Voor de bank is ie goed zat voor PSV, Dest is op de weg terug en is de vaste linksback
Maar Dest is eigenlijk een rechtsback, ik zou liever spelen met Dest en El K dan met Dest en een Ledezma of Karsdorp.
Dest is bij psv altijd linksback en daar zoeken ze een back-up voor Karsdorp hebben ze voor rechts
Ik zou niet met El Karouani in de basis gaan spelen maar goed er worden meer namen genoemd ook die van Salah-Edinne en die gaat net als El K ook niet voor de basis gehaald worden
PSV krijgt het voor elkaar om een prutser met half jaar contract te verkopen voor 9 miljoen. Ik denk dat Stewart dacht dat hij voor de gek werd gehouden. Voor de helft kunnen ze El Karouani oppikken die zich prima heeft ontwikkeld bij Utrecht. Het is een prima back up waar best nog potentie in zit.
PSV krijgt het voor elkaar om een prutser met half jaar contract te verkopen voor 9 miljoen. Ik denk dat Stewart dacht dat hij voor de gek werd gehouden. Voor de helft kunnen ze El Karouani oppikken die zich prima heeft ontwikkeld bij Utrecht. Het is een prima back up waar best nog potentie in zit.
Ze gaan voor Sallah edin van Twente
Als linksback
Vind zowel Sallah Edinne als El Karouani niet beter dan Mauro als back-up
Spelen alsnog Europees via beker en hij kan daar speelminuten krijgen denkt hij. Atalanta schijnt ook interesse te hebben en was misschien ook leuk geweest (CL).
Zit voor ons ook nog een 50K ofzo in denk ik, aangezien Souf tussen 18 en 21 bij ons speelde geloof ik.
Ja ongeveer 50K per miljoen.
Dus bij negen wordt dat ca. 450K
Nee, de gehele opleidingsvergoeding is 5% (dus 50K per miljoen). Wij hebben hem echter maar zo'n 3 jaar gehad en moeten dus die opleidingsvergoeding naar ratio van aantal jaren gehad delen met zijn andere jeugdclubs.