Oud NEC-ers
- Tim Janssen
- Contacteer:
Re: Oud NEC-ers
Van wermeskerk tegen Ronaldo nu
Van Wonderen en Molenaar al exit bij Schalke
- jackkreta
- Contacteer:
8 NilsRossen
Spaan geeft punten
HENK SPAAN
JOHAN MANDERS
Het was feest bij Telstar. Van promotiestress was geen sprake. Vanaf het begin werd Emmen onder druk gezet en weggespeeld. Het niveau was bedroevend. Een dag later zag ik een O17-wedstrijd tussen Buitenveldert en Volendam waar beter werd gevoetbald. Telstar eert zijn helden: El Kachati, Mitch Apau, Koeman jr. (cult). Van Nils Rossen had ik nog nooit gehoord. Wie uit Nijmegen komt, heeft kennelijk tijd nodig voor een volledige integratie in IJmuiden. Hij is wel zo'n beetje de enige daar die echt kan voetballen. Morgen moet Telstar tegen ADO. Vrijdagavond trad de ME al op. Althans, de ME vormde een linie; wat moet dat in hemelsnaam tegen ADO worden? Zaterdagmiddag zoals gezegd naar Buitenveldert, mijn oude club. Er was een man die langsliep: "Gisteren waren we nog bij Telstar en nu weer hier," zei hij. Ik voelde me thuis.
h.spaan@parool.nl
Spaan geeft punten
HENK SPAAN
JOHAN MANDERS
Het was feest bij Telstar. Van promotiestress was geen sprake. Vanaf het begin werd Emmen onder druk gezet en weggespeeld. Het niveau was bedroevend. Een dag later zag ik een O17-wedstrijd tussen Buitenveldert en Volendam waar beter werd gevoetbald. Telstar eert zijn helden: El Kachati, Mitch Apau, Koeman jr. (cult). Van Nils Rossen had ik nog nooit gehoord. Wie uit Nijmegen komt, heeft kennelijk tijd nodig voor een volledige integratie in IJmuiden. Hij is wel zo'n beetje de enige daar die echt kan voetballen. Morgen moet Telstar tegen ADO. Vrijdagavond trad de ME al op. Althans, de ME vormde een linie; wat moet dat in hemelsnaam tegen ADO worden? Zaterdagmiddag zoals gezegd naar Buitenveldert, mijn oude club. Er was een man die langsliep: "Gisteren waren we nog bij Telstar en nu weer hier," zei hij. Ik voelde me thuis.
h.spaan@parool.nl
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Taiwo Awoniyi (27), voormalig spits van NEC, na operatie in kunstmatige coma gebracht
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/taiwo ... b8ab97dbde
Heftigburp schreef: ↑wo 14 mei 2025, 07:29Taiwo Awoniyi (27), voormalig spits van NEC, na operatie in kunstmatige coma gebracht
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Inderdaad, was een beste knal. Heeft daarna nog doorgespeeld zelfsJohnny schreef: ↑wo 14 mei 2025, 07:52Heftigburp schreef: ↑wo 14 mei 2025, 07:29Taiwo Awoniyi (27), voormalig spits van NEC, na operatie in kunstmatige coma gebracht

Gelukkig al uit coma ontwaakt.necnmgn schreef: ↑wo 14 mei 2025, 09:56Inderdaad, was een beste knal. Heeft daarna nog doorgespeeld zelfsJohnny schreef: ↑wo 14 mei 2025, 07:52Heftigburp schreef: ↑wo 14 mei 2025, 07:29Taiwo Awoniyi (27), voormalig spits van NEC, na operatie in kunstmatige coma gebracht
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/taiwo ... b8ab97dbde![]()
https://www.gelderlander.nl/voetbal/for ... ~aaf546ad/
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Terughalen?
- jackkreta
- Contacteer:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Bottendaal
- Contacteer:
Nee, maar wel leuk voor hem.Bottendaal schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:47Hmm, een 26 jarige KKD speler? Is dat voor ons van toegevoegde waarde?
Heeft een heel traject gehad om daar te komen en zou nu waarschijnlijk mee kunnen in de Eredivisie.
Maar je kan beter Rossen terughalen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Zeker erg leuk voor hem. Leek wen middelmatige KKD carrière tegemoet te zien toen hij hier wegging. Dit is knap en leuk voor hem.burp schreef: ↑ma 19 mei 2025, 21:06Nee, maar wel leuk voor hem.Bottendaal schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:47Hmm, een 26 jarige KKD speler? Is dat voor ons van toegevoegde waarde?
Heeft een heel traject gehad om daar te komen en zou nu waarschijnlijk mee kunnen in de Eredivisie.
Maar je kan beter Rossen terughalen.
De eerste fulltimecoach van NEC Nol de Ruiter overleden. Kwam in 1969 als assistent van parttimer Jan Remmers en trainde de paar fullprofs ‘s middags en samen met Jan Remmers trainde hij ‘s avonds de complete selectie. 

Geweldige foto 

Inderdaad.
RIP Nol
RIP Nol
Het is so bizar... ik heb Nol vaak gezien en gesproken... als mens van FC Utrecht (jeugdopleiding). Ik wist serieus niet dat hij een NEC historie had.
Remmers heeft hem vervolgens nog meegenomen naar Den Bosch en toen hij zelf halverwege het seizoen stopte, mocht De Ruiter als hoofdtrainer aan de slag.
Maar inderdaad, ik associeer hem ook vooral met Utrecht en nog meer EK88 en Oranje.
Maar inderdaad, ik associeer hem ook vooral met Utrecht en nog meer EK88 en Oranje.
- De Kletskop
- Contacteer:
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Moet je nagaan hoe Pol zich nu zal voelen.
- jackkreta
- Contacteer:
Kopenhagen gaat waarschijnlijk kampioen worden met Mattson en Larsson. Jammer dat Larsson zo snel is weg gegaan bij ons, was een talent waar we met meer geduld veel plezier en geld hadden kunnen krijgen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
We hadden vooral nooit Sven Braken moeten halen, en hem al zeker niet de voorkeur moeten geven boven Larsson. Ook nog nooit meegemaakt dat iemand gepasseerd werd na een hattrick..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Pff en die Braken was echt om te Braken, die bakte er niet veel van en inderdaad dan zet je z’n talent op de bank , die is hier echt weggejaagd