Artikel over oud N.E.C. shirt

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Plaats reactie
Club25Football
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 15 dec 2019, 17:03
Contacteer:

Artikel over oud N.E.C. shirt

Bericht door Club25Football »

Hallo luitjes, ik run een kleine website over bijzondere voetbalshirts, en deze week heb ik een oud thuistenue van N.E.C. uit het Nike-tijdperk onder de loep genomen. Leek me interessant leesvoer voor jullie, dus vandaar dat ik het artikel even kom delen;

https://club25football.wordpress.com/20 ... ome-shirt/

Dit specifieke shirt is door Bram Nuytinck gedragen, toch een leuk exemplaar om in de verzameling te hebben. Ik ben verder benieuwd hoe men denkt over shirts van de club; stiekem heimwee naar de 'half-en-half' shirts ipv het balkenshirt, misschien? En hoe was Nike vergeleken met Lotto en Jako? Blij met Legea als shirtleverancier nu? Hoor het graag :bye:

Afbeelding

derk2
Berichten: 399
Lid geworden op: do 12 apr 2018, 21:37
Contacteer:

Re: Artikel over oud N.E.C. shirt

Bericht door derk2 »

Club25Football schreef:
ma 23 dec 2019, 17:36
Hallo luitjes, ik run een kleine website over bijzondere voetbalshirts, en deze week heb ik een oud thuistenue van N.E.C. uit het Nike-tijdperk onder de loep genomen. Leek me interessant leesvoer voor jullie, dus vandaar dat ik het artikel even kom delen;

https://club25football.wordpress.com/20 ... ome-shirt/

Dit specifieke shirt is door Bram Nuytinck gedragen, toch een leuk exemplaar om in de verzameling te hebben. Ik ben verder benieuwd hoe men denkt over shirts van de club; stiekem heimwee naar de 'half-en-half' shirts ipv het balkenshirt, misschien? En hoe was Nike vergeleken met Lotto en Jako? Blij met Legea als shirtleverancier nu? Hoor het graag :bye:

Afbeelding
Absoluut heimwee, zeker dat shirt waar veel zwart bij zat, dat balkenshirt kan me gestolen worden, ook al ken ik het ook uit de vroegere periode, is en blijft een lelijk ding.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Artikel over oud N.E.C. shirt

Bericht door burp »

dit is niet het shirt van het Europese seizoen, dat had meer kraag.

Blijft wel degelijk een mooi shirt, jammer dat de club ook haar belofte gebroken heeft om dit model er bij te houden bij de herinvoering van het balkenshirt.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Artikel over oud N.E.C. shirt

Bericht door Legendario »

Club25Football schreef:
ma 23 dec 2019, 17:36
Hallo luitjes, ik run een kleine website over bijzondere voetbalshirts, en deze week heb ik een oud thuistenue van N.E.C. uit het Nike-tijdperk onder de loep genomen. Leek me interessant leesvoer voor jullie, dus vandaar dat ik het artikel even kom delen;

https://club25football.wordpress.com/20 ... ome-shirt/

Dit specifieke shirt is door Bram Nuytinck gedragen, toch een leuk exemplaar om in de verzameling te hebben. Ik ben verder benieuwd hoe men denkt over shirts van de club; stiekem heimwee naar de 'half-en-half' shirts ipv het balkenshirt, misschien? En hoe was Nike vergeleken met Lotto en Jako? Blij met Legea als shirtleverancier nu? Hoor het graag :bye:

Afbeelding
Toen ik "Hallo luitjes" las, twijfelde ik al of ik het wel moest lezen. Maar bij de vergelijking met andere rood-groene clubs als Fluminense sprongen de tranen me in de ogen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Artikel over oud N.E.C. shirt

Bericht door Legendario »

burp schreef:
di 24 dec 2019, 14:08
dit is niet het shirt van het Europese seizoen, dat had meer kraag.

Blijft wel degelijk een mooi shirt, jammer dat de club ook haar belofte gebroken heeft om dit model er bij te houden bij de herinvoering van het balkenshirt.
Ik vind dit het enige shirt uit de balkenshirtloze periode dat de moeite waard is.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten