Roy Beerens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Michael »

TT schreef:
RZG schreef:
TT schreef:Wel vrij asociaal dat 'ie niet gereageerd heeft op telefoontjes en voicemails van Aalbers. Wees dan een vent en sta iemand te woord...
Vast opdracht van zn zaakwaarnemer.
Vast, maar dan kan het nog wel asociaal zijn....
Inderdaad, wat een laffe kneus die Beerens...

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door NEC4EVER »

Tsja jammer, maar lig er niet wakker van... het is graag of niet. Succes bij Heerenveen! :bye:

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Daan »

NEC4EVER schreef:Tsja jammer, maar lig er niet wakker van... het is graag of niet. Succes bij Heerenveen! :bye:
:withstupid:

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Roy Beerens

Bericht door RO »

Krijg net een sms vanuit nec (4040) dat Roy voor 3 jaar naar Heerenveen gaat. Van Niedzielan weten we ook nog niets concreet, dus ............
dromen houdt ons wakker!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Bleum »

Demtsjenko schreef:heerenveen? die heb ik nog in geen enkel beerens-lijstje zien staan...
Ik praat niet alleen maar onzin Demtsjenko ;)
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Michael »

Ach, die ene toevalstreffer bleum!! Als je maar vaak genoeg wat roept is er vast wel iets goed! :tong:

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door benniewels »

Ik kan maar één ding zeggen

GVD GVD GVD wat een[$&_"%_&$"&$_&$ zooi

NEc zal er wel niets aan kunnen doen, maar dit had ik niet verwacht

oh oh oh oh wat een draaaaaaaamaaaaaaaa onze voorhoede

ben benieuwd wat NEC nu gaat doen want de voorhoude is nog bagger dan afgelopen seizoen
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door mad dog »

Denk inderdaad dat ze hier weinig aan kunnen doen. Ik kan het me ook vanuit Roy voorstellen.

Maar hopen dat NEC ondertussen al eens verder gekeken heeft. Is Aalbers al op de koffie geweest bij zijn collega's in het westen des lands?
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door OAFFERE »

snel deze vent naar vroegere tijden doen want als je zo een club behandeld die jou het afgelopen half goed heeft geholpen anders was hij niet eens mee naar het jeugd ek geweest hij had minimaal telefonisch contact kunnen opnemen. ik vind hem een beetje over het paard getilt mannetje

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door benniewels »

Zal mij een biet wezen
had em GVD graag erbij gehad
Nu maar hopen wat er voor een afgedankte goedkope prutser bij gaat komen
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Ramona »

mad dog schreef:Denk inderdaad dat ze hier weinig aan kunnen doen. Ik kan het me ook vanuit Roy voorstellen.

Maar hopen dat NEC ondertussen al eens verder gekeken heeft. Is Aalbers al op de koffie geweest bij zijn collega's in het westen des lands?
:withstupid:

Had 'm nog graag een jaartje in De Goffert gezien...jammer, maar logische keus in mijn ogen ook...

mitsie
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 20:09
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door mitsie »

Is te verwachten dit..Na zo'n EK..Jammer maar niet verrassend!Anders was die al wel binnengeweest 1 week geleden! Ze zijn allemaal hetzelfde zowat en willen allemaal hogerop!
Three Lions on the shirt..

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door William »

Jammer, veel succes is H'veen :mrgreen:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Bleum »

Michael schreef:Ach, die ene toevalstreffer bleum!! Als je maar vaak genoeg wat roept is er vast wel iets goed! :tong:
Precies daarom zeg ik ook dat ik niet alleen maar onzin roep :tong:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4476
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Jeffry74 »

:bye: Bedankt en tot in De Goffert!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door BIESKE »

Feestbeest schreef:Dit is weer een fantastische vorm van daadkrachtig handelen zoals we dit gewend zijn van ons bestuur. :finger: :finger: :finger:
Snap je het niet, of wil je het niet snappen. :pukeface:
Zelfs Bennie Wels ziet dat NEC hier niks aan kan doen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10522
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door TT »

BIESKE schreef:
Feestbeest schreef:Dit is weer een fantastische vorm van daadkrachtig handelen zoals we dit gewend zijn van ons bestuur. :finger: :finger: :finger:
Snap je het niet, of wil je het niet snappen. :pukeface:
Zelfs Bennie Wels ziet dat NEC hier niks aan kan doen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Roy Beerens

Bericht door waalkade »

Jammer, maar dan kun je dat (vele) geld dat je ongetwijfeld kwijt zou zijn besteden aan een speler die misschien ook nog eens geld opbrengt.
De Goffert, het hart van Nijmegen

jbnmgn

Re: Roy Beerens

Bericht door jbnmgn »

Klootte, waardeloos, balen, shit, enz.
Want wat moet je er anders over zeggen? Hebben we gefaald, en zo ja, waarin?
Hebben we eindelijk weer eens een speler die een behoorlijke toegevoegde waarde voor het team en de club heeft, komt er weer een andere club met hogere ambitie's en vooral meer poen en een slagvaardiger bestuur.
Want waarom zou hij anders gegaan zijn? Hij had van te voren aangegeven zelf liever bij NEC te willen blijven, maar ja, sportieve en vooral financiele progressie doet zo'n speler altijd weer besluiten het bij een hoger geplaatste club te proberen. En dit zullen wij nog jaren en jaren zo mee moeten maken.
Spelers die op huurbasis komen om speeltijd te krijgen en vooral om te laten zien dat zij het waard zijn om hoger te spelen dan NEC. En dus vertrekken ze na een half jaar of een jaar weer, hetzij naar hun eigen club terug, hetzij naar een "betere" club.
Als wij niet in staat zijn om binnen nu en 2 of 3 jaar betere sponsoren, betere spelers en een beter en vooral slagvaardiger bestuur en technische staf en scouting aan te trekken, en tevens het stadion in die tijd weten uit te breiden, dan ziet de toekomst voor NEC er belabberd uit.
Dan gaan de inkomsten omlaag, vertrekken de goede spelers, en blift het stadion te klein. Dan kunnen we straks alleen nog maar proberen te cincureren met toto-divisie clubs.

Ik hoop op betere tijden.

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Sjezus »

helaas :slot:

Nu maar hopen dat er geen "paniek"aankoop zoals bijvoorbeeld Adilson Ben David Dos Santos of de Freitas komt. Waar ik toch wel bang voor ben.
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
Lange
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:24
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Lange »

jbnmgn schreef:Klootte, waardeloos, balen, shit, enz.
Want wat moet je er anders over zeggen? Hebben we gefaald, en zo ja, waarin?
Hebben we eindelijk weer eens een speler die een behoorlijke toegevoegde waarde voor het team en de club heeft, komt er weer een andere club met hogere ambitie's en vooral meer poen en een slagvaardiger bestuur.
Want waarom zou hij anders gegaan zijn? Hij had van te voren aangegeven zelf liever bij NEC te willen blijven, maar ja, sportieve en vooral financiele progressie doet zo'n speler altijd weer besluiten het bij een hoger geplaatste club te proberen. En dit zullen wij nog jaren en jaren zo mee moeten maken.
Spelers die op huurbasis komen om speeltijd te krijgen en vooral om te laten zien dat zij het waard zijn om hoger te spelen dan NEC. En dus vertrekken ze na een half jaar of een jaar weer, hetzij naar hun eigen club terug, hetzij naar een "betere" club.
Als wij niet in staat zijn om binnen nu en 2 of 3 jaar betere sponsoren, betere spelers en een beter en vooral slagvaardiger bestuur en technische staf en scouting aan te trekken, en tevens het stadion in die tijd weten uit te breiden, dan ziet de toekomst voor NEC er belabberd uit.
Dan gaan de inkomsten omlaag, vertrekken de goede spelers, en blift het stadion te klein. Dan kunnen we straks alleen nog maar proberen te cincureren met toto-divisie clubs.

Ik hoop op betere tijden.


:withstupid: :withstupid:

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Zittuh! »

Michael schreef:Inderdaad, wat een laffe kneus die Beerens...
@iedereen die nu Beerens uitscheld:

Beerens streeft het hoogste na en dat is zijn goed recht. Als de keuze Heerenveen of NEC is dan is Beerens behoorlijk dom als hij voor NEC kiest. Heerenveen speelt leuker voetbal, vaker Europees etc. Het is ook logisch dat Beerens niet tegen Aalbers zegt ''Ik wil naar heerenveen'. Wat als het uiteindelijk niet doorgaat en hij dan voor NEC kiest, dan hadden jullie met zijn allen ook iets tegen Beerens te zeiken gehad.

Iedereen die zo reageert als de reactie hierboven is dus wereldvreemd.

Verder over Beerens: het is jammer dat NEC hem niet heeft kunnen kopen. Wel mogen we blij zijn dat NEC 'groeibriljantjes' als Beerens probeert binnen te halen. Er is dus hoop...
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
De Bloedkuul
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door De Bloedkuul »

Roy, Succes bij Heerenveen!

Ik hoop voor je dat je de juiste beslissing hebt gemaakt, al ben ik daar niet zeker van. Ik vind je totaal geen voetballer voor Heerenveen!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Don Corleone »

oekoeboekoe schreef:
Michael schreef:Inderdaad, wat een laffe kneus die Beerens...
@iedereen die nu Beerens uitscheld:

Beerens streeft het hoogste na en dat is zijn goed recht. Als de keuze Heerenveen of NEC is dan is Beerens behoorlijk dom als hij voor NEC kiest. Heerenveen speelt leuker voetbal, vaker Europees etc. Het is ook logisch dat Beerens niet tegen Aalbers zegt ''Ik wil naar heerenveen'. Wat als het uiteindelijk niet doorgaat en hij dan voor NEC kiest, dan hadden jullie met zijn allen ook iets tegen Beerens te zeiken gehad.

Iedereen die zo reageert als de reactie hierboven is dus wereldvreemd.

Verder over Beerens: het is jammer dat NEC hem niet heeft kunnen kopen. Wel mogen we blij zijn dat NEC 'groeibriljantjes' als Beerens probeert binnen te halen. Er is dus hoop...
:withstupid:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door arie1 »

baal wel dat beerens niet komt. Hem snap ik wel.
maar toch blijf ik erbij dat nec hier heel vaak zelf schuld aan is. Hoe vaak lees je al iets over spelers, maar niet concreet worden.
en veelal huren, maar dan zonder koop bedingen.

vraag me echt af of we er nog iets fatsoenlijks bij krijgen, maar denk dat we niedzie terug krijgen en verder weinig. :pukeface:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten