Ferdy Druijf

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zuurpruim »

ForzAZ schreef:
za 16 feb 2019, 08:57
NECRulez schreef:
za 16 feb 2019, 03:11
Zelden meegemaakt dat een speler zoveel beter is dan de rest van het team. En dan is ie pas 20. Natuurlijk speelt ie volgend jaar gewoon weer bij AZ, maar dit is toch wel echt een fijne meevaller.
Hij is deze week 21 jaar geworden, maar dat terzijde.

Jullie bij NEC zijn dus wel enthousiast over hem als ik elke week de reacties lees. Ik heb dus in mijn eerste kennismaking voor jullie niet teveel gezegd. :wink:

Goed om te zien dat ie zich ook bij NEC in een andere omgeving verder ontwikkelt. In een moeilijk elftal dat in een lastige fase verkeert. Gisteren tweede helft gezien en dan schrik ik toch wel van het hotseknotsebegoniavoetbal! Weinig goede voorzetten voor een spits en niemand die hem met een steekpass de diepte in kan sturen. Er wordt ook veel te lang gewacht om hem aan te spelen. Zeker wanneer hij één op één staat moet je daarvan profiteren. Hij is best snel en wilskrachtig genoeg om het duel te winnen.

Wellicht kom ik als fan van Ferdy een keer een wedstrijd van NEC bezoeken. Van zijn vader hoor ik dat er meer fans van hem wedstrijden van NEC bijwonen.

Succes en veel plezier nog een aantal wedstrijden met Ferdy in de spits. Nacompetitie er bij zou natuurlijk superleuk zijn. Hij wil wel!
Boadu,is die dan nog beter?.Toch ook een jongen die al meerdere malen geblesseerd is geweest? Natuurlijk het verschil tussen NEC en AZ is levensgroot maar hij is nog jong en heeft al een prima techniek.Tel daarbij een prima mentaliteit bij op en dat moet toch gewoon over 1,2 seizoenen jullie vaste spits worden?

ForzAZ
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 04 jan 2019, 19:38
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door ForzAZ »

zuurpruim schreef:
za 16 feb 2019, 10:03
ForzAZ schreef:
za 16 feb 2019, 08:57
NECRulez schreef:
za 16 feb 2019, 03:11
Zelden meegemaakt dat een speler zoveel beter is dan de rest van het team. En dan is ie pas 20. Natuurlijk speelt ie volgend jaar gewoon weer bij AZ, maar dit is toch wel echt een fijne meevaller.
Hij is deze week 21 jaar geworden, maar dat terzijde.

Jullie bij NEC zijn dus wel enthousiast over hem als ik elke week de reacties lees. Ik heb dus in mijn eerste kennismaking voor jullie niet teveel gezegd. :wink:

Goed om te zien dat ie zich ook bij NEC in een andere omgeving verder ontwikkelt. In een moeilijk elftal dat in een lastige fase verkeert. Gisteren tweede helft gezien en dan schrik ik toch wel van het hotseknotsebegoniavoetbal! Weinig goede voorzetten voor een spits en niemand die hem met een steekpass de diepte in kan sturen. Er wordt ook veel te lang gewacht om hem aan te spelen. Zeker wanneer hij één op één staat moet je daarvan profiteren. Hij is best snel en wilskrachtig genoeg om het duel te winnen.

Wellicht kom ik als fan van Ferdy een keer een wedstrijd van NEC bezoeken. Van zijn vader hoor ik dat er meer fans van hem wedstrijden van NEC bijwonen.

Succes en veel plezier nog een aantal wedstrijden met Ferdy in de spits. Nacompetitie er bij zou natuurlijk superleuk zijn. Hij wil wel!
Boadu,is die dan nog beter?.Toch ook een jongen die al meerdere malen geblesseerd is geweest? Natuurlijk het verschil tussen NEC en AZ is levensgroot maar hij is nog jong en heeft al een prima techniek.Tel daarbij een prima mentaliteit bij op en dat moet toch gewoon over 1,2 seizoenen jullie vaste spits worden?
Myron Boadu is net 18 jaar geworden in januari, maar dat is inderdaad een supertalent. Dat zag je jaren terug al in de jeugd van AZ. Supersnel, ook op de eerste meters. Met 1.80 m niet te klein en een krachtig lichaam. Zeer doelgericht en draait makkelijk in de kleine ruimte. Scoort heel makkelijk. Samen met Calvin Stengs op dit moment onze oogappels. Nog een paar weken en dan verwacht ik dat ie weer aansluit bij de selectie. Hopelijk blijft ie dan bespaart van grote blessures onze ´Mbappé`.

Ferdy is veel bonkiger. Groter met zijn 1.90 m. Op dit moment sterker met zijn lichaam. Meer een type ´Wout Weghorst´. Hardwerkend, nooit opgeven en zeer wilskrachtig.

Vanavond staat Mats Seuntjens weer in de spits. Eigenlijk geen echte spits, maar in de wisselwerking met Guus Til de beste, bij afwezigheid van Boadu. Johnsen is wel een goede afronder, maar heeft moeite met het spelletje dat AZ speelt. Dan vind ik Ferdy daarin al veel beter. Helaas ziet/zag Van de Brom het niet zo zitten in Ferdy. Nu hij naar Utrecht gaat na dit seizoen komen er misschien weer kansen voor Ferdy. AZ wilde hem ook beslist niet verkopen in de winterstop. Iedereen ziet zijn groei nu. Omdat ik hem al vanaf zijn 14e toen ie in de AZ-jeugd begon volg zie ik hem al jaren groeien. Natuurlijk heeft ie ook zijn moeilijke momenten gehad, maar met zijn sterke karakter gaat ie er toch komen. Ook vanuit het buitenland wordt ie al gevolgd.

Bij AZ zou ie volgend seizoen misschien de derde spits worden. Maar dat kan achter Boadu, Seuntjens, Johnsen, Mihalek ook pas de vijfde worden. Dan raad ik hem aan om een nieuwe stap te wagen. Wellicht een club als Heerenveen als Sam Lammers terug naar PSV gaat. Of Twente als die promoveert, want die willen hem ook heel graag.

Nu hoop ik dat ie het goed doet bij NEC en topscorer van de KKD wordt. Goeie gozer!

limbo4nec
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 03 aug 2009, 00:00
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door limbo4nec »

Boadu is idd een enorm talent. Voetbaltechnisch vind ik Ferdy wel wat beter dan Wout Weghorst. Maar ik snap je vergelijking qua instelling enz wel. Prijst hem ook dat hij gekozen heeft voor NEC terwijl op dat moment al zeer helder was dat het hier alles behalve makkelijk is.

ForzAZ
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 04 jan 2019, 19:38
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door ForzAZ »

limbo4nec schreef:
za 16 feb 2019, 10:32
Boadu is idd een enorm talent. Voetbaltechnisch vind ik Ferdy wel wat beter dan Wout Weghorst. Maar ik snap je vergelijking qua instelling enz wel. Prijst hem ook dat hij gekozen heeft voor NEC terwijl op dat moment al zeer helder was dat het hier alles behalve makkelijk is.
Ik was heel enthousiast dat Wout Weghorst naar AZ kwam. Niet de meest gepolijste voetballer, maar ik zag wel andere dingen die ik bij zovelen in het betaalde voetbal mis. Karakter. Nooit opgeven. De absolute wil om te slagen!

Zijn eerste oefenpartij hier in mijn woonplaats maakte hij meteen drie goals tegen Volendam. Toen zei ik al onze volgende spits die voor miljoenen naar het buitenland vertrekt na de multitransfer van Vincent Janssen. Wout is bij AZ in zijn eerste seizoen gedwarsboomd door de komst van Fred Friday die nu aan Twente is verhuurd. In Friday zag ik het dus niet zetten. Veel te apathisch en lui in het veld. Bovendien leek het wel een Michelinmannetje. Opgeblazen. Van AZ moest ie zelfs minder spieren gaan kweken!!

Wout heeft zich daarna super ontwikkelt. Begon heel goed mee te voetballen en scoorde makkelijk. Ik zie die weg voor Ferdy ook in het verschiet. Ik twijfel alleen of ie dat bij AZ zal doen gezien de concurrentie op de spitspositie.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door harold »

Wat Heerenveen vroeger met spitsen had heeft AZ dat nu. Goed bezig daar in Alkmaar.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zuurpruim »

harold schreef:
za 16 feb 2019, 13:53
Wat Heerenveen vroeger met spitsen had heeft AZ dat nu. Goed bezig daar in Alkmaar.
Tjonge wat hebben die Riemer en Foppe daar toch geweldige spitsen gehaald, jaar in jaar uit. Met zeer intensief scoutingswerk. jammer dat die club ook al zo aan het afglijden is.

Multatuli
Berichten: 15
Lid geworden op: za 05 jan 2019, 07:48
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Multatuli »

ForzAZ schreef:
za 16 feb 2019, 10:27
Ferdy is veel bonkiger. Groter met zijn 1.90 m. Op dit moment sterker met zijn lichaam. Meer een type ´Wout Weghorst´. Hardwerkend, nooit opgeven en zeer wilskrachtig.

Vanavond staat Mats Seuntjens weer in de spits. Eigenlijk geen echte spits, maar in de wisselwerking met Guus Til de beste, bij afwezigheid van Boadu. Johnsen is wel een goede afronder, maar heeft moeite met het spelletje dat AZ speelt. Dan vind ik Ferdy daarin al veel beter. Helaas ziet/zag Van de Brom het niet zo zitten in Ferdy. Nu hij naar Utrecht gaat na dit seizoen komen er misschien weer kansen voor Ferdy. AZ wilde hem ook beslist niet verkopen in de winterstop. Iedereen ziet zijn groei nu. Omdat ik hem al vanaf zijn 14e toen ie in de AZ-jeugd begon volg zie ik hem al jaren groeien. Natuurlijk heeft ie ook zijn moeilijke momenten gehad, maar met zijn sterke karakter gaat ie er toch komen. Ook vanuit het buitenland wordt ie al gevolgd.

Bij AZ zou ie volgend seizoen misschien de derde spits worden. Maar dat kan achter Boadu, Seuntjens, Johnsen, Mihalek ook pas de vijfde worden. Dan raad ik hem aan om een nieuwe stap te wagen. Wellicht een club als Heerenveen als Sam Lammers terug naar PSV gaat. Of Twente als die promoveert, want die willen hem ook heel graag.

Nu hoop ik dat ie het goed doet bij NEC en topscorer van de KKD wordt. Goeie gozer!
Ook ik zie Ferdy als een Weghorst 2.0.
Seuntjens is geen echte spits (al doet hij het prima) en Ferdy is veel beter dan Johnsen en Mihalik. Ik verwacht dat Boadu en Ferdy volgend seizoen de 2 spitsen van Az zijn.
Misschien kunnen jullie volgend seizoen wel Johnsen of Mihalik overnemen.

Nu inderdaad topscorer worden en NEC naar de nacompetitie schieten.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Curva »

mschr schreef:
za 16 feb 2019, 09:04
ForzAZ schreef:
za 16 feb 2019, 08:57



Succes en veel plezier nog een aantal wedstrijden met Ferdy in de spits. Nacompetitie er bij zou natuurlijk superleuk zijn. Hij wil wel!
Hij steekt met kop en schouders uit boven de rest van het elftal. Hij is de jonge versie van Kees Kist.
...hij lijkt ook op de oude versie van Kees Kist toen Kees Kist nog heel jong was.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door De Kletskop »

Dit is echt een pareltje hoor.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door DJTEEF! »

De Kletskop schreef:
zo 17 feb 2019, 11:30
Dit is echt een pareltje hoor.
Eens. Meer potentie (en misschien nu al wel beter) dan Johnsen en Seuntjens.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Curva »

DJTEEF! schreef:
zo 17 feb 2019, 13:59
De Kletskop schreef:
zo 17 feb 2019, 11:30
Dit is echt een pareltje hoor.
Eens. Meer potentie (en misschien nu al wel beter) dan Johnsen en Seuntjens.
:withstupid:
En door mij voelt ie zich welkom in de goffert!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door JBNMGN »

De Kletskop schreef:
zo 17 feb 2019, 11:30
Dit is echt een pareltje hoor.
En met 21 doelpunten waarvan er al dacht 7 voor NEC, dan mag je spreken van een topper die we binnen gehaald hebben maar waarvan we helaas ook weer afscheid moeten nemen aan het eind van het seizoen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door JBNMGN »

Curva schreef:
ma 18 feb 2019, 19:33
DJTEEF! schreef:
zo 17 feb 2019, 13:59
De Kletskop schreef:
zo 17 feb 2019, 11:30
Dit is echt een pareltje hoor.
Eens. Meer potentie (en misschien nu al wel beter) dan Johnsen en Seuntjens.
:withstupid:
En door mij voelt ie zich welkom in de goffert!
Dat geld voor de meesten van ons Curva :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door OAFFERE »

Vandaag in de Gelderlander: De spits ziet nog een ander lichtpunt bij NEC in de strijd om een ticket voor de plat offs. Het week van fysiektrianer Michael Lindeman, die deze winter is aangesteld werpt zijn vruchten af. Michael hamert op sprintjes trekken. Dat was ik gewend bij AZ. Hier vonden ze dat eerst raar. ‘Sprintjes? Waarom?

Toch heel erg die laatste zin 😭😭

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Curva »

OAFFERE schreef:
vr 22 feb 2019, 09:57
Vandaag in de Gelderlander: De spits ziet nog een ander lichtpunt bij NEC in de strijd om een ticket voor de plat offs. Het week van fysiektrianer Michael Lindeman, die deze winter is aangesteld werpt zijn vruchten af. Michael hamert op sprintjes trekken. Dat was ik gewend bij AZ. Hier vonden ze dat eerst raar. ‘Sprintjes? Waarom?

Toch heel erg die laatste zin 😭😭
maar het verklaart weer wel een deel....het is dus niet alleen lamlendigheid maar ook nog eens fysieke onkunde.
Hulde voor deze technische staf!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zuurpruim »

OAFFERE schreef:
vr 22 feb 2019, 09:57
Vandaag in de Gelderlander: De spits ziet nog een ander lichtpunt bij NEC in de strijd om een ticket voor de plat offs. Het week van fysiektrianer Michael Lindeman, die deze winter is aangesteld werpt zijn vruchten af. Michael hamert op sprintjes trekken. Dat was ik gewend bij AZ. Hier vonden ze dat eerst raar. ‘Sprintjes? Waarom?

Toch heel erg die laatste zin 😭😭
Lindeman is inderdaad erg bezig met sprinttraining .Net zoals Hyballa dat was.
De enige sprintjes die Jack en Potje trekken is die naar de dichtstbijzijnde kroeg.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Curva »

zuurpruim schreef:
vr 22 feb 2019, 10:49
OAFFERE schreef:
vr 22 feb 2019, 09:57
Vandaag in de Gelderlander: De spits ziet nog een ander lichtpunt bij NEC in de strijd om een ticket voor de plat offs. Het week van fysiektrianer Michael Lindeman, die deze winter is aangesteld werpt zijn vruchten af. Michael hamert op sprintjes trekken. Dat was ik gewend bij AZ. Hier vonden ze dat eerst raar. ‘Sprintjes? Waarom?

Toch heel erg die laatste zin 😭😭
Lindeman is inderdaad erg bezig met sprinttraining .Net zoals Hyballa dat was.
De enige sprintjes die Jack en Potje trekken is die naar de dichtstbijzijnde kroeg.
ach...sprintjes...pintjes...het lijkt allemaal op elkaar

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zuurpruim »

Curva schreef:
vr 22 feb 2019, 10:49
OAFFERE schreef:
vr 22 feb 2019, 09:57
Vandaag in de Gelderlander: De spits ziet nog een ander lichtpunt bij NEC in de strijd om een ticket voor de plat offs. Het week van fysiektrianer Michael Lindeman, die deze winter is aangesteld werpt zijn vruchten af. Michael hamert op sprintjes trekken. Dat was ik gewend bij AZ. Hier vonden ze dat eerst raar. ‘Sprintjes? Waarom?

Toch heel erg die laatste zin 😭😭
maar het verklaart weer wel een deel....het is dus niet alleen lamlendigheid maar ook nog eens fysieke onkunde.
Hulde voor deze technische staf!
Jack en Potje zijn jongens uit de Calderwood tijd. Beetje zoals Bert Jacobs. Het voetbal is zo gevolueerd dat het op die manier gewoon niet meer kan.
Beetje trainen,goede teamspirit,af en toe lekker stappen,dat werk.En Wilco staat erbij en kijkt erna, hoe is het in godsnaam mogelijk.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zuurpruim »

Curva schreef:
vr 22 feb 2019, 10:51
zuurpruim schreef:
vr 22 feb 2019, 10:49
OAFFERE schreef:
vr 22 feb 2019, 09:57
Vandaag in de Gelderlander: De spits ziet nog een ander lichtpunt bij NEC in de strijd om een ticket voor de plat offs. Het week van fysiektrianer Michael Lindeman, die deze winter is aangesteld werpt zijn vruchten af. Michael hamert op sprintjes trekken. Dat was ik gewend bij AZ. Hier vonden ze dat eerst raar. ‘Sprintjes? Waarom?

Toch heel erg die laatste zin 😭😭
Lindeman is inderdaad erg bezig met sprinttraining .Net zoals Hyballa dat was.
De enige sprintjes die Jack en Potje trekken is die naar de dichtstbijzijnde kroeg.
ach...sprintjes...pintjes...het lijkt allemaal op elkaar
:schater:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32440
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door bertje »

Tsja, onvoorstelbaar. Maarja, welkom bij NEC anno 2019, de grootste amateurclub van Nederland.. :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
vr 22 feb 2019, 10:59
Tsja, onvoorstelbaar. Maarja, welkom bij NEC anno 2019, de grootste amateurclub van Nederland.. :sjaal:
En weer een voorbeeld dat iemand iets roept en de rest het voor waarheid aanneemt. Zoals gisteren ook andere mensen aangaven.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32440
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
vr 22 feb 2019, 11:02
bertje schreef:
vr 22 feb 2019, 10:59
Tsja, onvoorstelbaar. Maarja, welkom bij NEC anno 2019, de grootste amateurclub van Nederland.. :sjaal:
En weer een voorbeeld dat iemand iets roept en de rest het voor waarheid aanneemt. Zoals gisteren ook andere mensen aangaven.
Het is je eigen speler die het roept hoor, die roept zoiets niet voor z'n lol neem ik ff aan..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door albatros »

Ongelooflijk. Bij de eerste beste amateurclub is de conditie een basisvoorwaarde. En bij deze trainer is het een ondergeschoven kindje geweest met spelers die na een half uur naar adem hapten. Vuilnisman: kan deze zak ook nog mee?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
vr 22 feb 2019, 11:02
bertje schreef:
vr 22 feb 2019, 10:59
Tsja, onvoorstelbaar. Maarja, welkom bij NEC anno 2019, de grootste amateurclub van Nederland.. :sjaal:
En weer een voorbeeld dat iemand iets roept en de rest het voor waarheid aanneemt. Zoals gisteren ook andere mensen aangaven.
We staan 15e in de eerste divisie , voor het geval je het nog niet wist. Dat is vrij beschamend maar steeds logischer als je eerst Coutinho hoort en nu weer Druijff die verbaast is over een aspect van het trainen. Dat sommige supporters dat beeld bevestigen stoort jouw vreselijk maar is wel de realiteit.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdy Druijf

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
vr 22 feb 2019, 11:21
Tiel schreef:
vr 22 feb 2019, 11:02
bertje schreef:
vr 22 feb 2019, 10:59
Tsja, onvoorstelbaar. Maarja, welkom bij NEC anno 2019, de grootste amateurclub van Nederland.. :sjaal:
En weer een voorbeeld dat iemand iets roept en de rest het voor waarheid aanneemt. Zoals gisteren ook andere mensen aangaven.
We staan 15e in de eerste divisie , voor het geval je het nog niet wist. Dat is vrij beschamend maar steeds logischer als je eerst Coutinho hoort en nu weer Druijff die verbaast is over een aspect van het trainen. Dat sommige supporters dat beeld bevestigen stoort jouw vreselijk maar is wel de realiteit.
Nee jij zegt dat ze direct naar de kroeg rennen en daar wordt op gereageerd. Net zo als het verhaal met Rens.


Al kan het zijn (nu ik goed teruglees) dat Bertje ergens anders op doelt. Mea culpa.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten