Lasse Schöne

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zapper
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 14 apr 2008, 00:43
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door zapper »

LT schreef:
Joske schreef:
mad dog schreef: En dat zou dus meestal betekenen dat óf Sibum, óf Davids geslachtofferd moet worden. Je zou Davids ook linsbuiten kunnen zetten maar daar ben ik geen grote voorstander van.
als Davids eruit gaat heb je volgens mij ook geen enkele linksbenige speler meer over op het middenveld / aanval waardoor je eigenlijk bijna geen dreiging meer hebt van die kant. Ik zou davids laten staan en 4 - 4 - 2 spelen met Schone als aanvallende middenvelder en Worm en Janssen in de spits.
Je hebt totaal geen creativiteit over op het middenveld nu. Radomski is in veel opzichten beter dan Vadocz maar hij zet niet iemand vrij voor de keeper en dergelijke. Schöne op 10!
Zie de cijfers in vi.... :???:

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door mad dog »

Joske schreef:
mad dog schreef: En dat zou dus meestal betekenen dat óf Sibum, óf Davids geslachtofferd moet worden. Je zou Davids ook linsbuiten kunnen zetten maar daar ben ik geen grote voorstander van.
als Davids eruit gaat heb je volgens mij ook geen enkele linksbenige speler meer over op het middenveld / aanval waardoor je eigenlijk bijna geen dreiging meer hebt van die kant. Ik zou davids laten staan en 4 - 4 - 2 spelen met Schone als aanvallende middenvelder en Worm en Janssen in de spits.
Ik had er inderdaad bij moeten vermelden dat bij het handhaven van de 4-3-3 opstelling Davids of Sibum eruit moet als je Lasse achter de spits wil hebben.
einde van deze poging.....

Joske
Berichten: 337
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 21:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Joske »

zapper schreef: Zie de cijfers in vi.... :???:
We waren het er al een tijdje over eens dat die cijfers nergens op slaan :tong:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Jomano »

Joske schreef:
zapper schreef: Zie de cijfers in vi.... :???:
We waren het er al een tijdje over eens dat die cijfers nergens op slaan :tong:
Hij bedoelt denk ik de stand...... :roll:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Danish Dynamite »

Speelde prima vanavond, maar wat zou ik hem graag weer een keer achter de spitsen zien spelen.

Gebruikersavatar
Wacken
Berichten: 194
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 17:08
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Wacken »

ik vind het zonde dat hij toch niet goed word gebruikt, hij werd toch gehaald als vervanger voor holman en niet voor bobson?
ik zou kiezen tussen sibum en radomski... 1 van hun op de bank..
zijn toch meer dezelfde type spelers

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door BIESKE »

Danish Dynamite schreef:Speelde prima vanavond, maar wat zou ik hem graag weer een keer achter de spitsen zien spelen.
:withstupid: Al moet ik zeggen dat ie op links ook steeds beter zijn draai begint te vinden.

DJTEEF!

Re: Lasse Schöne

Bericht door DJTEEF! »

Ik vond hem op links niet best. Hij draait iedere keer naar zijn rechterbeen en levert op die manier geen goede voorzetten af.

Op rechts daarentegen was zijn eerste actie direct top. Jammer dat het schot van Saidi nog net geblokt werd.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15055
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door necnmgn »

Danish Dynamite schreef:Speelde prima vanavond, maar wat zou ik hem graag weer een keer achter de spitsen zien spelen.
:withstupid: en dan bij voorkeur achter Tim Janssen, Lasse kan steekpasses geven.... Janssen heeft als kwaliteit zijn loopacties. Het rekensommetje lijkt me snel gemaakt, maarja wie haal je eraf :roll: ?

Gebruikersavatar
Jhonny_goal
Berichten: 61
Lid geworden op: zo 26 okt 2008, 16:56
Locatie: Beuningen

Re: Lasse Schöne

Bericht door Jhonny_goal »

Haalde als een van de weinige een voldoende vandaag. Toont aan dat Been niet meer om hem heen kan. Ik zie Schone liever op 10 spelen net achter de spitsen. Hij kan dan zorgen voor de ballen op van Beukering ziodat die niet op een eiland komt.
We hebben Schone ook nodig op het middenveld omdat Sibum en Davids geen scorend vermogen hebben en geen creativiteit.
Jhonny in de basis maar das logisch....

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Stefannec »

Jhonny_goal schreef:Haalde als een van de weinige een voldoende vandaag. Toont aan dat Been niet meer om hem heen kan. Ik zie Schone liever op 10 spelen net achter de spitsen. Hij kan dan zorgen voor de ballen op van Beukering ziodat die niet op een eiland komt.
We hebben Schone ook nodig op het middenveld omdat Sibum en Davids geen scorend vermogen hebben en geen creativiteit.
De enige echt zinnige opmerking die je hier hebt gemaakt.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Strooper »

Goede wedstrijd vandaag :thumbsup:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door vak Oost »

Strooper schreef:Goede wedstrijd vandaag :thumbsup:
daar gaan we nog meer plezier aan beleven, daar ben ik van overtuigd
Alles komt goed !!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Lasse Schöne

Bericht door Juul »

Zijn beste wedstrijd tot nu toe. Zijn zelfvertrouwen neemt toe, en inderdaad daar gaan we meer plezier van beleven.

Dos-John's
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 22:11
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Dos-John's »

Schone is in potentie te goed voor NEC.. Hoop dat we lang van deze kwaliteiten kunnen genieten

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door BIESKE »

Strooper schreef:Goede wedstrijd vandaag :thumbsup:
:withstupid:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door harold »

Juul schreef:Zijn beste wedstrijd tot nu toe. Zijn zelfvertrouwen neemt toe, en inderdaad daar gaan we meer plezier van beleven.
:withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Danish Dynamite »

:hail: Wat is die jongen balvast en wat een overzicht heeft hij. :thumbsup:

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door NEC kampioen »

geweldige wedstrijd van 'm!! Vond 't in eerste instantie wat raar om hem de 2e helft weer linksbuiten te zetten, maar het pakte allemaal(ook met worm) weer goed uit. Heb sowieso gewoon vertrouwen in elke wissel van Been..

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door LT »

Vertrouwen in iedere wissel van Been? Hij moet gewoon een verdediger brengen met een 2-1 voorsprong in de slotminuten..

Schöne speelde een hele goede pot. Achter de spits zet hij de lijnen uit, mocht hij op de flanken terechtkomen kan hij alsnog voor de actie gaan. Prima pot!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door Danish Dynamite »

Alleen jammer dat hij iedere keer naar binnen moet trekken als hij op links aangespeeld wordt, als hij toch eens een iets sterker linkerbeen zou hebben....

Maar ja, dan had hij nu waarschijnlijk ook niet bij NEC gespeeld. :mrgreen:

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door NEC kampioen »

LT schreef:Vertrouwen in iedere wissel van Been? Hij moet gewoon een verdediger brengen met een 2-1 voorsprong in de slotminuten..

Schöne speelde een hele goede pot. Achter de spits zet hij de lijnen uit, mocht hij op de flanken terechtkomen kan hij alsnog voor de actie gaan. Prima pot!
ach. Bouazouan stond klaar om in te vallen net voor de 2-2, je hebt genoeg ruimte met een man meer.
En de goal was gewoon een fout van saidi, als hij gewoon doet wat ie moet doen op dat moment is er niets aan de hand, zo valt deze goal nog al sta je met 7 man meer op t veld

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door LT »

Bouaouzan is ook een verdediger ja...

DJTEEF!

Re: Lasse Schöne

Bericht door DJTEEF! »

LT schreef:Vertrouwen in iedere wissel van Been? Hij moet gewoon een verdediger brengen met een 2-1 voorsprong in de slotminuten..

Schöne speelde een hele goede pot. Achter de spits zet hij de lijnen uit, mocht hij op de flanken terechtkomen kan hij alsnog voor de actie gaan. Prima pot!
Hier ben ik het niet mee eens.
Breng je een aanvaller en valt de 2-2 dan had je een verdediger moeten brengen om de voorsprong te consolideren.
Breng je een verdediger en valt de 2-2 dan had je een aanvaller moeten brengen om niet met je kont in de eigen 16 te komen te staan.
Een gelijkmaker in de laatste minuut is nooit te wijten aan een verkeerde wissel, zeker niet tegen 10 man.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Lasse Schöne

Bericht door arie1 »

was de uitblinker. Ook ongeveer de enige die niets fout deed in 1e helft.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Marcelinho04 en 14 gasten