Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Van Ottele ingevallen bij Heerenveen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door pjottr »

Da's ook niet echt een succes

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door TT »

Hans Mulder verlengt bij RKC....die komt dus niet :wink:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

TT schreef:
di 24 mei 2022, 10:26
Hans Mulder verlengt bij RKC....die komt dus niet :wink:
Nee wij hebben Barreto al, .... oh wacht even. :eek:

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door zoete aardbei »

TT schreef:
di 24 mei 2022, 10:26
Hans Mulder verlengt bij RKC....die komt dus niet :wink:
Daar gaat Mschr wakker van liggen.Geen bebaarde kale meer in de bloedkuul.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door bertje »

jackkreta schreef:
zo 22 mei 2022, 15:53
Van Ottele ingevallen bij Heerenveen.
Als je hem voor een appel en ei terug kan halen lekker doen, misschien bloeit hij wel helemaal op tussen zijn jeugdvrienden in.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door zoete aardbei »

paar wedstrijden gezien,mijn god wat was hij slecht.Iedere bal die achter hem werd gelegd was een goal.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Bottendaal »

Jonathan Vergara Berrio Nick van den Dam
Wat een lange naam

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door TT »

Joey Sleegers naar de Emiraten

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Soren Rieks en Lasse Nielsen hebben net met Malmö de Zweedse beker gewonnen

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Bottendaal »

burp schreef:
do 26 mei 2022, 18:09
Soren Rieks en Lasse Nielsen hebben net met Malmö de Zweedse beker gewonnen
Halen!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Daan Disveld in VI:
De talenten van Oranje Onder-17 staan woensdagavond in de EK-finale tegenover Frankrijk en kunnen alweer de vijfde titel binnenslepen. In 2011 werd het EK voor het eerst gewonnen door de Nederlandse jeugdspelers, dat gebeurde onder leiding van aanvoerder Daan Disveld. Dat succes op dit podium geen garantie voor de toekomst is, bewijst de verdediger. Hij is tegenwoordig actief in de Derde Divisie bij DOVO Veenendaal en vertelde twee jaar geleden over zijn wonderlijkste jaar uit zijn carrière. Speciaal voor de komende EK-finale van de Oranje-talenten gooien we het interview met Disveld in de VI Rebound.
Memphis Depay, Jetro Willems, Karim Rekik, Nathan Aké. Als een elftalfoto uit 2011 van Oranje Onder-17 op social media wordt gezet, koppen mensen de meeste namen met gemak in. Maar wie is toch die aanvoerder die daar trots poseert met het vaandel van Nederland? Disveld heeft die vraag vaker dan hem lief is voorbij zien komen.
Het is 15 mei 2011 als Oranje Onder-17 voor het eerst in de geschiedenis het EK wint. In de finale worden de leeftijdsgenoten uit Duitsland verslagen. Doelpuntenmakers: Tonny Vilhena (tweemaal), Memphis Depay, Terence Kongolo en Kyle Ebecilio. Het bijzondere van het winnende basiselftal is dat bijna iedereen mooie stappen heeft gezet in het betaald voetbal en nog steeds actief is op hoog niveau. Daan Disveld behoort niet tot die categorie. De aanvoerder van het EK-elftal vecht tegenwoordig met TEC tegen degradatie uit de Tweede Divisie. Dit is zijn verhaal.
'Ik speelde eigenlijk vanaf het begin al voor het Nederlands elftal, in die tijd nog bij KNVB Oost. Vanuit daar is het uiteindelijk supersnel gegaan en kwam ik terecht bij de vertegenwoordigende elftallen van Oranje. De basisopstellingen bestonden in die tijd voornamelijk uit jeugdspelers van Ajax, Feyenoord en PSV. Het was wel wennen om er als NEC'er bij te zijn', blikt Disveld terug op het begin van zijn interlandcarrière.
'Het werd helemaal apart toen ik ook nog aanvoerder werd gemaakt. Albert Stuivenberg, de coach in die tijd, legde mij uit dat ik aanvoerder werd gemaakt omdat ik zowel op trainingen als tijdens wedstrijden altijd honderd procent gaf. Daarnaast was ik volgens hem qua levensstijl een voorbeeld voor iedereen. Ik nam mijn verantwoordelijkheid en zorgde er bijvoorbeeld voor dat iedereen op tijd was.'
'Ik kan nu met honderd procent zekerheid zeggen: ik had minder talent dan de meeste teamgenoten bij Oranje in die tijd. Zoveel talent had ik namelijk niet, als ik het vergelijk met hoe de techniek en basisvaardigheid van de anderen was. Spelers als Memphis en Jean-Paul Boëtius waren veel verder dan ik. Maar ik zorgde met mijn speelstijl wel voor de balans in het elftal, als rechtsback was ik op dat moment de beste.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Disveld kwam al op negenjarige leeftijd terecht in de jeugdopleiding van NEC. Elf jaar later zou hij in de Jupiler League kampioen worden met zijn cluppie, maar het hoogtepunt van zijn carrière werd dit moment niet. 'Ik heb dat seizoen niet veel gespeeld, op het EK in 2011 had ik zo'n belangrijke rol, dat is iets wat je nooit meer vergeet.'
'Enkele uren voor het begin van de finale had ik een videogesprek met mijn vader. Ik dacht dat hij me succes wilde wensen, maar hij stond samen met de vader van teamgenoot Nick de Bondt in Servië om de wedstrijd te kijken. Na de finale stond ik op het podium met de beker in m'n handen en keek ik mijn vader recht in de ogen aan.'
De wereld lag aan zijn voeten. Disveld was aanvoerder van het allereerste Oranje Onder-17-elftal dat een titel pakte. 'Voor mij voelde het winnen van het EK ook als de afsluiting van mijn jeugd als voetballer. Op dat moment hadden enkele teamgenoten bij Oranje al in het eerste elftal gespeeld, maar ik nog niet. Ik wilde door naar het seniorenvoetbal, want daar moest het gebeuren. Die stap was echter groter dan ik had verwacht.'
Disveld had een zeer hectische zomer achter de rug toen hij zich in 2011 selectiespeler van NEC mocht noemen. 'Ik kwam op een zondag terug uit Servië en ik weet nog dat ik de dag erna meteen examen Nederlands had op school. Mijn vader bracht me naar school, in de auto heb ik nog een interview gedaan op Radio 2 en daarna had ik dus examen. Na twee weken examens maken ging ik naar Mexico voor het WK voor spelers onder de 17, een super hectische maand dus.'
Na een zomerstop die eigenlijk helemaal geen zomerstop was voor Disveld, kwam hij bij het eerste elftal van NEC met een bepaald verwachtingspatroon. Niet alleen van hemzelf, ook de mensen om hem heen én bij de mensen van de club leefde een bepaalde verwachting. 'Je bent toch Europees kampioen geworden. Ik wilde basisspeler worden bij NEC, de club had ook gezegd dat ze het in me zagen zitten. Het bleek anders te gaan.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

'De trainer maakte in die periode andere keuzes, op dat moment speelden we ook onderin de Eredivisie. Ik heb het de club nooit kwalijk genomen. Als je goed genoeg bent, kunnen ze niet om je heen. Maar het ging wel aan je knagen. Je gaat je afvragen of je niet meer speeltijd moet krijgen, of je met de trainer moet gaan praten. Op verjaardagfeestjes vroeg iedereen waarom ik niet speelde, als je in de stad aan het winkelen was met je vriendin spraken mensen je aan…'
Het is mentaal niet makkelijk om als gretige jonge speler en kersvers Europees kampioen niet aan spelen toe te komen. 'NEC hield vast aan het verhaal dat ik ging spelen, maar ik ging steeds gefrustreerder trainen. Ik had toch een betere begeleiding verwacht. De club was bezig met de korte termijn, maar voor mezelf wilde ik een plan maken voor een traject. In het eerste seizoen wat invalbeurten, daarna wat meer speelminuten vanuit de basisopstelling en daarna vaste basisspeler. Ik kreeg daar telkens geen reactie op.'
En toen hielp scheidsrechter Björn Kuipers ook nog eens niet mee. Onder trainer Alex Pastoor mocht Disveld in 2012 debuteren in de Eredivisie-wedstrijd tegen FC Utrecht. Er werden aan het eind van de wedstrijd vijf minuten extra tijd bijgetrokken, toen daar drie minuten van waren verstreken mocht Disveld zich melden langs de zijlijn. 'Toen de eerste bal buiten de lijnen ging, kreeg FC Utrecht een corner, daarom werd er nog niet gewisseld. De tweede bal buiten de lijnen was in de 94ste minuut, met nog twintig seconden te gaan. Ik hoorde Kuipers zeggen dat er niet meer gewisseld ging worden, ik kon wel door de grond zakken.'
Kort daarna sloeg het noodlot toe. 'In diezelfde week raakte ik geblesseerd, uiteindelijk heb ik een jaar moeten wachten op mijn echte debuut. Een beetje geluk moet je hebben', bekent Disveld, die in zo'n moeilijke periode graag wat extra hulp had gekregen. 'Volgens mij is het nu beter geregeld, maar in die tijd was het beschamend als je bij een personal coach liep. Volgens mij zit er bij schaatsers en zwemmers standaard een personal coach in de staf, maar in de voetballerij gaat het om macho en stoer zijn, dan heb je een personal coach niet nodig. Ik denk dat het wél nodig is, voor iedereen. Ook als het goed met je gaat, begeleiding moet je hebben', maakt Disveld een heldere boodschap. 'Ik dacht dat ik mentaal sterk was, dan dacht ik aan alles geven tijdens trainingen en wedstrijden. Maar het is ook om kunnen gaan met druk en tegenslag.'
'Ik ben eigenlijk weggepest bij FC Den Bosch. Ik kreeg de slechtste plek in de kleedkamer, pal tegenover de wc'
Na blessureleed en zijn uitgestelde debuut voor NEC in 2013 speelt Disveld een handjevol wedstrijden voor de club, waarvan één in de Eredivisie. Tot een definitieve doorbraak zou het echter nooit komen en in 2015 tekende hij bij FC Den Bosch voor een nieuwe kans op het tweede niveau. 'Dat pakte niet goed uit, ik ben daar eigenlijk weggepest. Ik kreeg de slechtste plek in de kleedkamer, pal tegenover de wc. We hadden een selectie van zestien man, waardoor er altijd twee extra man op de bank plaats konden nemen. Maar toch mocht ik niet mee. Spelers van Jong FC Den Bosch werden gekozen in plaats van mij, ik werd knettergek.'
Disveld speelt nog behoorlijk wat in zijn eerste half jaar in Brabant, maar onder een nieuwe trainer komt hij simpelweg nauwelijks aan bod. 'Ik ben een half jaar elke ochtend met tegenzin en pijn in het hart naar de club gegaan. Dat had echt niet langer moeten duren zo…', denkt Disveld met verdriet terug aan zijn laatste periode bij FC Den Bosch. 'Ik speelde als rechtsback, toen ik door iemand op de thuistribune werd uitgescholden omdat ik een bal terugspeelde in plaats van naar voren. Daar zat ik mee en de volgende bal wilde ik per se vooruit spelen. Dat ging fout, waarna er nog meer gefloten werd. Op dat moment voetbal je niet meer voor jezelf, maar ben je alleen nog maar voor anderen bezig.'
'Ik ben in contact gekomen met een lifestylecoach, samen met haar en mijn vriendin heb ik de keuze gemaakt dat het mooi was geweest met dat profvoetbal. Ik had naar andere clubs in de Jupiler League gekund, maar dan wel met een slecht contract. Ik vroeg mezelf af of ik mijn hele voetballeven in de Jupiler League wilde voetballen, om vervolgens op je dertigste geen cent op de bank te hebben staan en dat je dan nog moet beginnen met je maatschappelijke carrière. Het voelde als een opluchting dat ik uit het profvoetbal stapte.'
Begin 2017 verruilt Disveld FC Den Bosch voor TEC, op dat moment uitkomend in de Tweede Divisie. 'Ik wilde twee jaar lekker voetballen, het plezier in het spelletje terugvinden en mijn studie afronden. Dan ben je 25 met een diploma op zak, dan kun je de nieuwe situatie accepteren. Achteraf is gebleken dat het wereldje rond het profvoetbal gewoon niet mijn ding is. Niemand is eerlijk, niemand zegt wat hij denkt. Dat kan namelijk niet in de voetballerij.'
'Op feestjes kon je vertellen dat je profvoetballer was, dat voelde toch stoer. Mijn grootste stap was om van dat ego af te komen'
'Ik moet eerlijk toegeven dat ik het na mijn vertrek bij FC Den Bosch moeilijk heb gehad. Dat had te maken met mijn ego. Op feestjes kon je namelijk vertellen dat je profvoetballer was, dat voelde toch stoer. Mijn grootste stap was om van dat ego af te komen. Ik heb bovenop de berg gestaan, maar sta nu beneden. En toch ben ik blij met hoe het nu gaat.'
Die positieve boodschap verkondigde Disveld ook tijdens een speciale avond in februari van dit jaar. Samen met ex-teamgenoot Tonny Vilhena praatte de rechtsback van TEC op de KNVB Campus met jeugdinternationals van Oranje. Over de garanties die een mooie Europese titel je geven (spoiler alert: geen). 'Ik wilde die jongens heel graag vertellen dat ze alles moesten geven, maar dat je geen slecht mens bent als je het niet haalt in het profvoetbal.'
'Die jonge spelers mogen best wat sneller trots op zichzelf zijn. Iemand vroeg mij die avond hoelang ik het gevoel had dat ik had gefaald. Of je dat niet de rest van je leven voelde. Ik vond dat echt een goede vraag, want dat is iedereen zijn angst. Er zaten veertig of vijftig spelers in de zaal en ik heb het gewoon keihard gesteld: "Lang niet iedereen die hier nu zit gaat het halen." Enkele jongens halen het wel, anderen niet. Maar een slecht persoon word je er niet van. Die woorden heb ik zelf wel gemist na mijn winst op het EK.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Maar meeleven met Disveld is niet nodig, hij is immers gelukkig buiten de lijnen van het profvoetbal. Sinds deze zomer is hij officieel werkzaam bij het hoveniersbedrijf van een vriend, waardoor Disveld niet alleen in de weekenden op het gras staat. 'Het is een combinatie van kantoor en buiten werken. Mij werd gevraagd of ik niet een paar dagen kon helpen binnen dat bedrijf en het hoveniersvak vond ik eigenlijk heel erg leuk. Het is typerend voor mij: het boeit me niet en het maakt me niet uit wat anderen ervan vinden. Ik denk dat acht van de tien spelers in mijn situatie zoals die bij FC Den Bosch er toch voor hadden gekozen om het bij een andere club te proberen. Maar dat ik nu voor mezelf werk en voetbal en niet voor een ander, dat is voor mij al heel bijzonder.'
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

jackkreta schreef:
wo 01 jun 2022, 08:55
'De trainer maakte in die periode andere keuzes, op dat moment speelden we ook onderin de Eredivisie. Ik heb het de club nooit kwalijk genomen. Als je goed genoeg bent, kunnen ze niet om je heen. Maar het ging wel aan je knagen. Je gaat je afvragen of je niet meer speeltijd moet krijgen, of je met de trainer moet gaan praten.
Hij had met meneer Pastoor moeten praten. Het was belachelijk dat de trainer koos voor Daan Bovenberg.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door TT »

Admir Bajrovic was dit seizoen on fire op Kreta. Scoorde in 29 wedstrijden 17 keer voor PAE Chania en leverde 4 assists af. Nu transfervrij en nog altijd pas 26 jaar. Halen! :wink:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

TT schreef:
wo 01 jun 2022, 13:21
Admir Bajrovic was dit seizoen on fire op Kreta. Scoorde in 29 wedstrijden 17 keer voor PAE Chania en leverde 4 assists af. Nu transfervrij en nog altijd pas 26 jaar. Halen! :wink:
Is dat een beetje niveau die Griekse KKD?

Nog een obscure:
Jean Black van Achel naar Herkol in België.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door TT »

burp schreef:
wo 01 jun 2022, 14:05
TT schreef:
wo 01 jun 2022, 13:21
Admir Bajrovic was dit seizoen on fire op Kreta. Scoorde in 29 wedstrijden 17 keer voor PAE Chania en leverde 4 assists af. Nu transfervrij en nog altijd pas 26 jaar. Halen! :wink:
Is dat een beetje niveau die Griekse KKD?

Nog een obscure:
Jean Black van Achel naar Herkol in België.
Jack?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

TT schreef:
wo 01 jun 2022, 14:32
burp schreef:
wo 01 jun 2022, 14:05
TT schreef:
wo 01 jun 2022, 13:21
Admir Bajrovic was dit seizoen on fire op Kreta. Scoorde in 29 wedstrijden 17 keer voor PAE Chania en leverde 4 assists af. Nu transfervrij en nog altijd pas 26 jaar. Halen! :wink:
Is dat een beetje niveau die Griekse KKD?

Nog een obscure:
Jean Black van Achel naar Herkol in België.
Jack?
Vergelijkbaar met onze 2e divisie qua financiën en toeschouwersaantallen.
2 Divisies van 17 clubs, noord en zuid, inclusief B-elftallen van de grote Griekse clubs.
Bajrovic zou misschien meekunnen in de Nederlandse 1e divisie.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door E.B. »

jackkreta schreef:
wo 01 jun 2022, 16:02
TT schreef:
wo 01 jun 2022, 14:32
burp schreef:
wo 01 jun 2022, 14:05
TT schreef:
wo 01 jun 2022, 13:21
Admir Bajrovic was dit seizoen on fire op Kreta. Scoorde in 29 wedstrijden 17 keer voor PAE Chania en leverde 4 assists af. Nu transfervrij en nog altijd pas 26 jaar. Halen! :wink:
Is dat een beetje niveau die Griekse KKD?

Nog een obscure:
Jean Black van Achel naar Herkol in België.
Jack?
Vergelijkbaar met onze 2e divisie qua financiën en toeschouwersaantallen.
2 Divisies van 17 clubs, noord en zuid, inclusief B-elftallen van de grote Griekse clubs.
Bajrovic zou misschien meekunnen in de Nederlandse 1e divisie.

En ondertussen stiekem Feijenoord gemaild met deze tip nu Dessers niet blijft. Geniepige voorzitter.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

E.B. schreef:
do 02 jun 2022, 17:20
jackkreta schreef:
wo 01 jun 2022, 16:02
TT schreef:
wo 01 jun 2022, 14:32
burp schreef:
wo 01 jun 2022, 14:05
TT schreef:
wo 01 jun 2022, 13:21
Admir Bajrovic was dit seizoen on fire op Kreta. Scoorde in 29 wedstrijden 17 keer voor PAE Chania en leverde 4 assists af. Nu transfervrij en nog altijd pas 26 jaar. Halen! :wink:
Is dat een beetje niveau die Griekse KKD?

Nog een obscure:
Jean Black van Achel naar Herkol in België.
Jack?
Vergelijkbaar met onze 2e divisie qua financiën en toeschouwersaantallen.
2 Divisies van 17 clubs, noord en zuid, inclusief B-elftallen van de grote Griekse clubs.
Bajrovic zou misschien meekunnen in de Nederlandse 1e divisie.

En ondertussen stiekem Feijenoord gemaild met deze tip nu Dessers niet blijft. Geniepige voorzitter.
:biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Kadıoğlu heeft z'n debuut gemaakt voor Türkiye

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten