Jonas Olsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Jonas Olsson

Bericht door William »

:mrgreen:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Topdude

Re: Jonas Olsson

Bericht door Topdude »

Kanjer!

Het is dat het bestuur op vakantie is, anders hadden ze deze jongen een contractverlening kunnen aanbieden. Volgend jaar hoeft het niet meer.

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door William »

Topdude schreef:Kanjer!

Het is dat het bestuur op vakantie is, anders hadden ze deze jongen een contractverlening kunnen aanbieden. Volgend jaar hoeft het niet meer.
Ik vrees het ergste.
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door BIESKE »

Topdude schreef:Kanjer!

Het is dat het bestuur op vakantie is, anders hadden ze deze jongen een contractverlening kunnen aanbieden. Volgend jaar hoeft het niet meer.
Hoe cynisch kun je zijn. Maar hij is wel leuk :schater:

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Phoenix »

Super Jonas Olsson :D

Hopelijk blijft ie volgend jaar nog bij ons en gaat dan voor een leuk bedrag naar een hele leuke club!
Dat zou hij verdienen!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Mariodona »

Beste verdediger die n.e.c. ooit heeft gehad. Klinkt gewaagd maar ik meen het.

Verdedigend was hij al een kanjer maar opbouwend is hij beter dan de gem. middenvelder van n.e.c.

Geef die man een contract voor het leven!!

Mijn fav. speler van de selectie. Zo zouden we er meer van moeten hebben. Een combinatie van wilskracht,agressie,strijd ,inzicht.techniek,talent en de echte wil om te winnen of vooral de wil om niet te verliezen. Die domme gele kaarten neem ik op de koop toe.
Hij had zo een echte romeinse strijder kunnen zijn en dus past hij helemaal bij n.e.c.

Jonas zal snel voor een topclub gaan spelen en dan bedoel ik geen p.s.v. of Az maar echte top denk aan ac Milan, Barcelona of Manu.
Let op mijn woorden Olsson wordt een topper en geniet nog maar van hem zolang het nog kan!!

Jonas je bent bovenal ook sympatiek en je hebt een goede muziek smaak. Veel plezier bij de Stones misschien kom ik je nog tegen?!

Jonas du är skitbra!!
Can we win? Yes we can!

wouternec
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:06
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door wouternec »

Elke wedstrijd STRIJD, daar kunnen andere een voorbeeld aan nemen. Doorgaan Jonas :sjaal:

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Gradje »

Een absolute topper in wording. Ik vrees echter dagelijks dat er een bericht verschijnt dat we hem kwijt zijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er geen aansprekende clubs zijn die hem op de korrel hebben.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door TT »

Gradje schreef:Een absolute topper in wording. Ik vrees echter dagelijks dat er een bericht verschijnt dat we hem kwijt zijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er geen aansprekende clubs zijn die hem op de korrel hebben.
:withstupid: Maar zo denk ik ook al lang dat er toch eens een keer iemand voor Wisgerhof zou moeten komen....(aan een goede Nederlandse club denk ik dan)

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Undici »

ik las in het ad bij het berichtje dat gunther weg ging, dat het ook waarschijnlijk zou zijn dat jonas weg zou gaan vanwege de vele interesses uit duitsland en engeland....

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Demtsjenko »

zou niet grappig zijn... aan de andere kant denk ik dat voor jonas een behoorlijk bedrag neergeteld zal worden...

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Gradje »

Dat is dan de goede kant van het verhaal. Ook een goed signaal richting investeerders.

Gebruikersavatar
Harmos
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:30
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Harmos »

Dat zou dan het eerste geld zijn dat de investeerders terugzien van hun investeringen...op zich geen verkeerd idee...maar wie weet speelt ie nog wel zo'n seizoen en kan ie volgens seizoen voor meer poen vertrekken.

Gebruikersavatar
Sven Vermant
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:51
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Sven Vermant »

Mariodona schreef:Beste verdediger die n.e.c. ooit heeft gehad. Klinkt gewaagd maar ik meen het.

Verdedigend was hij al een kanjer maar opbouwend is hij beter dan de gem. middenvelder van n.e.c.

Geef die man een contract voor het leven!!

Mijn fav. speler van de selectie. Zo zouden we er meer van moeten hebben. Een combinatie van wilskracht,agressie,strijd ,inzicht.techniek,talent en de echte wil om te winnen of vooral de wil om niet te verliezen. Die domme gele kaarten neem ik op de koop toe.
Hij had zo een echte romeinse strijder kunnen zijn en dus past hij helemaal bij n.e.c.

Jonas zal snel voor een topclub gaan spelen en dan bedoel ik geen p.s.v. of Az maar echte top denk aan ac Milan, Barcelona of Manu.
Let op mijn woorden Olsson wordt een topper en geniet nog maar van hem zolang het nog kan!!

Jonas je bent bovenal ook sympatiek en je hebt een goede muziek smaak. Veel plezier bij de Stones misschien kom ik je nog tegen?!

Jonas du är skitbra!!
Jonas is sinds een tijdje ook mijn favoriete speler.
Maar ik kan me niet voorstellen dat Jonas nog meer dan maximaal 1 seizoen bij NEC speelt als hij de vorm van afgelopen seizoen weer etaleert.
And it burns,burns,burns,
the ring of fire,
the ring of fire.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door LT »

Harmos schreef:Dat zou dan het eerste geld zijn dat de investeerders terugzien van hun investeringen...op zich geen verkeerd idee...maar wie weet speelt ie nog wel zo'n seizoen en kan ie volgens seizoen voor meer poen vertrekken.
Een goede verdediger van een club als NEC zal bij een goed seizoen echt niet nog meer gaan opleveren. Zijn contract is een jaar dichter bij het einde en bij een club als NEC zit je snel aan de max. wat ze uberhaupt willen geven.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Danish Dynamite »

Goed nieuws voor Jonas............ :mrgreen:
'Importstop alcohol Zweden tegen de regels'

Luxemburg, 5 juni. Dat Zweedse burgers geen alcohol uit het buitenland mogen invoeren, is strijdig met de EU-regels. Dat heeft het EU-Hof van Justitie in Luxemburg bepaald.


Het EU-Hof stelt dat over een rechtszaak waarin een Zweedse man terechtstaat nadat hij via internet dozen wijn had besteld in Spanje. Toen de wijn aankwam in Göteborg werden de dozen door de douane in beslag genomen en werd de man strafrechtelijk vervolgd.

De dertien rechters van het EU-Hof oordelen tegenovergesteld aan het advies van de advocaat-generaal een half jaar geleden. Die vond het verbod op de import van alcohol voor particulieren weliswaar strijdig met het vrij verkeer van goederen, maar vond dat gerechtvaardigd in de strijd tegen alcoholmisbruik.

De dertien rechters vinden een beroep op de bescherming van jongeren tegen de risico's van alcohol geen legitimering voor het importverbod. In Zweden hebben de 411 staatswinkels van Systembolaget het monopolie op de verkoop van alcohol. Dat werd aangetast door een Zweedse man die via internet wijn uit Spanje bestelde.

Het verbod op import beschermde niet specifiek jongeren, omdat het voor alle Zweden geldt, aldus het EU-Hof. Als Zweden jongeren wil beschermen, kan dat ook door te eisen dat de besteller en de ophaler van de alcohol bewijst dat hij ouder is dan twintig jaar.

Toenmalige eurocommissaris Bolkestein had in 2004 al bezwaar gemaakt tegen het importverbod op alcohol. (ANP)
:beer: :beer: :beer: :party: :party: :beer:

Topdude

Re: Jonas Olsson

Bericht door Topdude »

Misschien drinkt hij wel helemaal niet.

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Hilversum FC »

Topdude schreef:Misschien drinkt hij wel helemaal niet.
Jij doet wel erg je best om zoveel mogelijk reactie's te geven he :mrgreen:
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Danish Dynamite »

Topdude schreef:Misschien drinkt hij wel helemaal niet.
Niet meer zoveel als een jaar of 8 terug..... :mrgreen:

Daarnaast kan hij nu makkelijker goedkope alcohol voor zijn vrienden en familie meenemen. :yes:

Topdude

Re: Jonas Olsson

Bericht door Topdude »

Hilversum FC schreef:
Topdude schreef:Misschien drinkt hij wel helemaal niet.
Jij doet wel erg je best om zoveel mogelijk reactie's te geven he :mrgreen:

Ik heb het op het ogenblik niet heel erg druk. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Arjan van Hout »

Mariodona schreef:Beste verdediger die n.e.c. ooit heeft gehad. Klinkt gewaagd maar ik meen het.

Verdedigend was hij al een kanjer maar opbouwend is hij beter dan de gem. middenvelder van n.e.c.

Geef die man een contract voor het leven!!
Nou ik denk dat je hier Paymans, v/d Weerden, Sobiech en Rossi even over het hoofd ziet

Gebruikersavatar
Maikel
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:51
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Maikel »

Eniesee schreef:
Mariodona schreef:Beste verdediger die n.e.c. ooit heeft gehad. Klinkt gewaagd maar ik meen het.

Verdedigend was hij al een kanjer maar opbouwend is hij beter dan de gem. middenvelder van n.e.c.

Geef die man een contract voor het leven!!
Nou ik denk dat je hier Paymans, v/d Weerden, Sobiech en Rossi even over het hoofd ziet
:withstupid: Youssef Rossi wat was die man goed zeg!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door burp »

Maikel schreef:
Eniesee schreef:
Mariodona schreef:Beste verdediger die n.e.c. ooit heeft gehad. Klinkt gewaagd maar ik meen het.

Verdedigend was hij al een kanjer maar opbouwend is hij beter dan de gem. middenvelder van n.e.c.

Geef die man een contract voor het leven!!
Nou ik denk dat je hier Paymans, v/d Weerden, Sobiech en Rossi even over het hoofd ziet
:withstupid: Youssef Rossi wat was die man goed zeg!!
hij maakte indruk ja, maar meer dan 4 potjes heeft ie niet gespeeld dus om 'm op basis daarvan tot de beste NEC verdedigers te rekenen gaat mij wat te ver.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door Mariodona »

Aangezien ik al 18 jar een seizoenskaart heb heb ik al die genoemde namen ook zien spelen.

Van der weerden een prima rechtback maar minder compleet dan Olsson.
Sobiech toch echt een klasse minder hoor die vent heeft na n.e.c. en twente niks meer laten zien en was vooral een tegenhouder en een speler die graag een bal het veld uit roeide. Vervelende vent ook buiten het veld trouwens.
Abslouut geen goede voetballer.
Rossi vond ik inderdaad super. Ik ben nog nooit zo onder indruk geweest van een voetballer in de goffert op Jones na. Helaas waren het maar 4 wedstrijden en ja das niet eerlijk om hem op basis van 4 goede potten beter te vinden dan Jonas.
Paymans was super maar opbouwend natuurlijk een drama en laten we wel zijn meeste potten die hij speelde waren op eerste divisie niveau. Goede strijder veel inzet maar obouwend en techniek 0.0

Jonas ik hoop dat jij het ook naar je zin hebt gehad bij de Stones. Blijf nog maar ff een jaartje en dan naar een topclub!!
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: Jonas Olsson

Bericht door john »

Eniesee schreef:
Mariodona schreef:Beste verdediger die n.e.c. ooit heeft gehad. Klinkt gewaagd maar ik meen het.

Verdedigend was hij al een kanjer maar opbouwend is hij beter dan de gem. middenvelder van n.e.c.

Geef die man een contract voor het leven!!
Nou ik denk dat je hier Paymans, v/d Weerden, Sobiech en Rossi even over het hoofd ziet
Misschien iemand weleens van Cees Kornelis gehoord? Was absoluut een van de beste verdedigers die NEC ooit gehad heeft.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: H-Zenkamp en 21 gasten