomen met Vloet over z'n gebrek aan speeltijd. Hij wilde toen ook direct weg en vandaar z'n mislukte stage bij Middlesbrough. Ook het missen van de eindselectie voor de Africacup heeft flink bij hem doorgewerkt en z'n motivatie doen afnemen. Hij is sindsdien ook minder als een prof gaan leven en dat is begin april opgespeeld ivb met z'n algehele fitheid/ conditie.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15966
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door pjottr »

bron graag

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door rooie »

pjottr schreef:bron graag
:withstupid:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door jd »

Tja, zonder bron is het natuurlijk niets, maar ik vind het redelijk aannemelijk klinken. De onvrede over zijn gebrek aan speeltijd heeft Kivuvu al regelmatig duidelijk gemaakt. Ook heb ik het idee dat hij (zij het in mindere mate) soms betrokken was bij de tweestrijd in de groep (zoals het van Eijden buitensluiten).
Als hij dan een deel van zijn kameraden (Tshibamba, El Kabir en El Ak) ziet vertrekken, zijn speeltijd gering blijft, zijn Afrikacup-droom daarmee een deuk oploopt, etc. dan vind ik het niet onaannemelijk dat hij niet zo gemotiveerd meer is met zijn contract dat afloopt.

(en laat het duidelijk zijn dat dit dus allemaal gissen is van mij)

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Mark Ariaans »

jd schreef: soms betrokken was bij de tweestrijd in de groep (zoals het van Eijden buitensluiten).
En zo komen de roddels de wereld in.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door jd »

Mark Ariaans schreef:
jd schreef: soms betrokken was bij de tweestrijd in de groep (zoals het van Eijden buitensluiten).
En zo komen de roddels de wereld in.
En daarom geef ik ook aan dat het gissen is. Al heb ik het met eigen ogen gezien, de achtergrond ervan weet ik natuurlijk niet. (en dat benadruk ik met de woorden "ook heb ik het idee dat", die verwijzen naar de woorden in je citaat)

Dus nee, als mensen zorgvuldig lezen dan denk ik niet dat ik zo een roddel de wereld in help.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Mark Ariaans »

Nee, 'ook heb ik het idee' verwijst naar de betrokkenheid bij de zogenaamde tweestrijd in de groep, het tussen haakjes aangehaalde praktische voorbeeld komt er als duiding bij en wekt hierdoor de indruk een ondersteuning en rechtvaardiging te zijn voor je indruk. Dit geeft je uitsluitingsvoorbeeld ineens een gewicht mee dat het in werkelijkheid niet heeft.

Als je nou een ander voorbeeld had dat eveneens deze aanname ondersteunt dan werkt het wellicht als extra argument, maar nu ondersteun je een aanname met een indruk. En dat kan natuurlijk niet.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door jd »

Klopt, mijn aanname is gebaseerd op geruchten + een eigen interpretatie van een incident dat ik heb mogen aanschouwen. Dat is ook waarom ik het temper en het niet als feit probeer te verkopen, maar inderdaad, als iemand een stok zoekt om mee te slaan dan kun je hem met selectief lezen in mijn reactie gauw vinden. Al hoop ik dat mensen meer voor de strekking van mijn verhaal gaan (dat ik burp's stukje aannemelijk vind klinken) dan dat ze er selectief iets uithalen met een "zie je wel/niet" of "is wel o/niet zo" insteek.

Maarja, het feit dat ik zelf verbanden leg, en deze zelf beargumenteer met subjectieve indrukken maakt het dus uitendelijk allemaal gissen. Wat ik duidelijk aangeef. Als ik meer voorbeelden zou (kunnen) geven die mijn aanname zouden ondersteunen zou het ook geen gissen meer zijn.

We kunnen simpelweg nu elke zin van me gaan ontleden, of we kunnen de inhoud van mijn reactie beoordelen en die is simpel; ook ik zie graag een bron, maar op grond van mijn eigen ideeën en waarnemingen sta ik er niet van te kijken als het verhaaltje van Burp waar blijkt.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 1284
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door DJTEEF! »

Het is gewoon een aannemelijk verhaal.

Jammer dat Kivuvu onvoldoende kwaliteit (m.n. handelingssnelheid) bleek te hebben. In de eerste divisie of in Belgie kunnen ze hem wellicht goed gebruiken. In Engeland zeer zeker niet.
Vuurwerk, trommel, megafoon... tijd voor meer sfeer!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dominique Kivuvu

Bericht door Frans »

Hij is na een hoopvol eerste seizoen niet doorgegroeid, niet beter geworden helaas.
NECTheBest

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten