Braken liep bij ons bijna 1 op 2 en momenteel bij MVV 1 op 3. Niks mis mee. Desalniettemin was het mooi geweest als we Larsson langer hadden gehouden.Cupfighter schreef: ↑ma 26 mei 2025, 14:57Pff en die Braken was echt om te Braken, die bakte er niet veel van en inderdaad dan zet je z’n talent op de bank , die is hier echt weggejaagd
Oud NEC-ers
Re: Oud NEC-ers
★★
H-Zenkamp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 18:32Braken liep bij ons bijna 1 op 2 en momenteel bij MVV 1 op 3. Niks mis mee. Desalniettemin was het mooi geweest als we Larsson langer hadden gehouden.Cupfighter schreef: ↑ma 26 mei 2025, 14:57Pff en die Braken was echt om te Braken, die bakte er niet veel van en inderdaad dan zet je z’n talent op de bank , die is hier echt weggejaagd

https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... rleden.htm
Wanneer was De Ruiter hier nou eigenlijk precies?
De club noemt 1965 tot 1967 maar volgens mij moet dat 1 of twee jaar later zijn.
-
- Contacteer:
Van Duin wordt keeperstrainer bij Fortuna,leuk voor hem
Braken zat alleen maar op zijn bips na elk duel met zijn bijna 1.90. En die 1 op 2 was in de KKD bij een kampioenskandidaat, dan was Ars al helemaal een wereldspits. Larsson schoot er 3 in toen hij 1x een kans in de spits kreeg, maar werd daarna meteen door deze kluns vervangen. Echt blunder van jewelste..H-Zenkamp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 18:32Braken liep bij ons bijna 1 op 2 en momenteel bij MVV 1 op 3. Niks mis mee. Desalniettemin was het mooi geweest als we Larsson langer hadden gehouden.Cupfighter schreef: ↑ma 26 mei 2025, 14:57Pff en die Braken was echt om te Braken, die bakte er niet veel van en inderdaad dan zet je z’n talent op de bank , die is hier echt weggejaagd
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Het is dus toch 1965-67. De fulltime-assistent die ik verwarde met Nol de Ruiter was Wim Blokland. De kapper John Bertine en kunstenaar Ted Felen hamerden als supporters destijds erop dat NEC met zijn grote stadion en achterban moest overstappen op fullprofs en vandaar dat Blokland gehaald werd in 1969. Waarom NEC Nol de Ruiter haalde toen er nog in de eerste divisie gebald werd, is onduidelijk.burp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 20:38https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... rleden.htm
De club noemt 1965 tot 1967 maar volgens mij moet dat 1 of twee jaar later zijn.
- jackkreta
- Contacteer:
Ted Felen was mijn buurman in de Zwanenveld. Mooi tijden.mschr schreef: ↑di 27 mei 2025, 11:42Het is dus toch 1965-67. De fulltime-assistent die ik verwarde met Nol de Ruiter was Wim Blokland. De kapper John Bertine en kunstenaar Ted Felen hamerden als supporters destijds erop dat NEC met zijn grote stadion en achterban moest overstappen op fullprofs en vandaar dat Blokland gehaald werd in 1969. Waarom NEC Nol de Ruiter haalde toen er nog in de eerste divisie gebald werd, is onduidelijk.burp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 20:38https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... rleden.htm
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Hoe was ie?
- Bottendaal
- Contacteer:
Mag ik een handtekening van je?
Niet zo flauw doen. In Houten was dit echt een fenomeen. Je kocht je schoenen bij 'Nol'.
Dus Larsson is top omdat ie er één keer drie inschoot en Braken een 'prutser' omdat hij op zijn kont ging zitten. Oke... Dan geloof ik dat ik deze discussie verder aan me voorbij laat gaan.bertje schreef: ↑di 27 mei 2025, 10:32Braken zat alleen maar op zijn bips na elk duel met zijn bijna 1.90. En die 1 op 2 was in de KKD bij een kampioenskandidaat, dan was Ars al helemaal een wereldspits. Larsson schoot er 3 in toen hij 1x een kans in de spits kreeg, maar werd daarna meteen door deze kluns vervangen. Echt blunder van jewelste..H-Zenkamp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 18:32Braken liep bij ons bijna 1 op 2 en momenteel bij MVV 1 op 3. Niks mis mee. Desalniettemin was het mooi geweest als we Larsson langer hadden gehouden.Cupfighter schreef: ↑ma 26 mei 2025, 14:57Pff en die Braken was echt om te Braken, die bakte er niet veel van en inderdaad dan zet je z’n talent op de bank , die is hier echt weggejaagd
★★
Kunnen we deze topic richten oo Oud-NEC-ers die daadwerkelijk nog wat betekenen voor de club.H-Zenkamp schreef: ↑di 27 mei 2025, 21:42Dus Larsson is top omdat ie er één keer drie inschoot en Braken een 'prutser' omdat hij op zijn kont ging zitten. Oke... Dan geloof ik dat ik deze discussie verder aan me voorbij laat gaan.bertje schreef: ↑di 27 mei 2025, 10:32Braken zat alleen maar op zijn bips na elk duel met zijn bijna 1.90. En die 1 op 2 was in de KKD bij een kampioenskandidaat, dan was Ars al helemaal een wereldspits. Larsson schoot er 3 in toen hij 1x een kans in de spits kreeg, maar werd daarna meteen door deze kluns vervangen. Echt blunder van jewelste..H-Zenkamp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 18:32Braken liep bij ons bijna 1 op 2 en momenteel bij MVV 1 op 3. Niks mis mee. Desalniettemin was het mooi geweest als we Larsson langer hadden gehouden.Cupfighter schreef: ↑ma 26 mei 2025, 14:57Pff en die Braken was echt om te Braken, die bakte er niet veel van en inderdaad dan zet je z’n talent op de bank , die is hier echt weggejaagd
- Bottendaal
- Contacteer:
Dit topic gaat gewoon over oud NEC-ers…Polleke schreef: ↑di 27 mei 2025, 21:44Kunnen we deze topic richten oo Oud-NEC-ers die daadwerkelijk nog wat betekenen voor de club.H-Zenkamp schreef: ↑di 27 mei 2025, 21:42Dus Larsson is top omdat ie er één keer drie inschoot en Braken een 'prutser' omdat hij op zijn kont ging zitten. Oke... Dan geloof ik dat ik deze discussie verder aan me voorbij laat gaan.bertje schreef: ↑di 27 mei 2025, 10:32Braken zat alleen maar op zijn bips na elk duel met zijn bijna 1.90. En die 1 op 2 was in de KKD bij een kampioenskandidaat, dan was Ars al helemaal een wereldspits. Larsson schoot er 3 in toen hij 1x een kans in de spits kreeg, maar werd daarna meteen door deze kluns vervangen. Echt blunder van jewelste..H-Zenkamp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 18:32Braken liep bij ons bijna 1 op 2 en momenteel bij MVV 1 op 3. Niks mis mee. Desalniettemin was het mooi geweest als we Larsson langer hadden gehouden.Cupfighter schreef: ↑ma 26 mei 2025, 14:57Pff en die Braken was echt om te Braken, die bakte er niet veel van en inderdaad dan zet je z’n talent op de bank , die is hier echt weggejaagd
Ik zie nergens in de titel dat ze nog iets moeten betekenen voor de club…
Deze titel is vrij algemeen, inderdaad.Bottendaal schreef: ↑di 27 mei 2025, 21:51Dit topic gaat gewoon over oud NEC-ers…Polleke schreef: ↑di 27 mei 2025, 21:44Kunnen we deze topic richten oo Oud-NEC-ers die daadwerkelijk nog wat betekenen voor de club.H-Zenkamp schreef: ↑di 27 mei 2025, 21:42Dus Larsson is top omdat ie er één keer drie inschoot en Braken een 'prutser' omdat hij op zijn kont ging zitten. Oke... Dan geloof ik dat ik deze discussie verder aan me voorbij laat gaan.bertje schreef: ↑di 27 mei 2025, 10:32Braken zat alleen maar op zijn bips na elk duel met zijn bijna 1.90. En die 1 op 2 was in de KKD bij een kampioenskandidaat, dan was Ars al helemaal een wereldspits. Larsson schoot er 3 in toen hij 1x een kans in de spits kreeg, maar werd daarna meteen door deze kluns vervangen. Echt blunder van jewelste..H-Zenkamp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 18:32Braken liep bij ons bijna 1 op 2 en momenteel bij MVV 1 op 3. Niks mis mee. Desalniettemin was het mooi geweest als we Larsson langer hadden gehouden.Cupfighter schreef: ↑ma 26 mei 2025, 14:57
Pff en die Braken was echt om te Braken, die bakte er niet veel van en inderdaad dan zet je z’n talent op de bank , die is hier echt weggejaagd
Ik zie nergens in de titel dat ze nog iets moeten betekenen voor de club…
Hij wordt als assistent genoemd in een Sportkroniek uit 1966 met toen al torenhoge ambities om te promoveren, een selectie van maar liefst 29 contract spelers en Remmers die zelf een parttimer was.mschr schreef: ↑di 27 mei 2025, 11:42Het is dus toch 1965-67. De fulltime-assistent die ik verwarde met Nol de Ruiter was Wim Blokland. De kapper John Bertine en kunstenaar Ted Felen hamerden als supporters destijds erop dat NEC met zijn grote stadion en achterban moest overstappen op fullprofs en vandaar dat Blokland gehaald werd in 1969. Waarom NEC Nol de Ruiter haalde toen er nog in de eerste divisie gebald werd, is onduidelijk.burp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 20:38https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... rleden.htm
De Ruiter was in 1965 net gestopt als speler dus die zal ook niet duur geweest zijn.
Neen, dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het krankzinnig is om een speler die een hattrick maakt de volgende wedstrijd direct door een nieuwe speler te vervangen. Zeker door een uiterst matige. Als je kampioen wil worden in de KKD is een spits die nog geen 20 goals maakt gewoon niet goed genoeg. En als je als vrij grote, sterke spits alleen maar op de grond ligt dan ben je gewoon een mitt.H-Zenkamp schreef: ↑di 27 mei 2025, 21:42Dus Larsson is top omdat ie er één keer drie inschoot en Braken een 'prutser' omdat hij op zijn kont ging zitten. Oke... Dan geloof ik dat ik deze discussie verder aan me voorbij laat gaan.bertje schreef: ↑di 27 mei 2025, 10:32Braken zat alleen maar op zijn bips na elk duel met zijn bijna 1.90. En die 1 op 2 was in de KKD bij een kampioenskandidaat, dan was Ars al helemaal een wereldspits. Larsson schoot er 3 in toen hij 1x een kans in de spits kreeg, maar werd daarna meteen door deze kluns vervangen. Echt blunder van jewelste..H-Zenkamp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 18:32Braken liep bij ons bijna 1 op 2 en momenteel bij MVV 1 op 3. Niks mis mee. Desalniettemin was het mooi geweest als we Larsson langer hadden gehouden.Cupfighter schreef: ↑ma 26 mei 2025, 14:57Pff en die Braken was echt om te Braken, die bakte er niet veel van en inderdaad dan zet je z’n talent op de bank , die is hier echt weggejaagd
En dan heeft Larsson in het vervolg van zijn carrière ook nog wel eventjes aangetoond dat hij een klasse of 10 beter is dan Braken, dat maakt het opzich wel een aardige blunder als je het mij vraagt.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Puike info! Maar waarom stopte NEC na de promotie naar de eredivisie met een assistent naast Remmers?burp schreef: ↑di 27 mei 2025, 23:34Hij wordt als assistent genoemd in een Sportkroniek uit 1966 met toen al torenhoge ambities om te promoveren, een selectie van maar liefst 29 contract spelers en Remmers die zelf een parttimer was.mschr schreef: ↑di 27 mei 2025, 11:42Het is dus toch 1965-67. De fulltime-assistent die ik verwarde met Nol de Ruiter was Wim Blokland. De kapper John Bertine en kunstenaar Ted Felen hamerden als supporters destijds erop dat NEC met zijn grote stadion en achterban moest overstappen op fullprofs en vandaar dat Blokland gehaald werd in 1969. Waarom NEC Nol de Ruiter haalde toen er nog in de eerste divisie gebald werd, is onduidelijk.burp schreef: ↑ma 26 mei 2025, 20:38https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieu ... rleden.htm
De Ruiter was in 1965 net gestopt als speler dus die zal ook niet duur geweest zijn.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/13 ... halen.html
Excelsior wil 1 miljoen voor Duijvesteijn van Sparta. Zo'n geweldenaar is dat toch niet?
Excelsior wil 1 miljoen voor Duijvesteijn van Sparta. Zo'n geweldenaar is dat toch niet?
- jackkreta
- Contacteer:
Als Duijvesteijn van Sparta is hoe kan Excelsior dan 1 miljoen willen?bertje schreef: ↑wo 11 jun 2025, 12:28https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/13 ... halen.html
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Niet slecht van Michael den Heijer. Vandaag slechts met 0-10 verloren van Bayern München in het Wereldbekertoernooi…
Ze gaan vooruit, nu maar met 6-0 er af tegen Benfica.