Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Johnny
Berichten: 1984
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 20:49
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Johnny »

Als opvolger van Okita?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22672
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Iemand die het over wil tikken?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

burp schreef:
za 12 mar 2022, 10:51
Iemand die het over wil tikken?
INTERVIEW
Er zijn in de Eredivisie genoeg lastige namen voorbijgekomen, maar Saidi Ntibazonkiza spande toch wel de kroon. Commentatoren waagden zich vaak niet eens aan de achternaam van de speler, die tussen 2006 en 2010 voor NEC speelde. Zijn trainer destijds, Mario Been, verwoordde het misschien wel het best: ‘Ik noem hem maar Saidi, anders zit mijn tong in de knoop.’
Het verhaal van Saidi is altijd fascinerend geweest. Hij kwam als vluchteling vanuit Burundi naar Nederland en werd daar al snel opgepikt door de Nijmeegse club. Met zijn 1 meter 70 verdronk hij af en toe in het rood-groen-zwarte shirt, maar met zijn snelle dribbels bezorgde hij menig Eredivisie-verdediger een lastige middag. Ook verdween hij een tijdje compleet van de radar en weigerde hij voor NEC te spelen. Na zijn vertrek uit Nederland speelde hij in Polen, Turkije, Frankrijk en Kazachstan. Hierna leek hij in stilte uit het voetbal te zijn verdwenen.
Na anderhalf jaar zonder club kwam Saidi in 2020 weer boven water. Hij tekende een contract bij de Young Africans uit Tanzania. Op zijn Instagram deelt hij sindsdien regelmatig beelden vanuit het Oost-Afrikaanse land. Op die filmpjes is te zien dat het niet om de eerste, de beste club in Afrika gaat. Het stadion zit propvol en de supporters lijken hem op handen te dragen. Zoals in dit filmpje, waarbij een stadionspeaker een nog creatievere manier vindt om zijn naam uit te spreken.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Door de jaren heen proberen we regelmatig in contact te komen met Ntibazonkiza. Vaak laat hij weten te willen meewerken aan een interview, maar tot een daadwerkelijke afspraak komt het iedere keer niet. Vaak zegt hij: ‘I will let you know.’ Om vervolgens niets meer te laten weten. Deze keer stuurt hij: ‘Next week I will be free and I will let you know.’ Deze keer komt hij ook daadwerkelijk zijn afspraak na.
WOND

Als we hem bellen via een videogesprek ligt hij onderuitgezakt op zijn bed in Tanzania. Even twijfelt hij of zijn camera gaat uitzetten. Onder zijn oog zit namelijk een grote pleister geplakt. ‘Ik heb een wond op mijn gezicht’, lacht hij. ‘Daarom ben ik nu best lelijk en haat ik videogesprekken.’ Hij legt uit dat hij onlangs tijdens een wedstrijd een klap in zijn gezicht heeft gekregen. Er waren hechtingen nodig om het bloeden te stoppen.
'Mensen houden hier meer van voetbal dan van hun eigen familie. Stelletjes scheiden hier door het voetbal'
Ntibazonkiza vertelt dat we zijn huidige club moeten zien als het Ajax van Tanzania. Zelfs bij uitwedstrijden zitten er vooral supporters van de Young Africans op de tribune. ‘Mensen houden hier meer van voetbal dan van hun eigen familie. Stelletjes scheiden hier door het voetbal.’ Als zijn club de derby tegen SC Simba speelt, ligt het hele land op zijn gat. Mensen zetten hun auto’s langs de weg om de wedstrijd te kunnen kijken. ‘Veel jongens uit Tanzania willen hier ook niet weg, omdat ze dit in Europa niet kunnen krijgen.’
De derby is altijd intens, maar volgens Saidi is het een stuk minder gewelddadig dan bijvoorbeeld de Gelderse derby. Vergeleken met wat hij in Polen als speler van Cracovia meemaakte, is het helemaal kinderspel. ‘Daar vechten en vermoorden hooligans elkaar.’ Auto’s werden gemolesteerd en regelmatig kwamen supporters het trainingsveld opgelopen. Op een dag was hij aan het shoppen in een winkelcentrum, toen hij werd opgemerkt door de fanatieke aanhang van rivaal Wisla Krakau. De politie moest eraan te pas komen om hem veilig buiten te krijgen. ‘Ik snap niet waarom mensen haat naar het voetbal brengen. Voetbal is vrede.’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Door de jaren heen kwam de rappe aanvaller nog weleens in Nederland. Hij denkt dat hij voor het laatst in 2020 een bezoek bracht aan een vriend in Amsterdam. Vaak gaat hij dan ook even langs Nijmegen, de stad waar hij vier jaar furore maakte. Hij vluchtte in 2005 voor de burgeroorlog in Burundi en kwam als asielzoeker in Nederland terecht. In zijn vaderland was hij daarvoor al doorgebroken en had hij zeven interlands achter zijn naam. Hij wil niets kwijt over de route die hij heeft afgelegd om in Nederland te komen. ‘Dat is privé, maar laat ik het erop houden dat er in ieder land uitdagingen zijn.’
'Als ik problemen had, was Wim Rip de eerste die ik belde'
Na een tijdje kreeg Saidi een kans bij NEC en kwam hij in het beloftenteam terecht. Daar was op dat moment Wim Rip de trainer, die later jarenlang videoanalist was bij PSV. ‘Hij is mijn tweede vader, mijn Holland dad’, vertelt de buitenspeler. ‘Als ik problemen had, was hij de eerste die ik belde.’ Ntibazonkiza weet nog goed dat hij aan het begin een of twee weken niet wilde trainen. Rip was logischerwijs woest en probeerde hem met man en macht te bereiken. Saidi nam niet op, maar kwam uiteindelijk zelf tot het besef dat hij niet goed bezig was. Hij nam contact op met Rip, maar die was nog altijd helemaal klaar met hem. Hij weigerde een tijdje met hem te praten. Saidi zei uiteindelijk: ‘Je moet met me praten, je bent mijn vader.’ Na die woorden kon Rip niet langer boos op hem blijven.
Na een tijdje kreeg ook hoofdtrainer Been door dat die kleine man uit Burundi aardig kon ballen, waarna hij hem bij het eerste elftal haalde. Saidi weet nog goed dat Been aangaf dat hij alles had als voetballer: snelheid, dribbelvermogen en een goed schot. Alleen dat hij tactisch en qua spiermassa nog veel winst te boeken had. Been en zijn assistent Ron de Groot gingen vaak extra met hem aan de slag als de rest van de selectie een middagje vrij was. Tegen Sparta maakte hij uiteindelijk zijn debuut. ‘Ik gaf meteen een assist op de spits. Hoe heette hij ook alweer? Romano Denneboem?’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

De buitenspeler uit Burundi verhuisde uiteindelijk vanuit Eindhoven naar een appartementje vlak bij het station van Nijmegen. ‘De stad heeft veel geschiedenis, maar er was weinig te doen’, herinnert hij zich. Op zijn achttiende kreeg hij zijn eerste kind. In Nederland kwam daar een tweede bij. Hij doet mysterieus over de grootte van zijn familie:
Hoeveel kinderen heb je nu?
‘Heel veel. Hahaha.’
Hoeveel precies?
‘Geloof me maar: het zijn er echt veel.'
Een aantal wil je niet noemen?
‘Het zijn er gewoon heel veel. En ik ben nog niet klaar.’
Hoewel er volgens zijn maatstaven weinig te beleven was in Nijmegen, genoot hij van het leven in Nederland. Hij woonde in hetzelfde appartementencomplex als middenvelder Dominique Kivuvu, met wie hij veel optrok. In zijn vrije tijd bracht hij nog weleens een bezoek aan Rotterdam, Den Haag of ging hij shoppen in Amsterdam. ‘Nederland is een fantastisch land’, zegt hij, waarna hij een diepe zucht slaat. ‘Alleen te veel belasting. Vijftig procent, daar kon ik als jonge speler met mijn hoofd niet bij.’
Mede door blessureleed leerde De Goffert Saidi pas écht goed kennen in het seizoen 2008/09. Hij was in de Eredivisie vaak ongrijpbaar en was er medeverantwoordelijk voor dat NEC in de UEFA Cup een groep met Tottenham Hotspur, Udinese en Spartak Moskou overleefde. ‘Mijn kind vroeg dat jaar: “Papa, waarom ben je altijd weg?”’ Hij kan zich niet meer herinneren in welke kroeg ze zijn beland na het bereiken van de volgende ronde. Het sprookje kwam uiteindelijk ten einde tegen HSV.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Het seizoen erna ontstond er een vreemde situatie in De Goffert. Ntibazonkiza verdween spoorloos. De lezing van de club was destijds dat de aanvaller net zijn contract had verlengd, maar dat hij kort daarna nog een verbeterd contract wilde. Toen NEC weigerde daarmee akkoord te gaan, wilde hij niet langer voor de club uitkomen en was hij nergens te bekennen. Volgens Saidi zat de vork anders in de steel. ‘In die tijd probeerden ze spelers uit Afrika te fucken’, vertelt hij. ‘Mijn salaris was lager dan sommige spelers op de bank.’
In de ogen van Saidi was er alleen een mondeling akkoord tussen zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk en de club. ‘Daarbij ging ik maar een klein beetje omhoog, maar na drie jaar kende ik de situatie. Ik wilde meer verdienen.’ Ineens dook de dribbelaar op bij RB Salzburg. Daar stond hij op het punt om een contract te tekenen, tot ze in Oostenrijk een brief kregen waarin stond dat hij nog gewoon eigendom was van NEC. Na twee maanden had hij geen andere keus dan met de staart tussen de benen terugkeren naar Nijmegen.
'In de beste families zijn problemen. Ik ben NEC voor altijd dankbaar’
Om kapitaalsvernietiging te voorkomen nam NEC de Burundees weer in genade aan. ‘Bij mijn rentree tegen NAC scoorde ik meteen twee keer’, zegt hij. ‘Daarna was iedereen alles vergeten.’ Ondanks dat hij weleens flink in de clinch lag met de club, kijkt hij vooral positief terug op zijn Nijmeegse jaren. ‘Je hebt ook weleens ruzie met je vrouw. Dan vergeef je elkaar ook weer een ga je niet meteen uit elkaar. In de beste families zijn problemen. Ik ben NEC voor altijd dankbaar.’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Een aanbieding uit Polen bleek uiteindelijk de beste oplossing voor beide partijen. Na vier jaar bij Cracovia tekende hij een lekker contract in Turkije bij Akhisarspor. Na een flink aantal maanden zonder club kreeg hij weer een kans bij Caen in de Ligue 1. Daar speelde hij tegen het Paris Saint-Germain van mannen als Zlatan Ibrahimovic en Edinson Cavani. ‘Mijn directe tegenstander was die Nederlandse gast’, weet hij nog. ‘Gregory van der Wiel, kan dat? Die kende ik nog wel van de potjes tegen Ajax.’
Uiteindelijk werd Kaysar uit Kazachstan zijn laatste bestemming buiten Afrika. ‘Het geld was goed daar, maar het leven niet makkelijk’, vertelt hij. Hij woonde in de stad Kyzylorda. ‘In de winter was het daar soms dertig graden onder nul. Wat dat betreft hebben jullie in Nederland weinig te klagen.’ Als hij buitenkwam, was hij als Afrikaanse man een bezienswaardigheid. ‘Ze waren niet gewend om zwarte mensen te zien. Ze maakten foto’s van ons, en anderen waren zelfs een beetje bang om ons te zien.’ Na een klein jaar sloeg hij de deur achter zich dicht.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Daarna kwam de carrière van Saidi plotseling tot stilstand. Hij was anderhalf jaar clubloos, maar daar is volgens hem een simpele verklaring voor. ‘Ik kon best een club vinden, maar teken gewoon geen kleine contracten.’ Hoewel hij alleen voor zichzelf trainde, bleef hij wel interlands spelen voor Burundi. Als transfervrije speler maakte hij in een klein half jaar vijf doelpunten in zes wedstrijden voor zijn land. ‘En ik speelde niet eens bij een club. Mensen vroegen zich af: Hoe kan iemand zonder club zo goed spelen bij de nationale ploeg?’
'Ik denk dat ik een van de populairste speler van Burundi ben. Dat denk ik niet alleen trouwens, dat is gewoon zo'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Sinds die optredens is Saidi een nog grotere held in Burundi. Samen met voormalig Premier League-speler Saido Berahino is hij een van de hotshots van zijn land. ‘Ik denk dat ik een van de populairste speler van het land ben. Dat denk ik niet alleen trouwens, dat is gewoon zo. De mensen houden van me.’ Waar hij ook komt in zijn thuisland, overal willen mensen met hem op de foto. ‘Ik doe ook veel voor goede doelen, daarom ben ik populairder dan alle anderen. Mensen uit Burundi kijken nu ook ineens massaal naar de competitie van Tanzania.’
Hij wil nog ongeveer twee jaar voetballen, daarna vindt hij het mooi geweest. Hij is trots op zijn loopbaan. ‘Ik kan de bladzijdes niet terug omslaan en heb nergens spijt van. Het is allemaal een plan van God. Ik voel me iedere dag blij en gelukkig.’ Eén ding snapt hij nog steeds niet: ‘Dat de mensen in Nederland mijn naam zo moeilijk vonden. Jullie hebben zelf soms ook van die lange achternamen. Soms zelfs met een extra woordje als Van ervoor…’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22672
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

:tu:

Heel typerend interview ook.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

jackkreta schreef:
za 12 mar 2022, 11:14
Sinds die optredens is Saidi een nog grotere held in Burundi. Samen met voormalig Premier League-speler Saido Berahino is hij een van de hotshots van zijn land. ‘Ik denk dat ik een van de populairste speler van het land ben. Dat denk ik niet alleen trouwens, dat is gewoon zo. De mensen houden van me.’ Waar hij ook komt in zijn thuisland, overal willen mensen met hem op de foto. ‘Ik doe ook veel voor goede doelen, daarom ben ik populairder dan alle anderen. Mensen uit Burundi kijken nu ook ineens massaal naar de competitie van Tanzania.’
Hij wil nog ongeveer twee jaar voetballen, daarna vindt hij het mooi geweest. Hij is trots op zijn loopbaan. ‘Ik kan de bladzijdes niet terug omslaan en heb nergens spijt van. Het is allemaal een plan van God. Ik voel me iedere dag blij en gelukkig.’ Eén ding snapt hij nog steeds niet: ‘Dat de mensen in Nederland mijn naam zo moeilijk vonden. Jullie hebben zelf soms ook van die lange achternamen. Soms zelfs met een extra woordje als Van ervoor…’
Hij vindt zichzelf nogal geweldig…..
Risus abundat in ore stultorum

More
Berichten: 216
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door More »

Kalle.. Kalle toch..

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22672
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

:biggrin:

Maar hij mag tenminste weer meedoen, was z'n plek kwijt (en dat blijft waarschijnlijk ook zo).
Degene die Joshua Smits uit de basis houdt bij Bodo/Glimt maakt er tegen AZ ook een potje van.

En om bij de keepers te blijven; Hannes Þór Halldórsson heeft net z'n voetbalpensioen aangekondigd.
Hij zat sinds november zonder club en is tegenwoordig vooral in de bioscoop te vinden.

En Ferdi Kadioglu heeft verlengd bij Fenerbakkie.
Ik weet niet meer of daar een doorverkoop clausule bij was afgesproken, maar bij een verlenging kunnen we daar in ieder geval naar fluiten.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Nummer 9 »

burp schreef:
do 17 mar 2022, 19:35
:biggrin:

Maar hij mag tenminste weer meedoen, was z'n plek kwijt (en dat blijft waarschijnlijk ook zo).
Degene die Joshua Smits uit de basis houdt bij Bodo/Glimt maakt er tegen AZ ook een potje van.

En om bij de keepers te blijven; Hannes Þór Halldórsson heeft net z'n voetbalpensioen aangekondigd.
Hij zat sinds november zonder club en is tegenwoordig vooral in de bioscoop te vinden.

En Ferdi Kadioglu heeft verlengd bij Fenerbakkie.
Ik weet niet meer of daar een doorverkoop clausule bij was afgesproken, maar bij een verlenging kunnen we daar in ieder geval naar fluiten.
Die doorverkoopclausule is een afspraak tussen clubs en heeft dus niets met een verlenging te maken (afspraak tussen club en speler). Sterker nog, voor ons is het juist beter dat hij verlengt, want zo wordt hij meer waard en loopt hij niet transfervrij de deur uit.
いつでも戦える

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jallah »

Beekman met een doelpunt en een assist tegen nak! :sjaal: held!

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door H-Zenkamp »

jallah schreef:
vr 18 mar 2022, 20:53
Beekman met een doelpunt en een assist tegen nak! :sjaal: held!
Van Landschoot schiet er ook nog eentje bij. Wat een vernedering.
★★

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22672
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

H-Zenkamp schreef:
vr 18 mar 2022, 21:27
jallah schreef:
vr 18 mar 2022, 20:53
Beekman met een doelpunt en een assist tegen nak! :sjaal: held!
Van Landschoot schiet er ook nog eentje bij. Wat een vernedering.
En zelfs Bukusu speelt!

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jallah »

burp schreef:
vr 18 mar 2022, 21:34
H-Zenkamp schreef:
vr 18 mar 2022, 21:27
jallah schreef:
vr 18 mar 2022, 20:53
Beekman met een doelpunt en een assist tegen nak! :sjaal: held!
Van Landschoot schiet er ook nog eentje bij. Wat een vernedering.
En zelfs Bukusu speelt!
heerlijk man! haha

Gebruikersavatar
hoMer
Berichten: 839
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:23
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door hoMer »

jallah schreef:
vr 18 mar 2022, 20:53
Beekman met een doelpunt en een assist tegen nak! :sjaal: held!
Echt genieten om te zien.
Daar doet hoMer dus niet aan mee

zoete aardbei
Berichten: 7636
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door zoete aardbei »

Groot stuk op OG over de perikelen bij de Graafschap.Met Jefta Bresser die waarschijnlijk snel beschikbaar is.Vond het hier ook al een apart mannetje.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22672
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

PEC gaat niet door met Ryan Koolwijk
Dani Theunissen na anderhalf jaar revalideren terug bij Helmond Sport voor het laatste deel van zijn revalidatie. Daar begon hij na z'n vertrek bij ons het seizoen 2020/21 ook op amateurbasis.
Kees van Wonderen komend seizoen trainer van Heerenveen
Daði Bergsson heeft vorige maand op IJsland Thróttur verruild voor Kórdrengir
Admir Bajorvic is afgelopen zomer van het Roemeense Sepsi OSK naar Chania op het tweede Griekse niveau gegaan
Bij ons leek het ook mede een gebrek aan weerbaarheid dat Daan Disveld niet doorbrak, maar als aanvoerder van DOVO is hij tegen een schorsing van 5 wedstrijden opgelopen voor zijn rol in een opstootje.
Shapoul Ali gaat naar DTS Ede.
Mihai Roman is sinds zijn overstap begin dit jaar naar Botosani op schot; 5 doelpunten in 10 wedstrijden.
Heel verhaal over de eerste maanden van Maarten Paes in de USA en ook onze oud voorzitter komt nog voorbij:
https://nos.nl/index.php/artikel/242252 ... entenregen

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

burp schreef:
vr 25 mar 2022, 14:50
PEC gaat niet door met Ryan Koolwijk
Dani Theunissen na anderhalf jaar revalideren terug bij Helmond Sport voor het laatste deel van zijn revalidatie. Daar begon hij na z'n vertrek bij ons het seizoen 2020/21 ook op amateurbasis.
Kees van Wonderen komend seizoen trainer van Heerenveen
Daði Bergsson heeft vorige maand op IJsland Thróttur verruild voor Kórdrengir
Admir Bajorvic is afgelopen zomer van het Roemeense Sepsi OSK naar Chania op het tweede Griekse niveau gegaan
Bij ons leek het ook mede een gebrek aan weerbaarheid dat Daan Disveld niet doorbrak, maar als aanvoerder van DOVO is hij tegen een schorsing van 5 wedstrijden opgelopen voor zijn rol in een opstootje.
Shapoul Ali gaat naar DTS Ede.
Mihai Roman is sinds zijn overstap begin dit jaar naar Botosani op schot; 5 doelpunten in 10 wedstrijden.
Heel verhaal over de eerste maanden van Maarten Paes in de USA en ook onze oud voorzitter komt nog voorbij:
https://nos.nl/index.php/artikel/242252 ... entenregen
Mihai Roman halen !!
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

flipsen schreef:
vr 25 mar 2022, 15:14
burp schreef:
vr 25 mar 2022, 14:50
PEC gaat niet door met Ryan Koolwijk
Dani Theunissen na anderhalf jaar revalideren terug bij Helmond Sport voor het laatste deel van zijn revalidatie. Daar begon hij na z'n vertrek bij ons het seizoen 2020/21 ook op amateurbasis.
Kees van Wonderen komend seizoen trainer van Heerenveen
Daði Bergsson heeft vorige maand op IJsland Thróttur verruild voor Kórdrengir
Admir Bajorvic is afgelopen zomer van het Roemeense Sepsi OSK naar Chania op het tweede Griekse niveau gegaan
Bij ons leek het ook mede een gebrek aan weerbaarheid dat Daan Disveld niet doorbrak, maar als aanvoerder van DOVO is hij tegen een schorsing van 5 wedstrijden opgelopen voor zijn rol in een opstootje.
Shapoul Ali gaat naar DTS Ede.
Mihai Roman is sinds zijn overstap begin dit jaar naar Botosani op schot; 5 doelpunten in 10 wedstrijden.
Heel verhaal over de eerste maanden van Maarten Paes in de USA en ook onze oud voorzitter komt nog voorbij:
https://nos.nl/index.php/artikel/242252 ... entenregen
Mihai Roman halen !!
Jammer dat Bajorvic niet voor OF Ierapetra heeft gekozen, ook 2e niveau.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten