Jhon van Beukering

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door jpnec »

Misschien kan Van Beukering in de tijd dat hij op de bank zit een cursus interpunctie doen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door mschr »

jetipo schreef:Wat mij met name opviel is dat zijn formulering en spelling zo stuitend slecht zijn.
Tja, als je Neerlandici in de spits wil hebben, dan zul je van Carlos moeten eisen dat ie bij FC Kunde gaat scouten... Ik verlang van spitsen dat ze doelgericht en balvast zijn. Als het even meezit, moeten ze ook nog goed kunnen passen en koppen. Bij Beukie is dat prima geregeld.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Janssen »

Mavage schreef:Als Beuk gaat, heb je dus Vleminckx & Ten Voorde over? Ben ik dan de enige die Tshibamba dan liever niet verhuurt?
Yep, hij heeft NOG minder laten zien dan Beuk. Ja zijn blote borst ja.....Dat had-ie nou net beter weer NIET kunnen doen...... :bye:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door burp »

mschr schreef:
jetipo schreef:Wat mij met name opviel is dat zijn formulering en spelling zo stuitend slecht zijn.
Tja, als je Neerlandici in de spits wil hebben, dan zul je van Carlos moeten eisen dat ie bij FC Kunde gaat scouten... Ik verlang van spitsen dat ze doelgericht en balvast zijn. Als het even meezit, moeten ze ook nog goed kunnen passen en koppen. Bij Beukie is dat prima geregeld.
hadden we Van Rijswijk moeten houden, dat was 1 van de weinige hogeropgeleide voetballers :mrgreen:

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Janssen »

burp schreef:
mschr schreef:
jetipo schreef:Wat mij met name opviel is dat zijn formulering en spelling zo stuitend slecht zijn.
Tja, als je Neerlandici in de spits wil hebben, dan zul je van Carlos moeten eisen dat ie bij FC Kunde gaat scouten... Ik verlang van spitsen dat ze doelgericht en balvast zijn. Als het even meezit, moeten ze ook nog goed kunnen passen en koppen. Bij Beukie is dat prima geregeld.
hadden we Van Rijswijk moeten houden, dat was 1 van de weinige hogeropgeleide voetballers :mrgreen:
Wat dacht je van Peter Selbach?
Maar ja die zal nu wel heel oud zijn om op te stellen :jestera: Was trouwens een verdediger. ;)

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Bleum »

Ben blij na het lezen van het stuk in De Gelderlander dat bij Beukering de knop om is en dat hij gaat doen, waar ik op hoopte: Zich keihard inzetten en z'n voeten laten spreken.
Aalbers heeft gezegd dat ze voor Vleminckx gaan, prima, logisch en eerlijk t.o.v. Jhon. Iedereen weet echter dat spelers zelden 34 wedstrijden spelen en dat Beukering heus z'n kans nog wel gaat krijgen. En als Vleminkx uit vorm is en Beukering laat op de training zien dat hij beter is, dan speelt hij ook. Ik neem namelijk niet aan dat kiezen voor een speler ook meteen een speelverbod voor Jhon betekent.

Dat eerlijke kansen verhaal begrijp ik nog steeds niet, zeg dan gewoon dat je te horen hebt gekregen dat je weg moet bij de club, klinkt een stuk logischer. Hier op het forum werd al gesproken over speelminuten in bepaalde oefenwedstrijden om te kijken in hoeverre Beukering wel of geen eerlijke kans had gekregen. Daar gaat het dus niet om. Het heeft niets met eerlijke kansen te maken, maar met eerlijke keuzes. En zoals (bijna) iedereen hier kan beamen (zelfs Beukering zelf) is de keuze van NEC om een nieuwe spits te halen na vorig jaar logisch. Wat niet iedereen het met mij eens zal zijn is dat ik het ook logisch vind dat Beuk mag vertrekken. De disciplinaire straf en het matige spel orig jaar, wegen ook voor mij niet op tegen die drie goede goals in Europees verband, ondanks dat ik ook weet dat in potentie Beukering best een goede spits kan zijn voor NEC. Aan de andere kant vind ik wel dat bij een vertrek van Beukering er een goede vervanger gehaald moet worden, juist vanwege het feit dat onze Belg niet alle wedstrijden zal spelen en je dan een redelijke tot goede vervanger moet hebben.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Socio »

Weet iemand waarom hij vandaag niet op de training is?

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Frans »

Socio schreef:Weet iemand waarom hij vandaag niet op de training is?
Ik denk omdat hij gisteren de hele wedstrijd met Jong NEC gespeeld heeft.
NECTheBest

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door burp »

Van Beukering wil meewerken aan vertrek bij NEC
Geschreven op woensdag, 5 augustus om 11:21

Jhon van Beukering verleent zijn medewerking aan NEC inzake een vertrek uit Nijmegen. De 25-jarige aanvaller kan voor het huidige seizoen niet rekenen op een basisplaats na de komst van Björn Vleminckx en is bereid te vertrekken, maar stoort zich wel aan de hoge vraagprijs van 450.000 euro waaraan zijn werkgever naar zijn zeggen vasthoudt. Van Beukering beleefde een goede eerste jaargang bij de Gelderse vereniging, maar zijn tweede seizoen liet te wensen over; negentien wedstrijden, vier doelpunten. Het contract van de Velpenaar loopt aan het eind van dit seizoen af, maar NEC wil de aanvaller het liefst nu verkopen. Dat werd Van Beukering een week geleden ook duidelijk gemaakt.

“Een dag na De Graafschap (oefenduel, red.) had ik een gesprek met technisch directeur Carlos Aalbers. Hij legde uit dat er bij NEC geen plek meer was voor mij”, zegt Van Beukering in De Gelderlander. “Ze hebben een nieuwe spits gekocht en die wordt hoe dan ook opgesteld. Aalbers vertelde ook dat hij voor het seizoen al dvd's had rondgestuurd in de hoop dat er een club voor mij zou komen.”

“Ik heb geantwoord dat ik, na het slechte vorige seizoen, begrip had voor zijn standpunt. 'Laten we samen een oplossing zoeken', stelde ik voor. Want ik ben natuurlijk geen speler voor de bank.” De afkoopsom van 450.000 euro acht hij onrealistisch. "Ik vind het wel belachelijk veel geld voor een speler die nog maar een jaar contract heeft. Normaalgesproken vragen ze in een dergelijke situatie een jaarsalaris."

Het geïnteresseerde De Graafschap, waar Van Beukering drieënhalf seizoen speelde, wil de verlangde transfersom echter niet ophoesten. Of Swansea City, dat een week geleden ook informeerde naar de vraagprijs van de Nijmegenaren, nog een poging waagt is onduidelijk. D spits zelf weet wel waar hij aan toe is. “NEC wil graag van mij af. Ik wil daaraan best meewerken. En als er geen club voor mij komt, ga ik gewoon nog een jaar mijn uiterste best doen voor NEC. En daarna loop ik transfervrij de deur uit."

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12603
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Curva »

werden er nu dvd's verstuurd voordat de speler in kwestie op de hoogte was dat ie weg mocht?

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door jd »

Curva schreef:werden er nu dvd's verstuurd voordat de speler in kwestie op de hoogte was dat ie weg mocht?
Misschien worden er nu al DVD's van Vleminckx verstuurd, is vanuit een financieel oogpunt toch niets mis mee om interesse in je spelers te kweken bij andere clubs?

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Chris »

werden er nu dvd's verstuurd voordat de speler in kwestie op de hoogte was dat ie weg mocht?
Misschien niet heel ethisch maar volgens mij is dat de normale gang van zaken in de voetbalwereld.
Adilson Ben David Dos Santos

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Chris »

Misschien een beetje ver gezocht, maar:
http://www.nu.nl/sport/2055118/huntelaa ... milan.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien dat deze transfer ook financiële gevolgen heeft voor De Graafschap, waardoor ze meer geld te besteden hebben én dus meer/beter in staat zijn Van Beukering over te nemen?
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Frans »

Chris schreef:Misschien een beetje ver gezocht, maar:
http://www.nu.nl/sport/2055118/huntelaa ... milan.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien dat deze transfer ook financiële gevolgen heeft voor De Graafschap, waardoor ze meer geld te besteden hebben én dus meer/beter in staat zijn Van Beukering over te nemen?
Ja, die kunnen een paar ton verwachten. Maar, Beukering heeft eerder gezegd niet naar de 1e divisie te willen, dat zal hij pas overwegen als 31 augustus nabij komt denk ik.
NECTheBest

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door jetipo »

Waarom per se dat 4-3-3-systeem? Waarom niet Van Beukering en Vleminckx samen in de spits in een 4--4-2-systeem? Volgens mij heb je dan onverwacht een zeer goed aanvalsduo ;) .
Laatst gewijzigd door jetipo op do 06 aug 2009, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Mark Ariaans »

4-4-3 systeem zou wel gaaf zijn, altijd een man overwicht.

Verder is de 4-3-3 vs 4-4-2 discussie nu onderhand wel een gepasseerd station lijkt me, Lodeweges (en N.E.C.) heeft hierin duidelijk een keuze gemaakt.

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door mad dog »

Frans schreef:
Socio schreef:Weet iemand waarom hij vandaag niet op de training is?
Ik denk omdat hij gisteren de hele wedstrijd met Jong NEC gespeeld heeft.
Heb hem gisterochtend rond een uur of 9 wel naar het stadion zien komen, hij begroette me zelfs toen ik naar buiten liep.
einde van deze poging.....

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door bvg »

mad dog schreef:Heb hem gisterochtend rond een uur of 9 wel naar het stadion zien komen, hij begroette me zelfs toen ik naar buiten liep.
Nou ik zou hem direct een basisplaats geven tegen Heerenveen....

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door mad dog »

bvg schreef:
mad dog schreef:Heb hem gisterochtend rond een uur of 9 wel naar het stadion zien komen, hij begroette me zelfs toen ik naar buiten liep.
Nou ik zou hem direct een basisplaats geven tegen Heerenveen....
Dat zeg ik toch niet vent :tong: . Ik geef alleen aan dat 'ie er wel was.
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Nec en aankopen »

Chris schreef:Misschien een beetje ver gezocht, maar:
http://www.nu.nl/sport/2055118/huntelaa ... milan.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien dat deze transfer ook financiële gevolgen heeft voor De Graafschap, waardoor ze meer geld te besteden hebben én dus meer/beter in staat zijn Van Beukering over te nemen?
De Graafschap vangt niet heel veel van dit bedrag.
Volgens mij ligt dit bedrag rond de 2 a 3 ton wat de graafschap zal ontvangen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door LT »

Nec en aankopen schreef:
Chris schreef:Misschien een beetje ver gezocht, maar:
http://www.nu.nl/sport/2055118/huntelaa ... milan.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien dat deze transfer ook financiële gevolgen heeft voor De Graafschap, waardoor ze meer geld te besteden hebben én dus meer/beter in staat zijn Van Beukering over te nemen?
De Graafschap vangt niet heel veel van dit bedrag.
Volgens mij ligt dit bedrag rond de 2 a 3 ton wat de graafschap zal ontvangen.
Zou toch net het verschil kunnen maken...

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Frans »

Voor De Graafschap is het veel geld.
De transfersom zou 15 miljoen euro bedragen. Zijn oude clubs in Gelderland krijgen hier een percentage van. AGOVV verwacht zo'n 75.000 euro; De Graafschap hoopt op 2,5 ton.

De Graafschap wil een deel van het geld gebruiken om een nieuwe spits te kopen.
Echter, Jhonny wil niet naar de eerste divisie, dus als hij naar Doetinchem zou gaan, zal dat pas eind augustus zijn denk ik, als het met een andere club niet is gelukt.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Stimpy
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 22 jun 2009, 16:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Stimpy »

Nec en aankopen schreef:De Graafschap vangt niet heel veel van dit bedrag.
Volgens mij ligt dit bedrag rond de 2 a 3 ton wat de graafschap zal ontvangen.
Noem dat maar niet veel.

Ookak
Berichten: 611
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Ookak »

Jhon zag er vanmorgen zwaar afgetraind uit. Geen grammetje vet. Hij trainde goed en redelijk fanatiek. Mentaal is hij er weer bovenop. Ik hoop dat hij een goede club krijgt.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door LT »

Frans schreef:Voor De Graafschap is het veel geld.
De transfersom zou 15 miljoen euro bedragen. Zijn oude clubs in Gelderland krijgen hier een percentage van. AGOVV verwacht zo'n 75.000 euro; De Graafschap hoopt op 2,5 ton.

De Graafschap wil een deel van het geld gebruiken om een nieuwe spits te kopen.
Echter, Jhonny wil niet naar de eerste divisie, dus als hij naar Doetinchem zou gaan, zal dat pas eind augustus zijn denk ik, als het met een andere club niet is gelukt.
En hoe dichter `31 augustus komt hoe eerder Jhon tevreden is met een mindere club en NEC met een mindere transfersom.

Probleem is wel dat bij Graafschaap Leen ''huren'' Looyen de scepter zwaait...

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten