Ferdy Druijf

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door burp »

Topscorer geworden

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Tiel »

burp schreef:
vr 03 mei 2019, 22:16
Topscorer geworden
Ook zo een over het paard getilde pseudo vedette, vraag maar aan Karlo. :wink:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:24
burp schreef:
vr 03 mei 2019, 22:16
Topscorer geworden
Ook zo een over het paard getilde pseudo vedette, vraag maar aan Karlo. :wink:
Zou je willen
Dat je wist wat ik dacht,
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:24
burp schreef:
vr 03 mei 2019, 22:16
Topscorer geworden
Ook zo een over het paard getilde pseudo vedette, vraag maar aan Karlo. :wink:
Ik wens je trouwens veel plezier in de play offs.
Maar dat komt vast goed, alle voortekenen zijn goed.
We staan er prima op :sjaal:
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Tiel »

karlo schreef:
vr 03 mei 2019, 22:32
Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:24
burp schreef:
vr 03 mei 2019, 22:16
Topscorer geworden
Ook zo een over het paard getilde pseudo vedette, vraag maar aan Karlo. :wink:
Ik wens je trouwens veel plezier in de play offs.
Maar dat komt vast goed, alle voortekenen zijn goed.
We staan er prima op :sjaal:
Tja dat zeg ik dus nergens, je kunt ze winnen maar die kans is natuurlijk kleiner dan uitgeschakeld worden. Maar dat maakt van deze selectie nog geen over het paard getilde pseudo vedettes.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:36
karlo schreef:
vr 03 mei 2019, 22:32
Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:24
burp schreef:
vr 03 mei 2019, 22:16
Topscorer geworden
Ook zo een over het paard getilde pseudo vedette, vraag maar aan Karlo. :wink:
Ik wens je trouwens veel plezier in de play offs.
Maar dat komt vast goed, alle voortekenen zijn goed.
We staan er prima op :sjaal:
Tja dat zeg ik dus nergens, je kunt ze winnen maar die kans is natuurlijk kleiner dan uitgeschakeld worden. Maar dat maakt van deze selectie nog geen over het paard getilde pseudo vedettes.
Ik vind anders
Ieder zijn mening
De spelersgroep heeft mij zwaar teleurgesteld dit seizoen
Met als toetje vandaag weer.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Tiel »

karlo schreef:
vr 03 mei 2019, 22:39
Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:36
karlo schreef:
vr 03 mei 2019, 22:32
Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:24
burp schreef:
vr 03 mei 2019, 22:16
Topscorer geworden
Ook zo een over het paard getilde pseudo vedette, vraag maar aan Karlo. :wink:
Ik wens je trouwens veel plezier in de play offs.
Maar dat komt vast goed, alle voortekenen zijn goed.
We staan er prima op :sjaal:
Tja dat zeg ik dus nergens, je kunt ze winnen maar die kans is natuurlijk kleiner dan uitgeschakeld worden. Maar dat maakt van deze selectie nog geen over het paard getilde pseudo vedettes.
Ik vind anders
Ieder zijn mening
De spelersgroep heeft mij zwaar teleurgesteld dit seizoen
Met als toetje vandaag weer.
De 2e seizoenshelft worden we 2e in de derde periode,en 5e in de vierde met 1 punt achterstand op de nr 2 (dus door het late doelpunt van MVV).
De 2e seizoenshelft is helemaal niet zo slecht geweest.

Teleurgesteld kun je zijn maar over het paard getilde pseudo vedettes is toch echt iets anders.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:43
karlo schreef:
vr 03 mei 2019, 22:39
Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:36
karlo schreef:
vr 03 mei 2019, 22:32
Tiel schreef:
vr 03 mei 2019, 22:24
burp schreef:
vr 03 mei 2019, 22:16
Topscorer geworden
Ook zo een over het paard getilde pseudo vedette, vraag maar aan Karlo. :wink:
Ik wens je trouwens veel plezier in de play offs.
Maar dat komt vast goed, alle voortekenen zijn goed.
We staan er prima op :sjaal:
Tja dat zeg ik dus nergens, je kunt ze winnen maar die kans is natuurlijk kleiner dan uitgeschakeld worden. Maar dat maakt van deze selectie nog geen over het paard getilde pseudo vedettes.
Ik vind anders
Ieder zijn mening
De spelersgroep heeft mij zwaar teleurgesteld dit seizoen
Met als toetje vandaag weer.
De 2e seizoenshelft worden we 2e in de derde periode,en 5e in de vierde met 1 punt achterstand op de nr 2 (dus door het late doelpunt van MVV).
De 2e seizoenshelft is helemaal niet zo slecht geweest.

Teleurgesteld kun je zijn maar over het paard getilde pseudo vedettes is toch echt iets anders.
De 2e seizoenshelft ben je gered door bruin en druijf,
En die vallen daar niet onder.
Het blijft toch je club.

ForzAZ
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 04 jan 2019, 19:38
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door ForzAZ »

ForzAZ schreef:
vr 04 jan 2019, 20:25
Net eerder wat verteld in het topic 'Nieuwe spelers' over jullie nieuwe spits Ferdy Druijf. Maar dit hoort in zijn eigen topic vind ik. Dus bij deze nogmaals hieronder.

Gefeliciteerd met jullie nieuwe spits Ferdy Druijf. Ik ken hem al jaren en volg hem uiteraard bij (Jong) AZ. Zal wat over hem vertellen.

Hij heeft zich goed ontwikkeld sinds ie op z'n 14e bij AZ kwam. Heeft in alle elftallen van AZ zijn goals gemaakt. Sterk karakter. Enorme werklust. Fysiek sterk. Goede kaatser met oog voor lopende medespelers. Sterk aan de bal dus, maar ook in de lucht. Is ook redelijk snel. Lijkt niet de meest verfijnde speler, maar heeft toch een goede techniek. Ik vergelijk hem bij AZ een beetje met oudspits Wout Weghorst, die het nu bij onze oosterburen in Wolfsburg goed doet.

Heeft bij AZ een paar andere spitsen hoger in de pikorde. Vooral van ons jonge talent Myron Boadu van bijna 18 jaar wordt veel van verwacht.

Ik ga hem missen bij de wedstrijden van Jong AZ die ik ook bezoek. Was voor mij een reden om te gaan kijken hoe een jonge, gretige speler zich beter en beter maakt, en belangrijker wordt voor zijn team. Maar nu ga ik des te meer NEC volgen. Hopelijk doet ie het goed bij jullie en maakt ie veel goals. Succes Ferdy in Nijmegen en Forza NEC.
NEC gefeliciteerd met de nacompetitie, waar het in de winter niet naar uit zag. Ik heb heel wat wedstrijden van NEC via FOX gevolgd en live gezien tegen Jong AZ. Het mag allemaal wel wat beter en vooral qua uitspelen van de ruimtes en kansen veel beter om succes te hebben in nacompetitie. Het is net een Europese competitie. Thuis de nul houden en uit scoren geeft meestal het gewenste resultaat. Succes!

Ook gefeliciteerd met jullie topscorer Ferdy Druijf. Ik heb hem bij zijn komst beschreven om jullie een beeld te geven van zijn kunsten. Hoe beoordelen jullie hem nu na een half seizoen bij NEC? Is ie goed genoeg nu voor het eerste van AZ? Ik ben daar wel benieuwd naar.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door mschr »

Hij is goed. Beste spits van de eerste divisie. Redelijk rap, balvast, sterk in het duel, neusje voor de goal, kopsterk en puik schot. Goed genoeg voor de selectie van AZ, minimaal als pinchhitter.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Brabander »

Natuurlijk zijn wij hartstikke blij met Ferdy. Veel werklust, neusje voor de goal en zelf ook nog een prima actie in zijn benen.
Of hij nu al klaar is voor AZ? Dat denk ik niet. AZ is toch wel echt een paar klasse's hoger. Laat hem nog maar een jaartje bij NEC, dan kan hij verder aan zijn ontwikkeling spelen want bij ons speelt hij gegarandeerd alle wedstrijden en bij jullie zal hij op de bank belanden en af en toe eens spelen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zuurpruim »

Brabander schreef:
za 04 mei 2019, 10:13
Natuurlijk zijn wij hartstikke blij met Ferdy. Veel werklust, neusje voor de goal en zelf ook nog een prima actie in zijn benen.
Of hij nu al klaar is voor AZ? Dat denk ik niet. AZ is toch wel echt een paar klasse's hoger. Laat hem nog maar een jaartje bij NEC, dan kan hij verder aan zijn ontwikkeling spelen want bij ons speelt hij gegarandeerd alle wedstrijden en bij jullie zal hij op de bank belanden en af en toe eens spelen!
Tussen AZ en ons zitten er nog x clubs.Als Az hem nog een jaar gaat verhuren zal het niet aan een Eerste Divisie club zijn.En 2 jaar dezelfde club(mochten we promoveren)komt ook zelden voor.Ik denk dat qua Ferdy je enige kans is promoveren en dat AZ hem wil verkopen,andere opties zie ik niet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
za 04 mei 2019, 10:10
Hij is goed. Beste spits van de eerste divisie. Redelijk rap, balvast, sterk in het duel, neusje voor de goal, kopsterk en puik schot. Goed genoeg voor de selectie van AZ, minimaal als pinchhitter.
:withstupid:
Al helemaal als je die houteklaas van een Johnson ziet, die kan er echt he-le-maal niks van.
En daar is gewoon ruim 2 miljoen voor betaald.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door burp »

Nijmegen0413 schreef:
za 04 mei 2019, 16:41
mschr schreef:
za 04 mei 2019, 10:10
Hij is goed. Beste spits van de eerste divisie. Redelijk rap, balvast, sterk in het duel, neusje voor de goal, kopsterk en puik schot. Goed genoeg voor de selectie van AZ, minimaal als pinchhitter.
:withstupid:
Al helemaal als je die houteklaas van een Johnson ziet, die kan er echt he-le-maal niks van.
En daar is gewoon ruim 2 miljoen voor betaald.
Dat was inderdaad een onbegrijpelijke transfer, zowel van AZ als de speler zelf.
De Vleminckx van ADO afgelopen seizoen. Enorm veel respect als je ziet waar die vandaan komt qua carrière.
Maar die had voor zo'n hoog mogelijk salaris in de Championship moeten gaan na dat topseizoen en niet naar een club waar ze wel kunnen voetballen. En AZ heeft niks geleerd van Freddie Vrijdag.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door bertje »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/87 ... veen-.html
Zou een mooie stap voor hem zijn, daar zou hij het ongetwijfeld ook goed doen. Ik vind hem voor een spits wel enorm compleet.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door JBNMGN »

bertje schreef:
ma 06 mei 2019, 14:22
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/87 ... veen-.html
Zou een mooie stap voor hem zijn, daar zou hij het ongetwijfeld ook goed doen. Ik vind hem voor een spits wel enorm compleet.
Ik denk dat hij te traag is voor de ED en misschien hooguit 12 tot 15 doelpunten maakt. Maar ik gun hem alle moois, want hij is eigenlijk zo'n beetje de enige speler die iets toegevoegd heeft bij NEC. De rest was bagger.

Maar hij is wel mooi uitgeroepen tot beste talent van de KKD en topscoorder van diezelfde KKD.

https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/arti ... ivisie.htm

Afbeelding
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door De Kletskop »

JBNMGN schreef:
ma 20 mei 2019, 15:49
Ik denk dat hij te traag is voor de ED en misschien hooguit 12 tot 15 doelpunten maakt.
Daar zou menig eredivisie club wat centjes voor over hebben.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
ma 20 mei 2019, 16:47
JBNMGN schreef:
ma 20 mei 2019, 15:49
Ik denk dat hij te traag is voor de ED en misschien hooguit 12 tot 15 doelpunten maakt.
Daar zou menig eredivisie club wat centjes voor over hebben.
Dan ben je al bijna veilig als je een middenveld hebt wat er af en toe ook een in schiet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:
ma 20 mei 2019, 19:33
De Kletskop schreef:
ma 20 mei 2019, 16:47
JBNMGN schreef:
ma 20 mei 2019, 15:49
Ik denk dat hij te traag is voor de ED en misschien hooguit 12 tot 15 doelpunten maakt.
Daar zou menig eredivisie club wat centjes voor over hebben.
Dan ben je al bijna veilig als je een middenveld hebt wat er af en toe ook een in schiet.
Denk ook wel dat hij naar b.v. Heerenveen of AZ gaat. Dat hij wat traag is kan hem in de ED wel parten spelen, mits ze hem meer als statische spits gaan gebruiken en dat hij niet vanaf de middellijn een sprint met bal naar de goal moet maken want daar is hij dus te langzaam voor. Maar verder prima kerel en lekker veel doelpunten.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zuurpruim »

JBNMGN schreef:
di 21 mei 2019, 09:53
zuurpruim schreef:
ma 20 mei 2019, 19:33
De Kletskop schreef:
ma 20 mei 2019, 16:47
JBNMGN schreef:
ma 20 mei 2019, 15:49
Ik denk dat hij te traag is voor de ED en misschien hooguit 12 tot 15 doelpunten maakt.
Daar zou menig eredivisie club wat centjes voor over hebben.
Dan ben je al bijna veilig als je een middenveld hebt wat er af en toe ook een in schiet.
Denk ook wel dat hij naar b.v. Heerenveen of AZ gaat. Dat hij wat traag is kan hem in de ED wel parten spelen, mits ze hem meer als statische spits gaan gebruiken en dat hij niet vanaf de middellijn een sprint met bal naar de goal moet maken want daar is hij dus te langzaam voor. Maar verder prima kerel en lekker veel doelpunten.
Heerenveen is een totaal ander niveau.Ik heb lang gedacht dat Bruin makkelijk mee zou kunnen maar het blijft afwachten.Tegen Sparta onzichtbaar,RKC uit ook onzichtbaar.Voor de rest een meer dan prima speler voor ons maar het verschil is levensgroot met de subtop eredivisie.En Druiff heeft bij AZ Boadu voor zich,ik denk niet dat hij die uit de basis gaat spelen volgend seizoen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Super-Simr »

Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zoete aardbei »

Begrijp die jongen echt niet.Heeft al 2 spelers voor hem en alweer bijtekenen.Hij moet spelen.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ferdy Druijf

Bericht door BennyT »

zoete aardbei schreef:
vr 04 dec 2020, 20:23
Begrijp die jongen echt niet.Heeft al 2 spelers voor hem en alweer bijtekenen.Hij moet spelen.
Gedwongen door AZ, meer jaren contract verhoogt de transferwaarde. zo simpel is dat. Zal wel met Arne meegaan naar Feyenoord. Daar missen ze echt een spits.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Super-Simr »

BennyT schreef:
vr 04 dec 2020, 21:23
zoete aardbei schreef:
vr 04 dec 2020, 20:23
Begrijp die jongen echt niet.Heeft al 2 spelers voor hem en alweer bijtekenen.Hij moet spelen.
Gedwongen door AZ, meer jaren contract verhoogt de transferwaarde. zo simpel is dat. Zal wel met Arne meegaan naar Feyenoord. Daar missen ze echt een spits.
Of wist dat Arne weg moest en is hem meer speeltijd (en meer geld) beloofd.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zoete aardbei »

Super-Simr schreef:
za 05 dec 2020, 11:01
BennyT schreef:
vr 04 dec 2020, 21:23
zoete aardbei schreef:
vr 04 dec 2020, 20:23
Begrijp die jongen echt niet.Heeft al 2 spelers voor hem en alweer bijtekenen.Hij moet spelen.
Gedwongen door AZ, meer jaren contract verhoogt de transferwaarde. zo simpel is dat. Zal wel met Arne meegaan naar Feyenoord. Daar missen ze echt een spits.
Of wist dat Arne weg moest en is hem meer speeltijd (en meer geld) beloofd.
Het laatste ja.Ferdy komt nooit op de plek van Boadu te staan,alleen als die vertrekt.En dan nog moet ik het zien,voor dat niveau vind ik hem wel onbeholpen hoor.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten