Arek Radomski

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door mschr »

burp schreef: zover wil ik bij Lodeweges nu toch nog echt niet gaan
Ik doelde dan ook op Been. Been heeft de club en klaarblijkelijk ook zijn opvolger vergiftigd met verkeerde beelden.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

Nou Fleuran maar goed dat jij dan geen penningmeester bent bij jouw werkgever, oh nu komt de aap uit de mouw je bent wel de financiele man, maar dan wel een hele slechte. 1,5 miljoen weg schrijven en dan er niets voor terug krijgen schuif jij dus af met och dat waren ze toch kwijt geweest want je had dan andere moeten halen. Inderdaad dat hadden ze ook moeten doen , maar dan niet huren maar kopen bijvoorbeeld in de jupiler, dan had je geld verdient nu ben je 1,5 miljoen kwijt mooie rekenmeester en daar zie helemaal niet meer van terug. Maar ga maar gauw, want lodeweges heeft jeuk op zijn rug.

fleuran

Re: Arek Radomski

Bericht door fleuran »

Daarom ben ik ook koffiejuffrouw bij NEC. Maar ik heb het net nog even aan Carlos gevraagd, toen ik hem zijn achtste kop koffie bracht. Hij had eigenlijk geen tijd om mij te woord te staan; hij is de hele dag druk aan het bellen, maar goed toen ik het hem voorlegde, zei hij, dat ik het nog niet zo gek zag. Tja en als Carlos dat zo tegen mij zegt, nou JK, daar kun jij in de verste verte niet tegen op. Nog even iets anders, JK, ik hoor wel eens wat van Carlos over nieuwe spelers (en hij is me toch bezig met kanjers van spelers). Maar ik heb vertrouwen in Carlos en Carlos vertrouwt mij voor 1000%: ik houd mijn lippen zeer stijf op elkaar. Nog nooit heb ik me versproken en al heel wat NEC-ers en journalisten hebben me proberen te verleiden om een naam te noemen: geen woord hebben ze uit me gekregen. Trouwens, voor andere dingen word ik niet verleid; nou, ja, dat heb ik te accepteren. Ik zal dus ook nooit in dat rondje om bij De Trouwe Honden komen; enige jongens, die Trouwe Honders. Jk, ik hoor, dat jij jouw inside-information (hoor mij, een engels woordje!) nog wel eens op de forums gooit, doe jij dat nou in het belang van NEC, of wil je graag aandacht hebben?

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door mad dog »

Jongens, kunnen jullie dit niet achter het fietsenhok van jullie school gaan uitvechten?
einde van deze poging.....

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

Fleuran, ik probeer de supporters en mezelf te verrijken van informatie die jij als medewerker of moet ik supporter zeggen achterhoudt. Dat heeft niets met aandacht te maken, maar als je zo als jij moet leven , dan zit je toch in NEC kooitje en ben je toch zeer beperkt in het uiten van je mening, want die zul je toch wel hebben of krijg je af en toe een klets van Jacco als je te ver gaat? Maar eerlijk ik vind 1,5 miljoen aan salaris een verspilling als je er niets voor terug ziet. Zouden jou bazen verdienen aan deze transacties? Geen bedrijf gooit toch 1,5 miljoen weg als hij er niets voor terug krijgt? Maar Fleuran doe je ook iets voor Marij Peters?

fleuran

Re: Arek Radomski

Bericht door fleuran »

Mad dog, je hebt groot gelijk!

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door arie1 »

ik zeg radomski moet blijven. Goede voetballer en niet voor neits gehaald. Maar 1 gebruik hem dan 2 gebruik hem dan goed

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

Fleuran gebrek aan woorden of heb je een klets van Jacco gehad? :schater:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Danish Dynamite »

JK, ik zou zeggen stap op Carlos af en verwijt hem rechtstreeks wat je hier allemaal loopt te verwijten aan hem.

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door NMGN »

JK ben jij over de zeik dat ze Ivo niet terug wilde nemen ofzo??

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Koen »

NMGN schreef:JK ben jij over de zeik dat ze Ivo niet terug wilde nemen ofzo??
Haha idd, JK moet maar eens ophouden met zijn fabeltjes enzo, net alsof Carlos hem eventjes gaat bellen als hij interesse in iemand heeft, haha dus niet!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Demtsjenko »

Jean Knipping schreef:Fleuran, ik probeer de supporters en mezelf te verrijken van informatie die jij als medewerker of moet ik supporter zeggen achterhoudt. Dat heeft niets met aandacht te maken, maar als je zo als jij moet leven , dan zit je toch in NEC kooitje en ben je toch zeer beperkt in het uiten van je mening, want die zul je toch wel hebben of krijg je af en toe een klets van Jacco als je te ver gaat? Maar eerlijk ik vind 1,5 miljoen aan salaris een verspilling als je er niets voor terug ziet. Zouden jou bazen verdienen aan deze transacties? Geen bedrijf gooit toch 1,5 miljoen weg als hij er niets voor terug krijgt? Maar Fleuran doe je ook iets voor Marij Peters?
geen enkel bedrijf inderdaad... behalve bijna alle andere voetbalclubs en dan vaak nog grotere bedragen... hoeveel kostte bijvoorbeeld die luque bij ajax...??? gabrich, santos, kennedy, sikora??? psv: issakson, brechet en een heel blik brazilianen die amper hebben gespeeld.... feyenoord: te veel om op te noemen.... vitesse: die denen, die israelier... had looijen toch goed gezien dat junker uiteindelijk niet geschikt zou zijn...

collins john heeft tenminste nog een belangrijk doelpunt gemaakt in europa waardoor we door waren... heeft in ieder geval nog wat terugverdiend...

NEC heeft nu niet de financiële middelen om topspelers te halen... als je dan rommedahl, john en bouaouzan kunt halen dan doe je dat als club, zeker als dat op huurbasis is... dat zijn normaal gesproken spelers die NEC beter zouden moeten kunnen maken... je geeft zelf aan dat NEC spelers moet kopen uit de jupilerleague... halen ze spelers van dat kaliber dat je aangeeft: van eijden, goossens en ten voorde (jong en potentievol met een goede mentaliteit) is het weer niet goed...

maar zoals ik al zei... alle feiten die tegen je betoog in gaan wegroepen of weglachen of gewoon negeren is het makkelijkst...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Arjan van Hout »

Jean Knipping schreef:John schat ik op een salaris van 500.000, Bouaouzan op 350.000, Radomski op 300.000, Rommedahl op 250.000, el Kabir op 50.000 oh ja Hrepka schat ik op 100.000. Zit je toch op ruim 1,5 miljoen euro aan salrissen waar niets voor terug is gekomen, maar dat is geen kapitaalsvernietiging, dat is geld NEC niet heeft uitgegeven........................Had daarvoor maar 7 jupilerspelers voor gehaald dan had je er misschien of twee over gehouden die op termijn geld hadden opgeleverd, maar ja deze Geert snapt er niets van
Jean Knipping schreef:Rick ten Voorde heeft zich ook bewezen op eredivisie niveau. Tjonge tjonge wat een een aankopen.
wat wil je nou, wel of geen eerste divisie spelers ?
Laatst gewijzigd door Arjan van Hout op di 23 jun 2009, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Socio »

Zolang Jean Knipping het verschil niet kent tussen kapitaalvernietiging (verlies dat je door afwaardering moet nemen) en salariskosten, heb ik toch wel medelijden met de spelers die hij financieel begeleid.

Afbeelding

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door BiT »

Hebben ze ook Bekhouden voor Dummies?

Misschien ook wel even iets voor 'm om door te lezen...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door bertje »

JK :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Demtsjenko »

Eniesee schreef:
Jean Knipping schreef:John schat ik op een salaris van 500.000, Bouaouzan op 350.000, Radomski op 300.000, Rommedahl op 250.000, el Kabir op 50.000 oh ja Hrepka schat ik op 100.000. Zit je toch op ruim 1,5 miljoen euro aan salrissen waar niets voor terug is gekomen, maar dat is geen kapitaalsvernietiging, dat is geld NEC niet heeft uitgegeven........................Had daarvoor maar 7 jupilerspelers voor gehaald dan had je er misschien of twee over gehouden die op termijn geld hadden opgeleverd, maar ja deze Geert snapt er niets van
Rick ten Voorde heeft zich ook bewezen op eredivisie niveau. Tjonge tjonge wat een een aankopen.
Jean Knipping schreef:Rick ten Voorde heeft zich ook bewezen op eredivisie niveau. Tjonge tjonge wat een een aankopen.
wat wil je nou, wel of geen eerste divisie spelers ?
precies mijn punt...

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Koen »

Jean, je kan denk ik beter stoppen... Je wordt niet meer serieus genomen met je fabeltjes!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Demtsjenko »

nou, dat valt mee... de geruchten uit zijn hoek zijn vaak van het kaliber: waar rook is, is vuur, maar dat eeuwige negatieve gejank en dat betweterige stuit veel mensen tegen de borst...

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7197
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door karlo »

mschr schreef:Het probleem is niet dat Aalbers verkeerde spelers haalt zoals Radomski. Het probleem is dat ie goeie spelers haalt zoals Radomski en deze niet worden opgesteld door een trainer die zijn egootje belangrijker vindt dan de club.
hou nou eens op met je radomski hij mocht gratis weg in oostenrijk been had hem niet nodig en de nieuwe trainer heeft hem nu ook al niet meer nodig.
en tussendoor gaf hij ook nog even aan niet op de bank te willen plaatsnemen.
het is gewoon duidelijk radomski :bye:
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Arjan van Hout »

karlo schreef:
mschr schreef:Het probleem is niet dat Aalbers verkeerde spelers haalt zoals Radomski. Het probleem is dat ie goeie spelers haalt zoals Radomski en deze niet worden opgesteld door een trainer die zijn egootje belangrijker vindt dan de club.
hou nou eens op met je radomski hij mocht gratis weg in oostenrijk been had hem niet nodig en de nieuwe trainer heeft hem nu ook al niet meer nodig.
en tussendoor gaf hij ook nog even aan niet op de bank te willen plaatsnemen.
het is gewoon duidelijk radomski :bye:
jij hebt duidelijk dus niet het beste voor met nec, jammer ..........

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Hans »

Demtsjenko schreef:nou, dat valt mee... de geruchten uit zijn hoek zijn vaak van het kaliber: waar rook is, is vuur, maar dat eeuwige negatieve gejank en dat betweterige stuit veel mensen tegen de borst...
Ook bij de geruchten kun je nog vraagtekens zetten. Maar verder heb je gelijk, Jean kan niet eens meer serieus worden genomen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7197
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door karlo »

Eniesee schreef:
karlo schreef:
mschr schreef:Het probleem is niet dat Aalbers verkeerde spelers haalt zoals Radomski. Het probleem is dat ie goeie spelers haalt zoals Radomski en deze niet worden opgesteld door een trainer die zijn egootje belangrijker vindt dan de club.
hou nou eens op met je radomski hij mocht gratis weg in oostenrijk been had hem niet nodig en de nieuwe trainer heeft hem nu ook al niet meer nodig.
en tussendoor gaf hij ook nog even aan niet op de bank te willen plaatsnemen.
het is gewoon duidelijk radomski :bye:
jij hebt duidelijk dus niet het beste voor met nec, jammer ..........
ik heb zeker het beste voor met nec maar aalbers en been en lodeweges zullen net als jij toch geen plaat voor de kop hebben.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1644
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door LvB »

BiT schreef:Hebben ze ook Bekhouden voor Dummies?

Misschien ook wel even iets voor 'm om door te lezen...
Jawel hoor.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Ravanelli »

Jean Knipping schreef:John schat ik op een salaris van 500.000, Bouaouzan op 350.000, Radomski op 300.000, Rommedahl op 250.000, el Kabir op 50.000 oh ja Hrepka schat ik op 100.000. Zit je toch op ruim 1,5 miljoen euro aan salrissen waar niets voor terug is gekomen, maar dat is geen kapitaalsvernietiging, dat is geld NEC niet heeft uitgegeven........................Had daarvoor maar 7 jupilerspelers voor gehaald dan had je er misschien of twee over gehouden die op termijn geld hadden opgeleverd, maar ja deze Geert snapt er niets van
Ik denk niet dat je het juist heb Jean.
Rommedahl kostte NEC € 20000,= per gespeelde (of deels gespeelde) wedstrijd, dus bij 16 wedstrijden kom je op het fijne sommetje van € 320.000,=
Maar je conclusie is volledig juist als het gaat om kapitaalvernietiging en de gehaalde spelers. Op John na stond ik niet te juichen.
Zie hier 1 jaar en veel ellende verder waarbij je je moet afvragen hoe groot de rol van Been hierin was.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten