Moestafa El Kabir

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Wessel »

Moestafa el Kabir firade
guldet - med Malmö FF


Moestafa el Kabirs Mjälbby förlorade mot Malmö i sista omgången. På kvällen firade sedan stjärnan med svenska mästarna.

Efter förlusten deltog han i Malmös guldfirande.
Men trots att MFF-fansen i går välkomnade Mjällbys Moestafa el Kabir till klubben spår anfallaren att dragkampen om honom är långt i från avgjord.
– Alla klubbar i Sverige är intresserade av mig, säger han.
Mjällby rådde inte på Malmö i slutomgången, men avslutade som nöjda tabellsexor. Nöjdast var han som vunnit interna skytteligan på tio mål.
– Jag utvecklade mig som spelare och person. Jag har visat mina kvaliteter och gjort fler mål än jag trodde. Allt har varit perfekt. Med lite mer tur kunde vi ha hamnat lite högre än vi gjorde nu, säger Moestafa el Kabir, 22.

Kop in het Zweedse Aftonbladet : Moestafa el Kabir vierde goud met Malmo FF. Woede onder de fans van zijn eigen club die dit als verraad beschouwen. kabir zegt dat hij het op uitnodiging van Kruys, die bij Malmo speelt, heeft gedaan.

Zo'n beetje alle Zweedse topclubs lijken in Kabir geinteresseerd te zijn. De fans van Malmo zien hem graag naar de Zweedse kampioen komen. Malmo ontkent echter al een lijst met namen van aan te trekken spelers te hebben. Ik ben benieuwd hoe dit verder af gaat lopen.

Het verbaast me niet dat Kabir het zo goed doet nu. Hij is een echte spits, met de specifieke kwaliteiten die daarbij horen. In Nijmegen is hij als rechtsbuiten op de verkeerde plaats gebruikt. Hetzelfde verhaal als Tim Jansen en Erton. In het geval van Erton lijkt men er nu eindelijk achter te komen dat hij geen echte rechtsbuiten is. Misschien nog net op tijd. Laten we het hopen!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door OAFFERE »

Italiaanse interesse voor El Kabir
Moestafa El Kabir speelt in het vervolg van het seizoen mogelijk zijn wedstrijden in de Italiaanse competitie. De aanvaller van Mjällby AIF werd in de Zweedse media in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Brescia.

"Ik ben zelf niet benaderd door een club maar ik weer dat er contact is geweest met mijn agent en dat er dus interesse is. Ik kan er dus nog weinig over zeggen op dit moment", aldus El Kabir tegenover VoetbalPrimeur.

Vertrekken bij zijn huidige werkgever is voor de aanvaller zeker een optie. "Het is nu afwachten wat er gaat gebeuren. Ik sta open voor een vertrek en de club ook dus de tijd zal het ons leren."

De 22-jarige aanvaller maakte in 2010 de overstap van NEC naar zijn huidige werkgever. Hij wist in 24 wedstrijden tien keer het net van de tegenstander te vinden en maakte een zeer sterke indruk.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Biarmicus »

OAFFERE schreef:Italiaanse interesse voor El Kabir
Moestafa El Kabir speelt in het vervolg van het seizoen mogelijk zijn wedstrijden in de Italiaanse competitie. De aanvaller van Mjällby AIF werd in de Zweedse media in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Brescia.

"Ik ben zelf niet benaderd door een club maar ik weer dat er contact is geweest met mijn agent en dat er dus interesse is. Ik kan er dus nog weinig over zeggen op dit moment", aldus El Kabir tegenover VoetbalPrimeur.

Vertrekken bij zijn huidige werkgever is voor de aanvaller zeker een optie. "Het is nu afwachten wat er gaat gebeuren. Ik sta open voor een vertrek en de club ook dus de tijd zal het ons leren."

De 22-jarige aanvaller maakte in 2010 de overstap van NEC naar zijn huidige werkgever. Hij wist in 24 wedstrijden tien keer het net van de tegenstander te vinden en maakte een zeer sterke indruk.
Een zeer sterke indruk? In Mjällby hebben ze zeker geen Molenstraat? Pff hoe vaak ik die jongen daar ben tegen gekomen met een baco in zijn hand...

Gebruikersavatar
Janseuh
Berichten: 916
Lid geworden op: wo 18 jul 2007, 13:37
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Janseuh »

Biarmicus schreef:
OAFFERE schreef:Italiaanse interesse voor El Kabir
Moestafa El Kabir speelt in het vervolg van het seizoen mogelijk zijn wedstrijden in de Italiaanse competitie. De aanvaller van Mjällby AIF werd in de Zweedse media in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Brescia.

"Ik ben zelf niet benaderd door een club maar ik weer dat er contact is geweest met mijn agent en dat er dus interesse is. Ik kan er dus nog weinig over zeggen op dit moment", aldus El Kabir tegenover VoetbalPrimeur.

Vertrekken bij zijn huidige werkgever is voor de aanvaller zeker een optie. "Het is nu afwachten wat er gaat gebeuren. Ik sta open voor een vertrek en de club ook dus de tijd zal het ons leren."

De 22-jarige aanvaller maakte in 2010 de overstap van NEC naar zijn huidige werkgever. Hij wist in 24 wedstrijden tien keer het net van de tegenstander te vinden en maakte een zeer sterke indruk.
Een zeer sterke indruk? In Mjällby hebben ze zeker geen Molenstraat? Pff hoe vaak ik die jongen daar ben tegen gekomen met een baco in zijn hand...
:withstupid: op een gegeven moment dacht ik dat hij in de malle babbe woonde :crazy:
Waarom verliezen als winnen ook mogelijk is?

Gebruikersavatar
jino
Berichten: 329
Lid geworden op: do 22 okt 2009, 17:28
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door jino »

Janseuh schreef:
Biarmicus schreef:
OAFFERE schreef:Italiaanse interesse voor El Kabir
Moestafa El Kabir speelt in het vervolg van het seizoen mogelijk zijn wedstrijden in de Italiaanse competitie. De aanvaller van Mjällby AIF werd in de Zweedse media in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Brescia.

"Ik ben zelf niet benaderd door een club maar ik weer dat er contact is geweest met mijn agent en dat er dus interesse is. Ik kan er dus nog weinig over zeggen op dit moment", aldus El Kabir tegenover VoetbalPrimeur.

Vertrekken bij zijn huidige werkgever is voor de aanvaller zeker een optie. "Het is nu afwachten wat er gaat gebeuren. Ik sta open voor een vertrek en de club ook dus de tijd zal het ons leren."

De 22-jarige aanvaller maakte in 2010 de overstap van NEC naar zijn huidige werkgever. Hij wist in 24 wedstrijden tien keer het net van de tegenstander te vinden en maakte een zeer sterke indruk.
Een zeer sterke indruk? In Mjällby hebben ze zeker geen Molenstraat? Pff hoe vaak ik die jongen daar ben tegen gekomen met een baco in zijn hand...
:withstupid: op een gegeven moment dacht ik dat hij in de malle babbe woonde :crazy:
En hij een abonnement op de FEBO had, hij was kennelijk heel erg gek van de vitaal burgers.
Daydreaming at night.

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door JapapaBertus »

Met baco? En hij was toch heilig moslim? Zo leek het tenminste.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door SamSam »

Maar de FEBO is ook wel een toptent?
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Danish Dynamite »

Mjällby wil het team bij elkaar houden en de kans is volgens de club dan ook heel erg klein dat El Kabir zal vertrekken. (Bron: Tipsbladet).

NEC18
Berichten: 274
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 21:30
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door NEC18 »

Media vinden El Kabir 'nieuwe Ibrahimovic' en weten nieuwe club

Dinsdag, 5 april 2011 om 16:16

Volgens Italiaanse media spelen er komend seizoen twee versies van Zlatan Ibrahimovic in de Serie A: de aanvaller van AC Milan zelf en Moestafa El Kabir. De aanvaller van Mjallby AIF wordt door de media in Italië gezien als 'de nieuwe Ibrahimovic' en zou voor Cagliari hebben gekozen.

El Kabir heeft een verleden in Nederland. De 22-jarige aanvaller, een Nederlandse Marokkaan, stond in de seizoenen 2008/09 en 2009/10 bij NEC onder contract. Dat was geen onverdeeld succes. Hij kwam tot slechts 21 optredens in de hoofdmacht en haalde regelmatig op negatieve wijze het nieuws.

Bij Mjällby is El Kabir helemaal opgeleefd. Afgelopen seizoen kwam de aanvaller tot tien doelpunten in 24 competitieduels en was hij een van de revelaties in de Zweedse Allsvenskan. Udinese en diverse clubs uit Engeland hadden ook belangstelling, maar Cagliari lijkt de strijd om zijn handtekening te hebben gewonnen.

De Corriere dello Sport meldt zelfs dat preses Massimo Cellino de deal heeft bevestigd. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet ontbreken nog altijd de handtekeningen onder de verbintenis, die komende zomer zou moeten ingaan. "Hij is een geweldige speler. Als hij bij ons voor de helft doet van wat hij bij Mjällby heeft gedaan, wordt het nog heel leuk voor ons.''

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142314

:schater:

necaja

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door necaja »

Haha wat een onzin.
El Kabir lijkt in niets op zlatan, tjah misschien allebei afwijkend gedrag :P

Die jongen kreeg het voor elkaar om geen 1 goal voor NEC te maken

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door burp »

zolang hij nog een opleidingsvergoeding in het laatje brengt prima, maar verder wil ik er geen woorden aan vuil maken behalve een :pukeface:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Jomano »

Dat het op een ander vlak fout is gegaan met El Kabir moge duidelijk zijn, maar deze jongen kan echt wel ballen hoor, dat zag je aan alles.

Bas
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 09 mei 2008, 21:04
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Bas »

Jomano schreef:Dat het op een ander vlak fout is gegaan met El Kabir moge duidelijk zijn, maar deze jongen kan echt wel ballen hoor, dat zag je aan alles.
Laat ik dat nooit gezien hebben! En ik snap niet hoe ze aan de vergelijking Zlatan komen. Die is drie koppen groter en een heel ander type speler.
Die competitie stelt ook niet zo heel veel voor. Ik persoonlijk denk dat hij het in Italie niet gaat redden, maar ik laat me verassen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Mark Ariaans »

Bas schreef:maar ik laat me verassen.
In een urn, of kies je voor uitzaaien :biggrin:

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Lars »

El kabir is de zoveelste speler die bij NEC op de verkeerde plaats is gebruikt. Misschien dat dat de oorzaak ervan was dat hij als lastig werd beschouwd. Feit is in ieder geval dat NEC er weinig aan doet om (jonge) spelers op het mentale vlak te laten begeleiden. Nee, men schrijft liever talentvolle spelers direkt al af. Niet echt een staaltje sterk technisch beleid !

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door mschr »

Lars schreef:El kabir is de zoveelste speler die bij NEC op de verkeerde plaats is gebruikt. Misschien dat dat de oorzaak ervan was dat hij als lastig werd beschouwd. Feit is in ieder geval dat NEC er weinig aan doet om (jonge) spelers op het mentale vlak te laten begeleiden. Nee, men schrijft liever talentvolle spelers direkt al af. Niet echt een staaltje sterk technisch beleid !
Klopt. Dat El Kabir een klasbak is, zie je al na 1 minuut. Maar ja, hij mocht alleen maar als links- of rechtsbuiten spelen, terwijl een Tim Janssen centraal geposteerd stond... Maarre... El Kabir is geen tweede Zlatan. Hij is een tweede David Villa.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Jackiegoal »

Tim Janssen heeft maar zelden centraal gestaan hoor.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door mschr »

Jackiegoal schreef:Tim Janssen heeft maar zelden centraal gestaan hoor.
Als het aan mij had gelegen, dan stond die nooit in de punt van de aanval. Maar dan had daar een El Kabir gestaan. Wie kan vergeten hoe hij scoorde tegen Espanol in zijn eerste wedstrijd in De Goffert?

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door CHEF »

mschr schreef:
Jackiegoal schreef:Tim Janssen heeft maar zelden centraal gestaan hoor.
Als het aan mij had gelegen, dan stond die nooit in de punt van de aanval. Maar dan had daar een El Kabir gestaan. Wie kan vergeten hoe hij scoorde tegen Espanol in zijn eerste wedstrijd in De Goffert?
IK

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door bvg »

mschr schreef:
Jackiegoal schreef:Tim Janssen heeft maar zelden centraal gestaan hoor.
Als het aan mij had gelegen, dan stond die nooit in de punt van de aanval. Maar dan had daar een El Kabir gestaan. Wie kan vergeten hoe hij scoorde tegen Espanol in zijn eerste wedstrijd in De Goffert?
Oefenwedstrijdje..Als het om het echie ging er geen enkele kans in...El Kabir heeft gewoon zeer matig gepresteerd bij NEC...Terecht dat NEC hem heeft laten gaan.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door jd »

Lars schreef:El kabir is de zoveelste speler die bij NEC op de verkeerde plaats is gebruikt. Misschien dat dat de oorzaak ervan was dat hij als lastig werd beschouwd. Feit is in ieder geval dat NEC er weinig aan doet om (jonge) spelers op het mentale vlak te laten begeleiden. Nee, men schrijft liever talentvolle spelers direkt al af. Niet echt een staaltje sterk technisch beleid !
Nu ben je even heel wat dingen aan het verspreiden die simpelweg niet waar zijn. Ten eerste doet NEC enorm veel aan mentale begeleiding van jonge spelers. Dat doen ze bijzonder intensief sinds het "paintball-mirakel". El Kabir zat gewoon in die lichting, dus geen onwaarheden gaan verkopen. Als je een punt wil maken over de mentale begeleiding bij NEC, zorg er dan op zijn minst voor dat je goed op de hoogte bent.
Daarnaast wordt hij ook uitgekotst in heel zweden om zijn gedrag. Hij is relatief populair bij de Mjällby fans omdat hij presteert, zijn gedrag wordt echter door veel van zijn eigen supporters afgekeurd. Ook kan ik veilig zeggen dat hij een van de meest gehate spelers in de Allsvenskan is.
En of NEC hem nou verkeerd gebruikt heeft of niet, ik denk niet dat dat de oorzaak is van herhaaldelijk overgewicht en niet fit zijn.

Ook vind ik dat je wel erg krom bezig bent als je echt durft te beweren dat El Kabir snel afgeschreven is. Volgens mij heeft hij meerdere disciplinaire schorsingen gehad onder meerdere trainers, en telkens weer een nieuwe kans gekregen. NEC was zich hardstikke bewust van zijn kwaliteiten, daarom gaven ze hem kans na kans, ipv. hem snel af te schrijven.

DR
Berichten: 4809
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door DR »

NEC18 schreef:Media vinden El Kabir 'nieuwe Ibrahimovic' en weten nieuwe club

Dinsdag, 5 april 2011 om 16:16

Volgens Italiaanse media spelen er komend seizoen twee versies van Zlatan Ibrahimovic in de Serie A: de aanvaller van AC Milan zelf en Moestafa El Kabir. De aanvaller van Mjallby AIF wordt door de media in Italië gezien als 'de nieuwe Ibrahimovic' en zou voor Cagliari hebben gekozen.

El Kabir heeft een verleden in Nederland. De 22-jarige aanvaller, een Nederlandse Marokkaan, stond in de seizoenen 2008/09 en 2009/10 bij NEC onder contract. Dat was geen onverdeeld succes. Hij kwam tot slechts 21 optredens in de hoofdmacht en haalde regelmatig op negatieve wijze het nieuws.

Bij Mjällby is El Kabir helemaal opgeleefd. Afgelopen seizoen kwam de aanvaller tot tien doelpunten in 24 competitieduels en was hij een van de revelaties in de Zweedse Allsvenskan. Udinese en diverse clubs uit Engeland hadden ook belangstelling, maar Cagliari lijkt de strijd om zijn handtekening te hebben gewonnen.

De Corriere dello Sport meldt zelfs dat preses Massimo Cellino de deal heeft bevestigd. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet ontbreken nog altijd de handtekeningen onder de verbintenis, die komende zomer zou moeten ingaan. "Hij is een geweldige speler. Als hij bij ons voor de helft doet van wat hij bij Mjällby heeft gedaan, wordt het nog heel leuk voor ons.''

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142314

:schater:
De vorige 'nieuwe Ibrahimovic' is nu uitgeleend aan Randers FC :)

Gebruikersavatar
Janseuh
Berichten: 916
Lid geworden op: wo 18 jul 2007, 13:37
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door Janseuh »

mschr schreef:
Jackiegoal schreef:Tim Janssen heeft maar zelden centraal gestaan hoor.
Als het aan mij had gelegen, dan stond die nooit in de punt van de aanval. Maar dan had daar een El Kabir gestaan. Wie kan vergeten hoe hij scoorde tegen Espanol in zijn eerste wedstrijd in De Goffert?
Ga je nu een afgeslagen bal die toevallig voor zijn voeten komt, terwijl er geen keeper in de goal staat, aanvoeren om aan te geven dat El Kabir kan voetballen??? Die bal had jij er zelfs nog ingetikt!
Waarom verliezen als winnen ook mogelijk is?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door mschr »

DR schreef:De vorige 'nieuwe Ibrahimovic' is nu uitgeleend aan Randers FC :)
Degenen die die persoon met Ibrahimovic hebben vergeleken, zullen Chatelle hebben vergeleken met Arjen Robben.

DR
Berichten: 4809
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Moestafa El Kabir

Bericht door DR »

Arjen Robben werd de nieuwe Patrick Ax genoemd in Groningen. :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten