Arek Radomski

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

staat nu officieel op forza. Na John, Bouaouzan, El Kabir, Rommedahl is Rdomski al de vijfde miskleun van TD Aalbers over kapitaalvernietiging gesproken?

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Hans »

Ben anders weinig gecharmeerd van buitenstaanders die het altijd zo goed weten en een mening klaar hebben. Alsof het alleen de schuld is van Aalbers.

Sanne
Berichten: 1486
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Sanne »

Hij past niet in het concept wat Lodeweges wil gaan spelen...
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Demtsjenko »

Jean Knipping schreef:staat nu officieel op forza. Na John, Bouaouzan, El Kabir, Rommedahl is Rdomski al de vijfde miskleun van TD Aalbers over kapitaalvernietiging gesproken?
tja, over schöne, fernandez, koenders, goossens, ten voorde, van eijden en het geld dat voor andere spelers is ontvangen hoor ik niets... typisch populistisch geneuzel... richt je aandacht op de punten waarop je makkelijk scoort en negeer alle zaken die in je nadeel kunnen spreken... verwijder de nuance en probeer zo je gelijk te halen... beetje bij beetje ga je dan zelf in je ongenuanceerde, boze wereldbeeld geloven... beetje wilders-achtig...

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

Hans hoezo buitenstaander?
demtjenko, Koenders heeft inderdaad iedere wedstrijd in de basis gestaan, Schone heeft ook een goed gemiddelde gehaald als meest aanvallende middenvelder, Goossens heeft zich ook al lang en breed bewezen in de basis. Rick ten Voorde heeft zich ook bewezen op eredivisie niveau. Tjonge tjonge wat een een aankopen. Nee Aalbers staat in de belangstelling van meerdere topclubs door zijn zeer goede aankoopbeleid.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

Oh ja Demtjenko hier nog een berichtje van jouw vriend Geert: Fernnandez heeft 1,5 miljoen opgebracht :schater:

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Socio »

Jean Knipping schreef:staat nu officieel op forza. Na John, Bouaouzan, El Kabir, Rommedahl is Rdomski al de vijfde miskleun van TD Aalbers over kapitaalvernietiging gesproken?
Kapitaalvernietiging? Radomski heeft bij mijn weten ook (behalve zijn salaris) niet veel gekost. Volgens mij noem je verder 3 gehuurde spelers, die dus geen transfersom gekost hebben. Dus door ze weg te sturen vernietig je geen kapitaal.

En El Kabir doet weer volop mee.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door burp »

Socio schreef:
Jean Knipping schreef:staat nu officieel op forza. Na John, Bouaouzan, El Kabir, Rommedahl is Rdomski al de vijfde miskleun van TD Aalbers over kapitaalvernietiging gesproken?
Kapitaalvernietiging? Radomski heeft bij mijn weten ook (behalve zijn salaris) niet veel gekost. Volgens mij noem je verder 3 gehuurde spelers, die dus geen transfersom gekost hebben. Dus door ze weg te sturen vernietig je geen kapitaal.

En El Kabir doet weer volop mee.
da's toch wel een salaris van 3 ton waar legia warschau nu tegenaan hikt

gianluca
Berichten: 35
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 17:05
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door gianluca »

Jean Knipping schreef:staat nu officieel op forza. Na John, Bouaouzan, El Kabir, Rommedahl is Rdomski al de vijfde miskleun van TD Aalbers over kapitaalvernietiging gesproken?
Aalbers heeft Vadocs voor niks opgehaald, Lens gehuurd en met Zomer een prima vervanger voor Olsen gehaald.
Het is bij elke club ook het zelfde, soms haal je een prima speler die goed functioneerd en soms kunnen spelers de verwachtingen niet na maken, om nou meteen te spreken over kapitaalvernietiging gaat mij wat te ver.
never underestimate the sound of the fans

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

John schat ik op een salaris van 500.000, Bouaouzan op 350.000, Radomski op 300.000, Rommedahl op 250.000, el Kabir op 50.000 oh ja Hrepka schat ik op 100.000. Zit je toch op ruim 1,5 miljoen euro aan salrissen waar niets voor terug is gekomen, maar dat is geen kapitaalsvernietiging, dat is geld NEC niet heeft uitgegeven........................Had daarvoor maar 7 jupilerspelers voor gehaald dan had je er misschien of twee over gehouden die op termijn geld hadden opgeleverd, maar ja deze Geert snapt er niets van

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Mark Ariaans »

En niet te vergeten koenders, goossens, Ten Voorde, Van Eijden, en Vleminckx. We hebben het wel eens slechter gedaan op de transfermarkt.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

Goosens is vaste basisspeler, Koenders heeft half seizoen alle wedstrijden gespeeld, Ten Voorde heeft alles al bewezen en Vlemminx aard goed in Nederland. van der Eijden, Zomer en Vadocz zijn goede aankopen gebleken die door Aalbers zijn gehaald, zijn slagingspercentage is bijna 100 procent :zzz:

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door rooie »

Ach zeikerd, zoals hierboven is er geen sprake van kapitaal vernietiging want het was geen kapitaal... en moet je eens kijken wat we nou allemaal al hebben terug gekocht, dat is gewoon zeer goed voor NEC begrippen. Ohja en JK Vergeet je er niet bij te vermelden dat we door deze TD (waarschijnlijk) gaan uitbereiden, europees gespeeld hebben en een topspits hebben binnengehaald??

Beetje ondankbaar en onredelijk jouw reactie, in mijn ogen.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

fleuran

Re: Arek Radomski

Bericht door fleuran »

Allereerst: bij John, Bouaouzan, Rommedahl is nauwelijks sprake van kapitaalsvernietiging; het waren gehuurde spelers. El Kabir is transfervrij gekomen; heeft nog een contract en ondanks de problemen met hem in de laatste maanden van het afgelopen seizoen, is hij nog lang niet afgeschreven. Radomski is transfervrij gekomen. Indien er voor andere spelers gekozen was, had aan die spelers ook een stevig prijskaartje gehangen! Dus met die kapitaalsvernietiging valt het wel flink mee!
Vervolgens: vooraf vond ik de keuzes van Carlos Aalbers, binnen de financiële mogelijkhedenhelemaal niet zo gek; op het laatst werd hij geconfronteerd met het vertrek van enkele spelers; sommige gewenste spelers had hij inmiddels van zijn lijstje moeten schrappen. We wisten dat er risico’s zaten aan de huur van J. en B en R.; we kenden ook de capaciteiten van die spelers; achteraf kunnen we vaststellen, dat het dus verkeerd afliep. Maar bij de analyse van die situatie kom je niet alleen bij Carlos terecht!
Carlos heeft , gezien de huidige transferontwikkelingen bij NEC, duidelijk lering getrokken.
Huidige situatie: Carlos heeft Goossens, van Eyden, ten Voorde en Vleminkx aangetrokken. Vooraf zeg ik zeer duidelijk: op basis van wat ik van/over deze spelers gezien/gehoord en gelezen heb, vind ik, dat Carlos prima aankopen heeft gedaan. Ook het contracteren van Dwight Lodeweges vind ik een juiste stap. Er komt nog een rechterverdediger (genoemde candidaten komen goed over) en er wordt naar een aanvaller gekeken. Het geeft ook vertrouwen, dat een aantal jonge spelers uit de opleiding wellicht bij de selectie gaan komen. Hoe het straks in de praktijk gaat verlopen, dat weet niemand! Maar vooraf zeg ik duidelijk: Carlos levert prima werk!

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

Dus 1,5 miljoen aan spelers betalen waarvan je niet terug ziet vind jij geen kapitaalsverbnietiging= Hoe moet ik dat dan noemen..............a.u.b. help me.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door rooie »

Jean Knipping schreef:Dus 1,5 miljoen aan spelers betalen waarvan je niet terug ziet vind jij geen kapitaalsverbnietiging= Hoe moet ik dat dan noemen..............a.u.b. help me.
Ik denk dat jij beter directeur van FC Jean kunt worden en zelf gaat scouten en huren en kopen.... want een TD zonder foutjes bestaat niet. Kijk nou eens naar wat die man wél allemaal gepresteerd heeft jongen! :tu:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

Fleuran jij kunt niet objectief reageren omdat jij in dienst van NEC bent en mede debet bent aan deze geldverspilling, ouwe koffiejuf.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Jean Knipping »

Rooie help nou dan eens even waar ik die 1,5 miljoen moet weg schrijven dan. Natuurlijk heeft Aalbers goed werk verricht Vadocz, van der Eijden en Zomer.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38427
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door mschr »

Het probleem is niet dat Aalbers verkeerde spelers haalt zoals Radomski. Het probleem is dat ie goeie spelers haalt zoals Radomski en deze niet worden opgesteld door een trainer die zijn egootje belangrijker vindt dan de club.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4827
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door T.I.G.O. »

mschr schreef:Het probleem is niet dat Aalbers verkeerde spelers haalt zoals Radomski. Het probleem is dat ie goeie spelers haalt zoals Radomski en deze niet worden opgesteld door een trainer die zijn egootje belangrijker vindt dan de club.
:withstupid: :withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door Larry NEC »

Jean Knipping schreef:Rooie help nou dan eens even waar ik die 1,5 miljoen moet weg schrijven dan. Natuurlijk heeft Aalbers goed werk verricht Vadocz, van der Eijden en Zomer.
Volgens mij werden de salarissen van Bouaouzan John en Rommedahl grotendeels door respectievelijk Wigan, Fulham en Ajax betaald. Dus anderhalf miljoen zal het nooit geweest zijn. Zeg maar om en nabij de miljoen. En welke TD maakt er nou geen fouten, welke verliest nou nooit geld? Ik ken hem niet... Ik vind het prima wat Carlos de laatste 2(of 3 jaar?) heeft gedaan qua transfers. Spelers huren die risico zijn en misschien te duur is toch prima, als ze mislukken is het geld wat je verliest minder groot. Dus wat jij nou allemaal zit te zeuren snap ik niet helemaal....

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door rooie »

Jean Knipping schreef:Rooie help nou dan eens even waar ik die 1,5 miljoen moet weg schrijven dan. Natuurlijk heeft Aalbers goed werk verricht Vadocz, van der Eijden en Zomer.
Dat zijn gewoon salarissen van die mensen en dat valt niet onder kapitaal? Ooit een opleiding afgemaakt ?
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Arek Radomski

Bericht door Juul »

mschr schreef:Het probleem is niet dat Aalbers verkeerde spelers haalt zoals Radomski. Het probleem is dat ie goeie spelers haalt zoals Radomski en deze niet worden opgesteld door een trainer die zijn egootje belangrijker vindt dan de club.
Precies!

Vorig wilde Mario per se Radomski hebben. Aangezien NEC hem transfervrij kon krijgen zou Aalbers gek zijn geweest om dat na te laten. Nu hebben we een trainer die het niet in hem ziet zitten, althans dat gerucht gaat. Dus zou het pas echt kapitaalvernietiging zijn als je hem dan niet transfervrij laat vertrekken.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Arek Radomski

Bericht door burp »

T.I.G.O. schreef:
mschr schreef:Het probleem is niet dat Aalbers verkeerde spelers haalt zoals Radomski. Het probleem is dat ie goeie spelers haalt zoals Radomski en deze niet worden opgesteld door een trainer die zijn egootje belangrijker vindt dan de club.
:withstupid: :withstupid: :withstupid:
zover wil ik bij Lodeweges nu toch nog echt niet gaan

fleuran

Re: Arek Radomski

Bericht door fleuran »

Als je J, B, Ra, K en Rom niet gehuurd of transfervrij gecontracteerd had, dan had je 5 andere spelers moeten huren of transfervrij contracteren en die kosten dan ook een zeer stevig bedrag.
JK schrijft: ""Fleuran jij kunt niet objectief reageren omdat jij in dienst van NEC bent en mede debet bent aan deze geldverspilling, ouwe koffiejuf". JK, ik ben de minst objectieve reageerder op deze forums; ik schenk koffie in voor Carlos; ik poets de schoenen van Jacco; ik strijk het overhemd van Dwight. Ik werk me te pletter voor N.E.C. Ik lees met grote bewondering de inspirerende, zeer deskundige en professionele bijdragen van JK aan de forums, bijdragen die getuigen van een originele, weidse, mondiale visie op voetbal in het algemeen en NEC in het bijzonder. Een heel klein smetje: je kunt niet rekenen! Geen probleem, ook Cruyff, Pele, Messi hebben hun smetjes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten