Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

jackkreta schreef:
ma 03 jan 2022, 08:20
NASCHRIFT

René van Rijswijk heeft zijn vrije geest, in tegenstelling tot zijn lange haar, immer behouden. Maar met een rugzak weken, maanden, jaren de wereld over, dat is er niet van gekomen. Het voetbal is altijd blijven trekken. Naast zijn studie psychologie aan de Open Universiteit is hij jeugdtrainer geweest bij SC Cambuur, heel kort bondscoach van de Falkland-eilanden, organiseert hij samen met voetbalvriend Jan Bruin op Ameland nog altijd voetbalkampen voor de jeugd en zette hij zich op allerlei manieren in voor minderbedeelden. Zo begeleidde hij het Nederlands daklozenteam, waar VI-redacteur Geert-Jan Jakobs dit verhaal optekende:
Leuk om te lezen….. :tu:
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door TT »


Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

TT schreef:
ma 03 jan 2022, 12:10
Kom er maar in Jack! :biggrin:

https://www.vi.nl/pro/overig/gitaren-su ... 6yNECf7lI
Komt ie:
In het zuiden van Zweden kan het op een zomerdag zomaar voorkomen dat Jonas Olsson (38) met zijn coverbandje klassiekers van The Beatles staat te spelen. Sinds zijn voetbalpensioen heeft hij ineens veel meer tijd voor bezigheden die tijdens zijn carrière op een lager pitje stonden: gitaar spelen, surfen, yoga en zijn stichting om kinderen in India een beter leven te bezorgen.
Daarvoor bikkelde Olsson bijna een decennium lang in de Premier League. Voordat hij aanvallers als Cristiano Ronaldo, Didier Drogba en Robin van Persie het leven zuur maakte, speelde hij drie jaar in Nederland bij NEC. We spraken de Zweedse verdediger over zijn bandje, een stapavond in Nijmegen en zijn bijzondere nieuwe leven.
Hoe bevalt het leven zonder voetbal?
‘Goed man! Ik begon aan het einde van mijn loopbaan fysiek te struggelen door problemen aan mijn knieën en heupen. De laatste twee seizoenen speelde ik constant op pijnstillers, daar was op een gegeven moment de lol ook wel van af. Sindsdien heb ik nog maar één keer een bal aangeraakt, tijdens een liefdadigheidswedstrijd. Eigenlijk mis ik het ook totaal niet.’
'Mijn stelregel was altijd: ik vraag nooit om een shirt na een nederlaag. Ik wilde nooit overkomen als een toerist. Het gevolg daarvan is wel dat ik weinig shirts van grote namen als Lionel Messi en Ronaldo in mijn kast heb hangen'
Hoe ziet jouw leven er tegenwoordig uit?
‘Ik werk als analist bij de televisie. Vooral in Zweden en af en toe in Engeland voor Sky Sports en de BBC. Toen ik nog voetbalde, leefde ik in de veronderstelling dat ik later iets compleet anders zou gaan doen. Als voetballer word je mentaal niet supererg geprikkeld, dus daarom had ik gedacht dat ik na mijn carrière klaar zou zijn met het wereldje. Alleen, ik kwam er vrij snel achter dat voetbal een groot deel van mijn identiteit is en ik gewoon te veel van het spelletje hou. Het is ook heerlijk dat ik mijn tijd nu flexibel kan indelen. Als ik zou willen, zou ik morgen voor een weekend naar Londen of New York kunnen vliegen. Voor de pandemie ging ik ook graag richting Mallorca om te surfen. Ik speel ook veel padel, heb skiën weer opgepakt en doe aan yoga.’
Was je tijdens je carrière ook veel bezig met yoga?
‘We zijn daar op een gegeven moment bij West Bromwich Albion mee begonnen. Veel clubs in de Premier League zijn daar actief mee bezig. Die trend is gestart door Ryan Giggs. Hij was op zijn veertigste nog actief bij Manchester United en hij gaf aan dat yoga daarin een belangrijk rol speelde. Tijdens mijn carrière deed ik het meer om blessures te voorkomen en extra wendbaar te zijn. Tegenwoordig doe ik het veel meer voor het mentale aspect. Meditatie is vaak een onderdeel van yoga en heeft een sterke therapeutische werking.’
Waarom dacht je tijdens je carrière dat je iets buiten het voetbal zou gaan doen?
‘Toen ik jong was, zat ik buiten het voetbal in een compleet andere omgeving. Mijn vrienden waren meer muzikanten en studerende gasten. In mijn tijd in Nederland heb ik ook online vakken van een rechtenstudie gevolgd, maar dat bleek later moeilijk te combineren met mijn carrière. Ik sluit niet uit dat ik ooit nog een studie oppak. Ik heb altijd genoten van dingen buiten het voetbal.’
'Ik had nog geen gitaar in Nederland en Björn van der Doelen nam me mee naar een muziekwinkel in Eindhoven. Tot op de dag van vandaag is het nog steeds een van mijn favoriete gitaren'
Ik zag op Instagram ook dat je regelmatig gitaar speelt.
‘Door mijn creatieve vrienden begon ik als tiener een beetje te pingelen. Eigenlijk ben ik pas echt veel gaan spelen sinds mijn periode bij NEC. Ik voetbalde in het eerste jaar met Björn van der Doelen. Ik had nog geen gitaar in Nederland en hij nam me mee naar een muziekwinkel in Eindhoven. Hij heeft me geholpen om het juiste instrument uit te zoeken. Tot op de dag van vandaag is het nog steeds een van mijn favoriete gitaren.’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Wat voor muziek speel je?
‘Ik speel hier in Zweden in een coverbandje, waarmee we een paar keer per jaar optreden in het zuiden van Zweden. We spelen veel oude muziek van The Beatles en de Rolling Stones. We vinden het ook vet om Britse Indiemuziek uit de jaren negentig te spelen, zoals Blur en Oasis. We spelen voornamelijk crowd pleasers, waarvan ik Don’t look back in anger van Oasis het lekkerste vind om te spelen. In Engeland heb ik ook drie keer een concert van Oasis bezocht, waaronder hun allerlaatste optreden vlak bij Birmingham. Ze zouden eigenlijk nog doorgaan naar Parijs, maar de band viel daarvoor al uit elkaar.’
Je hebt ook een eigen stichting. Waarom wilde je specifiek kinderen in India helpen?
‘In de omgeving van West Bromwich is een ontzettend grote Indiase gemeenschap. De club had een stichting daar en ik ben een keer mee geweest om te kijken wat voor werk ze doen. Ik vond het heftig om te zien hoe kinderen daar opgroeien met niets. Tegelijk zijn die jonge kinderen niet anders dan mijn eigen dochter: ze lachen en hebben dromen. Alleen, wanneer kinderen rond de pubertijd komen, beseffen ze vaak dat die dromen vanuit hun positie veel minder goed te realiseren zijn. Dat vond ik pijnlijk om te zien en daarom heb ik sinds 2017 een eigen stichting. We steunen een school net buiten New Delhi. Ik ben er nu meerdere keren geweest en we helpen daar met faciliteiten, boeken, leerkrachten en bijvoorbeeld vaccinaties. Zodra de pandemie voorbij is, hoop ik weer snel die kant op te gaan.’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

Ola Toivonen vertelde me eerder dat jullie nog regelmatig samen optrekken.
‘Ola is mijn beste vriend uit de voetbalwereld. Hij speelt nog voor Malmö FF, dus als ik in het zuiden ben, zoek ik hem regelmatig op. Toen hij bij Melbourne Victory speelde, zijn we met wat vrienden bij hem op bezoek geweest. We zijn daar nog naar een paar potjes tennis wezen kijken op de Australian Open. Het was een geweldige trip.’
Aanbevolen: In gesprek met Ola Toivonen: zo gaat het nu met de etterende Zweed
Hoe was het voor jou om als jonge speler in Nederland terecht te komen?
‘Ik was in eerste instantie supernerveus. Het scheelde dat ik al 22 jaar was, al een paar jaar ervaring op het hoogste niveau in Zweden had en al een tijdje op mezelf had gewoond. Vooraf hadden andere Zweedse spelers me gewaarschuwd dat de mentaliteit in de Nederlandse kleedkamer wat egocentrischer zou zijn. In de praktijk bleek daar bij NEC niets van te kloppen. Iedereen deed zijn best om me zo snel mogelijk thuis te laten voelen. Aanvoerder Peter Wisgerhof vroeg bijvoorbeeld meteen of ik bij zijn familie kwam eten.’
Hoe zag jouw leven er buiten het voetbal uit in Nijmegen?
‘In eerste instantie kwam ik in Nijmegen-Oost te wonen. Dat was prima, maar er woonden vrij veel oude mensen daar. Ik was nog jong en verhuisde daarom naar een woning vlak bij die enorme rotonde.’
'Soms keek ik vanaf het veld naar de zijkant en zat Mario Been daar lachend. Dan dacht ik: Hoe kan hij zo relaxed zijn?'
Het Keizer Karelplein bedoel je?
‘Die ja! Dat was dichter bij het centrum, waardoor ik op een vrije dag makkelijk een hapje in de stad kon eten. Ik ging regelmatig een koffietje drinken met leeftijdsgenoten als Brett Holman en Muslu Nalbantoglu. Ik vond het ook leuk om naar poppodia te gaan, zoals Doornroosje en Paradiso. Verder was ik vooral veel op de club te vinden.’
Hoe was het om in je tweede jaar met Mario Been samen te werken?
‘Geweldig! Ik vond het goed aan hem dat hij als trainer nooit gestrest leek. Het maakte niet uit of het de derby tegen Vitesse was of een play-offduel om Europees voetbal. Hij zat gewoon rustig op de bank en schreeuwde niet. Dat is beter dan wanneer een trainer constant opstaat en veel lawaai maakt, dat geeft je als speler in het veld het gevoel dat de coach het niet onder controle heeft. Soms keek ik vanaf het veld naar de zijkant en zat Mario daar lachend. Dan dacht ik: Hoe kan hij zo relaxed zijn? Ook als we verloren, bleef Mario daar nooit lang in hangen. Of we nou wonnen of verloren, maandag kwam hij altijd weer met dezelfde positiviteit op de club.’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

In jouw laatste seizoen (2007/08) behaalden jullie Europees voetbal. Hoe was het feestje?
‘Dat was zo’n bizar seizoen. Volgens mij streden we rond de kerst nog tegen degradatie en ineens wonnen we alles in het nieuwe jaar. Ik heb in mijn carrière nooit meer zo’n onoverwinnelijk gevoel gehad als in die lente. Ik weet nog dat we de finale van de play-offs thuis met 6-0 wonnen van NAC. De terugwedstrijd was een formaliteit en in de bus naar Breda was het eigenlijk al feest. Op de terugweg reden de supportsbussen ons voorbij en begonnen ze allemaal naar ons te toeteren. Daarna was het in het Goffertpark nog één groot feest en zijn we met z’n allen de stad ingegaan. Meestal begonnen we in het Bascafé en gingen we daarna een beetje kroeghoppen op de Molenstraat. Het was een mooie stapavond, waar ik om meerdere redenen niet meer zo veel van weet.’
Je maakte het Europese seizoen vervolgens niet mee. Een paar wedstrijden na NAC stond je namens West Bromwich Albion op Old Trafford.
‘Het was al een enorme stap om vanuit Zweden naar de Eredivisie te komen. Toen ik naar de Premier League ging, dacht ik: Een veel hoger niveau kan het toch niet zijn? Nou, daar kwam ik wel van terug op het moment dat ik daar in de tunnel stond naast Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Dimitar Berbatov en mijn idool Rio Ferdinand. Ik was wel onder de indruk van die namen, maar heb die middag geen shirtje geruild. Mijn stelregel was altijd: ik vraag nooit om een shirt na een nederlaag. Ik wilde nooit overkomen als een toerist. Het gevolg daarvan is wel dat ik weinig shirts van grote namen als Lionel Messi en Ronaldo in mijn kast heb hangen.’
Je hebt het negen jaar volgehouden bij West Brom. Van welke tegenstander was je het meest onder de indruk?
‘Dan noem ik er drie. Cristiano Ronaldo was in die tijd meer een man van de actie en springt er wel bovenuit. Didier Drogba was ook een spits die letterlijk alles had. Hij kon met beide voeten afronden, een bal vasthouden en was daarnaast nog ontzettend slim. Van de Nederlanders vond ik Robin van Persie fantastisch. Hij was snel, sterk en had een prachtige balans. Robin was daardoor ontzettend moeilijk af te stoppen.’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

'Ik kan me nog een duel herinneren tegen United waarbij Rio Ferdinand constant in zijn nek zat. Lukaku deed gewoon zijn armen uit elkaar, draaide weg en scoorde'
Je hebt ook geen onaardige teamgenoten gehad, zoals Nicolas Anelka en een jonge Romelu Lukaku.
‘Ik zag meteen dat Romelu the real deal was. Hij kwam over van Chelsea en ik heb genoeg spelers gezien die dan arrogant binnenkwamen. Romelu was juist ontzettend hongerig en wilde leren van oudere spelers. Ik trok veel met hem op, aangezien ik een aardig woordje Nederlands sprak en naast hem in de kleedkamer zat. Onze tactiek was in die tijd: ver inzakken, de bal veroveren en dan snel passen richting Rom. Ik kan me nog een duel herinneren tegen United waarbij Rio Ferdinand constant in zijn nek zat. Lukaku deed gewoon zijn armen uit elkaar, draaide weg en scoorde. Dat lukte hem op die leeftijd bij bijna iedere topverdediger in de Premier League.’
Uiteindelijk won je nog de beker in Zweden met Djurgardens IF en sloot je af met een korte periode bij Wigan Athletic. Hoe kijk je terug op je carrière?
‘Mijn meeste dromen zijn uitgekomen. Het was tof om bij Djurgardens nog om de prijzen te spelen, dat had ik eerder nog niet meegemaakt. Ik ben dankbaar voor mijn mooie jaren in Nederland en trots op mijn tijd in de Premier League. Ik heb er in ieder geval alles aan gedaan.’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

Rust nu maar even uit ….
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door TT »

Thanks Jack! :hail:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

flipsen schreef:
ma 03 jan 2022, 15:45
Rust nu maar even uit ….
Zo, nu eerst een :bier:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

jackkreta schreef:
ma 03 jan 2022, 15:52
flipsen schreef:
ma 03 jan 2022, 15:45
Rust nu maar even uit ….
Zo, nu eerst een :bier:
Groot gelijk ! Man zoveel typen op je oude dag ……
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door harold »

Thnx Jack! Wij zijn allemaal te beroerd om extra centjes aan VI te betalen. Jij niet... :tu: :wink:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Tiel »

harold schreef:
ma 03 jan 2022, 15:59
Thnx Jack! Wij zijn allemaal te beroerd om extra centjes aan VI te betalen. Jij niet... :tu: :wink:
Komt omdat wij allemaal een seizoenkaart kopen :biggrin: :wink: .
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

‘In eerste instantie kwam ik in Nijmegen-Oost te wonen. Dat was prima, maar er woonden vrij veel oude mensen daar. Ik was nog jong en verhuisde daarom naar een woning vlak bij die enorme rotonde.’
Haha dat klopt van die bejaarden.
Kwam hem toen geregeld tegen bij die kleine Coop aan de Archipelstraat tussen twee bejaardencentra in.
De enige supermarkt waar ze nog koetjesrepen en advocaat in het vaste assortiment hadden.
Stond ie daar in de rij in z'n NEC trainingspak. Nette jongen hoor.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

Dumic terug naar Duitsland…
Risus abundat in ore stultorum

zoete aardbei
Berichten: 7880
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door zoete aardbei »

flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 15:37
Dumic terug naar Duitsland…
Zei ik de vorige post al,ongeschikt voor het Nederlandse voetbal.Prima voor de 2e BL.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 15:37
Dumic terug naar Duitsland…
Welke club?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Oud NEC-ers

Bericht door flipsen »

jackkreta schreef:
di 04 jan 2022, 16:33
flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 15:37
Dumic terug naar Duitsland…
Welke club?
SV Sandhousen ofzow….
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jackkreta »

flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 16:37
jackkreta schreef:
di 04 jan 2022, 16:33
flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 15:37
Dumic terug naar Duitsland…
Welke club?
SV Sandhousen ofzow….
:tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 16:37
jackkreta schreef:
di 04 jan 2022, 16:33
flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 15:37
Dumic terug naar Duitsland…
Welke club?
SV Sandhousen ofzow….
SV Sandhausen, degradatiekandidaat en zo ongeveer de kleinste club in de 2. Bundesliga.

Zijn carrière valt toch erg tegen, dacht serieus dat we toen een echte topper in huis hadden.

zoete aardbei
Berichten: 7880
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door zoete aardbei »

burp schreef:
di 04 jan 2022, 18:26
flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 16:37
jackkreta schreef:
di 04 jan 2022, 16:33
flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 15:37
Dumic terug naar Duitsland…
Welke club?
SV Sandhousen ofzow….
SV Sandhausen, degradatiekandidaat en zo ongeveer de kleinste club in de 2. Bundesliga.

Zijn carrière valt toch erg tegen, dacht serieus dat we toen een echte topper in huis hadden.
Ja,na de eerste seizoenshelft wel.Daarna is het alleen maar minder geworden.is ook een beetje de reden waarom ik nog wat reserves hou bij Marquez.Al lijkt dat wel een hele stabiele speler waar Dumic ,ook in zijn beste maanden,nogal eens nonchalant oogde.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32817
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door bertje »

zoete aardbei schreef:
di 04 jan 2022, 18:39
burp schreef:
di 04 jan 2022, 18:26
flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 16:37
jackkreta schreef:
di 04 jan 2022, 16:33
flipsen schreef:
di 04 jan 2022, 15:37
Dumic terug naar Duitsland…
Welke club?
SV Sandhousen ofzow….
SV Sandhausen, degradatiekandidaat en zo ongeveer de kleinste club in de 2. Bundesliga.

Zijn carrière valt toch erg tegen, dacht serieus dat we toen een echte topper in huis hadden.
Ja,na de eerste seizoenshelft wel.Daarna is het alleen maar minder geworden.is ook een beetje de reden waarom ik nog wat reserves hou bij Marquez.Al lijkt dat wel een hele stabiele speler waar Dumic ,ook in zijn beste maanden,nogal eens nonchalant oogde.
Dumic had wel die “van Dijkfactor”. Al is van Dijk natuurlijk wel echt een wereldverdediger.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Jan Pruijn gaat Volharding trainen
Pepijn Lijnders was 1 wedstrijd interim trainer van Liverpool omdat Klopp Covid had, maar is nu ook zelf besmet
Adrie Bogers gaat alweer weg bij Roda JC en wordt assistent van Petrovic bij Irak
Laatst gewijzigd door burp op wo 05 jan 2022, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3203
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Nummer 9 »

burp schreef:
wo 05 jan 2022, 13:27
Jan Pruijn gaat Volharding trainen
Pepijn Linders was 1 wedstrijd interim trainer van Liverpool omdat Klopp Covid had, maar is nu ook zelf besmet
Adrie Bogers gaat alweer weg bij Roda JC en wordt assistent van Petrovic bij Irak
Mooi voor Adrie, die gaat daar zeker weer een bepaald niveau halen!
いつでも戦える

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door mschr »

Nummer 9 schreef:
wo 05 jan 2022, 14:04
burp schreef:
wo 05 jan 2022, 13:27
Jan Pruijn gaat Volharding trainen
Pepijn Linders was 1 wedstrijd interim trainer van Liverpool omdat Klopp Covid had, maar is nu ook zelf besmet
Adrie Bogers gaat alweer weg bij Roda JC en wordt assistent van Petrovic bij Irak
Mooi voor Adrie, die gaat daar zeker weer een bepaald niveau halen!
Petrovic en Bogers is een droomduo. Dom dat Oversier in 2017 Pep en niet Petrovic haalde.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten