Jhon van Beukering

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Don Corleone »

er zijn tegenwoordig maar een paar nld clubs die bv 3/4 ton kunnen uitgeven aan een speler, de rest kan alleen maar huren.
helaas is het niet anders tegenwoordig, de begrotingen gaan niet voor niets allemaal naar beneden op uitzonderingen na.

dit is de beste oplossing, lijkt me.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
vakkieN
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 14 mei 2008, 14:48
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door vakkieN »

Van mij had Jhon best een jaartje op de bank mogen zitten, had daar best een toegevoegde waarde kunnen zijn. Ik denk dat hij daar absoluut niet ongemotiveerd was gaan zitten en vol de concurrentie was aangegaan. Financieel was dit denk ik de beste optie. Je kan langer wachten, maar dan wordt de kans steeds groter dat je er niets meer voor krijgt. Ik neem aan dat het huurbedrag hoger is dan zijn salaris dus dat NEC er ook nog wat aan over houd, al zal dat natuurlijk lang geen 4,5 ton zijn

Jhon, bedankt voor je legendarische wedstrijden in de UEFA cup, je zal nog wel even Europees clubtopscorer blijven, en heel veel succes bij De Graafschap! :tu:

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Mavage »

TT schreef:Er zal toch neem ik aan wel een of andere afspraak zijn dat de graafschap 'm in de winterstop dan moet overnemen als 'ie bevalt ofzo? Zo niet, dan vind ik het een rare oplossing....
Ze huren hem een jaar, daarna is hij transfervrij : Hij is al overgenomen.
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 455
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door CrazY »

John succes!!

bedankt voor de mooie momenten!

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Nec en aankopen »

Jhon velen dank voor de twee jaar die je bij ons hebt gespeeld.
Ik heb altijd wel van je genoten wanneer je in het veld stond een beetje rondbeuken en maar snoeihard op het goal schieten.
Heb al een boel positieve reactie van hier uit de buurt mogen ontvangen over jouw dat je weer terug bent naar de graafschap.
Komdit seizoen zeker nog een paar keer kijken in de vijverberg.
Succes!!!!!!

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door William »

27-08-09 wat een feestdag! :cheer2: :cheer3: :cheer:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Jotim
Berichten: 279
Lid geworden op: do 27 nov 2008, 15:39
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Jotim »

William schreef:27-08-09 wat een feestdag! :cheer2: :cheer3: :cheer:
Hoezo? roep maar niet te hard :tong:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door burp »

William schreef:27-08-09 wat een feestdag! :cheer2: :cheer3: :cheer:
voorspelbare reactie van sommigen.

Maar helaas, tot 1 juli 2010 is hij officieel nog NEC speler, een jaar langer dus dan waar sommigen zich al rijk mee rekenden :mrgreen:

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3609
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Justian »

CrazY schreef:John succes!!

bedankt voor de mooie momenten!

:withstupid:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door NECRulez »

Zou me niet verbazen dat ie er daar weer 20 inschiet dit jaar. In zn NEC-tijd helaas altijd een ondergewaardeerde spelers geweest, had em graag langer hier gezien...

Gebruikersavatar
Th0mAsNMGN
Berichten: 329
Lid geworden op: za 22 aug 2009, 15:44
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Th0mAsNMGN »

Jhonny goaaaaaaaaaaaaaaaaal :bigcry:

Tumani
Berichten: 220
Lid geworden op: zo 24 jun 2007, 13:46
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Tumani »

John van Beukering :tu:

Bedankt voor de mooie en goede inbreng in de afgelopen jaren! In de wedstrijden tegen Dinamo Boekarest vond ik jou de beste :sjaal: Daar beukte je goed tegenaan en zorgde je voor de nodige stootkracht.

Succes op de vijverberg!
4-3-3. En als El Ak óf Dani doorschuift 3-4-3. Wat kan voetbal toch mooi zijn...

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Juul »

De kwaliteit op de bank is bepalend voor het totale resultaat over het hele jaar. Zie AZ, Twente. Na Saïdi is Van Beukering de tweede eredivisiewaardige aanvaller die gratis de deur uitloopt. Nu hou je Tchibamba en Ten Voorde over.

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Necco »

William schreef:27-08-09 wat een feestdag! :cheer2: :cheer3: :cheer:
Inderdaad, want dan is het nu eindelijk eens afgelopen met deze kansloze reacties van mensen die het anti-vitesse belang boven het NEC belang plaatsen
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Tim Janssen »

nou ben er persoonlijk niet blij mee en al helamaal niet op deze manier.
dan had ik hem liever gehouden en dan maar gratis volgend seizoen de deur uit laten lopen dan dit (met die paar grijpstuivers)die je krijgt.
wat heb je nu als alternatief voor vlemminckx. ten voorde die te ligt is op dit moment.
tsibamba die niet veel beter is naast de schoenen loopt en ook verhuurt mag worden.
er moet toch echt iets bij komen anders wordt het een zwaar seizoen.
een spits en een vleugelspeler.
maar ik vind di wel een kwalijke zaak van aalbers mocht er niks meer komen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door burp »

Juul schreef:De kwaliteit op de bank is bepalend voor het totale resultaat over het hele jaar. Zie AZ, Twente. Na Saïdi is Van Beukering de tweede eredivisiewaardige aanvaller die gratis de deur uitloopt. Nu hou je Tchibamba en Ten Voorde over.
inderdaad, je hebt nu maar 1 voorhoede speler van niveau en dat is Vleminckx.

Daarnaast talentjes als Erton, El Kabir, Ten Voorde en Tchibamba waarvan het afwachten is hoe die zich ontwikkelen, zich op het hoogste niveau nog niet bewezen hebben en ook vast niet al een heel seizoen op niveau kunnen presteren

Dat is dus kwalitatief wel heel erg zwak voorin, je gaat er dus keihard op achteruit zo.

Gebruikersavatar
Th0mAsNMGN
Berichten: 329
Lid geworden op: za 22 aug 2009, 15:44
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Th0mAsNMGN »

Ik heb nog niks van de Ten voorde gezien zoals ik hem vorig seizoen in de JL zag spelen.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door henkie1234 »

kansloze reactie zeg; feestdag :pukeface:
en lekker voor niks de deur uit ook goed voor je club??

ben nu echt benieuwd wat we ervoor terug krijgen. Hopelijk niet alleen kennedy.
En verder voor anti beukering gastjes; denk ff terug aan momenten in europa.

Jhon bedankt :thumbsup: :hail:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Jeffry74 »

Tumani schreef:John van Beukering :tu:

Bedankt voor de mooie en goede inbreng in de afgelopen jaren! In de wedstrijden tegen Dinamo Boekarest vond ik jou de beste :sjaal: Daar beukte je goed tegenaan en zorgde je voor de nodige stootkracht.

Succes op de vijverberg!
:withstupid: :tu:

Maak me nu wel zorgen over de aanvalskracht die we op de bank hebben / niet hebben.

Maarrrr..... Donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag én maandag kunnen we nog aangenaam verrast worden, omdat NEC schijnbaar eerst salaris vrij moest maken voor een versterking en nu Van Beukering weg is ontstaat er ruimte.

Smetje vind ik, dat Van Beukering hier volgend jaar gratis de deur uit loopt, terwijl het wél een eredivisiewaardige speler is.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door TT »

Th0mAsNMGN schreef:Ik heb nog niks van de Ten voorde gezien zoals ik hem vorig seizoen in de JL zag spelen.
Heb je 'm dit jaar al veel zien spelen dan?

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Sanne »

Van Beukering: ik heb gekozen op gevoel

DOETINCHEM - "Ik heb gekozen op gevoel", zegt Jhon van Beukering over zijn overgang van NEC naar De Graafschap. "Materiaalman Theo Vergeer heeft me overtuigd."

Er was ook belangstelling van FC Groningen, ADO Den Haag en een Duitse club. "Maar ik heb hier een mooie tijd gehad en dat gaf de doorslag", vertelt de spits.

"Ik wil kampioen worden met De Graafschap. Het zal niet makkelijk worden, maar ik ga er wel vanuit", benadrukt Van Beukering.

"Bij NEC heb ik het anderhalf jaar goed gehad en mooiste dingen uit de clubgeschiedenis meegemaakt. Ik ben zelfs Europees topscorer en dat blijf ik voorlopig ook. Daarom heb ik nooit spijt gehad van mijn keuze voor NEC, maar het laatste halfjaar was minder en de club kiest nu voor andere spelers. Daarom word ik verhuurd en daarna ben ik transfervrij."
Er was dus belangstelling van meerdere clubs..
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door henkie1234 »

Sanne schreef:
Van Beukering: ik heb gekozen op gevoel

DOETINCHEM - "Ik heb gekozen op gevoel", zegt Jhon van Beukering over zijn overgang van NEC naar De Graafschap. "Materiaalman Theo Vergeer heeft me overtuigd."

Er was ook belangstelling van FC Groningen, ADO Den Haag en een Duitse club. "Maar ik heb hier een mooie tijd gehad en dat gaf de doorslag", vertelt de spits.

"Ik wil kampioen worden met De Graafschap. Het zal niet makkelijk worden, maar ik ga er wel vanuit", benadrukt Van Beukering.

"Bij NEC heb ik het anderhalf jaar goed gehad en mooiste dingen uit de clubgeschiedenis meegemaakt. Ik ben zelfs Europees topscorer en dat blijf ik voorlopig ook. Daarom heb ik nooit spijt gehad van mijn keuze voor NEC, maar het laatste halfjaar was minder en de club kiest nu voor andere spelers. Daarom word ik verhuurd en daarna ben ik transfervrij."
Er was dus belangstelling van meerdere clubs..
zijn keuze snap ik wel die van nec niet. Maar goed hopen dat er voor heeeel erg weinig dus een vervanger kan komen die minimaal zo goed is.
Ben benieuwd. En kennedy is geen vervanger voor beukering maar voor saidi. Dus gezien kwaliteit voorhoede en aantal spitsen zou je toch mogen verwachten dat kennedy komt en nog een spits.
Anders krijgen we echt nog probleem dit jaa

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Necco »

burp schreef:
Juul schreef:De kwaliteit op de bank is bepalend voor het totale resultaat over het hele jaar. Zie AZ, Twente. Na Saïdi is Van Beukering de tweede eredivisiewaardige aanvaller die gratis de deur uitloopt. Nu hou je Tchibamba en Ten Voorde over.
inderdaad, je hebt nu maar 1 voorhoede speler van niveau en dat is Vleminckx.

Daarnaast talentjes als Erton, El Kabir, Ten Voorde en Tchibamba waarvan het afwachten is hoe die zich ontwikkelen, zich op het hoogste niveau nog niet bewezen hebben en ook vast niet al een heel seizoen op niveau kunnen presteren

Dat is dus kwalitatief wel heel erg zwak voorin, je gaat er dus keihard op achteruit zo.
NEC had hoe dan ook geen 4-4-2 gaan spelen, dus v Beukering had de basis alleen gehaald bij blessure van Vlemminkx. Dus je basis voorhoede is er niet zwakker op geworden. Dat jij die basisvoorhoede (die tegen Heerenveen 4x scoorde) wel heel erg zwak vindt, veranderd hier niets aan.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Juul »

Necco schreef:...Dus je basis voorhoede is er niet zwakker op geworden.
Het ging ook niet om de basisvoorhoede. Op dit moment is dus Pothuizen het alternatief voor Vlemincx.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door tweety »

jhon .bedankt voor de mooie momenten .en bewijs bij de graafschap het ongelijk
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten