Roy Beerens

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door pjottr »

Blauw Wit 7 schreef::nee: Er is nog niks meer bekend dan vorige week, behalve dat Huysegems naar twente gaat, en men gaat er hier alweer vanuit dat Beerens naar een andere club zal gaan...... :eek1:
Blauw-Wit, je kunt niet ontkennen dat het gewoon al ruim een week stil is rond Niedzielan en Beerens.
Rondom ons heen blijven clubs zich versterken.
Da's geen goed teken, dat ben je toch wel met me eens ?

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Danish Dynamite »

pjottr schreef:
Blauw Wit 7 schreef::nee: Er is nog niks meer bekend dan vorige week, behalve dat Huysegems naar twente gaat, en men gaat er hier alweer vanuit dat Beerens naar een andere club zal gaan...... :eek1:
Blauw-Wit, je kunt niet ontkennen dat het gewoon al ruim een week stil is rond Niedzielan en Beerens.
Rondom ons heen blijven clubs zich versterken.
Da's geen goed teken, dat ben je toch wel met me eens ?
Wie dan???
Of bedoel je soms takak naar die jankers toe..... :schater:
En met twente en heerenveen ga ik NEC niet vergelijken op dit moment, om over de top 4 nog maar te zwijgen.

Ik zou zeggen, kijk eens op de VI-site bij het transferoverzicht per club en dan zie je dat het allemaal nog wel meevalt hoor met de versterkingen bij andere clubs. :tong:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door OAFFERE »

vind het over het algemeen redelijk rustig op de transfermarkt.
het geval beerens zal hopelijk niet afhangen van niedzielan want dat duurt te lang.
die had zijn keuze allang kenbaar moeten maken en als ik aalbers lees vanmorgen in de gelderlander dan ben ik bang dat hij voor een andere club kiest als hij al niet meer telefonisch contact opneemt terwijl zijn vocemail is ingesproken. ik denk dat beerens een beetje is gaan zweven

Gebruikersavatar
Marcelinho04
Berichten: 380
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:03
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Marcelinho04 »

lijkt me toch dat hij voor :nec: gaat kiezen. Heerenveen interresse in Sterchele, Twente Huysegems gekocht. Gaat naar PSV en wordt verhuurd aan :nec: of gaat direct naar :nec: :beer: :roll:

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Sjezus »

Graag of niet!

Het lijkt erop dat Beerens :nec: als laatste optie ziet!
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door benniewels »

Van mij is ie van harte welkom

toppertje met veel dreiging
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door john »

benniewels schreef:Van mij is ie van harte welkom

toppertje met veel dreiging
Kan best een toppertje zijn,maar dit duurt nu veels te lang.
Of het aan NEC ligt dat ze de centen niet bij mekaar kunnen krijgen, dan kan Beerens er niets aan doen.
Maar als er wat beweerd wordt gewoon niet op een telefoontje gereageerd wordt,dan was bij mij het verhaal over.
Die jongen houdt je naar mijn mening gewoon aan het lijntje.

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Gradje »

Niet blijven wachten, maar gewoon verder zoeken. Dan maar niet.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door harold »

Blauw Wit 7 schreef:
pjottr schreef:
Blauw Wit 7 schreef::nee: Er is nog niks meer bekend dan vorige week, behalve dat Huysegems naar twente gaat, en men gaat er hier alweer vanuit dat Beerens naar een andere club zal gaan...... :eek1:
Blauw-Wit, je kunt niet ontkennen dat het gewoon al ruim een week stil is rond Niedzielan en Beerens.
Rondom ons heen blijven clubs zich versterken.
Da's geen goed teken, dat ben je toch wel met me eens ?
Wie dan???
Of bedoel je soms takak naar die jankers toe..... :schater:
En met twente en heerenveen ga ik NEC niet vergelijken op dit moment, om over de top 4 nog maar te zwijgen.

Ik zou zeggen, kijk eens op de VI-site bij het transferoverzicht per club en dan zie je dat het allemaal nog wel meevalt hoor met de versterkingen bij andere clubs. :tong:
:withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Demtsjenko »

rigters trapt nog even na naar NAC... nou roy.. da's ook geen optie meer... blijft over? juist! NEC!! tekenen!!

Gebruikersavatar
derk
Berichten: 211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door derk »

Beerens voor drie jaar naar Heerenveen

Roy Beerens speelt de komende drie seizoenen voor SC Heerenveen. De Friese club neemt de linkeraanvaller over van PSV, waar hij nog een verbintenis tot volgend jaar zomer had.

De Eindhovenaren stemden in met de transfer, nadat de jeugdinternational te kennen gaf niet over een nieuw contract te willen onderhandelen. De aanvaller uit Bladel speelde vorig seizoen op huurbasis voor NEC en leek ook volgend seizoen bij PSV geen kans te maken op speelminuten.

Voor Beerens, die op het EK onder 21 tot vier invalbeurten kwam en in de halve finale tegen Jong Engeland in de beslissende penaltyreeks twee strafschoppen benutte, waren meerdere clubs in de race.

François Sterchele van Germinal Beerschot Antwerpen brengt vandaag een oriënterend bezoek aan het Abe Lenstra-stadion. De 25-jarige aanvaller, die eerder uitkwam voor RFC Luik, Union de Calamine, Oud-Heverlee Leuven en Charleroi, kroonde zich afgelopen seizoen met 21 doelpunten tot topscorer van de Belgische competitie.
Voetbalzone.

Helaas...

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door RZG »

kut :angryfire:
Als je alles geeft, verlies je niets.

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Jack_Sparrow »

Weer Heerenveen die een speler voor onze neus weg kaapt (zuiverloon)
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door RZG »

Nu worden de mogelijkheden voorin wel heel beperkt.
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door TT »

Wel vrij asociaal dat 'ie niet gereageerd heeft op telefoontjes en voicemails van Aalbers. Wees dan een vent en sta iemand te woord...

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door mad dog »

Balen zeg! Ik had toch het idee dat NEC de pijlen op Beerens gericht had. Nu kunnen ze weer ergens anders hun energie in gaan steken.
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door RZG »

TT schreef:Wel vrij asociaal dat 'ie niet gereageerd heeft op telefoontjes en voicemails van Aalbers. Wees dan een vent en sta iemand te woord...
Vast opdracht van zn zaakwaarnemer.
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door pjottr »

Hmmm, dat word aanvallend weer smullen dit jaar.

v. Beukering, Holman, Niedzielan, Worm, Saidi.
De keuze is reuze, maar de kwaliteit....

van Beukering zie ik wel zitten maar Holman heeft bewezen geen spits te zijn,
Niedzielan heeft er absoluut geen zin in en Worm en Saidi zijn te licht.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door TT »

RZG schreef:
TT schreef:Wel vrij asociaal dat 'ie niet gereageerd heeft op telefoontjes en voicemails van Aalbers. Wees dan een vent en sta iemand te woord...
Vast opdracht van zn zaakwaarnemer.
Vast, maar dan kan het nog wel asociaal zijn....

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Del Piero »

mad dog schreef:Balen zeg! Ik had toch het idee dat NEC de pijlen op Beerens gericht had. Nu kunnen ze weer ergens anders hun energie in gaan steken.
Ik hoop dat NEC die energie ook al tijdens de onderhandelingen met Beerens ergens anders in gestoken hebben. Wanneer ze nu in één keer iets anders moeten zoeken, zijn ze te laat.

Jammer dat Beerens naar Heerenveen gaat. Ik ben alleen benieuwd of hij veel zal spelen.

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door mad dog »

Del Piero schreef:
mad dog schreef:Balen zeg! Ik had toch het idee dat NEC de pijlen op Beerens gericht had. Nu kunnen ze weer ergens anders hun energie in gaan steken.
Ik hoop dat NEC die energie ook al tijdens de onderhandelingen met Beerens ergens anders in gestoken hebben. Wanneer ze nu in één keer iets anders moeten zoeken, zijn ze te laat.

Jammer dat Beerens naar Heerenveen gaat. Ik ben alleen benieuwd of hij veel zal spelen.
Dat hoop ik ook, maar laat ik het zo zeggen: dan is het te hopen dat behaalde resultaten in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst...
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door burp »

Beerens trekt naar Heerenveen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 5 juli om 14:56

Roy Beerens speelt de komende drie seizoenen voor SC Heerenveen. De Friese club neemt de linkeraanvaller over van PSV, waar hij nog een verbintenis tot volgend jaar zomer had.

De Eindhovenaren stemden in met de transfer, nadat de jeugdinternational te kennen gaf niet over een nieuw contract te willen onderhandelen. De aanvaller uit Bladel speelde vorig seizoen op huurbasis voor NEC en leek ook volgend seizoen bij PSV geen kans te maken op speelminuten.

Voor Beerens, die op het EK onder 21 tot vier invalbeurten kwam en in de halve finale tegen Jong Engeland in de beslissende penaltyreeks twee strafschoppen benutte, waren meerdere clubs in de race.

François Sterchele van Germinal Beerschot Antwerpen brengt vandaag een oriënterend bezoek aan het Abe Lenstra-stadion. De 25-jarige aanvaller, die eerder uitkwam voor RFC Luik, Union de Calamine, Oud-Heverlee Leuven en Charleroi, kroonde zich afgelopen seizoen met 21 doelpunten tot topscorer van de Belgische competitie.
jammer, maar zoiets zat er al wel aan te komen :roll:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door burp »

Heerenveen meldt het zelf ook, dus definitief;

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=5221


Naar vroegere tijden dan maar met de Beerens discussie. :td:

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Jack_Sparrow »

NEC was afhankelijk van de verkoop van Niedzielan en daardoor konden ze niet slagvaardig handelen.
Nu maar de aandacht vestigen op Vincken?
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Feestbeest
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:28
Contacteer:

Re: Roy Beerens

Bericht door Feestbeest »

Dit is weer een fantastische vorm van daadkrachtig handelen zoals we dit gewend zijn van ons bestuur. :finger: :finger: :finger:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten