Rogier Meijer
Re: Rogier Meijer
Tegen degradatie ja
- Bottendaal
- Contacteer:
Assistent van Slot lijkt ‘m ook niet te worden, nu Gio daar kandidaat is
Moet deze trouwens niet naar “Vroeger tijden”?

Moet deze trouwens niet naar “Vroeger tijden”?
Vorig seizoen was er geen interesse, waardoor mede besloten werd om nog een jaar door te gaan. Dit seizoen is er weer niet of nauwelijks interesse in Meijer. Dat lijkt toch verontrustend.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Zijn assistenten zijn inmiddels weer aan de bak. Even afwachten wat er op zijn pad komt.
Dus NEC had eigenlijk al een nieuwe trainer (Mark Otten?), maar vond het zo zielig voor Meijer dat ie geen nieuwe club kon vinden dat men besloot het contract met een jaar te verlengen? Klinkt niet aannemelijk.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ja, wat een onzin.mschr schreef: ↑zo 15 jun 2025, 07:59Dus NEC had eigenlijk al een nieuwe trainer (Mark Otten?), maar vond het zo zielig voor Meijer dat ie geen nieuwe club kon vinden dat men besloot het contract met een jaar te verlengen? Klinkt niet aannemelijk.
Er was vorig seizoen niet of nauwelijks interesse en Meijer heeft toen aangegeven nergens op in te gaan, zolang hij met NEC in gesprek was. Dat seizoen was een erg goed seizoen (oa bekerfinale), maar kende ook wel mindere momenten. Ook dat seizoen werd wel eens geopperd om afscheid van Meijer te nemen.RW1985 schreef: ↑zo 15 jun 2025, 00:33Zijn assistenten zijn inmiddels weer aan de bak. Even afwachten wat er op zijn pad komt.
Afgelopen seizoen was een mindere, al kwam er nog een mooie eindspurt. Het is opvallend dat er niet of nauwelijks interesse is in Meijer. In de media en vanuit NEC wordt in ieder geval niet de indruk gewekt dat ze voor Meijer in de rij staan. Overigens zei hij zelf ook iets van die strekking in de documentaire.
Uiteraard hoop ik dat Meijer een mooie club vindt (of eigenlijk andersom?).
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
-
- Contacteer:
ik blijf het zeggen,hij had naar Roda moeten gaan .Daar had hij rustig kunnen bouwen, slechter dan vorig jaar kon niet.jetipo schreef: ↑zo 15 jun 2025, 11:41Er was vorig seizoen niet of nauwelijks interesse en Meijer heeft toen aangegeven nergens op in te gaan, zolang hij met NEC in gesprek was. Dat seizoen was een erg goed seizoen (oa bekerfinale), maar kende ook wel mindere momenten. Ook dat seizoen werd wel eens geopperd om afscheid van Meijer te nemen.RW1985 schreef: ↑zo 15 jun 2025, 00:33Zijn assistenten zijn inmiddels weer aan de bak. Even afwachten wat er op zijn pad komt.
Afgelopen seizoen was een mindere, al kwam er nog een mooie eindspurt. Het is opvallend dat er niet of nauwelijks interesse is in Meijer. In de media en vanuit NEC wordt in ieder geval niet de indruk gewekt dat ze voor Meijer in de rij staan. Overigens zei hij zelf ook iets van die strekking in de documentaire.
-
- Contacteer:
ADO gaat notabene voor Bromsnor,wat een beleid.
- Bottendaal
- Contacteer:
Wat heeft dat met Rogier te maken?
Waarom moet hij tegen de eerste de beste ja zeggen? Hij kan prima wachten en waarschijnlijk komen er betere plaatsen vrij dan Roda.zoete aardbei schreef: ↑zo 15 jun 2025, 13:34ik blijf het zeggen,hij had naar Roda moeten gaan .Daar had hij rustig kunnen bouwen, slechter dan vorig jaar kon niet.jetipo schreef: ↑zo 15 jun 2025, 11:41Er was vorig seizoen niet of nauwelijks interesse en Meijer heeft toen aangegeven nergens op in te gaan, zolang hij met NEC in gesprek was. Dat seizoen was een erg goed seizoen (oa bekerfinale), maar kende ook wel mindere momenten. Ook dat seizoen werd wel eens geopperd om afscheid van Meijer te nemen.RW1985 schreef: ↑zo 15 jun 2025, 00:33Zijn assistenten zijn inmiddels weer aan de bak. Even afwachten wat er op zijn pad komt.
いつでも戦える
Ik had hem verwacht bij Willem II maar die gaan voor die worst van Stegeman!
Daar mag op gedronken worden

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Volgens de Telegraaf wil Erik ten Hag hem als assistent bij Bayer Leverkussen.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Dat zou fraai zijn voor hem.
Heerlijke stap voor meijer, schitterend
-
- Contacteer:
Leuk voor Meijer,vooral in financiele zin.Ten Hag maakt weer dezelfde fout als bij United,teveel kijken richting eredivisie spelers.Dat Leverkussen is sportief zo uitgekleed,dat trek je niet recht met bv een Bakayoko.
Mooie uitdaging inderdaad! Geen gigantische afstand en Ten Hag is wel een trainer waar hij ook veel van kan leren natuurlijk. Zou hem zeer gegund zijn!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Hele mooie uitdaging!
Ook weer een teken dat hier mensen doen alsof Meijer een no-no is die geen enkele kans heeft op een goede uitdaging. Dit is beter dan trainer worden van Willem 2, Roda of PEC. Bovendien kan hij er ook nog genoeg leren van Tan Hag. Mooie stap
いつでも戦える
Had een hele tijd geleden al zoiets opgevangen.DJTEEF! schreef: ↑zo 25 mei 2025, 11:04Een Volendam en Excelsior hebben nu een Meijer nodig. Of een Elversberg, als ze promoveren. Maar misschien wordt hij wel assistent bij een grote club: van Ten Hag bij Leverkusen ofzo.WijchenNEC schreef: ↑zo 25 mei 2025, 10:48DJTEEF! schreef: ↑zo 25 mei 2025, 10:26Het ligt eraan wat je zoekt. Zoek je rust in de tent en stabiele prestaties, dan is Meijer een prima trainer voor je. Wil je spectaculair en innovatief voetbal dan is hij dat niet.illestyl schreef: ↑zo 25 mei 2025, 09:42Ach wel nee, wie heeft het tegenwoordig nog over het betonvoetbal van Lok? Als je de naam hier twee keer per jaar voorbij ziet komen is het veel.
Via het duo Aalbers en Boekhoorn zijn we met NEC een periode ingegaan dat er jaarlijks selecties staan van zeer hoge kwaliteit. Dat zal goede trainers aantrekken, trainers die zichtbaar hun stempel kunnen drukken, die teams laten excelleren, die tegenstanders tactisch overmeesteren. Zo'n jaar als 2023/24 gaan we vaker beleven, maar je zal zien dat het dan een teamprestaties is van een selectie en trainer in plaats van twee bovennatuurlijke individuen - Mattson en Chery.
Meijer zal te boek staan als een fijn mens en een matige trainer. Ik gun hem het beste, maar ik denk dat NEC de piek in zijn carrière gaat zijn.
De vergelijking met Lok vind ik niet terecht: die heeft hier niets gepresteerd. Ik zou Meijer eerder vergelijken met Neeskens.![]()
Als laagvlieger zou ik Meijer aanstellen, als subtopper niet perse.
- Gerard Lopez
- Contacteer: