Oud NEC-ers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Strooper »

burp schreef:Van Brakel speelt ook komend seizoen bij Eindhoven
Op weg naar Arsenal :tu:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door LT »

Strooper schreef:
burp schreef:Van Brakel speelt ook komend seizoen bij Eindhoven
Op weg naar Arsenal :tu:
:jestera:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Frans »

voetbalprimeur:
Ernest Faber, trainer van de A1 van PSV, staat in de belangstelling van onder meer NEC en MVV.
NECTheBest

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door SamSam »

Frans schreef:voetbalprimeur:
Ernest Faber, trainer van de A1 van PSV, staat in de belangstelling van onder meer NEC en MVV.
We gaan nog een linksback halen :wink: ?
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Biarmicus »

SamSam schreef:
Frans schreef:voetbalprimeur:
Ernest Faber, trainer van de A1 van PSV, staat in de belangstelling van onder meer NEC en MVV.
We gaan nog een linksback halen :wink: ?
Heubach is na dit seizoen weg, en Nuytinck is natuurlijk een centrale verdediger.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Jeroen »

Frans schreef:voetbalprimeur:
Ernest Faber, trainer van de A1 van PSV, staat in de belangstelling van onder meer NEC en MVV.
Lijkt me een fout, denk dat de oorspronkelijke bron Henk Fräser bedoelde. En de rest, met Voetbalprimeur natuurlijk voorop, neemt het klakkeloos over.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Biarmicus »

Dat schoppertje?

Gebruikersavatar
hoMer
Berichten: 860
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:23
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door hoMer »

Wat een held was dat zeg, mooi om terug te zien.
Daar doet hoMer dus niet aan mee

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door NECRulez »

@Voetbalzone:
Jhon van Beukering maakt voorlopig geen deel meer uit van de selectie van De Graafschap. Trainer Darije Kalezic heeft de maatregel genomen omdat Van Beukering te zwaar is, zo meldt Omroep Gelderland donderdagmiddag.

Van Beukerings gewicht was gedurende zijn verblijf bij NEC ook al reden voor toenmalig trainer Mario Been om hem buiten de selectie te zetten. De aanvaller keerde echter rap terug in de spelersgroep van de Nijmegenaren. Hij kreeg een maand de tijd om zeven kilo kwijt te raken, maar slaagde daar al na een week in.
Haha, hoezo deja-vu!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

't lag dus toch niet aan de weegschaal bij NEC :biggrin:

johnny van de burgerking heeft gewoon een structureel probleem met sonja bakker

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Danish Dynamite »

NECRulez schreef:@Voetbalzone:
Jhon van Beukering maakt voorlopig geen deel meer uit van de selectie van De Graafschap. Trainer Darije Kalezic heeft de maatregel genomen omdat Van Beukering te zwaar is, zo meldt Omroep Gelderland donderdagmiddag.

Van Beukerings gewicht was gedurende zijn verblijf bij NEC ook al reden voor toenmalig trainer Mario Been om hem buiten de selectie te zetten. De aanvaller keerde echter rap terug in de spelersgroep van de Nijmegenaren. Hij kreeg een maand de tijd om zeven kilo kwijt te raken, maar slaagde daar al na een week in.
Haha, hoezo deja-vu!
:jestera:

Hoe was dat ook al weer? Iets met een ezel en een steen........ :lol:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Demtsjenko »

toch jammer, want mits fit is het een erg goede eredivisiespits...

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door William »

Haha dikke! :jestera: :jestera: :jestera: :jestera:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Frans »

Ongelooflijk zeg, dat dit hem nu weer kan gebeuren. Hoe dom en onprofessioneel kan je zijn?
NECTheBest

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door necnmgn »

Frans schreef:Ongelooflijk zeg, dat dit hem nu weer kan gebeuren. Hoe dom en onprofessioneel kan je zijn?
Inderdaad, het blijkt dus maar weer dat het een verstandige keuze is geweest van NEC om hem te verhuren!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Don Corleone »

necnmgn schreef:
Frans schreef:Ongelooflijk zeg, dat dit hem nu weer kan gebeuren. Hoe dom en onprofessioneel kan je zijn?
Inderdaad, het blijkt dus maar weer dat het een verstandige keuze is geweest van NEC om hem te verhuren!
:withstupid:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door jd »

Wat nog veel erger is, is het feit dat er forummers zijn die hem blijven verdedigen. NEC kon hoog en laag springen, ze logen en er was geen zak van waar. van Beukering was nooit te zwaar geweest!

Hij was niet te dik, NEC had een eigen agenda, ze zetten hem aan de kant met een excuus, hij is altijd professioneel. Dan ook nog zijn broer die voor hem in de bres springt en het leugens noemt. De 2e keer dat Jhon te zwaar bevonden is was bullshit, NEC schoffeert haar beste spits en schaadt zijn imago.

En dan dit.

Ben benieuwd hoe sommigen hierop reageren, het maakt het verhaal van NEC namelijk wel behoorlijk geloofwaardiger nu.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door BiT »

jd schreef:Wat nog veel erger is, is het feit dat er forummers zijn die hem blijven verdedigen. NEC kon hoog en laag springen, ze logen en er was geen zak van waar. van Beukering was nooit te zwaar geweest!

Hij was niet te dik, NEC had een eigen agenda, ze zetten hem aan de kant met een excuus, hij is altijd professioneel. Dan ook nog zijn broer die voor hem in de bres springt en het leugens noemt. De 2e keer dat Jhon te zwaar bevonden is was bullshit, NEC schoffeert haar beste spits en schaadt zijn imago.

En dan dit.

Ben benieuwd hoe sommigen hierop reageren, het maakt het verhaal van NEC namelijk wel behoorlijk geloofwaardiger nu.
Klopt, was bij El-kabir ook zo.
Maar de eerste keer bij van Beukering weet ik niets over...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door burp »

Te zware Van Beukering baalt: 'Opeens wogen ze me 's avonds'
Vrijdag, 19 februari 2010 om 11:22 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

De Graafschap-trainer Darije Kalezic zette Jhon van Beukering en Cerezo Fung a Wing donderdag uit de selectie. De oefenmeester vond het tweetal te zwaar. Volgens Van Beukering is het overgewicht te wijten aan een ander weegmoment. "Sinds ik terug ben bij De Graafschap weeg ik altijd 87 kilo", legt de aanvaller uit. "Maar maandag wogen ze opeens 's avonds en toen zat ik op 88."

"Ook basisspelers wegen dan een kilo meer dan normaal", vertelt de aanvaller aan Omroep Gelderland. "Maar als ze me maandagochtend wegen, zit ik zeker keurig op gewicht en dan ben ik er tegen FC Dordrecht dus gewoon weer bij." Volgens technisch directeur Leen Looyen moet de spelers altijd op hun gewicht letten. "Ze mogen niet meer dan twee kilo boven hun streefgewicht zitten."

Het gewicht van Van Beukering was in zijn periode bij NEC voor toenmalig trainer Mario Been ook al reden de spits uit de selectie te zetten. Van Beukering en Fung a Wing treden vanwege de maatregelen vrijdag niet aan tegen FC Den Bosch.
Tsja, zoveel te zwaar was ie dus helemaal niet.
Maar hij neemt natuurlijk wel zelf het risico door helemaal op het randje te gaan zitten, dan ga je er ook zo over heen.
Had gewoon zelf moeten zorgen dat ie niet boven de 85 uit komt, heb je dan een keer 86 dan is het nog goed.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Mark Ariaans »

Ach kom, smoesjes smoesjes. Dan is het een kapotte weegschaal, dan is het maar een kilootje, dan is het het 'weegmoment'. Die dingen riep mijn ma ook altijd als ze aan de lijn was. als profvoetballer moet je gewoon goed op je lichaam passen en dat doet Jhon duidelijk niet. Anders gebeurt je dit niet keer op keer. Klaar.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Jean Knipping »

Jongesn als Beuk de afgelopen week er 4 had gemaakt had niemand zich druk gemaakt over een kilootje meer of minder. Hij volgt nu het Vlemincx dieet.

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 465
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door CrazY »

Afbeelding

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door bertje »

Mark Ariaans schreef:Ach kom, smoesjes smoesjes. Dan is het een kapotte weegschaal, dan is het maar een kilootje, dan is het het 'weegmoment'. Die dingen riep mijn ma ook altijd als ze aan de lijn was. als profvoetballer moet je gewoon goed op je lichaam passen en dat doet Jhon duidelijk niet. Anders gebeurt je dit niet keer op keer. Klaar.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Oud NEC-ers

Bericht door Kanchelskis »

Beukie moet niet nuilen over het weegmoment.

Ja Jhonny, 's avonds weeg je idd meer. Maar je voetbalt nu in de Jupileper Leauge en daar voetbal je 's avonds. Dan is ook het moment dat je die extra kilo boven je max gewicht met je mee moet gaan dragen :tong: ..

Gebruikersavatar
gjerutten
Moderator
Berichten: 233
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 21:33
Locatie: Lent
Contacteer:

Re: Oud NEC-ers

Bericht door gjerutten »

Lens: 'Als de situatie zo blijft, vertrek ik'

Jeremain Lens wordt er zo langzamerhand moedeloos van. Zaterdag tegen Vitesse moet de 22-jarige aanvaller waarschijnlijk weer genoegen nemen met een invalbeurt diep in de tweede helft. Dat is hij zat.

Sinds de komst van Dick Advocaat is Lens bankzitter. Dat merkte hij al tijdens het trainingskamp in Spanje. "Toen werd het me al een klein beetje duidelijk", aldus Lens in ProVoetbal. "Ik heb dat toen aangegeven bij de trainer en Marcel Brands. Zij vertelden mij dat als ik me aan mijn taken hield, ik me geen zorgen hoefde te maken. Ik zou gaan spelen, maar ik heb daar tot nu toe weinig van gemerkt."

Lens zou te zwak zijn in de omschakeling. "Ik vind dat een slap excuus, te makkelijk. Waarop is dat gebaseerd? Hebben ze dvd's bekeken van jaren terug? Ik ben ontevreden, dat zeker. Ik weet dat ik dit niet aan mezelf te danken heb. In de eerste seizoenshelft maakte ik zeven goals, was ik belangrijk voor de goal en heb ik geknokt. Wat moet ik nog meer doen? Als de situatie nog steeds zo is tijdens de nieuwe transferperiode, dan wil ik vertrekken."

Elfvoetbal.nl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten