Jonas Olsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door sanchez-torres »

Kwam Jonas gisteren tegen in de Tempel op Plein'44. Kwam ff vrienden en bekenden opzoeken in Nijmegen. Mooie gast was en is dat toch!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15944
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door pjottr »

Had 'm gelijk ff contractje onder de neus geschoven ;)

nijmegendevil
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 18 aug 2008, 20:57
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door nijmegendevil »

sanchez-torres schreef:Kwam Jonas gisteren tegen in de Tempel op Plein'44. Kwam ff vrienden en bekenden opzoeken in Nijmegen. Mooie gast was en is dat toch!

klopt , ik was blij m weer even te zien en hij had zijn shirt meegebracht voor me , helemaal top!!!

Ik heb m geinterviewd voor tv Nijmegen komt maandagavond erop en duurt geloof ik 13 minuten mooi met de waalbrug op de achtergrond en ook gevraagd wil je nog terug komen bij nec , dus maandagavond kijken en anders komt de link denk ik wel op de trouwe honden

9inch
Berichten: 275
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 10:37
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door 9inch »

Het is en blijft een geweldenaar, met zijn 2 goals tegen NAC als hoogtepunt

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door necnmgn »

9inch schreef:Het is en blijft een geweldenaar, met zijn 2 goals tegen NAC als hoogtepunt
:withstupid: :hail: leuk interview op DTH!

Sjezus
Berichten: 1495
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Sjezus »

Prima gast en prima interview, alleen jammer dat ik geen antwoord op mijn vraag heb gekregen!
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4918
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Tim Janssen »

jonas naar aston villa weet iemand of er voor ons wat inzit??

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Jomano »

'Olsson verlaat WBA voor rivaal Aston Villa'
Met West Bromwich Albion degradeerde Jonas Olsson onlangs naar het Championship, maar toch staat de Zweed een mooie promotie te wachten. Diverse clubs uit de Premier League dingen naar zijn hand; Aston Villa is het meest concreet.


"Het is een eer om met Aston Villa in verband te worden gebracht", zegt Olsson, die NEC een jaar geleden verruilde voor West Brom. Behalve Villa zijn ook Bolton Wanderers en Blackburn Rovers gecharmeerd van de centrale verdediger, weet Sky Sports.

"Maar ik ga nu eerst even een paar weken op vakantie", vervolgt Olsson. "Daarna ga ik plannen maken voor het volgende seizoen. Clubs met belangstelling kunnen zich voorlopig tot mijn zaakwaarnemer Martin Dahlin wenden."

Dahlin zegt al diverse clubs aan de lijn te hebben gehad. "En dat is logisch", zegt de agent tegen Expressen. "Want ondanks de degradatie van zijn club heeft Jonas een geweldig debuutseizoen doorgemaakt in de Premier League."


:thumbsup:

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door BIESKE »

Echt een hele mooie stap zeg. Je zag bij NEC al de echte winnaarsmentaliteit, maar dit had ik zo snel niet verwacht.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door harold »

En zijn droom om een gewaardeerde kracht in de premier leugue te worden krijgt zo steeds meer vorm. Het is hem gegund.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Frans »

Staan 2-1 voor tegen Doncaster momenteel, 2 goals van Jonas voor West Brom! En koploper!
NECTheBest

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door necnmgn »

Hoeksteen Olsson gaat verlengen bij WBA
Jonas Olsson staat op het punt een nieuw contract te tekenen bij West Bromwich Albion. De Zweedse verdediger praat momenteel met de club over een tweejarige verlenging van zijn huidige verbintenis.


West Bromwich Albion nam de verdediger afgelopen seizoen over van NEC. Ondanks het feit dat Olsson er niet in slaagde West Bromwich te behouden voor de Premier League, wil de Zweed The Baggies ook in het Championship trouw blijven. Ook interesse van Aston Villa deed Olsson niet van gedachten veranderen.

"Ik heb het enorm naar mijn zijn bij de club en ik heb hier een heel mooi contract. Ik heb een belangrijke rol binnen het team en het voelt goed om het vertrouwen van de nieuwe manager, Roberto Di Matteo, te krijgen. Ik heb het gevoel dat ik één van de hoekstenen van dit team ben", zegt Olsson in gesprek met Fotbollskanalen.

Naar verluidt wordt Olsson, die nog een contract tot de zomer van 2011 heeft, met zijn nieuwe contract één van de grootverdieners bij WBA. De Zweed steekt niet onder stoelen of banken dat dat één van de redenen is dat hij de club trouw blijft. "Maar ik wil bovenal de club terug naar de Premier League helpen."

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Frans »

Nu definitief:
Olsson verlengt bij WBA en wordt grootverdiener
West Bromwich Albion heeft de contractuele samenwerking met Jonas Olsson opengebroken, zo meldt de Championshipclub maandagmorgen. De verdediger staat nu twee seizoenen langer, tot medio 2013, onder contract bij The Hawthorns. Volgens diverse media is de oud-NEC'er nu een van de grootverdieners bij WBA.

"Ik heb nog nooit mijn fiat gegeven aan een contract met zo'n lange aflooptermijn. Dat is een teken dat ik het hier goed naar mijn zin heb", vertelt de Zweed desgevraagd op de clubsite. "We willen zo snel mogelijk terug naar de Premier League, en we zijn goed op weg. Ik hoop hier nog jarenlang uitstekende resultaten te mogen boeken."

Olsson (26) speelde in eigen land voor Landskrona en maakte in 2005 de overstap naar NEC. Na drie jaar in de clubkleuren van de Nijmeegse club te hebben gespeeld, koos hij voor de avances van WBA. Handhaving in de Premier League was een onmogelijke taak. Dit seizoen staat de ploeg van Roberto Di Matteo tweede in de Championship.
NECTheBest

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door H-Zenkamp »

★★

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door necnmgn »

Vandaag in de FA Cup gescoord tegen Newcastle United (4-2 gewonnen) :tu:
Jones trouwens ook gescoord voor de "Wolves"

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 1284
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door DJTEEF! »

Jonas was een geweldenaar. Ik hoop dat we snel een kopietje kunnen halen.
Vuurwerk, trommel, megafoon... tijd voor meer sfeer!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door necnmgn »

Olsson debuteert in Zweedse selectie
Jonas Olsson is voor het eerst opgeroepen voor de Zweedse nationale voetbalploeg. De oud-verdediger van NEC kreeg het nieuws woensdag te horen.


Olsson, momenteel spelend voor West Bromwich Albion, maakte nog niet eerder deel uit van de nationale voetbalploeg van het land. De 27-jarige Olsson kreeg van de nieuwe bondscoach Erik Hamren voor het eerst een uitnodiging. Zweden werkt op 3 maart een oefenduel af met Wales.

"Dit is iets wat ik altijd heb willen bereiken in mijn carrière", zegt Olsson op de website van West Brom. "Elke voetballer die ambities heeft wil uitkomen voor zijn land. Ik ben trots dat ik die kans nu krijg. Het voelt goed dat ik zo snel na het aanstellen van Hamren al in beeld ben bij de nationale ploeg."

Olsson staat sinds augustus 2008 onder contract bij The Baggies. Die club nam hem toen over van NEC. In totaal kwam hij de afgelopen seizoen 65 keer in actie voor zijn Engelse werkgever.

Bron: voetbalprimeur..

Leuk voor Jonas! Nieuwe coach nieuwe kansen. Die vorige bondscoach was toch meer van de gevestigde orde. Nu krijgen eindelijk ook andere gasten hun kans..

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Demtsjenko »

erg gaaf voor hem...

jazeker
Berichten: 1193
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door jazeker »

Top gozer! :tu:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Jomano »

Oei, das slecht nieuws voor de spitsen van het Nederlands elftal.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door bvg »

Het is hem gegund. :sjaal:

Joske
Berichten: 337
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 21:42
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Joske »

Olsson is vandaag gepromoveerd naar de Premier League met WBA. Gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door tweety »

Olsson ook geselecteerd voor de wedstrijd tegen Oranje , leuk voor hem
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door rasputin »

Scoort tegen ManU!
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Arjan van Hout »

rasputin schreef:Scoort tegen ManU!
oh ja ? op VI staat dat P. Evra (e.d.) en S. Tchoyi voor wba gescoord hebben

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten